Manga del mes de març.
Series esperades, finals esperats. Un bon mes xD
-El Caminante, edición definitva: Finalment els de Ponent Mon s'han dignat a treure una reedició d'aquesta obra de Taniguchi i en una edició brutal.
-Bleach #60: Més bleach que fa temps que no llegeixo, no se pas quan acabarà però em sembla que ja no la llegiré fins que no la tingui sencera.
-Gantz #37(FI): I per fi el final de Gantz! El tan esperat final que quan el llegeixes et quedes WTF!?! El viatge ha estat increïble, una de les millors series de ciència ficció que hi haurà. (sense comptar el final clar xD)
-Vagabond #27: Aquesta hauria de d'atrapar el ritme abans que se m'acumulin, que des de el 20 que no llegeixo...
-Ao Haru Ride #2: Més de shojo de Io Sakisaka, que de moment bastant semblant al anime, ho vaig recordant tot. Strobe edge de moment, es molt millor, insisteixo xD
-Nisekoi #14: Buff, una altra tia més xD No em va durar ni 15 minuts el volum. En fi, jo que esperava històries amb la Haru resulta que hi posen una altra noia... a veure on anirà a parar tot això. xd
-Zetman #12: L'esperava amb moltes ganes, es posa molt interessant això. A veure si el 13 surt aquest mes d'abril com diu Ivrea.
-TerraFormars #10: Aquesta em sembla que ja la compro per comprar i acabar-la d'una santa vegada però veig lluny el final... des del volum 5 em sembla que no llegeixo res. Molt avorrida.
-Slam Dunk #18: A poc a poc van sortint, ja em vaig dir que fins que no estigues completa res de llegir-la.
-The Chameleon Jail: És Inoue, havia de caure. Me llegit un capítol, i m'ha semblat avorrit xD Però llegir-la algun dia (?) xDD
-King's Game Extreme #1: Em vaig dir que amb el final merdos de la primera part no seguiria comprant aquesta sèrie , però al final el dibuix d'aquesta segona part m'atreu més que l'altra. Però va ser llegir-lo i quedar-me altre cop WTF! En serio, no m'hauria d'haver fiat del dibuix xD En fi, sort que només son 5 volums...
-I am a Hero #12: Encara me l'he de llegir però aquesta actual saga no m'agrada gaire, sort que ja s'acaba.
-Las Flores del Mal #4: Boníssim com els altres tres. Es de les que més espero que surtin. No em dura ni 10 minuts el volum, i de moment no he caigut en la tentació de llegir-la per internet. Però això d'esperar 2 mesos per un volum es mortal XDD
-Übel Blatt #5: El anterior va acabar força bé em sembla, encara me l'he de llegir però es força entretingut.
-Cibercafé a la Deriva #6: Increïble volum... un més i s'acaba. A veure com ho lligaran tot plegat. L'espero amb ganes.
-Your Lie in April #1: Pensava que el manga em diria alguna cosa més que l'anime però bah, es bastant normaleta.
-orange #1: De les millors novetats de fa mesos!! Es brutal, el primer volum em va encantar, i lo millor es que em va durar bastant. A diferencia d'altres que de tant bons em duren 5 minuts, en aquest vaig gaudir un munt i em va durar una bona estona. Llàstima que sigui trimestral però m'ha agradat moltíssim i el dibuix es preciós.
-Nieve en Verano #4(FI): Sèrie que acabo i molt bonica. També m'ha agradat moltíssim. Just després d'acabar-la em vaig posar a mirar l'anime. Es molt recomanable. Un romanç més adult.
-Fragmentos del Mal: Més terror de Junji Ito que sempre es benvingut. Mentrs ECC vagi seguint aquesta línia perfecte!
-La Sonrisa del Vampiro: I sèrie del gran Maruo que em tenien guardada des de fa basant però que mai acabava pillant. Aquest cop sí. Una de les seves millors obres que no pot faltar.
I fins aquí uff xD
Ara a espera alguna cosa que m'ha d'arribar del Japó.