Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Recomana'm un manga

dt. 08 oct. 2013, 13:31

Hola a tots, volia que em recomenessiu algun manga que no tingui més de 20 volums. Que estigui editat a espanya.

:adeu:
condedooku l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 09 oct. 2013, 19:29, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Recomanem un manga

dc. 09 oct. 2013, 17:30

Et recomano això:

http://mangafox.me/manga/kuroneko_kares ... 001/8.html

Ah, no t'agraden els mangues de relacions entre homes? Que busques que estiguin en espanyol? I com ho haig de saber això?

Norma bàsica i principal a l'hora de demanar ajuda a un fòrum: dóna tota la informació que puguis per tal que et puguin ajudar correctament.

T'has posat a demanar recomanacions sense dir quin tipus o gèneres t'agraden, si ho busques que estigui editat a Espanya o no, si no t'importa que estiguin en anglés, etc. Com vols que t'ajudi així la gent dient tant poca cosa?

PD: s'escriu "recomana'm".
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Recomana'm un manga

dc. 09 oct. 2013, 18:47

Miles_prower ha escrit:
Et recomano això:

http://mangafox.me/manga/kuroneko_kares ... 001/8.html

Ah, no t'agraden els mangues de relacions entre homes? Que busques que estiguin en espanyol? I com ho haig de saber això?

Norma bàsica i principal a l'hora de demanar ajuda a un fòrum: dóna tota la informació que puguis per tal que et puguin ajudar correctament.
PD: s'escriu "recomana'm".


L'únic que m'he oblidat posar és que estigui editat a espanya perquè m'agradaria compra'l. A mi la tematica més bastant igual m'agraden de tot tipus i si me'n dius un de Yaoi que t'ha agradat ho considararé com una possibilitat.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Recomana'm un manga

dc. 09 oct. 2013, 19:58

És clar, i com haig de saber jo que t'agraden tot tipus de gèneres? Bé deixem-ho, però recorda-ho per a una altra vegada, que et serà útil. ;-)

Editat a Espanya, de menys de 20 toms, tens per exemple Deadman Wonderland, que té 13 toms. Al Japó sí que està acabada, però aquí crec que Ivrea encara l'ha de finalitzar (no fa molt que va acabar).

Si caic en més m'aniré passant a dir-t'ho.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Recomana'm un manga

dc. 09 oct. 2013, 20:11

Dacord moltes gràcies :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: Recomana'm un manga

dg. 06 abr. 2014, 03:00

Jo et recomano I''s, que a més ara han tret la kanzenban, a l'edició antiga eren 15 toms. Una altra opció molt bona (tot i que no sé si deu ser possible trobar-lo encara) és Dragon Head. En cas de no poder comprar Dragon Head mira a veure si el trobes a la teva biblioteca més propera (a la meva ciutat el tenen), perqué és una obra mestra.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants