Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Dubte sobre el manga Detectiu Conan

dc. 04 des. 2013, 20:40

És que voldria que algú em pogués contestar una dubte que tenia:

Imatge Imatge

Com és que del Detectiu Conan han publicat dos volums 2? Ja he vist que en un posa vol.1, i en l'altre vol.2, però el meu dubte és perquè ho han fet?

Espero que algú sàpiga la resposta, ja que la pregunta és una mica estranya. :profident:

Gràcies per respondre.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dubte sobre el manga Detectiu Conan

dc. 04 des. 2013, 20:48

eudald ha escrit:
És que voldria que algú em pogués contestar una dubte que tenia:

[ http://www.normaeditorial.com/libros_img/31250300201_g.JPG ] [ http://1.bp.blogspot.com/-O2V4E1T-egw/TgBOXa7gXnI/AAAAAAAAAMk/7G2ece4Sg5g/s1600/detective-conan-tomo-2-portada.jpg ]

Com és que del Detectiu Conan han publicat dos volums 2? Ja he vist que en un posa vol.1, i en l'altre vol.2, però el meu dubte és perquè ho han fet?

Espero que algú sàpiga la resposta, ja que la pregunta és una mica estranya. :profident:

Gràcies per respondre.

Aixo em recorda que he de publicar el manga a animelliure que el tinc fins al tomo 70 de la edicio d'espanya :profident:

I be, la resposta es simplement perque Planeta Deagostini va decidir fer-ho aixi, no hi ha mes misteri xDDDD tot i aixi et dire unes quantes curiositats:

El primer volum, del 1 al 13 correspon als primers 13 tomos japonesos.
El segon volum del 1 al 32 corresponen als tomos 14 al 29 i cadascun son mitj tomo japones, es a dir, tenen la meitat de pagines, despres del tomo 33 en endavant ja son tomos complets, amb el mateix numero de pagines que els tomos japonesos, per tant, del tomo 33 en endavant has de restar 3 numeros per a saber a quin numero corresponen a l'edicio japonesa, com per exemple:
el tomo 40 espanyol correspon al tomo 37 japones.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dubte sobre el manga Detectiu Conan

dc. 04 des. 2013, 20:53

Ja t'ha contestat en fabrebatalla, només afegir que encara hi ha una nova edició que està publicant Planeta i que cada volum són 2 toms japonesos (obviament també és més cara :P ). Això sí edita un nou tom quan le ve en gana, no segueix una periodicitat marcada: http://www.listadomanga.es/coleccion.php?id=1499
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Dubte sobre el manga Detectiu Conan

dc. 04 des. 2013, 20:58

Gràcies per la resposta :profident:
PD: Com es compliquen la vida els de Planeta de Agostini... :huh:

PD2: Molt interessant aquesta versió doble, que a més a més crec que surt més barat el tom. Potser pot caure algun tom d'aquests grans per nadal :jaja:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dubte sobre el manga Detectiu Conan

dc. 04 des. 2013, 21:03

eudald ha escrit:
Gràcies per la resposta :profident:
PD: Com es compliquen la vida els de Planeta de Agostini... :huh:

PD2: Molt interessant aquesta versió doble, que a més a més crec que surt més barat el tom. Potser pot caure algun tom d'aquests grans per nadal :jaja:

Nomes avisarte que l'edicio que es ven a espanya te efecte "mirall" i la traduccio no xD, m'explico, la traduccio per exemple diu que un personatje es esquerra, pero el dibuix com que el van volver fer com un comic que es llegeix d'esquerra a dreta, esta amb efecte mirall i aquell personatjes semblara dreta encara que es digui que es esquerra, i aixo en una serie de misteris on aquets detalls son un factor clau crec que es la cagada mes monumental de totes, i clar com no, l'estafa de la nova edicio segueix mantenint aquesta cagada.... aixi que pensate-ho be ;) no et dic que no ho compres, pero ara ja estas avisat :yeah:
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Dubte sobre el manga Detectiu Conan

dc. 04 des. 2013, 21:09

Hosti! Ja no me'n recordava que estava editat a l'estil occidental! :blink:
Gràcies per recordar-m'ho. Tens raó, serà millor que m'ho pensi bé... :hum:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Dubte sobre el manga Detectiu Conan

dj. 05 des. 2013, 10:55

I no només això de la lectura occidental. Aquesta "nova" edició de Conan on cada volum son dos de japonesos es una xapussa com una casa. He tingut l'oportunitat de fullejar-los i comparar-los amb l'edició normal de Conan i són exactament el mateix, amb els mateixos errors, les mateixes cagades, absolutament iguals. L'únic que han fet: "Oh, tenim massa stock de l'edició normal i no la vendrem mai... Mmm. Ja ho se! Agafem dos volum, els ajuntem i ja tenim una nova super edició"
Per favor.... Es molt penos. Per desgracia el manga de conan a espanya ha tingut molta molt sort de caure en mans de Planeta, perquè el tracta com el cul.

Jo només em vaig fer amb els 8 volums que van sortir en català i que els desgraciats van acabar cancel·lant. Per això, jo mateix m'estic traduint i editant el manga en català pel meu compte. Que segur que ho faig millor que els incompetents de Planeta. (Ara bé, les kanzenbans que treuren son les millors del mercat espanyol, amb això si que no els supera ningú, i més encara si es tracten d'obres de Naoki Urasawa)

Jo m'ho pensaria dues vegades a començar el manga de Conan. Son capaços que pel pròxim saló treguin una super mega nova edició on 1 volum espanyol seran 5 de japonesos. Una altra xapussa monumental. xD

Ja ho he dit tot xD
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Dubte sobre el manga Detectiu Conan

dj. 05 des. 2013, 20:01

D'acord, gràcies pel consell :yeah:

EDIT; Ah, si mirant, jo també he vist que tinc 4 o 5 en català. Em preguntava perque no n'havian fet més... Ara ho sé :(

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants