Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 16 set. 2014, 21:07

Una mica tard però aquí manga d'Agost i algunes noveles imprescindibles ;)

Imatge

Novel·les:
- Viaje por el Tôkaidô. La novel·la picaresca japonesa per excel·lència, més o menys com el Lazarillo de Tormes japonès. Però en aquest cas son dos els personatges principals xD
- Shigurui. Va inspirar el manga i després l'anime del mateix nom.
- Los ninjas de Koga. Igual que l'anterior aquesta novel·la inspira la sèrie Basilisk, també molt bona.

Manga:
- Terra Formars #6: Encara m'he de llegir el 5...
- Vagabond #16: L'altre dia vaig acabar el 15 i com sempre, em vaig quedar amb ganes de més. No tardaré en llegir-me'l.
- Dengeki Daisy #11: Crec que també tinc el 10 encara per llegir... (Si es que no tinc temps per res xD)
- Flores sangrientas Volum únic: Per internet he fullejat algunes coses d'aquesta autora i m'han agradat. Em pillo aquest i quan pugui l'altre que van treure.
- Übel Blatt #2: Tarda tant en sortir que ja no me'n recordo com va acabar el #1...
- Bride Stories #4: Aquest sí que l'esperava amb ganes. Me'n recordo de tot, però em tornaré a llegir el #3 que val molt la pena xDD
- Tan lejos, tan cerca #1 y #2: Shojo que ja no recordava que tingues guardat a la botiga... Quan he arribat m'han dit que ho tenien per mi, així que l'he pillat xD
- Hikari-Club Volum únic: Una joia del gran Furuya, que m'he trobat tirada de preu. Així que he aprofitat, tard o d'hora havia de caure.
- Dr. Inugami Volum únic: Igual que l'anterior, però del gran Suehiro Maruo!

I ale, ara fins a fi de més, a veure si puc tenir tot lo de setembre. ;)

:adeu:
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
VICDBZ
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 13 ago. 2005, 09:58
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 17 set. 2014, 00:35

Solamente es de hoy el último tomo publicado (Vengadores vs Ultimates), por fin me he puesto al día con esta colección de Ultimate Marvel así que la foto grupal merecia ser puesta...

Imatge

:D
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 04 oct. 2014, 15:58

Manga de Setembre:

Imatge

-Btooom #8 i #9: Esperava amb ganes el volum 9 xD Ara potser em miri l'anime, que més o menys es quedar en aquest volum.
-Vagabond #17: A veure si acaba ja la història aquesta d'en Kojiro i tornem a veure aviat en Musashi...
-King's Game #5 (Final): Bé, acabo sèrie. Va començar bé però se m'ha fet molt repetitiu i el final no m'ha convençut... Si arriben a llicenciar alguna cosa més de la saga no crec que ho compri.
-CiberCafé a la deriva #3: Que interessant que es posa això!! M'està agradant força.
-Nijigahara Holograph: Més del gran Inio Asano amb una edició per part de Milkiway boníssima, amb cofre i tot.
-Happy! #5: Més tennis, que en tenia ganes. Hauria de ser mensual...
-Nieve en Verano #2: Una altra que m'està agradant molt. Ja tinc ganes del tercer.
-Fairy Tail #39: ... aquesta em dona la sensació que surt massa ràpid xDDD En fi, em vaig quedar al 30 i pico... a veure quin dia em dona per llegir-la.
-Thermae Romae #6(Final): Finalll!! Quina llàstima, m'ha agradat moltíssim. Tant de bo es faci alguna continuació.
-Las Flores del Mal #1: Segona obra de Shūzō Oshimi que començo, diuen que es bona. Veurem que tal...
-I am a Hero #9: Més zombies. Encara l'he de llegir però sembla que continua l'acció del volum anterior.
-Namida Usagi #2: Continuem amb aquest shojo, el dibuix m'agrada molt, la història deixarem que avanci una mica...
-Nisekoi #10: I crec que per fi arribo a on em vaig quedar quan la llegia per scans. Ara tot el que vingui ja es nou per a mi xD Amb ganes de saber com continua.
-All You Need Is Kill #2 (Final): Sens dubte l'únic bo de la sèrie es el disseny del personatge de la Rita. xD Per tot lo demés, la novel·la es clarament superior i més bona.
-Hakaiju #12: Alguns diuen que li queda un volum i d'altres que encara esta ongoing... a saber però fa pinta que li queda poc. Veurem.

I ara fins a octubre res més, que promet ser un mes mogudet xD Alguna que altra figura també caurà ;)
:adeu:
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 05 oct. 2014, 17:41

Un parell que vaig adquirir l'altre dia per relaxar-me una mica:

Imatge

Ataque a los Titanes 10: I ara m'hauré d'esperar dos segles i mig perquè arribi el 13 :/

All You Need Is Kill 2: Massa curt, suposo que la novel·la és anys llum millor.

lostbrain ha escrit:
-Thermae Romae #6(Final): Finalll!! Quina llàstima, m'ha agradat moltíssim. Tant de bo es faci alguna continuació.


Finalment ha sortit! :juas: Pel que sé ve amb una caixa d'aquelles per deixar-hi els manga.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 05 oct. 2014, 22:35

Les compres d'ahir:

Imatge

-Lamu 13-15 (Final): Per fi termino la primera gran obra de la Rumiko! I amb aquesta ja en tinc 2 completes, ara a veure si alguna editorial reprèn Ranma i no em quede penjat...
-FMA 10: Cada cop queda menys per llegir-la d'una tacada :profident:
-Vagabond 17, 18: Com ha dit en lostbrain a veure si va acabant ja el pasat, que encara té que conectar amb en Baiken i tornar a Musashi, que encara que m'està agradant el pasat no deuria allargar-se molt més, a veure si demà els llegeixo.
-All you need is kill 2: No he llegit la novel·la però a mi el manga m'ha agradat molt, i el dibuix de l'Obata es impecable, tirant més cap a DN que cap a Bakuman. I la Rita és... :wub:
-Nisekoi 10: Un més, i ja s'ha anunciat 2ª temporada de l'anime, aquest cop crec que no tindrem que patir de si el manga agafa a l'anime, amb el ritme en què surt encara el manga.

I per culpa de que tinc el mateix horari de treball que la tenda on vaig, només puc anar a comprar els dissabtes, i el pasat van tancar i ahir ja se'ls havia esgotat la novetat a la qual li tenia més ganes >< A veure si no triguen molt en tornar-la a tindre..
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
VICDBZ
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 13 ago. 2005, 09:58
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 10 oct. 2014, 13:58

Puestas al día...

Imatge

Y Dragon Ball Gashapon DG Set 1

Imatge
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 18 oct. 2014, 19:24

Spoiler: mostra
Imatge

Nieve en verano # 1: Primer josei (si és que ho és) que em començo a llegir (finalment començo a créixer? xD). Està molt bé, i el fet que la lletra sigui NO TAN DIMINUTA com la immensa majoria de manga publicats aquí, és un punt a favor. Un pèl caret però bé, a l'Abacus et fan un petit descompte si portes la targeta de soci :lol:

EDIT

Imatge

Thermae Romae 6 amb caixa: Ah, finalment s'ha acabat, m'ha agradat molt i el final, bé, me l'esperava a mitges però m'ha sorprès una mica :jaja:
Nisekoi 8: Una altra, vinga, ja falta poc per l'aparició de la germana petita dels Onodera! (encara que crec que a l'11 que és l'últim publicat ja hi surt)
Magi 7: Wow, let's kill everyone with the fuckin' dark power!
 
Avatar de l’usuari
VICDBZ
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 13 ago. 2005, 09:58
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 23 oct. 2014, 11:06

Mis últimos fichajes:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 23 oct. 2014, 17:47

Nova figura per completar la petita col·lecció de Sora no Otoshimono.

Aquest cop la Ikaros. Per fer companyia a la Nymph que va sortir al 2011.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
VICDBZ
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 13 ago. 2005, 09:58
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 23 oct. 2014, 20:00

Bueno, pues más cosas que me han llegado hoy mismo. Día cargado :D

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 24 oct. 2014, 12:35

Més coses que m'arriben a mi també.

Artbooks del gran Shintaro Kago! Que gran aquest home xD Tenim moltes coses en comú crec...

Imatge

Spoiler: mostra
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 24 oct. 2014, 12:43

L'estil d'aquest bon home és... una mica sàdic, no? xD
 
Avatar de l’usuari
JohnyZeta
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 19 gen. 2014, 12:06

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 26 oct. 2014, 14:57

Poso aquí la meva petita col•lecció, uns 400 toms:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

I ara pes meves darreres compres, italianes (del mes passat) amb algunes fotos de la llibreria on vaig anar:

ImatgeImatge

Jojo's per un tubo i Level E, del gandul del Togashi xD
Imatge
Twitter: @JohnyZeta
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 26 oct. 2014, 17:17

Wow, molt bona col·lecció JohnyZeta :yeah: Tant de bo no m'hagués comprat DN de Glenat, m'agradaria tenir la Black Edition ><. I veig els primers 2 toms de Yaiba, me l'han recomanat molt la sèrie. I per què tens la primera part de Naruto en català i la 2ª en castellà? Simple curiositat, m'ha fet gràcia el contrast :lol: I ja que estic, també tinc curiositat de per què has començat JoJo per la 5 i 8 parts, sobretot Vento Aureo, que encara que a mi em va agradar força és la part que menys valora, en general, la gent.

I bé, deixo les compres pre-novetats del Saló que vaig comprar ahir:

Imatge

-Dragon Ball ilustraciones completas -edición de lujo-: Tenia el artbook que va publicar Planeta fa anys, però les noves il·lustracions (hi han recopilades fins a les que va dibuixar al 2013) em cridaven molt, hi han un munt que no havia vist mai. L'edició del artbook és de luxe, tot molt cuidat. I això és l'únic del que han llicenciat de Toriyama que vaig a comprar, ja que els anime comics no m'agraden, DB a color em cridava però tenint la kanzenban prefereixo invertir-lo en altres mangas, DB SD em va pareixer molt meh, i Sandland ja tinc l'edició anterior. L'únic que caurà és Katsura Akira la setmana que ve, i quan ho treguin Galactic Patrol Jako.
-Nisekoi 11: Apareix nova fèmina pel que sembla a la portada.
-Medaka Box 13: Aquesta surt cada lustre... Quina ràbia, perquè m'encanta la sèrie.
-Vagabond 19, 20: I 2 més de Vagabond, als anteriors per fi va arribar al principi del manga xD
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
JohnyZeta
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 19 gen. 2014, 12:06

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 26 oct. 2014, 18:41

Steve Maister ha escrit:
Wow, molt bona col·lecció JohnyZeta :yeah: Tant de bo no m'hagués comprat DN de Glenat, m'agradaria tenir la Black Edition ><. I veig els primers 2 toms de Yaiba, me l'han recomanat molt la sèrie. I per què tens la primera part de Naruto en català i la 2ª en castellà? Simple curiositat, m'ha fet gràcia el contrast :lol: I ja que estic, també tinc curiositat de per què has començat JoJo per la 5 i 8 parts, sobretot Vento Aureo, que encara que a mi em va agradar força és la part que menys valora, en general, la gent.


La Black Edition és genial, no podia deixar perdre l'oportunitat. Yaiba va ser el meu primer manga i és molt recomanable, shonen tòpic, però per a mi és especial.
El cas de Naruto va ser simplement perquè l'edició catalana anava molt retrassada respecte la castellana i en acabar la primera part em vaig passar al castellà. No podia esperar xD
Vaig començar JoJo per la 5a part simplement pel fet de que està ambientada a Itàlia i els noms són quasi tots italians i em feia gràcia tenir-la en italià. I a mi també em va agradar força.
Jojolion simplement perquè no l'havia començada encara i l'edició és molt barata (4,70€).
Twitter: @JohnyZeta

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: seiyuubcn i 17 visitants