Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Lali
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 28 oct. 2013, 16:18

Avui comença el Saló del Manga!

dj. 31 oct. 2013, 13:47

Hola Companys! He creat aquest tema per aquells que anireu al Saló del Manga, perquè pugueu compartir les jornades, fer recomanacions i contar què és el que més us mola. :profident:

Sembla que aquest any el saló gira en torn a l’esport i l’anime. Un punt fort és l’ exposició Manga en joc. A més, aquest any, el Saló compte amb la participació de Yoichi Takahashi, el pare d’ “Oliver y Benji”! :juas:

Imatge

També hi haurà cinc cuiners que realitzaran tallers i conferències sobre gastronomia japonesa, Ñam, ñam! M’encanta el sushi! :wub:

Una altra cosa interessant, si teniu entre 14 i 25 anys, és el concurs de dibuix del Saló, a més, per aquells que no ho sapigueu, si presenteu el Carnet Jove a taquilles us fan descompte. http://www.carnetjove.cat/showtemporary ... ce=1650170

Si voleu més info sobre l’agenda, Japanzone.cat té un post bastant complet: http://www.japanzone.cat/2013/07/18/19e ... lona-2013/

Comencem? :yeah:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Avui comença el Saló del Manga!

dj. 31 oct. 2013, 21:18

Jo hi vaig divendres a veure en Shintaro Kago, dissabte a veure en Shintaro Kago y diumenge a veure en Shintaro Kago, no fos cas me'n descuidi!
És l'amo aquest tio!
Resumint, em pasare tot el salo al stand d'EDT.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Avui comença el Saló del Manga!

dj. 31 oct. 2013, 22:32

Jo acabo d'arribar. M'hi he estat tota la tarda, bàsicament escoltant els amics del podcast d'El Club Vintage i més tard una entrevista al de Game Back, sobre videojocs retro recomanadissim

Al Takahashi l'he vist vora les 19h al taller de manga Joso. Ha començat dibuixant un Tusbasa, despres un Genzo i al tercer ja he marxat. Al cap i a la fi, com deien,e stà tant acosumat a dibuixar-los que no li calen esbossos ni res, així que com a taller, taller... no valia gaire.

I Shintaro Kago era a la mateixa hora al stand d'EDT signant. Només hi havia 3 persones a la cua, així que amb sort, lostbrain, t'hi podras esplaiar.

Molt ample tot i gens d'agobio. Això sí, massa coses de Bola de Drac. Som massa DragonBalldependents? Si no hi ha un video de la serie o sona la sintonia o hi ha un cartró on fer-se la pose de la fusio (¿de veritat?) no ens hi apropem?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Avui comença el Saló del Manga!

dj. 31 oct. 2013, 22:49

Jo hi vaig demà a veure que trobo. A veure si tinc sort i puc aconseguir alguna entrada per les pelis. A mes hem passaré per l'estat de Good smile company que es el primer cop que venen a españa a veure que han portat. :bleh:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Avui comença el Saló del Manga!

dv. 01 nov. 2013, 00:03

Que Shintaro Kago no tingues massa gent ja m'ho imaginava, per això quan van anunciar que el portarien pel salo, sí que em vaig alegrar, pero també decepcionar una mica perque mes o menys sabia que aquest pobre home tindria poca gent. Les persones que li agrada aquest tipus de genere no acostuma a assistir a events com el salo del manga, basicament perque son persones que no son aficionats al manga sino al comic per adults en general, crec jo.
En fi. I a veure si puc aconseguir un dels retrats que farà.

I abans m'ho he deixat i ja ho han dit, també em passaré per l'stand de Good Smile Company, on segurament caurà alguna figura!

I evidenment com no podia faltar, també per l'stand 24! El d'en Marc zanni, en joan sanz i en carles llado.
Imatge
Manga i Anime en Català!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants