Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 48
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 05 des. 2013, 23:38

lostbrain ha escrit:
- Nisekoi #3: Un altre de Nisekoi. La feiem al fansub on participo i la vam cancel·lar al capítol 60 perquè portava força feina i a poc a poc deixava d'agradar. Però no se que te que enganxa i bastant. De moment la seguiré comprant, que ja no recordava aquests capítols. I les "cares" que dibuixa en Naoshi Komi tant còmiques són brutals xD

Això m'ha recordat a la campanya que acaba de treure Ivrea per promonionar Nisekoi:
Imatge
Jajajajaja entre "otakus cuarentones de España" i la promoció d'EDT de "sal de seriesyonkis"... :front:


EDIT:
I avui a caigut un altre videojoc:
Imatge
-Brevely Default: Si teniu la 3ds aquest joc és imprescindible! Tenia més ganes d'aquest que del Zelda xD I de regal un petit artbook.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 07 des. 2013, 15:22

Jo crec que al final aquest joc m'agradaria, però des de Golden Sun no he tornat a jugar a cap rpg de la nintendo.
Això si el Zelda per Nadal cau si o si :D
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 07 des. 2013, 16:39

Tot i que no em sona de res i no tinc la 3DS, s'ha de dir que té bona pinta, a més a més com és de rol, i els jocs de rol m'agraden... :)
Per cert, això de 3D de la nintendo, funciona de debó? O és una enganyifa i és un fals 3D? :blink:
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 08 des. 2013, 10:55

Funciona de veritat però pel preu et recomano la 2DS que és molt més barata. A mi el 3D em cansa i sempre el tinc parat.
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 08 des. 2013, 13:14

Gràcies pel consell :profident:
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 08 des. 2013, 14:00

et diré el mateix eudalt, el 3d mareja molt i cansa a la vista, no se si es perquè no estic acostumat, però en 2D jugaràs mes temps seguit que en 3D.

Els de nintendo se'n passen un poc traient tantes consoles diferents xD
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 08 des. 2013, 14:05

P@1 ha escrit:
et diré el mateix eudalt, el 3d mareja molt i cansa a la vista, no se si es perquè no estic acostumat, però en 2D jugaràs mes temps seguit que en 3D.

Sí, ja m'ho imagino ^^u

P@1 ha escrit:
Els de nintendo se'n passen un poc traient tantes consoles diferents xD

Tot es fa per fer diners, home, és que vivim en un món capitalista ¬¬ xD
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 08 des. 2013, 17:04

Però si et sobra la pasta la 3DS XL està molt guapa!
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 08 des. 2013, 22:08

condedooku ha escrit:
Però si et sobra la pasta la 3DS XL està molt guapa!

Segurament és la hostia en XL :bleh: , però com molt be has dit tu "si et sobra" ;)
Això si, m'encantaria tenir-la, que quedi clar eh? :profident:
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 09 des. 2013, 13:13

M'ha arribat per fi! :profident:


Imatge


Imatge


Imatge


Imatge


Tinc que dir, que m'ha decepcionat molt el format, la caixa es cartró del roin que en nomes mirar-lo ja es trenca, els contenidors dels discs son de plàstic fofo també i no te res mes que els CDs

Però estic mes content que content! Creia que mai en la vida tindria els dvds en català!

Vaig a mirar-me uns quants episodis i vos dic com es el menu dels cds i tal

PD: Perdoneu-me per la calitat de les fotos ^^u
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 19 des. 2013, 12:42

Aprofitant que a Jesulink torna a estar l'oferta de "sin gastos de envío" (entre altres ofertes), ha caigut el que em faltava per termina la colecció de Raruto:
Imatge
Raruto Sisepuede 1-4: Per mi la millor paròdia d'un manga que he llegit, potser en un futur em faig també amb "5elementos".
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 21 des. 2013, 15:33

Primeres compres de desembre.

Imatge

-Fairy Tail #35: Continua el gran torneig de màgia. És fa una mica pesat.
-Terra Formars #2: Realment em diu poc però esta bé per passar l'estona i a mesura que passi el temps serà un bon substitut de Gantz.
-I am a Hero #5: Encara me l'he de llegir però es va quedar interessant a veure que fa ara el babau aquest del protagonista...
-Nana #1 i #2: Per fi trobo els dos primers volums que estaven descatalogats, després d'anys buscant-los. Ara a continuar a poc poc, que no hi ha presa. El millor shojo/josei de tots, i em faré la col·lecció igualment sabent com son les edicions de planeta i que la sèrie esta pausada/cancel·lada tant aquí com al Japó. Una pena, però el manga s'ho val.
-To love ru #17 i #18: Acabo la sèrie principal d'una vegada i ja em puc centrar amb darkness.

Em falten dues novetats de desembre que fins al gener no podré pas comprar. (Hakaiju #9 i Cuaderno de Masacres 2 de Shintaro Kago) i ja després alguna figura i alguna altra cosa que encara ha d'arribar ;)

Tingueu bones festes!
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 21 des. 2013, 16:05

Yeaah Terra 4mars ja esta!

Teniu pensat algun regal per a Nadal? Jo es que m'ha tia hem posa presió i no se que demanar-li! (si, tinc 20 anys i encara hem fan regals XDD)
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 29 des. 2013, 15:34

Les compres d'ahir:
Imatge
-Rurouni Kenshin Restauración 2: I amb aquest s'acava la nova sèrie de Kenshin, m'acavat agradant més del que em pensava, ara a veure si veig el live action.
-Vagabond 3: Com ja vaig dir la sèrie que agafo amb més ganes, menys mal que és quincenal :juas:
-TerraFormars 2: Amb nous personatges i més paneroles (he buscat com és diu "cucaracha" en català, no em recordava ^^u )
-Medaka Box 9:I després de 2 mesos un nou tom i ara a esperar altres 2 mesos, i això que és mensual ¬¬ ¬¬

Amb l'últim tom de Kenshin Restauración poso punt i final al manga del "guerrero samurái":
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 29 des. 2013, 17:04

lostbrain ha escrit:

-Nana #1 i #2: Per fi trobo els dos primers volums que estaven descatalogats, després d'anys buscant-los. Ara a continuar a poc poc, que no hi ha presa. El millor shojo/josei de tots, i em faré la col·lecció
-To love ru #17 i #18: Acabo la sèrie principal d'una vegada i ja em puc centrar amb darkness.


Sort que em vaig comprar els volums 1 i 2 fa temps doncs, l'últim va ser el 21 que també el tinc i fa més de un any que el vaig comprar crec que no en sortiran més.
De To love Ru en tinc alguns comprar els 18 em faria massa mal. De Darkness si que me'ls aniré comprant tots, en part perquè m'agrada més.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 48

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants