Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Puntua el teu anime i manga

dg. 19 gen. 2014, 15:36

lostbrain ha escrit:
Es la reina del S&M, Nana Chigusa! xD Del manga Nana to Kaoru, que m'encanta. Un amable i distés viatge cap al sadomasoquisme. Molt recomanable si no el coneixes. I més si coneixes mangues com AkiSora, Nozoki Ana, Velvet Kiss...


Els conéc els conéc, Velvet kiss és el meu preferit em va encantar :D També coneixia el nom de Nana to Kaoru però no l'he llegit mai perquè el Sadomaso no em tira gaire diguem ^^u
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Puntua el teu anime i manga

dg. 19 gen. 2014, 16:47

condedooku ha escrit:
Amb lo bo que és wl manga Aki Sora MissingNo. XDDD


Sí, caviar del bo, xDDD.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Puntua el teu anime i manga

dt. 21 gen. 2014, 12:17

Un que estic acavant de veure i clarament te un 5 és Shin Sekai Yori, genial!
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Puntua el teu anime i manga

dg. 26 gen. 2014, 15:11

condedooku ha escrit:
Un que estic acavant de veure i clarament te un 5 és Shin Sekai Yori, genial!



Crec que vaig vore fins el 11. Pintava be, pero hi va haver alguna cosa que hem va frenar


Tinc que admetre que vaig començar a llegir Nazoki Ana i hem va agradar molt. Hem pareixen molt parides les situacions extrambotiques que se trauen de la manga
Que cochinotes tots jajaja
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Puntua el teu anime i manga

dl. 27 gen. 2014, 10:41

Realment Shin Sekai Yori m'ha agradat molt, a part que en alguns moments la seva forma d'explicar les coses és molt científica.

Nozoki Ana és un manga divertit i bastant original.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Puntua el teu anime i manga

dc. 09 set. 2015, 10:54

Com que veig que aquest post està una mica mort vaig a animar-lo una mica ^^u

Jo he vist molts animes però hi faré menció als que més destaco (tan bons com dolents):

Spoiler: mostra
Bleach: 9/10 (sé que no es pot comparar amb altres animes que dic en aquesta llista, però personalment em va agradar molt)
Evangelion: 10/10 (referint-me a tota la saga, magistral, fins que arribes al final no t'adones de tot l'univers que Hideaki Anno ha creat)
Cowboy Bebop: 3/10 (la he vist completa però, malgrat tot lo bé que la valoren, em va aburrir com una ostra)
One Piece: 10/10
Naruto: 5/10 (mira que ho intento però mai m'ha acabat d'enganxar aquesta série, tot i que he vist alguns capítols sueltos)
Madoka Magica: 10/10 (probablement l'anime que he vist més cops, no dic més)
Nana: 9/10 (no sóc d'aquest tipus d'animes però em va enganxar de manera sobrehumana, tot i que el seu "final"...)
Steins;Gate: 3/10 (em passa una cosa semblant a Cowboy Bebop)
Fairy Tail: 5/10 (simplement per passar l'estona)
Keroro: 9/10 (sóc conscient de que no és la gran cosa, però m'encanta, potser és més per nostàlgia)
Shingeki no Kyojin: 10/10 (és un anime que no agradarà a tothom, però si t'agrada fliparàs. És l'unic anime que puc veure un mateix capítol milers de vegades sense cansar-me'n)
Tengen Toppa Gurren Lagann: 6/10 (realment no li trobo res de l'altre món)
Fullmetal Alchemist: 10/10 (referint-me tant a la retro com a la Brotherhood)

N'hi han un munt més, però he ficat els més diferents entre sí.
Cortexian05 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 01 nov. 2015, 07:57, en total s’ha editat 1 vegada.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Puntua el teu anime i manga

dc. 09 set. 2015, 18:12

Madoka Magica està molt ben valorada pel públic, però a mi em va costar molt... L'estètica moe depriment no m'ha acabat de convèncer. I Steins;Gate, totalment d'acord amb tu. En conjunt, la sèrie està bé i està ben tramada, però els 10 primers capítols... se'm van fer eterns.
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Puntua el teu anime i manga

dj. 10 set. 2015, 00:54

Vinga, que fa molt de temps que no postejo per animelliure i acabo de veure que l'Elwe se'n va com a administrador :plora: (Aviso que m'he enrollat com una persiana)

Nom i puntuació:
Spoiler: mostra
No Game No Life 10/10
Noragami 8/10
Naruto (manga) 10/10 (per ser el primer manga que m'he llegit) // (anime) infumable :lol:
Shingeki no Kyojin (manga) 10/10 // (anime) feia pal remirar una història que ja sabia completament xD Però és molt bona la animació 10/10
Gosick (anime) 11/10 // (manga) en procès i m'encanta el seu dibuix tan kawaii
Junketsu no Maria 9/10
Shingeki no Bahamut: Genesis 8/10
Fairy Tail 4/10
Negima! i UQHolder! (manga) ambdós 20/10 :lol:
King's Game (manga) 4/10


Escriptura llarga, llarga, de collons:
Spoiler: mostra
Jo començo per aquí amb No Game No Life, que la vaig trobar molt entretinguda (i crec que hi ha molta gent que es queixa del copiós fanservice, però és que d'això n'hi ha a tot arreu, fins i tot sota les pedres). Li poso un 10/10. Que no sigui un anime de un personatge overwhelmingly powered up és d'agrair. Per no dir que els protagonistes principals són genis marginats per la societat! (Crec que això no pot ésser considerat un spoiler, no? Si fins i tot ho posa a la contracoberta de la novela lleugera). Com que no em podia esperar a 2ª temporada, he decidit fer una bogeria i he començat a traduir-ne la novela lleugera (de fet estava pensant en postejar-la per aquí un cop acabat al menys el primer volum), que l'anime només arriba fins a la 3ª. Vaig lent però és satisfactori. Ara, com facin la 2ª temporada és per fotre'm un tret.
Depois, Noragami. És un anime que m'ha enganxat i ja està, perquè la història és força simple, vull dir, no té cap cosa "gran" al rerefons, és un déu pobretón que va tirant i el passat li va jugant males passadetes xD 8/10 (l'opening i l'ending em van encantar)

A mi de Naruto m'encanta el manga. Crec que és perquè és el 1r manga que m'he llegit, des dels 10 anys fins que es va acabar l'any passat. Això sí, l'anime no me l'empasso ni en pintura :lol:

De Shingeki no Kyojin altra vegada sóc més del manga, i com que em feia pal mirar una altra vegada toota la història que ja em sabia, no me'n vaig mirar tots els episodis. Els últims toms són la hòstia en vinagre :babejar:
A més a més, m'encanta les coses de "revolució" que en Hajime Isayama hi ha col·locat i no em refereixo només a la revolució en sí que pretenen fer, sinó simplement algunes petites coses de cultura i tecnologia i tal 10/10

Gosick és un anime una mica atípic per mi, en el sentit que no me n'he vist gaire d'aquest tipus. Podem dir que és de misteri i romanç, per bé que l'entremat que fan i la manera en què els presenten tots dos fa que sigui un anime molt interessant de mirar. (Me'n mirava un per dia per assaborir-lo i no tot de cop, de tant que m'agradava xD) 11/10

Junketsu no Maria vol ser un anime que pretén pintar com era la societat de l'edat mitjana i les creencies sobre les bruixes, col·locant-los una bruixa molt atípica, la Maria, com bé indica el propi títol. Si el mireu, no us espereu acció ni res de l'estil, però sí que és molt interessant veure com són la ignorancia, les supersticions i l'època anterior al renaixement cultural. 9/10

Shingeki no Bahamut: Genesis. Després de mirar-me l'anime vaig descobrir que estava fet a partir d'un videojoc. Amb raó aquell gir d'esdeveniments taan extrem del final!! És que no entenia que podia ser originalment d'un anime :lol: Me n'esperava més tot i que em va satisfer sobradament. No sé, crec que m'esperava una cosa lleugerament diferent, però no sé el què. 8/10

Concordo totalment amb Fairy Tail, és la millor manera de passar l'estona, sobretot si no l'has llegit durant un any i mig sencer xD Em vaig llegir com 30 capítols com a mínim.

Dos mangues que per aquí no he vist ningú que mai els comentés (el segon s'enten perquè és relativament nou) són Mahou Sensei Negima i UQHolder!, el segon és la continuació del primer.
Negima! és un manga que em va encantar, era el primer cop que en llegia un d'un harem i que al final s'acabés desenvolupant en una cosa tan enrevassada que no m'hauria imaginat mai que seria el final d'aquest manga xD Me'n recordo que el vaig llegir completament i il·legalment fa uns 4 anys i que em vaig quedar al capitol 300 no se qué, que era el penúltim capítol. Em pensava que era l'últim, i com que el contingut era tan depressiu i trist, em vaig estar tot el dia que em costava menjar :lol: (tenia 12 anys i era força sensible :P ; els 12añeros d'ara són per plorar de com són). En fi, que la setmana següent vaig veure que no era l'últim i que l'autor ho va solucionar tot màgicament. Molt típic però em va reconfortar xD Ara bé, el final quedava més obert que el cràter que es formaria amb un meteorit de 4 km de diàmetre. I vaig desitjar molts cops que l'autor el continués. Total, van passar 2 anyets i ja m'havia oblidat d'aquell manga, totalment, fins i tot tota la història i com s'acabava. I vaig decidir comprar-me'l :lol: M'hi vaig reinteressar sobtadament quan el vaig veure a la Norma i m'ha costat la seva pasterada. Ara bé, va ser un goig rellegir-me'l, per bé que l'edició espanyola podria millorar, i força. (Collons com m'estic enrollant)
Després d'acabar-me'l em va omplir una sensació de plenitud més gran que l'anterior vegada. I aquest estiu, anant a Japó, descobreixo que el refotut manga té una continuació que el desgraciat de l'autor havia començat al 2013 (el primer manga s'havia acabat al 2012 a Japó. Aquí el 2013). Quan vaig tornar me'l vaig llegir i VA SER UNA AUTÈNTICA GOZADA. Us recomano que us el llegiu després de Negima!, i us asseguro que lligar caps amb els elements de l'anterior manga que hi posa l'autor és una de les coses més plaents que he sentit llegint manga :profident: 20/10

En fi, ah, sí, gairebé me n'oblidava, per compensar tanta balança bona, un manga el final del qual m'ha decebut extraordinàriament, de manera brutal: 王様のゲーム, King's Game. És que no m'entrava el cap. No és que no ho entengués. És que allò no tenia ni cap ni peus! Se sostenia sobre aire buit tota l'explicació del joc xD (Si el llegiu ja ho veureu, i si l'heu llegit, digueu-me que no són impressions meves només :lol: ) 4/10


Per cert, he vist que hi ha un fotimer de gent que comenta bé Evangelion i he pensat "home, per alguna cosa deu ser". L'únic que encara no m'ha quedat clar és si és una sèrie de pel·lícules o simplement un anime. Algú m'ho pot aclarir?

A Japó deu agradar força Madoka Magica Puella etc. perquè Tòquio tenia força cartells seus (bé, Akihabara). Dubto que sigui dels gèneres que m'agraden. O sí. Vés a saber.

En fi, crec que he escrit aquí aquesta quantitat tan copiosa de text per compensar la meva absència. Espero no causar algun infart a algú (per bé que n'he vist de pitjors pel forum.)
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Puntua el teu anime i manga

dj. 17 set. 2015, 00:12

Les meves llistes d'anime i manga estan abaix. I no se, a mi tampoc m'agradat gaire Madoka Magica.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Puntua el teu anime i manga

dg. 01 nov. 2015, 08:27

Bé, ja ha passat força temps, mes i dues setmanes però et responc lo del final:

eudald ha escrit:
Per cert, he vist que hi ha un fotimer de gent que comenta bé Evangelion i he pensat "home, per alguna cosa deu ser". L'únic que encara no m'ha quedat clar és si és una sèrie de pel·lícules o simplement un anime. Algú m'ho pot aclarir?


A veure, Evangelion s'ha de considerar com un univers fet de spin-off i versions alternatives que es podrien arribar a relacionar entre sí depenent del que passi a la última pel·lícula que està per estrenar. Però cal tenir clar aquestes tres versions:

- Neon Genesis Evangelion (serie del 1995) + Evangelion: Death and Rebirth (resum desordenat de la serie) + The End of Evangelion (final de la versió del 95 i cirereta del pastís :P )
- Neon Genesis Evangelion (manga fet després del anime per un altre autor)
- Saga de Rebirth of Evangelion (pel·lícules noves)*: Evangelion 1.0: You Are (Not) Alone, Evangelion 2.0: You Can (Not) Advance, Evangelion 3.0: You Can (Not) Redo, Evangelion 4.0: nom per especificar.

*Les versions en bluray i extenses de les pel·lícules tenen com a títol 1.11, 2.22 i 3.33.

eudald ha escrit:
A Japó deu agradar força Madoka Magica Puella etc. perquè Tòquio tenia força cartells seus (bé, Akihabara). Dubto que sigui dels gèneres que m'agraden. O sí. Vés a saber.


Jo, personalment, detesto el moe, les lolis, les idols i les series argumentalment "kawaiis" i les úniques que. classificadament així. he vist són aquesta i la recent Gakkou Gurashi (però aquesta última em va costar bastant...).

Quan comença tot sembla un conte de fades amb unes quantes escenes fosques però a partir del capítol 3, que passa certa cosa, l'ambient canvia radicalment. Aviso també que aquest anime agradarà més si després d'acabar-lo el tornes a veure (o si no les dos primeres pel·lícules que són un resum filmogràfic de la serie), ja que, quan veus des del començament les intencions principals dels protagonistes que no habíes descobert fins als últims capítols et quedes meravellat.

A més, la banda sonora i l'animació es de 10.
 
Avatar de l’usuari
KIDAVERIA
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: ds. 19 jul. 2014, 08:29

Re: Puntua el teu anime i manga

dv. 11 des. 2015, 09:40

Bé, jo ficaré alguns animes que he vist, tots és impossible (però tampoc n'he vist tants i molts no estan acabats encara):

-Cowboy Bebop: 4
-Monster: 3
-Death Note: 3
-Detectiu Conan: 5
-HighSchool of the Dead: 4
-Ataque a los Titanes: 4
-Zombie Loan: 2
-Nichijo: 4
-Silver Spoon: 5
-La melancolia de Suzumiya: 3
-Doctor Slump: 4
-Tokio Ghoul: 2
-Lucky Star: 3
-Sakura CC: 5
-PlanetES: 3
-Love Hina: 4
-Usagi Drop: 5
-Maisson Ikkoku: 5
-Thermae Romae: 4
-Tamako Market: 3
-Barakamon: 5
-Aku no Hana: 2
-Hanasaku Iroha: 4
-Non non biyori: 4
-Parasyte: 3


I segur que em deixo molts...
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Puntua el teu anime i manga

dv. 08 gen. 2016, 14:20

Cortexian05 ha escrit:
fotimer de text


Gràcies per la informació, té pinta que per més comoditat començaré per les tres pel·lícules "Not" :profident:

Pel que fa a Madoka, comparteixo amb tu l'opinió respecte el moe, idols i companyia cantant, però pel que dius sembla interessant :juas:

Gakkou Gurashi em sona que me la van recomanar però encara no l'he vist.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants