Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Doblaje de Shingeki no Kiojin (Ataque de los titanes)

dv. 06 des. 2013, 19:25



Espero que comentéis que os parece, y si puede ser evitar hacer spoilers para los que aun no hayan visto este anime :yeah:


EDITO: Otro video:

fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 13 des. 2013, 15:54, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Doblaje de Shingeki no Kiojin (Ataque de los titanes)

ds. 07 des. 2013, 00:17

Penós es poc per qualificar el que fa Selecta. Tota sèrie que llicencia la destrossa. I podeu dir el que volgueu dient que per una distribuidora que ens porta anime encara hi ha gent que es queixa... Però, sincerament, per portar-lo d'aquesta manera millor que no.
Quan van dir que el doblatge es feia a Barcelona tenia esperances, però que carai... Amb Selecta no s'hi pot fer res.
I això que no sóc comprador d'anime, que si ho arribo a ser...

En fi. Em quedo amb la versió sub català del fansub on participo, LlPnF, que esta de conya. I ara que anirem treien la versió BD, millor que millor.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Doblaje de Shingeki no Kiojin (Ataque de los titanes)

ds. 07 des. 2013, 03:17

Es lo malo de ver antes la versión subtitulada que la doblada. Cuando no había tanta facilidad de ver el original, todo lo que llegada aquí, ya fuese doblado en catalán/castellano/gallego/valenciano/euskera/neutro..., era la hostia. Ahora, pues miras esos antiguos doblajes, los comparas con sus versiones originales, y salen perdiendo. Así de triste, y así de cierto.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Doblaje de Shingeki no Kiojin (Ataque de los titanes)

ds. 07 des. 2013, 15:18

El doblatge és penòs, al opening quan diu "ataque a los titanes" amb una veu que sembla treta d'un anime dels 90' ja és per plorar. Jo em quedo amb la versió de LlPnF que està genial.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Doblaje de Shingeki no Kiojin (Ataque de los titanes)

ds. 07 des. 2013, 17:41

A mi no em pareix tan penòs com altres sèries (vease Elfen Lied ¬¬ ) però la veu d'Armin és la mugre :lol: No pega res amb el personatge..

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants