Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
genesi2010
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dg. 24 gen. 2010, 14:09

Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dj. 05 set. 2013, 21:53

Avui han fet la presentacio de la nova programacio al programa divendres pero no s'ha mencionat(que hagi vist) res de cap estrena de series que no fossin d'aqui nostres de la terra. Jo fa un mes vaig enviar un email a tv3 preguntant per noves estrenes o temporades noves de series i hem van respondre que quan presentessin la nova programacio dirien alguna cosa. Lo bo es el missatge final que han dit. Que tot i les retallades tv3 no perdria la seva qualitat. I perdre un espai per als joves no importa? (dic jo). que hi facin repossicions cap a la matinada no compta. Com a punt positiu de la nova programacio nova temporada del convidat i afers exteriors(ja era hora). Algu te mes informacio sobre el tema? :pregunta:

Pd. Acavo de veure http://www.tv3.cat/programa/91501/Tardor/Ficcio i tal com hem pensava res d'interessant(almenys per mi)
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dv. 06 set. 2013, 00:35

Tens raó. Ni una novetat d'anime (que ja era de preveure, per desgràcia) ni de sèries internacionals... Lamentable. I com dius ja no parlem d'un espai jove... Molt trist. Esperem que a mesura que l'economia es recuperi també ho facin els pressupostos destinats a la televisió pública del nostre país que, per molt que digui que es manté el model i la qualitat, no és així, i no només per tot això que he comentat, sinó també pel gran nombre de pèrdues: la delegació a Perpinyà, més d'un 30% del sou dels treballadors, el canal 3XL, la reducció del canal 33, el poquíssim nombre de noves sèries, pel·lícules, animes, etc., els programes Banda Ampla, Àgora, Singulars, Sala 33, Cinema 3, Via llibre, Ànima, Latituds, La Sonora, Karakia, els documentals (tots aquests últims del canal 33) i tantes altres coses.

Una vertadera llàstima el que està fent el govern amb TVC. :plora:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dv. 06 set. 2013, 01:56

dcop ha escrit:
... Una vertadera llàstima el que està fent el govern amb TVC. :plora:

I et sorprèn amb la colla de manguis que tenim al país?

Bé, ho deixo aquí. :adeu:
Imatge
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dv. 06 set. 2013, 10:58

Bé, em sorprèn en part, perquè el govern no para de dir que s'ha de mantenir el model, que TVC és la joia del país, etc., però després actuen a base de retallades de pressupostos (i continuen donant un elevadíssim nombre de diners públics als mitjans privats del senyor Godó), retallades de drets, EROs forçats (encara que diguin que són acordats), etc. Hipocresia en estat pur. Ara sí que ja no em sorprendria res de nou...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dv. 06 set. 2013, 13:46

Segons en toni de la torre han estrenat fa poc a les matinades dels dilluns s'ha estrenat la tercera temporada de Damages (Danys i perjudicis) i a partir de dimarts 17 repeteixen tambe de matinada fringe des del primer capitol, i continuen amb shameless els dimecres i dijous, ara no se si son nous o repes per que no la seguia
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dv. 06 set. 2013, 15:46

També han tornat a reemetre Skins, però tot sempre de matinada. Tot el que s'emetia majoritariament al 3xl està en el major ostracisme de la matinada
 
genesi2010
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dg. 24 gen. 2010, 14:09

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dt. 10 set. 2013, 01:51

Doncs si, ara pel que es veu la unica estrena que tenim a la vista ha estat els misteris de murdoch(que diuen que te molt d'exit al seu pais) i quan s'acabi la primera temporada de XIII emetran tot seguit la segona temporada. :yeah: .
 
genesi2010
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dg. 24 gen. 2010, 14:09

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dv. 20 set. 2013, 03:09

Algu sap si almenys acabaran les temporades en emissio de skins i shameless?
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dt. 24 set. 2013, 09:06

y doctor who que pasa con esta serie no pude ver la ultima temporada que se emitió por el lío de horarios y creo que ya van también por la temporada 6
 
genesi2010
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dg. 24 gen. 2010, 14:09

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dt. 24 set. 2013, 21:03

genesi2010 ha escrit:
Algu sap si almenys acabaran les temporades en emissio de skins i shameless?


Hem respon a mi mateix. Acaben amb les temporades actuals i estrenen la quarta de shameless i la cinquena de skins :lol: . No se si ja estaven llicenciades i doblades abans pero almenys alguna estrena :yeah: .
 
genesi2010
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dg. 24 gen. 2010, 14:09

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dj. 26 set. 2013, 21:47

Hi ha algu que capturi aquests episodis?

Pd. Acavo de descobrir que a mecanoscrit tenen penjades la quarta i fins i tot la cinquena. O sigui que la unico estrena fins al moment la quarta de shameless(espero).
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

dj. 26 set. 2013, 21:56

Hi ha poca cosa i són temps dificils. Fot que es retalli però fot més que s'enganyi. Aixi anem...
Imatge
 
genesi2010
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dg. 24 gen. 2010, 14:09

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

ds. 28 set. 2013, 21:06

Quanta raó tens, pero el que m'agradaria sapiguer si els de tv3 no tenen guardades coses al calaix per emetre i s'han oblidat que ho tenen com quan va passar amb aquella serie d'anime (que ara no m'en recordo) que la van fer un passi subtitulada perque els caducaven els drets! ^^u
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

ds. 28 set. 2013, 21:20

genesi2010 ha escrit:
Quanta raó tens, pero el que m'agradaria sapiguer si els de tv3 no tenen guardades coses al calaix per emetre i s'han oblidat que ho tenen com quan va passar amb aquella serie d'anime (que ara no m'en recordo) que la van fer un passi subtitulada perque els caducaven els drets! ^^u


Eureka Seven.

No crec que tinguin més sèries llicenciades pendents d'emetre.
Imatge
 
genesi2010
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dg. 24 gen. 2010, 14:09

Re: Cap estrena de serie a la nova programacio de tv3?

ds. 12 oct. 2013, 03:17

Avui acabo de veure que han deixat d'emetre farscape i al seu lloc emeten el dr.who de dilluns a diumenge a partir de la temporada de matt smith. Algu sap que ha passat? Hi ha alguna possibilitat que quan s'acabi el diumenge si no vaig errat la darrera temporada vista emetin la nova? :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants