Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
canticu
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 07 maig 2012, 21:26

Pregunta sobre Dr. Slump

dv. 25 oct. 2013, 12:09

Us volia preguntar quina és la release que existeix en millo qualitat del Dr. Slump, en català i completa.
Per la mula he trobat fins el 125 aproximadament en bona qualitat però llavors no es pot trobar res més que capítols d'uns 100 mb.
És extrany que no hi hagi res més de la nostra estimada Arale, ¿és possible?

A més, hi ha una release que està molt bé (que posa by daewolanos) però llavors n'hi ha una altra que pel meu gust encara estava millor (no sé si seria la de "mulilla"), i dic millor perquè no hi havia les cortinetes (¿es diu així?), és a dir la pausa del mig.
Per cert, ¿hi ha alguna manera ràpida i efectiva de posar la cançó de l'inici i la del final (opening i ending) en alguns episodis?

Gràcies
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Pregunta sobre Dr. Slump

dv. 25 oct. 2013, 16:39

Una release en condiciones es la que estamos preparando:

viewtopic.php?f=10&t=18966

pero todavia vamos por 5 capis, eso si se va a hacer completa, de echo estoy recopilando audios con mejor calidad de ai la demora.
 
canticu
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 07 maig 2012, 21:26

Re: Pregunta sobre Dr. Slump

dv. 25 oct. 2013, 17:15

S'agraeix molt.
Sí, ja coneixia la vostra feina, té una pinta increible, però la idea va iniciar-se al gener i em temo que anirà per llarg, per això preguntava si hi havia algo més ja disponible.

Gràcies
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Pregunta sobre Dr. Slump

ds. 26 oct. 2013, 16:52

Jo també ajudaré a fer la release de terminator; ara mateix estic a l'espera de poder muntar-me a peces un ordinador de torre nou en les pròximes setmanes, que el portàtil que tinc ara està massa escatxarrat per a treballs amb ús intensiu de la CPU i RAM com ara edició de vídeo.

Com ell mateix ha indicat, també estem a l'espera de rebre notícies referent a uns àudios que en principi són molt millors que els que poden trobar a dia de hui en les releases que circulen per l'escena de la xarxa, encara que pel que hem pogut veure aconseguir-los està bastant complicat, almenys pel moment.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants