Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 26 maig 2016, 23:24

P@1 ha escrit:
Guau per 6€ te que ser trimestral i a tot color! jajajaaj

Quan acave examens aniré de viatge a Barcelona de viatge que me disen piso alli. Hi ha alguna tenda freak que siga obligatoria que no estiga per el triangle friki? :pregunta:


Fora del "Triangle Friki", quan voltava pel barri de les Corts, a la seva Travessera de les Corts, hi ha Chunichi Comics, al Saló del Manga normalment tenen estand. http://www.chunichicomics.com/
 
Avatar de l’usuari
P@1
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: dj. 20 des. 2007, 18:14
Ubicació: Vila-real
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 27 maig 2016, 10:57

Lupus Sigarrensis ha escrit:

Fora del "Triangle Friki", quan voltava pel barri de les Corts, a la seva Travessera de les Corts, hi ha Chunichi Comics, al Saló del Manga normalment tenen estand. http://www.chunichicomics.com/



Iaaiiiii que bona pinta te! Gracies! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 27 maig 2016, 18:52

Doncs el viatge arriba al final. Després de 6 anys comprant el manga y gairebé 5 per aconseguir totes les figures, acabo Slam Dunk! Tot un clàssic.
I amb la sort de tenir l'artbook firmat per l'autor.

Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 04 juny 2016, 14:07

Steve Maister ha escrit:
A veure si a la pròxima compra que facis, MarshmallowMan, t'apuntes a publicar les fotos per aquí també :P :yeah:

Jaja doncs d´acord, encara que cada mes faig varietat de compres sino son mangas es merchandaising, videojocs, pel·licules (real o d´animació) o material d´informatica (HD externs, hardware,etc). En fi cuant pugui ho ensenyaré en aquest fil :D


lostbrain ha escrit:
Quants numeros trauran abans de cancelar-la?? xDD Jo dic que no arriben a 10 jaja.

Jo els hi dono lo mateix que Norma Editorial amb les publicacions de la revista que van fer del Bola de Drac GT pero ja veurem :sant:


lostbrain ha escrit:
Doncs el viatge arriba al final. Després de 6 anys comprant el manga y gairebé 5 per aconseguir totes les figures, acabo Slam Dunk! Tot un clàssic.
I amb la sort de tenir l'artbook firmat per l'autor.

Imatge

¡Uauu! ¡¡Que nivel Maribel!! :lol: Felicitats lostbrain jo tambè estic a punt d´acabar unes cuantes coleccions pero no diré quines fins que les acabi. :xiulant: Salutacions. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 04 juny 2016, 15:17

MarshmallowMan, t'he editat i juntat els posts. No facis més d'un de seguit, sempre pots editar-lo si vols afegir algo. I al quote només fes referencia al que vols citar, no al missatge sencer, si us plau.

@lostbrain, genial la col·lecció d'Slam Dunk :picar1: :picar1: :picar1: . Les figures són una passada, és l'únic que em faltaria a mi.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

ds. 04 juny 2016, 18:17

Hola a tots! Jo encara sóc de l'antiga escola i col·lecciono cartes, en el meu cas de El detectiu Conan, concretament de les pel·lícules i algunes especials. Algú de per aquí en fa o feia col·lecció?

Precisament fa uns 10 anys les vaig comprar a Chunichi Comics i fa poc vaig acabar la col·lecció de les 3 primeres pel·lícules del Detectiu Conan i tinc de repetides... buff.

Si algú està interessat, benvingut serà, ja sigui per intercanviar cartes del Detectiu Conan com qui en vulgui comprar alguna.
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 05 juny 2016, 14:21

Steve Maister ha escrit:
MarshmallowMan, t'he editat i juntat els posts. No facis més d'un de seguit, sempre pots editar-lo si vols afegir algo. I al quote només fes referencia al que vols citar, no al missatge sencer, si us plau.
D´acord gràcies, doncs oido cocina, ho faré a partir d´ara :)


lupinsansei ha escrit:
Hola a tots! Jo encara sóc de l'antiga escola i col·lecciono cartes, en el meu cas de El detectiu Conan, concretament de les pel·lícules i algunes especials. Algú de per aquí en fa o feia col·lecció?
Ostres jo soc fan del Detectiu Conan. :D Tinc uns cuants mangas pero on visc no hem venen cartes :no: ¿Pots pujar fotos aviam com son?
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dg. 05 juny 2016, 18:21

Bé aquestes cartes (algunes) son de fa 10 anys o poc més, però les he conservat com si les hagués tret del sobre fa 2 dies, d 'altres les he aconseguit a través d'una web japonesa no fa gaire.

Les cartes que son especials son com aquestes
http://s1101.photobucket.com/user/slamd ... b.jpg.html

Les de les pel·lícules són com aquestes:

http://members.shaw.ca/hayama/gallery/D ... 73to81.jpg

Fins i tot vaig aconseguir acabar la col·lecció abans d'obrir 3 sobres que encara estan per obrir.
 
Avatar de l’usuari
MarshmallowMan
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 210
Membre des de: dv. 19 feb. 2016, 23:30

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 06 juny 2016, 00:22

lupinsansei ha escrit:
Bé aquestes cartes (algunes) son de fa 10 anys o poc més, però les he conservat com si les hagués tret del sobre fa 2 dies, d 'altres les he aconseguit a través d'una web japonesa no fa gaire.
Doncs amb raó no trobaba aquestes cartes per la meva zona si dius que les vas comprar d´importació del Japó. :profident: La veritat es que son xules, jo coneixia unes altres que eren de poker, son aquestes: http://es.aliexpress.com/item/1set-Dete ... 62193.html

lupinsansei ha escrit:
Fins i tot vaig aconseguir acabar la col·lecció abans d'obrir 3 sobres que encara estan per obrir.
Caram quina sort, enhorabona. :yeah: Doncs per part meva, estic per comprar merchandaising justament d´aquest anime, a mes d´un ja li tinc ficat l´ull, aviat estarán al meu abast :)
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 06 juny 2016, 01:20

Doncs si t'interesses algunes cartes, en podriem parlar.
La última tanda de cartes si que eren importades pero les primeres les vaig comprar a Chunichi Comics farà uns 10 anys poc més.

També tinc altres articles del Detectiu Conan que m'interessa vendre: em vull quedar amb lo just de la sèrie, m'encanta la sèrie i demes, però em vaig passar una mica compran tant.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dl. 06 juny 2016, 14:34

Manga del mes passat.

Imatge
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
KIDAVERIA
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: ds. 19 jul. 2014, 08:29

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 16 juny 2016, 18:19

Bones, m'estreno en aquest post amb una compra que vaig fer ahir de One Piece (començo col·lecció) i un manga de Yotsuba que vaig comprar al mercat de Sant Antoni fa uns mesos per 2'5 €, una ganga. Per cert, els mangas de One Piece m'han costat tots 15 €.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 17 juny 2016, 08:22

lostbrain ha escrit:
Doncs el viatge arriba al final. Després de 6 anys comprant el manga y gairebé 5 per aconseguir totes les figures, acabo Slam Dunk! Tot un clàssic.
I amb la sort de tenir l'artbook firmat per l'autor.

Imatge


Molt guapo!!!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dv. 15 jul. 2016, 13:14

Les compres de fa una setmana:

Imatge
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Compras - Manga, anime, merchadising, ...-

dj. 21 jul. 2016, 13:26

Ha costat, però per fi ja tinc tot el manga de juny. Això de les vacances va molt malament per aconseguir el manga al dia...

Imatge

Tanco Orange i Kids on the Slope, dos obres magnífiques. Molt recomanades.
Començo Inuyashiki de l'autor de Gantz que pinta molt bé.
I continuo moltes, a destacar Museum que m'està encantant i tot el que treu ECC que es brutal.
Imatge
Manga i Anime en Català!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants