Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 08 ago. 2015, 00:50

Començo a pillar-me una sèrie que dubto veure-la llicenciada per aquí:
I per fi el 2 de Nanatsusa després de quasi un mes perdut xD

Imatge

Y el nou doujin de Quzilax amb el dos de Geiger Counter que tenia pendent des de fa temps.
+18
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 23 ago. 2015, 18:36

Les últimes compres que he fet:

Imatge

-Wekly Shonen Jump: Portava de regal la portada alternativa del gaiden de Naruto, que segur que Planeta llicenciarà. Capitulazo el de One Piece.
-FMA Kanzenban 18: Per fi completa aquesta obra mestra, una sèrie rodona.
-Ranma 10: Com sempre genial, aquest tom ja supera el que va adaptar l'anime. Per desgracia Planeta no fa cas de la bimestralitat, i fins a final de l'any no traurà el proper...
-Slam Dunk 20: Aquesta en canvi fa uns quants mesos que va agafar bon ritme de publicació, i ja només queden 4! Comencem el partit amb el Sannou.
-Vagabond 30,31: I d'aquesta només queden 2 per terminar la publicació de la nova edició, després a comprar els que falten i per fi estarà al dia. Quin final de tom el del 31!
-TerraFormars 12: El millor tom des de fa uns quants, molt frenètic i amb girs de guió.
-Ataque a los titanes 15: Com sempre genial, a cada tom és millor, i quin final... Crec que aviat no podré aguantar i em posaré a ritme japo.
-The Seven Deadly Sins 6: Està bru-tal.
-Nisekoi 16: A veure si arribem aviat als últims que estan sortint al Japò, que ara sí que anem avançant amb l'historia per fi.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 28 ago. 2015, 16:52

Una mica més de manga en japones:

Imatge

El cas de Nozoemon (paròdia ecchi de Doraemon) es de riure.... Just el dia següent a enviar-me el paquet, surt la noticia de que cancel·len la serie xDDD

En fi, una mica de hentai també:
18+
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
ashirogiMuto
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dc. 25 set. 2013, 23:49

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 29 ago. 2015, 10:33

Compres d'agost
Manga:
Imatge
A silent voice 4
Bestiarius 1
Bleach 63
Fairy Tail 44
Crows 17
Your lie in april 6
El sabueso y otras historias de H.P.Lovecraft

Samarretes:
Imatge
Beck
Ranma
Detroit Metal City

Imatge
Gintama
Durarara
Bleach

Imatge
Durarara
Your lie in april
Beck
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 06 set. 2015, 20:29

Hi ha samarretes que t'has comprat que molen molt, ashirogiMuto :juas: Jo no havia caigut a posar-la aquí, que fa 3 setmanes em van regalar aquesta jaqueta :front: :

Imatge

És tota negra, la part davantera m'ha sortit així pel flaix :lol: I els últims mangas:

Imatge
-Vagabond 32 i 35: Ara que només falta el 33 de la nova edició va sent hora de comprar els números del 34 al 37, però a la tenda només tenien el 35, els altres 3 els compraré aquest mes junt amb el 33.
-Medaka Box 17: No em vull imaginar el que la traductora haurà patit traduint aquest tom, exagerat és poc :lol2:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 07 set. 2015, 12:03

Jo d'aquí un parell de dies, com que torno a la ciutat, podré comprar tot el manga d'agost. I li tinc unes ganes al nou volum de Shintaro Kago.... XD

De moment us deixo amb els primers doujinshis que m'arriben del Comiket88 (C88)
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 10 set. 2015, 15:02

La foto es antiga i no la he pujat fins are per gos...

Imatge

Fullmetal alchemist: Simplement impresionant, enganxa que no vejes i esta molt ben feta la historia :yeah: , vaig per el 21 (que encara no el he llegit), espere que acave be la cosa i no baixe el ridme. Hem van disar silver spoon que es de la mateixa autora i m'hajudava a dormir, era el millor dormidina... i quan hem vaig donar conter que fullmetal era de la mateixa autora vaig flipar en colors! Soles es pareixen en el dibuix i en el musculman!

Rurouni Kenshin: Vaig vore el anime una tempora i hem va agradar,com que vaig vore que els dos me costarien 4 euros els vaig pillar (La putada es que arriva fins on hem vaig quedar en el anime i m'ha tocat les castanyes... Ja el llegire algun dia ¬¬


No deuria dir-ho perque pillareu tots els comics que vuic, pero de full metal alchemist he pillat del 2 fins al 20 per dos euros el tomo en "re-read"(que te una xicoteta secció de comics i mangues), que me va de pas anant a Norma en castelló. En la wep posa en quins llocs esta, mireu a vore si vos pilla prop, crec que es una empresa catalana.

Salut! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 10 set. 2015, 20:00

P@1 ha escrit:
No deuria dir-ho perque pillareu tots els comics que vuic, pero de full metal alchemist he pillat del 2 fins al 20 per dos euros el tomo en "re-read"(que te una xicoteta secció de comics i mangues), que me va de pas anant a Norma en castelló. En la wep posa en quins llocs esta, mireu a vore si vos pilla prop, crec que es una empresa catalana.


Uola, ho estàs dient de debò? Doncs a les que tinc a prop de casa ni un sol manga :lol: Mecàsun :plora:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 11 set. 2015, 11:52

Per fi he pogut comprar el manga del mes d'agost.

Imatge

-REAL #14: No recordo com anava la cosa. Em tocará recordar volums anteriors...
-Vagabond #32: Tinc pendent el 31 encara. Pero la cosa pinta bé.
-Hellstar Remina: El terror de Junji Ito sempre es benvingut.
-La formidable invasión mongola: Per fin recuperem un dels millors autors que he pogut comprar. Shintaro Kago, amb una obra de les mes suaus pero força divertida. Esperant que arribin més d'aquest home.
-Bestiarius #1: Kakizaki i MW. Combinació de les bones. Serán tres volums així que perfecte.
-Hakaiju #14: Comença la segona part de la història, sembla que amb la filla dels protagonistes de la primera part. A veure com avança...
-Fairy Tail #44: Esperant que acabi la saga per fer una llegida.
-Bleach #63: D'aquesta si que fa temps que no llegeixo, pràcticament uns 10 volums... A veure si acaba aviat xD
-Your Lie in April #6: Encara l'he de llegir però es llegeix amb un moment.
-A silent Voice #4: La veritat es que no tenia gens clar comprar aquest manga pero pels primers volums ja val la pena. A partir d'aquest volum 4 tot comença a perdre...
-Ao Haru Ride #7: Es va quedar molt interessant, a veure com avança la cosa, que mola molt.


I alguns doujinshis que van arribant:
+18
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 11 set. 2015, 22:53

lostbrain ha escrit:
-Bestiarius #1: Kakizaki i MW. Combinació de les bones. Serán tres volums així que perfecte.


Lostbrain, aquest manga de què va? Sembla ser una cosa fantàstica amb el paio aquest que vol aconseguir alguna cosa. :huh:


PD: Per cert, no sabia que t'agradava el hentai lolicon. Lo lolicon sí, lo primer no :lol:
I amb això de pas descobreixo al cap de força mesos que té tota la pinta que saps japonès.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 12 set. 2015, 11:10

La sèrie esta força bé. Amb elements fantàstics, mitològics i ambientat en l'època romana. No es una única història sino que cada capítol son histories amb diferents personatges i que al final poden o no quedar conectades entre si.
Et deixo la sinopsis del manga:

Spoiler: mostra
Año 85 después de Cristo.

Se denominaba bestiarios a aquellos gladiadores de profesión o prisioneros de guerra forzados a combatir contra diversas bestias en la Antigua Roma. Pero... ¿puede surgir un verdadero sentimiento de amistad entre bestias y bestiarios?

¿O entre ellos solamente hay sangre y muerte?

La serie más reciente del autor de "Hideout" y "Green Blood".


I sí, el lolicon sempre m'ha agradat. Aquest estiu me posat al dia amb el hentai, que feia temps que no compraba. xD
Ja aniré penjant fotos quan m'arribi més.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 12 set. 2015, 12:27

Caram, caram, té bona pinta. L'Antiga Roma m'agrada així que segur que el disfrutaré. Gràcies per la info.

Les esperarem amb ànsia :lol:

PD: Ja que hi sóc, voldria recomanar un manga. Es diu Guin Saga i és del 2007. Et podria dir que és un gènere fantàstic, però com que me n'he comprat nomes el 2n italià (de 2na ma) no tinc ni flowers del que passa al primer xD El que passa és que el dibuix està molt ben fet. Quan sigui a l'ordinador en poso una foto.
 
Avatar de l’usuari
VICDBZ
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: ds. 13 ago. 2005, 09:58
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 12 set. 2015, 13:13

Últimas figuras que me han ido llegando...

Imatge


Y últimos mangas y cómics que he ido pillando...

Imatge


:D
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 13 set. 2015, 15:10

Uola, ho estàs dient de debò? Doncs a les que tinc a prop de casa ni un sol manga :lol: Mecàsun :plora:[/quote]

No he tornat a vore ningun comic que valguera la pena la veritat, tranquil que vaig encontrar el xollo de ma vida, pero no tornara a pasar :lol:
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 14 set. 2015, 23:47

:lol: Dona les gracies a les deitats que vulguis o en que creguis, llavors :lol:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants