Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 08 març 2015, 21:56

Les compres d'ahir:

Imatge

-Jaco the Galactic Patrolman: Doncs ja tenim l'últim manga de Toriyama per aquí, a 13 euracos això sí... com saben que ho anem a comprar igualment... ¬¬
-Rumiko Takahashi - La princesa del manga: Com fan de la Rumiko que sóc, al veure aquest llibre per 5€ (quan va sortir costava 15) no m'he pogut resistir. Però de moment tocarà esperar per llegir-lo, al menys a que termini de comprar Ranma i llegeixi (online) Inuyasha, because spoilers...
-Vagabond 27: Genial tom. I ara que ja faltava poc per posar-se al dia, van els de Ivrea i frenen el bon ritme que portava :no:
-Medaka Box 15: I amb aquesta encara es pitjor... que ara la canvien a trimestral...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
JohnyZeta
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 19 gen. 2014, 12:06

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 21 març 2015, 14:12

Tres joies imprescindibles: Imatge
Twitter: @JohnyZeta
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 02 abr. 2015, 11:22

Manga del mes de març.
Series esperades, finals esperats. Un bon mes xD

Imatge

-El Caminante, edición definitva: Finalment els de Ponent Mon s'han dignat a treure una reedició d'aquesta obra de Taniguchi i en una edició brutal.
-Bleach #60: Més bleach que fa temps que no llegeixo, no se pas quan acabarà però em sembla que ja no la llegiré fins que no la tingui sencera.
-Gantz #37(FI): I per fi el final de Gantz! El tan esperat final que quan el llegeixes et quedes WTF!?! El viatge ha estat increïble, una de les millors series de ciència ficció que hi haurà. (sense comptar el final clar xD)
-Vagabond #27: Aquesta hauria de d'atrapar el ritme abans que se m'acumulin, que des de el 20 que no llegeixo...
-Ao Haru Ride #2: Més de shojo de Io Sakisaka, que de moment bastant semblant al anime, ho vaig recordant tot. Strobe edge de moment, es molt millor, insisteixo xD
-Nisekoi #14: Buff, una altra tia més xD No em va durar ni 15 minuts el volum. En fi, jo que esperava històries amb la Haru resulta que hi posen una altra noia... a veure on anirà a parar tot això. xd
-Zetman #12: L'esperava amb moltes ganes, es posa molt interessant això. A veure si el 13 surt aquest mes d'abril com diu Ivrea.
-TerraFormars #10: Aquesta em sembla que ja la compro per comprar i acabar-la d'una santa vegada però veig lluny el final... des del volum 5 em sembla que no llegeixo res. Molt avorrida.
-Slam Dunk #18: A poc a poc van sortint, ja em vaig dir que fins que no estigues completa res de llegir-la.
-The Chameleon Jail: És Inoue, havia de caure. Me llegit un capítol, i m'ha semblat avorrit xD Però llegir-la algun dia (?) xDD
-King's Game Extreme #1: Em vaig dir que amb el final merdos de la primera part no seguiria comprant aquesta sèrie , però al final el dibuix d'aquesta segona part m'atreu més que l'altra. Però va ser llegir-lo i quedar-me altre cop WTF! En serio, no m'hauria d'haver fiat del dibuix xD En fi, sort que només son 5 volums...
-I am a Hero #12: Encara me l'he de llegir però aquesta actual saga no m'agrada gaire, sort que ja s'acaba.
-Las Flores del Mal #4: Boníssim com els altres tres. Es de les que més espero que surtin. No em dura ni 10 minuts el volum, i de moment no he caigut en la tentació de llegir-la per internet. Però això d'esperar 2 mesos per un volum es mortal XDD
-Übel Blatt #5: El anterior va acabar força bé em sembla, encara me l'he de llegir però es força entretingut.
-Cibercafé a la Deriva #6: Increïble volum... un més i s'acaba. A veure com ho lligaran tot plegat. L'espero amb ganes.
-Your Lie in April #1: Pensava que el manga em diria alguna cosa més que l'anime però bah, es bastant normaleta.
-orange #1: De les millors novetats de fa mesos!! Es brutal, el primer volum em va encantar, i lo millor es que em va durar bastant. A diferencia d'altres que de tant bons em duren 5 minuts, en aquest vaig gaudir un munt i em va durar una bona estona. Llàstima que sigui trimestral però m'ha agradat moltíssim i el dibuix es preciós.
-Nieve en Verano #4(FI): Sèrie que acabo i molt bonica. També m'ha agradat moltíssim. Just després d'acabar-la em vaig posar a mirar l'anime. Es molt recomanable. Un romanç més adult.
-Fragmentos del Mal: Més terror de Junji Ito que sempre es benvingut. Mentrs ECC vagi seguint aquesta línia perfecte!
-La Sonrisa del Vampiro: I sèrie del gran Maruo que em tenien guardada des de fa basant però que mai acabava pillant. Aquest cop sí. Una de les seves millors obres que no pot faltar.

I fins aquí uff xD

Ara a espera alguna cosa que m'ha d'arribar del Japó.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 02 abr. 2015, 20:18

Orange i El Caminante de quina editorial són?
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 02 abr. 2015, 20:34

Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 02 abr. 2015, 20:56

Precomprat al setembre y rebut per fi avui!

Transformers Masterpiece MP-24 StarSaber. Una figura que des de que ben petit vaig desitjar que fèssin.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

¡PIÑAU PIÑAU!


Es enooooorme, i igualet al de la sèrie:



Està ple d'extres y es híper posejable.

L'estic disfrutant com un maleït marrec.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 03 abr. 2015, 09:32

lostbrain ha escrit:

Gràcies lostbrain!
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 11 abr. 2015, 15:54

Algunes coses més que m'han anat arriban

Artbook pendent de fa bastant i un nou volum de Mujaki no Rakuen. Un bon pack de ecchi lolicon, si xD
Imatge

I una altra Sakura Prize que m'ha arribat. Mola això que vagin fent figures amb diferents vestits. En tinc una altra reservada pel juny i per l'agost, també xD
ImatgeImatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
sranto
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 25 abr. 2015, 20:12

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 25 abr. 2015, 20:15

Estic pensant en començar a ferme una col·lecció de Gashapones(Figures) de bola de drac he vist que ni hi ha una col·lecció que es diu Dragon Ball Z High Grade (HG) no se si ni ha una de més bona algú em pot ajudar?

Gracies.
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 06 maig 2015, 22:09

sranto ha escrit:
Estic pensant en començar a ferme una col·lecció de Gashapones(Figures) de bola de drac he vist que ni hi ha una col·lecció que es diu Dragon Ball Z High Grade (HG) no se si ni ha una de més bona algú em pot ajudar?

Gracies.


Envia-li un privat a este home que segur que et pot recomanar be: VICDBZ

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 09 maig 2015, 13:00

De gashapones jo no en se res. Em semblen petits i no tenen massa qualitat.
------------------------

Bé, aprofito per actualitzar una mica amb el que m'ha arribat i el manga d'abril que ja no hi pensava.

Primer el manga:

Imatge

-King's Game #2: El dibuix d'aquesta segona part m'ha ben enganyat xD El guió segueix sent una merda, però en fi, seran només 5 volums.
-Vagabond #28: Encara m'he le de llegir pero pinta molt bé, que es va quedar molt interessant.
-Zetman #13: De les sèries que més ganes tinc de comprar. M'està encantant i aquest volum brutal. Ja tinc ganes de més.
-Prophecy #1: Se que es Planeta pero només son tres volums i ja es sort que no l'hagin posat a 12€ xDD Interessant de moment.
-Los guardianes del Louvre: L'obra més recent del gran Taniguchi. Encara la tinc que llegir però segur que m'encanta com sempre aquest home. A més edició totalment a color :juas:
-Your Lie In April #2: Això encara ho vaig arribar a veure a l'anime... Així que a esperar pel próxim.
-A Silent Voice #2: Volum encara dels bons de la sèrie, el pròxim crec que la cosa comença a decaure. Tot i així crec que val la pena.
-El club del suicidio: Recuperem a un autor boníssim com es Usumaru Furuya. Espero que arribin més coses d'ell.
-Utsubora #2: Volum final que encara m'he de llegir però el primer em va agradar molt. A veure quan l'acabo.
-Aoha Ride #3: Força bé, això també ho vaig veure a l'anime. Tot i així encara prefereixo Strobe Edge.
-Dengeki Daisy #14: Li queden dos volums, a veure si l'acabem ja. Últimament se'm fa molt pesada.
-Koi no Kamisama: Volum únic de l'autor de Nisekoi que bé, va ser fullejar-lo una mica i cap a l'estanteria que se'n va anar xD
-Fairy Tail #42: A l'espera de que acabi l'arc en que estan per llegir-me'l de cop.
-Aristocracia Campesina #3: Algún dia que no tingui res més per llegir potser el llegeixo xD


Ara uns quants artbooks de Shintaro Kago per anar ampliant la col·lecció:

Imatge

I una altra figura prize mentres espero les figures bones com deu mana xD
Un Conan.

Imatge


Ara res més fins a final de mes.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 15 maig 2015, 12:43

Deixo les meues compres de les últimes setmanes, que últimament no he tingut temps per posar-les i d'algunes ja fa més d'un mes ^^u

Imatge

FMA 15,16; Slam Dunk 18; The Chameleon Jail; Vagabond 28, TerraFormars 10; The Seven Deadly Sins 4; Ataque a los titanes 13; Nisekoi 14 i Aristocracia Campesina 3.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 07 juny 2015, 17:53

Manga del mes de maig i nova figura de les bones!

Imatge


Y la mikasa de Shingeki. Un any esperant aquesta figura pero per fi la tinc a casa.

Imatge

Aquesta sobretot es de les que guanya molt mes veure en persona.

Imatge
Spoiler: mostra
Imatge


Imatge

Aquí teniu més fotos.
Spoiler: mostra
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 11 juny 2015, 15:16

Ieeeeeee! Com anem? be examens? be selectivitat? be el curro? :profident:

Imatge


La meua xicoteta colecció de mangues nº1 barats :xiulant:
Els estic comprant tots, encara que els de inazuma eleven lils vaig regalar a la meua germana per al cumple que a ella li agrada el futbol.

Realment, les compres que han valgut els 2 euros han sigut Bobobo, Conan i One Piece. Els altres ni me'ls he pogut acavar.

Algu sap si me'n falta algun? Pense ferme tota la colecció :lol:




Imatge


Comics que ha portat el meu cosi del japo!
Doraemon per a la meua germana i a mi la Weekly Jump!

El paper de la weekly jump es de diari i super lamentable, supose que alli per a d'ells els mangues son aixo ajajajaja (el de doraimon tambe te un tacte cutre i de diari)


Imatge

Vindland saga: Increible regal de la meua xata :wub: Ara ja no tinc dubte, dise aparcat terra for mars i ahorrare per a comprar vindland saga.

Atac als titans: No puc evitarho, encara que estiga arruinat tinc que comprar-me'ls, acave tots els numeros en esta cara :juas:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 13 juny 2015, 02:49

Nova adquisició que m'ha arribat.

Aquest cop una figura +18!!! Que esperava moltíssim! Visca les lolis! xD

ImatgeImatge
Atenció +18
Spoiler: mostra
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Manga i Anime en Català!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants