Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 48
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 05 nov. 2013, 13:58

Al saló em vaig comprar:
-l'edició especial de "Nausicaä del valle del viento"
-To love ru 13 i 18
-To love ru darkness 1
-I am a hero 1
-20th century boys 1
-Pluto 1 i 2
-Master Keaton 1

PD: m'agradaria comprar l'artbook de to love ru venus, algu sap alguna pàgina segura on es pugui comprar?
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 05 nov. 2013, 15:43

taketokun ha escrit:

Home si t'agrada la serie es una opcio, i si no tens presa, segurament al setembre-octubre hi haura alguna oferta a l'fnac i es sortira mes economic o en aquesta web ja esta d'oferta http://www.moviesdistribucion.com/dvd/ficha/?Cowboy+Bebop+%2D+Serie+Completa+%28Edici%F3n+Integral%29

Aixo si, tingues en compte que ara ha començat a sortir a uk en blu-ray, i no seria estrany que en 1-2 anys arribes aqui.

Per cert, aquesta ja es la tercera reedicio que porta el catala, jo tinc un pack que els discos son el mateixos que aquests, pero que inclou un dvd més amb extres, una litografia signada i els estutxos de cada dvd simulen un disc de vinil dels antics



Ja se que hem compraré per a nadal! jajaja
I jo creia que tansols estava en català en la edició de coleccionista, menos mal.
Espere que no s'agoten rapid.

Ara en un moment faig foto de la meua coleció de frikades :bleh:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 06 nov. 2013, 19:30

Avui m'ha arribat l'últim pirata del barret de palla! Per fi els tinc tots 9!
Espectacular Franky! Enorme! Amb un munt d'accessoris!

Imatge

Atac màxim!:
Imatge

A treballar!:
Imatge

Aquí preparant un Kamehameha xD:
Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 06 nov. 2013, 21:17

Quina passada a mi hem falten en franqui y el brook.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 07 nov. 2013, 10:21

lostbrain, esta pose or die!


Imatge





Steve Maister ha escrit:
-Ranma #9: I últim volum de Ranma que compro per 10€, a partir de Setembre la serie puja de preu als 12€.


 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 08 nov. 2013, 02:14

Últimes adquisicions d'octubre/Saló/novembre:

Imatge

- Taiko: La novel·la d'Eiji Yoshikawa basada en la vida real de Toyotomi Hideyoshi, per fi a les meves mans.
- El almanaque de mi padre: Una de les millors obres mestres de Jiro Taniguchi. Imprescindible.
- Slam Dunk #12: Per fi nou volum. Ja ni me'n recordo de com anava el partit amb ... amb qui fos... xD
- Happy! #1: Novetat del saló. Seinen esportiu bastant fosc de Naoki Urasawa, on la protagonista es veu embolicada en problemes amb la màfia japonesa.
- Master Keaton #7: Continua tenint capítols molt interessants, sobretot per a un estudiant d'història com jo.
- Terra Formars #1: Novetat del saló. Seinen d'acció i violència. Podria substituir Gantz ara que li queden 2 volums.
- Silver Spoon #6: Humor a dojo amb Hiromu Arakawa. Divertit com sempre.
- Real #10: Amb moltes ganes de tornar a llegir aquesta gran obra, potser la més personal, del gran Takehiko Inoue. Des del 2010 que no sortia res.
- Bleach #56: A veure com avança aquesta saga final, que pinta força bé.
- Hakaiju #8: Més monstres com als anteriors volums. Continuem amb moltes incògnites sense resoldre.
- To love ru #11: Ja queda menys per acabar-la
- Nisekoi #2: Ja no recordava ni el principi de la sèrie, el volum 1 em va deixar amb ganes de més xD
Falta Gantz #35 que encara m'ha d'arribar. A veure si l'acabem aviat i veiem aquest final tan horrorós que es diu que té.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 12 nov. 2013, 19:46

Imatge

I com no vaig a comprar-ho si teu venen aixina!

Steive vas fer be en recomanar-me'l, a la quarta pagina ja no sabia on posar-me en lo de fer Mart de color negre. Que original! :yeah:



lostbrain si "happy!" esta guay m'ho dius que sóc bastant fan de Naoki Urasawa :bleh:

Billybat i Master Keaton també heu tinc com a deures de mirar a veure si estan guapos
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 13 nov. 2013, 01:16

Jajajaja doncs el tom 1 és molt introductori, a partir del 2 és un no parar. Ara que t'has llegit el primer volum et recomano que et miris per internet el capítol 0 (que no l'han recopilat en cap tom al Japó, i ajuda a entendre una mica millor el per qué dels insectes).

Billy Bat te'l recomane també, jo encara no me'l faig (abans tinc que terminar de comprar Monster..) però en un futur caurà si o si. Com va el manga pot acabar sent una obra mestra o que s'allargui i acabe liant-la al final com va passar amb 20th boys.. Però de momento el manga és magnific!
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 13 nov. 2013, 10:09

Ves en cuidau perquè en les ultimes pagines de Monster me vaig endur un susto que no veas jajaja. Tipo el bonus de Terra for mars. Tranquil, Monster val la pena.
Pues si Billy bat esta guay me'l pillaré. Tinc esta desconfiança en Naoki Urasawa perquè me vaig comprar Pluto, i esta bé, però es un pastizal i qualsevol altre còmic m'hauria agradat mes.

I si, 20th century boys el deuria de haver acurtat un poc el cabró, però no m'arrepentisc de haver-lo llegit.
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 13 nov. 2013, 12:03

Com mola Franky :o
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 16 nov. 2013, 18:42

Compre d'aquest matí:

Imatge

-Zelda Hyrule Historia: Menys mal que el tenia reservat, ja que no tenen unitats físiques a la tenda, segons Norma ja estan preparant la segona tirada xD Només he tingut temps a fer-li una ullada i el veig molt complet, repasant tots els jocs fins a principis de 2013, ple d'esbossos, etc. Totes les imatges a color i l'edició que ha fet Norma es una passada. Podriem dir que és la Biblia de Zelda xD. 30€ i per mi val cada cèntim.
-Vagabond 1: Aquesta era la sèrie que volia comprar de 2ª mà, però al final aprofitant la nova edició la compraré de 1ª. Per mi uns dels mangas imprescindibles que tard o d'hora tenia que comprar. Surt cada 15 dies i val 8€. Pd: L'Inoue dibuixa tan bé que la camara em reconeixia al Musashi de la portada com una persona xD
-Bakuman databook 2: I amb aquest poso punt i final a Bakuman.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 18 nov. 2013, 10:48

Jo m'espero a la segona tirada per comprar el Hyrule Historia, va ser una putada que no hi fos pel saló.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 21 nov. 2013, 10:18

Nova adquisició del mes!
Avui m'ha arribat aquesta preciosa gateta que tant esperava! :visca: 
Tsukiko Tsutsukakushi de la sèrie de novel·les lleugeres Hentai Ouji to Warawanai Neko, del fabricant Kotobukiya, que cada vegada es llueix més en les seves figures, i amb escala 1/8. Impressionant figura amb una gran qualitat!
Aquests ulls blaus em tenen boig!! ImatgeImatge
Aquí la teniu (perdoneu la mala qualitat de les fotos, que no deixa veure la gran qualitat de la figura però l'ipad no dona per més):

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge ImatgeTot i que és l'única cosa que no m'agrada de la figura. Que no li hagin deixat les calcetes de maduixes. xD
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 25 nov. 2013, 13:52

I després de 2 anys sense comprar un joc de la 3ds per fi ha caigut un altre:
Imatge

-The legend of Zelda: A Link between worlds: El que porte jugat (fins la 1ª masmorra) m'està agradant molt, té pinta de convertir-se en el meu Zelda de portàtil favorit. De regal el cofre amb música per guardar jocs.

Així la meua colecció de la 3ds per fi s'ha ampliat:
Imatge
Encara que el pro segurament ho vengui aviat..

I d'aquí a 2 setmanes caurà un altre joc de la 3ds, que és el que em porta més hypeat desde el seu anunci.. I aquest cap de setmana ja posaré les novetats de manga.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 25 nov. 2013, 18:15

Jo us porto un cop arribat el franky que ja vaig posar, la col·lecció completa de la tripulacio del barret de palla! Després d'un any d'haver-la començat aquí la teniu. (una mica petita i amb mala qualitat la imatge però no tinc la càmara aquí)

Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 48

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants