Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Les vostres veus favorites del doblatge de l'anime en català

dt. 18 feb. 2014, 19:03

Crec que un dels factors més importants de l'exit d'alguns animes a TVC ha estat el seu doblatge. I segurament més d'un deu tenir les seves veus predilectes. Quines són les veus que més us han marcat? Jo quan tingui un moment em mullare. ;-)
Imatge
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: Les vostres veus favorites del doblatge de l'anime en ca

dt. 18 feb. 2014, 19:58

Jo, en Sergi Zamora com a Light de Death Note i la Núria Trifol (Ran a El detectiu Conan, Ranma noia, Asuka a Evangelion).
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Les vostres veus favorites del doblatge de l'anime en ca

dt. 18 feb. 2014, 20:17

La meua actriu de doblatge favorita sempre ha estat també la Núria Trifol, és la meua debilitat :jiji:
I d'actors no tinc cap predilecte, alguns dels que més m'agraden: Marc Zanni, Domènech Farell, Óscar Muñoz, Jaume Mallofre, Carles Di Blasi...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Les vostres veus favorites del doblatge de l'anime en ca

dt. 18 feb. 2014, 22:10

jo al contrari, de veus femenines no en tinc cap en especial, nuri trifol, geni rey, marta barbara, anna pallejà,...

Pero de masculina la d'en raul llorens (vash de trigun) es la que mes m'agrada (quan possa el to normal, no el de cor petit) i depsres el seguirien albert trifol, carles di blasi, claudi domingo, aleix estadella,...
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Les vostres veus favorites del doblatge de l'anime en ca

dc. 19 feb. 2014, 10:13

Sens dubte, una de molt bona per mi, la de l'Antonio Crespo!
Una veu increïble, dels veterans i que crec que encara esta en actiu. En la meva opinió hauria preferit que continues com a follet tortuga... Es també conegut en anime com al mestre Happosai, crec que també sortia a Conan: el nen del futur, a Akira com a doctor Onishi. I fora l'anime un munt de projectes, tant en castellà com en català.

Oscar Muñoz, Joël Mulachs, Núria Trifol i Mark Ullod (entre altres). Son veus que m'han acompanyat des de ben petit en la meva sèrie preferida i els hi tinc una gran estima. Així que per mi els millors. El que donaria per tornar-los a sentir en nous capítols de Conan...

En Ramon Puig, una veu que ens va deixar al 2007, era també de les meves preferides i m'encantava. I una altra veu femenina que m'agrada molt, la Marta Ullod.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Les vostres veus favorites del doblatge de l'anime en ca

dc. 19 feb. 2014, 13:05

Sempre he tingut un top 5 de veus masculines (l'ordre no té importància)
Jaume Mallofre: m'encnata la gran varietat de veus que té, i té un entonació especial que m'atrapa molts cops. El paper de Cel·lula em va captivar. Possiblement és el meu favorit
Roger Pera:aquest to de veu a vegades tan suau pero juvenil que té. A part del seu paper fent de L em va encantaar sentirlo fent d'Aioria de Leo
Claudi Domingo:molt similar al cas d'en Roger
Carles Di Blasi: veu molt seductora
Quim Roca: potser no tan conegut pel gran public perque fa anys que fa,sobretot tasques de direcció, i no tan interpretació. En el seu dia va fer papers d'anime.

Però vaja hi ha un munt que m'encanten

I de noies sempre m'han possat molt la Gemma Ibañez, l'Eva Lluch i la Belen Roca(que ja no apareix a animes per degsracia)
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Les vostres veus favorites del doblatge de l'anime en ca

dg. 23 feb. 2014, 10:15

Jo en tinc moltes. Es escoltar aquestes veus i ja se que passare una bona estona:

-Isabel Muntané
-Carme Capdet
-Joël Mulachs
-Xavi Fernandez
-Marta Barberà
-Marta Padovan (per que no ho sapiga es la mare de la Barberà)
-Monica Padrós
-Joan Pera
-Jordi Vila (tan cantant com doblant)
-Xavier Cassan
-Antoni Crespo
-Joan Sanz
-Joaquim Sota
-Vicky Martinez
-Roser Contreras

I també menció a grans mestres que ens van deixar:

-Vicens Manel Domenech
-Jordi Vilaseca
-Rosalia Baños
-Ramon Puig
-Ramon Llenas
-Manolita Dominguez (més que doblar cantava. Però com cantava).
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants