Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 381
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: Per un Super 3 digne!!!

dj. 25 jul. 2013, 17:41

Avui se m'ha ences la llum.... si aprofitesin tot el fons d'arxiu de TV3 segurament trobariem hores i hores i hores de grabacio del Club Super 3 ordenades cronologicament d'aqui podria sortir molts dels dibuixos-series amb les que varem creixer.... si TVC obris un canal per Satel·lit al estil del Canal Nostalgia de TVE1 que va durar desde el 2003 fins a 2007 bastant del seu fons monografic de que tenia TVE1 es va emetre, si fesin aixo recuperariem la visio de tot allo que veiem quan erem petitonets.

No us agradaria un Super 3 Nostalgia??? seria impresionant... pero be sommiar es gratuït...

Estic totalment d'acord amb wachihiroo nosaltres tambe seguim sent supers tenim ja uns quants anyets pero ens tindrien que tenir en compte...
Imatge

kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

dt. 25 març 2014, 19:11

Neotix10 ha escrit:
TVC obris un canal per Satel·lit al estil del Canal Nostalgia de TVE1 que va durar desde el 2003 fins a 2007 bastant del seu fons monografic de que tenia TVE1 es va emetre, si fesin aixo recuperariem la visio de tot allo que veiem quan erem petitonets.

No us agradaria un Super 3 Nostalgia??? seria impresionant... pero be sommiar es gratuït...

Només podrien emetre les produccions pròpies per temes de copyright , de sèries d'animació res de res.
De fet , en l'emissio per internet de TVC no pots vore practicament res del Club Super 3 per temes de copyright

kagome33
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 23 abr. 2014, 04:07

dc. 23 abr. 2014, 05:16

Amb perdo però el Super 3 actualment es la pitjo cagada de la historia de canal!!

Abans si que avia programacions bonas !!! Els nens darà no sabran que es veure anime de qualitat!! Van fe una manifestació i tot per que no tallessin el 3XL però que va tot a punyetes.

Cada vegada que veig el MIC el mataria xD
Imatge Imatge

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3256
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dc. 23 abr. 2014, 05:24

kagome33 ha escrit:
Cada vegada que veig el MIC el mataria xD

Estic d'acord amb tu MORT an mic!!!! :lol: :lol: quan ho poso sense voler em venen ganes de matar xD

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1894
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dc. 23 abr. 2014, 11:24

El MIC es per nens de fins a 5/6 anys eh, es normal que des de una perspectiva més adulta pugui semblar una cullonada però als nens els hi encanta i és un tot un èxit

kp64
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 64
Membre des de: dl. 17 feb. 2014, 18:16

dc. 23 abr. 2014, 12:07

Jo el MIC ho veig un programa molt bo. Les titelles són una cosa molt artística i original , és producció ( supose) d'una companya de teatre catalana i em pareceix un programa infantil de molta qualitat. Una cosa és que demanem que torne la programació juvenil i per a adults i altra cosa que als pobres xiquets (que són els que realment ho necessiten) els llevin la seua programació. Amb què feren 2 hores de K3/3XL al dia a la nit o la vesprada jo ja em conformaria.

Jo encara no ho veig tot perdut , que haguin fet Kai i que actualment facin Bola de Drac i Sailor moon em fa creure que encara hi ha una mica de voluntat per part de la gent encarregada del Canal de tornar a apostar per l'animació japonesa i tornar a fer un espai juvenil.

Tinc por que algun dia facin un nou 3XL hi nomes fiquin sitcoms americanes o similars , es el meu malson :ein:

Frydivx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 303
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

dc. 23 abr. 2014, 13:03

Tinc por que algun dia facin un nou 3XL hi nomes fiquin sitcoms americanes o similars , es el meu malson :ein:

Si esperem que si un dia torna no ho faci a lo Neox.
Recuperar una mica l'esperit del últim 3XL.

Salut!

el-xico
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 10 març 2010, 18:02

dc. 23 abr. 2014, 16:08

Frydivx ha escrit:

Si esperem que si un dia torna no ho faci a lo Neox.
Recuperar una mica l'esperit del últim 3XL.

Salut!

No crec que arribin a aixo, ja hi han bones series no anime tipo Dr Who y mes...

A part penso que el super3 no ha de canviar gaire de com esta ara, aixo que dieu de "perdre l'encant de l'epoca" es una cosa merament del que s'hi posaba en aquella epoca, si abans hi haguessin hagut les series d'ara serien la ostia en bicicleta y trobariem les altres un churro.

El millor, tornar a la formula antiga de super3 a una hora y 3xl a una altre, el problema, TVC no te pasta per mantenir tants canals comptant 33 i E3 i algun l'haurien de tancar, i aixo no ho faran.

Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 130
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

dj. 24 abr. 2014, 01:19

el-xico ha escrit:
El millor, tornar a la formula antiga de super3 a una hora y 3xl a una altre, el problema, TVC no te pasta per mantenir tants canals comptant 33 i E3 i algun l'haurien de tancar, i aixo no ho faran.

Que tanquin TV3HD, que em sembla una tonteria tenir-la oberta perque jo no tinc TV que suporti l'HD, no se vosaltres.
Quina programació té? perquè això de que passin Waterloo Road en HD hem costa de creure, la veritat...

el-xico
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 10 març 2010, 18:02

dj. 24 abr. 2014, 03:10

Patxinco ha escrit:
el-xico ha escrit:

Que tanquin TV3HD, que em sembla una tonteria tenir-la oberta perque jo no tinc TV que suporti l'HD, no se vosaltres.
Quina programació té? perquè això de que passin Waterloo Road en HD hem costa de creure, la veritat...

Pero no fan aixo nomes, posen els matins el telenoticies etc
http://www.tv3.cat/programacio/3hd
Ara mateix el tenen en una fase "beta" per dir-ho d'alguna manera, cuan una gran majoria de televisors portin incorporat el TDT HD (trigara una mica pero arribara)
tots els canals amb un cert nivel(economic esclar XD) tindran el seu canal en HD on posaran tota la programacio principal, com fa ara TVE per exemple.

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2721
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dj. 24 abr. 2014, 06:54

Això del TDT HD és la farsa més gran que mai ha existit. Gairebé tots els canals emeten a 1440*1080i, ni tan sols progressiu. ¬¬ Tret d'alguna emissió amb el senyal de fora, o que el que emeten, tipus una sèrie ja gravada en hd, la resta és gràcies al còdec de vídeo i d'àudio.

Primer va ser de analògic a TDT, tothom qui no tenia una tele amb el descodificador integrat, ale, a comprar un aparell. Després incorporen els canals hd, i passa el mateix, si no tens una tele que ho suporti, et fots. Després, un fotiment de canals, que la veritat, sobren la meitat o més. Gairebé tot són reality shows.

En fi, una porqueria de canals que tenim.

aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 302
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

dg. 27 abr. 2014, 13:37

a me me encataria que emitieran de nuevo dr slump,conan el nen del futur, el gran shushi,droids,el capita harlock,el genet solitari,el genet dle sabre i el xerifs galatics,el rei artur i els cavalles justiciers,els bobobs,els ewoks,els jetson,els popples,els smoggies,foofur,fraggel rock,he-man,historia de catalunya,hola sandy bell,cinturo negre,deven,el noi job,els ossos rentadors,els quatra fantastics,les bessones a st clare,la ventafocs,muka muka,simbad el rei lleo,toni la reportera.
Lo se me pasado :profident:

y sobre todo kidd video y candy candy me encantaria verla y gravar ya que no pude hacerlo en su momento
Imatge

tato25
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2721
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

dg. 27 abr. 2014, 17:59

@aqz, algunas de las que pides, las tienes disponibles en catalán aquí en Animelliure. Éstas, fijo que están:

- Cinturó negre.
- Conan, el nen del futur. (DVDrip y BRrip)
- les bessones de st clare.
- Dr. slump (bueno hay tantos proyectos abiertos que no sé si está acabada). @terminator va haciendo uno nuevo con dos versiones.

Otras, que también están pero no incluyen el catalán, que yo sepa, pues sí, estaría bien que las reemitiesen de nuevo, sobretodo para conseguir audios.

eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 263
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

dj. 01 maig 2014, 17:07

Acabo de veure un d'aquells "autoanuncis" que es fa la familia super3 entre els dibuixos animats, i ha sortit un cadell d'alien blau amb bolquers anomenat 'biri-biri'
No comment ¬¬

Enviat des del meu HUAWEI P2-6011 usant Tapatalk

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2557
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

dj. 01 maig 2014, 19:47

tato25 ha escrit:
@aqz, algunas de las que pides, las tienes disponibles en catalán aquí en Animelliure. Éstas, fijo que están:

- Cinturó negre.
- Conan, el nen del futur. (DVDrip y BRrip)
- les bessones de st clare.
- Dr. slump (bueno hay tantos proyectos abiertos que no sé si está acabada). @terminator va haciendo uno nuevo con dos versiones.

Otras, que también están pero no incluyen el catalán, que yo sepa, pues sí, estaría bien que las reemitiesen de nuevo, sobretodo para conseguir audios.

A dr slump le haria falta una reemision para poder capturar audios de buena calidad.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants