Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 48
 
ashirogiMuto
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dc. 25 set. 2013, 23:49

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 05 feb. 2014, 23:32

Compres de principis de mes:
Imatge

Full Metal Alchemist (kanzenban) #1 i #2
Dr Slump #1: Començant un clàssic (llàstima que no hi sigui en català)
Bola de drac #18: a poc a poc tindré els 34...
Ataque a los titanes #7: una que porto al dia
Btooom! #1
La chica a la orilla del mar #1: seinen molt interessant de només dos volums.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 07 feb. 2014, 21:11

Les compres d'avui:
Imatge

-Vagabond 4: I el 5 encara no li havia arribat, quina llastima ><
-Ataque a los titanes 7: I el 8 surt el més que ve, en no res superem a l'anime :jaja:
-Naruto 65: Ja queda menys..
-FMA Kanzenban 3: I per fi el nou tom, ara cada mes un de nou.
-Slam Dunk Kanzenban 13: Ja agafa ritme la publicació, a veure si l'acabem aviat.
-One Piece Yellow: I com els 2 anteriors aquest no podia faltar, ja només queden 2, a veure si treuen algun artbook també..


lostbrain ha escrit:
-REAL 11#: Ja tenia ganes de més REAL, crec que de les obres de Inoue em queda amb aquesta com la millor! (encara que les compri totes..)

Ostres tu ja pot ser bona, SD em pareix una obra mestra (el partit contra el Sannoh és apoteòsic) i Vagabond m'està encantant. Tinc pensat fer-la quan posi al dia Vagabond però no sé si a mi m'agradarà tant.. té el llistó molt alt.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 10 feb. 2014, 16:47

Nova adquisició!! I nova col·lecció.
Momo Belia Deviluke!! Preciosa! Pels que tingueu l'artbook de to love ru darkness segur que us sona aquesta vestimenta...
Spoiler: mostra
ImatgeImatge
Ara a esperar les pròximes 7 noies! xD Pròximament: Mea Kurosaki!

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 10 feb. 2014, 17:46

lostbrain ha escrit:
-REAL 11#: Ja tenia ganes de més REAL, crec que de les obres de Inoue em queda amb aquesta com la millor! (encara que les compri totes..)


Ostres tu ja pot ser bona, SD em pareix una obra mestra (el partit contra el Sannoh és apoteòsic) i Vagabond m'està encantant. Tinc pensat fer-la quan posi al dia Vagabond però no sé si a mi m'agradarà tant.. té el llistó molt alt.


Jo recomano molt Real de Takehiko Inoue, a mi m'encanten totes tres: slam dunk, vagabond y real. Real és una obra molt més madura que slam dunk, té personatges bonísims, partits de bàsquet amb cadires de rodes (i sense també! hi ha algún personatge que fa partits apart i no va en cadire de rodes), emoció (de veritat que hi ha moments que et posen la pell de gallina, et toca la fibra sensible d'una manera que no vegis), petites dosis d'humor, un dibuix espectacular al nivell de vagabond i finals de slam dunk... A mi m'encanta. I es una llàstima perquè sembla que de les 3 obres es la menys coneguda, potser pel seu ritme de publicació. Jo tinc i m'he llegit els 11 volums en castellà publicats seguits recentment i estic esperant amb moltes ganes el número 12 (al japó porten 13). A més, es una obra que va de menys a més, em sembla que cada volum es millor, m'encanta.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 12 feb. 2014, 11:37

Compra de 2ª mà que m'ha arribat fa un moment:
Imatge

-I"s kanzenban 1-8: A 5€ el tom, tot en perfecte estat. Així que començo sèrie, a veure si l'acabo aviat que només tinc que comprar 4 volums més. M'ha sorpres que les pàgines siguin satinades.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 15 feb. 2014, 19:14

Un altre paquet que m'ha arribat! Bé, són dos paquets del Japó però un, fins demà no el tindré.

La MSP (Master Stars Piece) d'en Portgas D. Ace, del fabricant Banpresto. Amb uns 25cm d'alt i de PVC/ABS.
Pels qui no les coneixen, les MSP, son de les millors línies de figures prize. Es a dir, figures amb una alta qualitat i a un preu força econòmic. Normalment surten de les conegudes màquines UFO Catchers del Japó. (pàgines enrere en aquest post teniu en Goku que també es una MSP).

Aquí les fotos^^:
Imatge
Imatge
Imatge

------------------------------------------------------
EDITO:

Aquí l'altra figura!!

"Peace Keeper" Daisy, del fabricant Kotobukiya. De PVC/ABS i amb uns 25cm d'alt.
Preciosa figura que surt d'una il·lustració del gran Tony Taka.
il·lustració original
Imatge


Aquí teniu la figura:
Imatge
Imatge
Imatge

Ara toca esperar a finals de febrer.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 15 feb. 2014, 21:30

Les compres de febrer (que coincidia amb el meu aniversari):
Imatge

Ataque a los Titanes 3, 4, 5 : No he pogut arribar fins al 7 :lol: Molt bon manga, m'havia quedat en un punt interessant amb misteri, i ara podré continuar-lo :profident:
Negima 28, 29 : A veure quan l'acabo, ja em falta menys (17. Encara són molts ^^u)
Thermae Romae 1: Em va interessar a arrel d'algú que va publicar-ho en aquest tema (no me'n recordo qui ^^u) i té pinta de ser divertit :profident:
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 17 feb. 2014, 12:08

Amb el 29 de Negima ja comencen els toms amb paper del WC, has notat el canvi eudald? :lol: Per cert, no et facis moltes il·lusions amb el final de la sèrie eh, jo em vaig quedar una mica decebut, és que té un final molt WTF, ja ho veuràs quan arribis :bleh:
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 17 feb. 2014, 14:06

Doncs, no ho havia notat. o.O
I què et penses que he fet quan he llegit el teu post? Per comprovar-ho, he agafat el 19 i el 29, he tocat els fulls alhora i... Quina merda! :lol:
Sí, algú em va dir que el final, segons ell, l'Akamatsu el va fer depressa i corrents. Espero que no em decebi massa ^^u

PD: Per cert, al 29 el robot disfruta i molt... :lol: (Mira't el capítol 263 i la pàgina abans, per si no te'n recordes)
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 17 feb. 2014, 14:20

Doncs jo el vaig notar de seguida :lol: , el color dels fulls més apagat i la tinta com si es transparentés en algunes vinyetes, al menys només són 4 toms, al tom 33 torna el paper normal.

I el final.. l'epíleg està bé, però es que abans d'aquest es salta una saga sencera! Deixa tots els dubtes sense resoldre i termina la sèrie :lol: Es veu que va tindre problemes amb l'editorial i no sé que fregats més. Ara està fent UQ Holder! Que està basada en l'univers de Negima! (inclús surt algun personatge de la sèrie, així que no la vegis fins terminar Negima!) però no sé jo si en aquest manga resoldrà les trames que va deixar obertes a Negima!

Pd: És que a la robot li encanta que li donen corda, i més si és en Negi:
Spoiler: mostra
Imatge
:lol: :lol: :lol:
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 17 feb. 2014, 18:12

Aixo es cuestio de gustos jo hem vaig mirar els 2 últims volums i al veure el que va fer després de que tornessin al mon real :ein: Vaig decidir que per jo la serie acabava al volum 36 i que no hem compraria els 2 últims. Perquè els peonatges de grans foten pena i aixo de que deixes les coses com les va deixar. El fet de que no digues quina escolleix. :no:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 21 feb. 2014, 19:25

Noves compres:
Imatge

-I"s Kanzenban 9-12: Terminada, els 4 últims comprats de 1ª mà, però estaven rebaixats així que cadascun m'ha costat 8,75€ (costaven 10,95€).
-FMA Kanzenban 4: Comença a agafar ritme això.
-Vagabon 5, 6: Torno a estar al dia amb la nova edició, els primers que vaig a llegir del que he comprat :babejar:
-Nisekoi 4: A veure si aguanta mensual, que sinó l'anime ens atraparà ^^u
-Medaka Box 10: I en teoria aquesta també serà mensual a partir d'ara, veurem si compleix Ivrea.
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 21 feb. 2014, 21:28

Steve Maister ha escrit:
-Nisekoi 4: A veure si aguanta mensual, que sinó l'anime ens atraparà ^^u

Òndia que ja ha sortit! M'havia oblidat que sortia al febrer. És que des desembre...

PD: Per cert I''s de què va? (I perquè té dos apòstrofs? :lol: )
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 21 feb. 2014, 22:02

Nop, des d'Octubre que no sortia Nisekoi ^^u

Doncs en resum d'un triangle amorós, una mica típic, però molt disfrutable i amb el sempre genial dibuix de Katsura. Si vols llegir una resenya aquí tens.
Per què té 2 apòstrofs? Doncs ni idea :lol: El títol ve de que el nom dels 3 protagonistes comencen per "I". Per cert a les portades del manga posa "Para adultos" no sé si hauries de llegir-lo encara eh :bleh:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 24 feb. 2014, 15:22

El divendres em va arribar la Kuroneko de Koto.

Molt xula:
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 48

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants