Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Puntua el teu anime i manga

dg. 11 ago. 2013, 19:51

La idea es que poseu nota als animes i mangues que heu vist i faré la mitja després per a saber quins son els gustos dels usuaris de Animelliure.

Penseu que un 5 es el ideal :banana: , i un 1 es que no en vols saber res mes. :kk:

No es val posar nota a un manga o anime que no has finalitzat (els que encara s'estan fen però per llargària ja es pot puntuar si) [ex: One piece]

PD: Intentaré anar actualitzant de ves en quant. :bleh:
P@1 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 11 ago. 2013, 19:55, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Puntua el teu anime i manga

dg. 11 ago. 2013, 19:51

Crec que una cosa tan subjectiva com la nota d'un anime si t'ha agradat o no no pot utilitzar una escala tan detallada com és la de l'1 al 10. Qualificant de l'1 al 5 és més que suficient.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Puntua el teu anime i manga

dg. 11 ago. 2013, 20:05

Miles_prower ha escrit:
Crec que una cosa tan subjectiva com la nota d'un anime si t'ha agradat o no no pot utilitzar una escala tan detallada com és la de l'1 al 10. Qualificant de l'1 al 5 és més que suficient.

Me tocara repetir-ho tot ara jajajaj

Sol.licitud acceptada, ara heu retoque tot

Algú sap perquè els meus spoilers apareixen en negre en comptes de simplement un escrit que diu spoiler i que quant li clickes apareix tot?
Que faig mal?


Les meus notes:

Spoiler: mostra
Animes:

Afro Samurai -3
Avatar -4
Baccano -4
Black blood brothers -2
Black lagoon -4
Cowboy bebop -5
Darker than black -4
Death note -3
Devil may cry -2
Doraemon -3
Arale -4
Bola de drac -5
Bola de drac z -4
Dragon ball GT -2
Durarara! -1
Efen lied -1
Ergo proxy -2
Evangelion -4
Gantz -3
GITS SAC -5
Hellsing -1
Mushishi -4
One piece -3
Outlaw star -3
PlanetEs -4
Psycho-pass -5
Ranma 1/2 -3
Sakamichi no Apollon -2
Samurai champloo -4
Sargento Keroro -3
Shin-chan -3
Slam dunk -3
Suisei no Gargantia -4
Tokyo Majin -2
Trigun -4
Wolf's rain -4
Yu yu hakusho -3
Space bros -5

Mangues:

Atac als titans 5
Cowboy bebop 3
Akira 5
Vinland saga 5
Berserk 5
Pesadilla 3
Monster 5
20th century boys 5
Pluto 3
Gon 5
Enomoto 4
Strain 3
Uzumaki 4
Bola de drac 5
Bola de drac z 5
P@1 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 28 ago. 2013, 11:58, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Puntua el teu anime i manga

dt. 27 ago. 2013, 21:50

Puntuacions
Dr. Slump: 5/5
Lucky Star: 3/5
K-On!: 2/5
K-On!!: 2/5
Bola de Drac: 5/5
Bola de Drac Z: 5/5
Bola de Drac GT: 3/5
Elfen Lied: 3/5
YuruYuri: 2/5
Azumanga Daioh (anime): 3/5
Azumanga Daioh (manga): 3/5
Yotsuba! (manga): 3/5
Hotaru no Haka: 4/5
Higurashi no Naku Koro ni / Higurashi no Naku Koro ni: Kai: 5/5 (10.00 MH)
Nichijou: 4/5
El Viatge de Chihiro: 4/5
Porco Rosso: 4/5
La Princesa Mononoke: 4/5
Death Note: 5/5
Aki Sora: 1/5
Danganronpa: 3/5
Mazinger Z: 3/5
Tengen Toppa Gurren Lagann: 2/5
El Detectiu Conan: 4/5
Puella Magi Madoka Magica: 5/5 (10.00 MH)
Puella Magi Madoka Magica The Movie: The Rebellion Story: 5/5 (10.00 MH)
Puella Magi Madoka Magica (manga): 5/5
MissingNo. l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 13 gen. 2015, 13:22, en total s’ha editat 7 vegades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Puntua el teu anime i manga

dc. 28 ago. 2013, 00:02

P@1 ha escrit:
... Algú sap perquè els meus spoilers apareixen en negre en comptes de simplement un escrit que diu spoiler i que quant li clickes apareix tot?
Que faig mal? ...


Perquè fas servir
[spoiler=un títol o no]text[/spoiler]

en comptes de
[oculta]text[/oculta]

o bé de
[ahide=un títol o no]text[/ahide]


Exemples:
Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler: un títol o no
Hola

Spoiler: mostra
Hola

un títol o no
Hola


Respectes a les votacions, per començar, si no em crida l'atenció un anime, ni me'l miro. Per tant, no el puc votar. Els que sí els hi he donat una d'oportunitat, i al cap de 2~3 episodis els he deixat de veure, tampoc els puc votar perquè dius que s'han de veure de principi a fi, tret dels extremadament llargs.
Amb això vull dir que els vots 1, 2 i potser el 3, per a mi em sobren, pel motiu que explico abans. D'altra banda, els animes que sí m'agraden, tindrien un 3.5 com a mínim, molt bons, un 4~4.5, i si son la pera, un 5, siguin del gènere que sigui.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Puntua el teu anime i manga

dc. 28 ago. 2013, 12:11

Creia que moriria sol en este post jajaja

@tato25 jo he donat moltes oportunitats a animes fins el final perquè creia que aixo seria lo bo de la serie (però he errat massa en esta vida i crec que faré com tu)

Moltes gracies per els codes(no se si es diu aixina), supose que utilitzaré el ahide que m'agrada mes. :yeah:

@MissingNo. Quant la gent es vaja animant aniré fent les mitges.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Puntua el teu anime i manga

dc. 28 ago. 2013, 15:39

De res, home.

Sobre donar-li oportunitats als animes, bé, també feia com tu. Em baixava el primer episodis de les estrenes dels que creia que estarien bé. Me'ls mirava i gairebé sempre, no els continuava. I no només novetats. Animes amb un munt de seguidors que per a mi no són res de l'altre món, ja saps, allò dels gustos de cada un...
Com més d'un cop he dit, principalment són els:

- One Piece (10~12 episodis vaig veure i fora.)
- Naruto (Vaig veure el primer episodi i fora.)
- Bleach (Vaig veure el primer episodi i fora.)
- Shin-chan (Els Simpson de l'anime. Arriba a ser pesat.)
- Saint Seiya (Rival de DB en el seu dia. Hi han que el prefereixen abans que DB.)
- Doraemon (No té història. Nen ploramiques que corre per a què un gat capgròs blau li ajudi amb un dels seus invents.) Un 1.5. N'he vist un grapat.
- FMA (Diuen que la Brotherhood no té res a veure i que és millor, però com no em va agradar la primera, ni em miro aquesta, encara que sigui més fidel al manga).
- Evangelion (Aquest sí el vaig veure sencer en VHS esperant que millorés la cosa. Al final vaig a acabar a un WTF!!!) Mira! El podria votar. Un 1 li dono.
- Stain:Gate (Vaig veure el primer episodi i fora.)
- HighSchool Of The Dead (Vaig veure el primer episodi i fora.)
- Seirei no Moribito - La tinc en DVD original, i raws a 1080p, pensant que estaria bé la cosa, però no. Li dono un 2.5.

Compte, no dic que no estiguin ben fets i que a molts els hi encanti, però no m'acaben d'enganxar per voler veure ja el següent episodi. I si els hi he donat una oportunitat com a Evangelion o Moribito, i al final no eren el que un s'esperava d'ells. Per tant, ara vaig amb més compte. Com a novetat o anime del moment, només segueixo Shingeki no Kyojin.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Puntua el teu anime i manga

dj. 29 ago. 2013, 14:56

P@1 ha escrit:
@MissingNo. Quant la gent es vaja animant aniré fent les mitges.

:adeu:


Tranquil, no deia que feres la mitja, sinó que a mi em tocava fer la mitja entre 4 i 5 en la nota d'un anime en particular entre els que he votat. Ho deia perquè en principi s'ha parlat de no posar notes decimals, però hi ha casos en què no es pot evitar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Puntua el teu anime i manga

ds. 31 ago. 2013, 12:51

tato25 ha escrit:
De res, home.

Sobre donar-li oportunitats als animes, bé, també feia com tu. Em baixava el primer episodis de les estrenes dels que creia que estarien bé. Me'ls mirava i gairebé sempre, no els continuava. I no només novetats. Animes amb un munt de seguidors que per a mi no són res de l'altre món, ja saps, allò dels gustos de cada un...
Com més d'un cop he dit, principalment són els:

- One Piece (10~12 episodis vaig veure i fora.)
- Naruto (Vaig veure el primer episodi i fora.)
- Bleach (Vaig veure el primer episodi i fora.)
- Shin-chan (Els Simpson de l'anime. Arriba a ser pesat.)
- Saint Seiya (Rival de DB en el seu dia. Hi han que el prefereixen abans que DB.)
- Doraemon (No té història. Nen ploramiques que corre per a què un gat capgròs blau li ajudi amb un dels seus invents.) Un 1.5. N'he vist un grapat.
- FMA (Diuen que la Brotherhood no té res a veure i que és millor, però com no em va agradar la primera, ni em miro aquesta, encara que sigui més fidel al manga).
- Evangelion (Aquest sí el vaig veure sencer en VHS esperant que millorés la cosa. Al final vaig a acabar a un WTF!!!) Mira! El podria votar. Un 1 li dono.
- Stain:Gate (Vaig veure el primer episodi i fora.)
- HighSchool Of The Dead (Vaig veure el primer episodi i fora.)
- Seirei no Moribito - La tinc en DVD original, i raws a 1080p, pensant que estaria bé la cosa, però no. Li dono un 2.5.

Compte, no dic que no estiguin ben fets i que a molts els hi encanti, però no m'acaben d'enganxar per voler veure ja el següent episodi. I si els hi he donat una oportunitat com a Evangelion o Moribito, i al final no eren el que un s'esperava d'ells. Per tant, ara vaig amb més compte. Com a novetat o anime del moment, només segueixo Shingeki no Kyojin.

Tingues en compte que normalment l'anime está molt per sota de l'obra original...
Jo si fos tu, al menys probaria de mirar amb format manga, les que tenen més renom i recomanació meva en especial One Piece, que és sens dubte una obra tant ben estructurada i treballada que no he vist mai res semblant.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Puntua el teu anime i manga

ds. 31 ago. 2013, 13:40

Ja sé que un anime és un adaptació/resum del manga, però no sóc gaire de llegir.

Sobre One Piece, encara que molts ho trobin original, no m'agrada gens la pinta estrafolària d'alguns personatges. Però bé, tret d'això, li falta ritme als primers episodis i és quan plego de veure la sèrie. Segur que més endavant s'anima la cosa, però ja no tinc la paciència/il·lusió/interès d'un nen de 10 anys. I si una cosa no m'agrada des d'un principi, no la segueixo, per molt bona que sigui per a la resta, (aquí incloc sèries TV i pel·lis).

I repeteixo, no és l'únic anime que em passa. Com pots veure a la llista anterior, n'hi han uns quants que n'opino el mateix. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Puntua el teu anime i manga

ds. 18 gen. 2014, 10:46

Puella Magi Madoka Magica: 5/5.

Encara que al principi no ho sembli, aquest anime és senzillament bestial, arribant a un nivell d'epicitat sorprenentment alt segons transcorre la trama.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Puntua el teu anime i manga

ds. 18 gen. 2014, 14:14

Amb lo bo que és wl manga Aki Sora MissingNo. XDDD

Personalment d'anime poso un 5 a Steins;Gate Psycho Pass, Full Metal Alchemist Brotherhood i Anohana.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Puntua el teu anime i manga

ds. 18 gen. 2014, 15:22

Fer una llista i posa nota ara em portaria massa temps, aquí teniu la firma de MyAnimeList que tenia feta i que ja no utilitzo perquè no s'actualitza... no se perquè.
Tot i així si hi cliqueu aneu a parar a la meva llista d'anime. Amb notes i tal.

Imatge

Ara seembla que s'ha actualitza...

Edit: no que va, només s'actualitza si ho fas manualment. per això ja no la feia servir.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Puntua el teu anime i manga

dg. 19 gen. 2014, 11:40

Lostbrain de la teva firma la de la dreta és la Nami de Aki-Sora la del mig és la Emiru de Nozoki Ana, quina és la de l'esquerra?
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Puntua el teu anime i manga

dg. 19 gen. 2014, 13:02

Es la reina del S&M, Nana Chigusa! xD Del manga Nana to Kaoru, que m'encanta. Un amable i distés viatge cap al sadomasoquisme. Molt recomanable si no el coneixes. I més si coneixes mangues com AkiSora, Nozoki Ana, Velvet Kiss...
Imatge
Manga i Anime en Català!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants