Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 09 feb. 2018, 21:45

Comencem Stardust Crusaders, quines ganes... :juas:

Imatge
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 02 març 2018, 16:10

Novetats de febrer amb força cosa i algunes molt esperades!!
No surt aquí però també he començat Berserk Maximum amb els dos primers volums.

Imatge
lostbrain l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 20 abr. 2018, 12:04, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 02 març 2018, 20:54

Algu li interesa CDs de bandes sonores del Detectiu Conan, Trigun, AZUKI, Sailor Moon, Card Captor Sakura? Totes en bon estat de conservació. Ni trencades ni res. Ben cuidades.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 02 març 2018, 23:57

Últimes compres de febrer:

Imatge

- Continuem amb Gunnm. Ja llegit el segon. A esperar que surti el tres, que s'ha retardat fins la setmana que ve.
- Continuem amb GITS Arise.... A dos volums per acabar. Aquest 5è volum adapta el tercer capítol de la sèrie (Ghost Tears).
- Comencem amb les obres de Tsutomu Nihei: Els primers volums de Blame! i Knghts of Sidonia. Faltarà doncs comprar Biomega, que la nova edició es només dos volums.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 03 març 2018, 00:36

Pareix que avui hem anat a comprar els mangas de febrer tots :lol:. Els meus:

Imatge

Final per a Desaparecido i Innocent (aquesta última del millor que he llegit últimament, i un dibuix espectacular... Per favor, que acabin portant Rouge :adorar: ). I a falta d'un tom per terminar la nova edició de Shin-chan i la de Ranma (per fi!). Però també començo Amor es cuando cesa la lluvia, gràcies a l'anime ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 03 març 2018, 01:34

Doncs jo també he comprat avui. ''El renaixament de la fusió!'' Anime comic.
Imatge
-Fa uns dies em vaig comprar la figura de Oliver Aton. I el goku esta fet en cartro pluma per part d'uns amics.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 28 març 2018, 21:13

Poqueta cosa aquest mes:

Imatge
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 29 març 2018, 22:42

El meu març tenia que ser més tranquil però sembla que no hi ha manera...

Manga:
Imatge

USA:
Imatge

Novel·les sci-fi
Spoiler: mostra
Imatge

I l'edició en físic de Life is Strange Before the Storm
Spoiler: mostra
Imatge
lostbrain l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 20 abr. 2018, 12:07, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 30 març 2018, 17:04

Les compres de manga que he fet a llarg de març:

Imatge

- Bleach vol. 74. L'últim!!!! A veure com acaba!
- Gunnm vol. 3 i Gunnm Mars Chronicle vol. 1. Ara que és i serà novetat GMC i que serà fàcil trobar-los els aniré comprant i guardant, mentre llegeixo la sèrie clàssica i m'espero que es reediti Last Order, que si tot anés bé, espero que Ivrea la tregui quan acabi amb la clàssica.
- Capitán Harlock Dimenson Voyage vol. 4. Finalment un nou volum! Casi un any després de sortir el tercer!!!
- Blame!, Biomega i Knights of Sidonia: La casualitat ha donat lloc que en elles tres siguin el volum dos. De Biomega m'ha arribat abans el volum 2 que l'1, càsum dena. De moment, aniré prioritzant Blame! i Biomega, i més endavant ja comencaré amb KoS
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 16 abr. 2018, 19:53

Steve Maister ha escrit:
Poqueta cosa aquest mes:

T'està agradant "Amor es cuando cesa la lluvia"?
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 17 abr. 2018, 10:56

No l'he començat, la veritat xD. Aquesta la llegiré d'una tacada quan la tinga sencera. L'estic compant perquè l'anime sí que m'ha agradat molt, dona-li un cop d'ull si tens dubtes, que pel que he llegit, tret del capítol final, és una bona adaptació.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 17 abr. 2018, 14:55

Steve Maister ha escrit:
No l'he començat, la veritat xD. Aquesta la llegiré d'una tacada quan la tinga sencera. L'estic compant perquè l'anime sí que m'ha agradat molt, dona-li un cop d'ull si tens dubtes, que pel que he llegit, tret del capítol final, és una bona adaptació.

Oh perfecte! Moltes gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dt. 17 abr. 2018, 21:35

Les compres de manga d'aquest mes d'abril i 36 Saló del Còmic de Barcelona. En principi tinc cap més còmic programat per aquest abril, per això ja ho publico.

Imatge

- Biomega The Ultimate Edition vol. 1. Per fi el tinc! Amb el segon que ja tenia, sèrie completa, en pocs dies tocarà començar-lo!
- Ghost in the Shell 2: Man-Machine Interface. Continuem amb les aventures de la Motoko Kusangai després de deixar la Unitat d'Intervenció Blindada.
- Gunnm vol. 4. Contineum amb la Gally competint a Motorball.
- Mazinger Angels vol. 1 (Edició en català). Comencem amb aquest manga de l'Univers Mazinger publicat per Ooso Comics amb els seus personatges femenins com a protagonistes. L'edició està molt cuidada!
- La mort de Sòcrates. Herder Editorial per aquest abril ha decidit publicar en català el seu manga de producció pròpia creat pel barceloní Jun Matsurra, que fou publicat en castellà a finals de l'any passat.
- I finalment, Urban Rivals (sèrie completa), de Fandogamia Editorial. No és un compra, si no un "regal". En comprar Doctor Who al seu estand al Saló em van posar els dos volums a la bossa.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 25 abr. 2018, 17:01

madre mia menudas colecciones os comprais yo soy de manga solo me leo bola de drac,,, digo que solo tengo original compro de esa serie por cierto el otro dia me compre en una papeleria el muñeco ese de goku adulto normal pero rollo super guerrero le habian pintado el pelo de amarillo es cutrisimo lo se pero como ya no lo venden esta descatalogado digamos me dio el gusanillo y comprarmelo me costo 5´50 pero bueno solo lo comentaba no encuentro ninguna foto pero es ese mirando de lado ya sabeis cual digo ¿no?

ahora venden mazo de esos con la base redonda eso si a 6´95 cada uno he tenido la tentacion de pillarme el super saiyan 4 que por cierto hay dos modelos uno con los pantalones pintado de naranja y otro en azul oscuro,,, pero hay muchos fakes esos de af fijo que alguno se los pillaba que es dragon ball original aunque en japon se vendieron como churros,,, perdon por el rollazo un saludo

posdata es este pero amarillo

https://www.todocoleccion.net/figuras-m ... ~x89557004
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dc. 25 abr. 2018, 18:22

kakarotto2017 ha escrit:
madre mia menudas colecciones os comprais yo soy de manga solo me leo bola de drac,,, digo que solo tengo original compro de esa serie por cierto el otro dia me compre en una papeleria el muñeco ese de goku adulto normal pero rollo super guerrero le habian pintado el pelo de amarillo es cutrisimo lo se pero como ya no lo venden esta descatalogado digamos me dio el gusanillo y comprarmelo me costo 5´50 pero bueno solo lo comentaba no encuentro ninguna foto pero es ese mirando de lado ya sabeis cual digo ¿no?

ahora venden mazo de esos con la base redonda eso si a 6´95 cada uno he tenido la tentacion de pillarme el super saiyan 4 que por cierto hay dos modelos uno con los pantalones pintado de naranja y otro en azul oscuro,,, pero hay muchos fakes esos de af fijo que alguno se los pillaba que es dragon ball original aunque en japon se vendieron como churros,,, perdon por el rollazo un saludo

posdata es este pero amarillo

https://www.todocoleccion.net/figuras-m ... ~x89557004


Ostras esa figura la tube yo cuando tenia 7 añitos. Donde estara. :plora:
Una cosa es la nostalgia de esos muñecos. Pero mira que estaban mal hechos con ganas. Me refiero a los que salierón a inicios de los 90.
Los de ahora son maravillas. Alucinas con lo bien hechos y detallados que estan.

-En un rato poso les meves compres.

Edit: Aqui esta lo d'aquest mes d'Abril.

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants