Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dc. 30 abr. 2014, 19:33

Mes videos:

Joan Sanz: https://www.youtube.com/watch?v=gMj0hXB ... _kE22k2Qa1

Ferran Llavina: https://www.youtube.com/watch?v=Wdta2g2 ... _kE22k2Qa1

Enric Isasi: https://www.youtube.com/watch?v=aoOd1XO ... _kE22k2Qa1

Eduard Doncos: https://www.youtube.com/watch?v=L6Wqp5P ... _kE22k2Qa1

S'agraeix molt veure altres veus que al final semblava que bola de drac només eren en Marc Zanni i en Joan Sanz.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 30 maig 2014, 10:16

Bueno avui es un gran dia la estrena al cinema de bola de drac la batalla dels deus.
yo la anire a veure al cinema de granollers on semet en catala.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 30 maig 2014, 10:19

Jo aniré aquesta tarda al cine maremagnum a veure-la, quants aniran a veure la peli? Mira que si després de la feinada per portar-la no anem ja ens val. La peli no es de les millors ni molt menys, pero en pantalla gran i doblada al català es una ocasió que dificilment es repetirà. Per mi serà tota una experiència.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 30 maig 2014, 11:33

Jo aniria a veurela si no tingues que anar a una altra ciutat agafant em bus... com odio que sigui una estrena tan limitada!!!!! que jo tinc un cine a la meva ciutat coi!!!! em sembla vergonyos que no hagin tingut en compte a TOTA espanya per a l'estrena i encara mes vergonyos que tamppc han tingut en compte a TOTA catalunya...

Que si...que molt be que porten anime en catala i a sobre al cinema pero em quines condicions? despres es queixaran que no han venut massa entrades... i no m'estranyara ja que al paisc basc els hi ha costat molt aconseguir una cimema que la projectes en castella i a catalunya tambe hi ha molts pocs cines on la projectin en castella... tot aixo ho dic pels comentaris del facebook de selecta... i nosaltres els fans que fem? ens deixem trepitjar, anem al cinema i si algu protesta encara es ell el dolent per no apollar a les empreses que ens han portat aquesta peli en catala...doncs per si algu em comenta algo aixi li dire: si vole fer algo, que ho facin be o que no ho facin. Si tanta por tenien de ferla a tots els cines doncs que no la facin i la treguin directament en DVD/BD, pero no, han hagut de fer les coses a mitjes discriminant a casi tota espanya i a part de catalunya.

PD:amb el mobil costa escriure, sento si he posat alguna paraula mal.
 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 30 maig 2014, 13:41

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 30 maig 2014, 15:48

Gracies pel video.

La notícia aquí es que han deixat els crits en japonés!!! pot ser que en Marc Zanni s'ho hagi repensat?? bona idea (encara que en aquesta peli, i tot lo fet els darrers, el crit en japonés ha perdut moltissim).

Que poc m'agraden els estils de dibuix de tots els models de superguerrer de la peli
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 30 maig 2014, 17:29

La peli s'estrenarà a la resta d'Espanya el 20 de juny, està confirmat, jo la vaig a veure d'aquí a una estona!
 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 30 maig 2014, 18:45

han dejado los gritos pq dice que al ser una continuacion del Z,para que si lo ves todo, te suene igual, os dejo el video dnd lo explica.
https://www.youtube.com/watch?v=n1GoFWVu_4Q
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 30 maig 2014, 18:55

Quina llàstima tant "bombo" i esforç dedicats a una pel·licula taaaaaaaant pobra i dolenta...

Felicitats als fans de BdDZ, disfruteu-la.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 30 maig 2014, 22:27

No puc criticar sobre la pel.licula, encara no l'he vist. Només alguns tràilers.

i només podria dir alguna cosa sobre el dibuix, que els trobo més estilitzats però he trobat una sensació estranya, crec que si aquesta mena de dibuix, si s'hagués fet l'anime original. no hagués triomfat a la TV. :no:

Això és el que m'ha donat la sensació a veure els tràilers. :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 00:08

Jo n'he vist trossos, i la barreja entre el dibuix i els efectes fets per ordinador... :plora: O tot dibuix, o tot ordinador. I si ho barreges feu-ho en condicions i no això. La batalla final és un clar exemple.

A veure si sona la flauta i fan una pel·li de DB a l'estil Final Fantasy Advent Children.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 00:32

Tenint en compte que el doblatje corre a carrec de TV3 , es casi segur que l'emetran en un temps, potser un any per la TV?

Jo aniria a veurela, pero no em dona la gana fer un viatje de 1hora i mitja (anar i tornar) en cotxe per anar al cinema tenint en compte que tinc un PUTO cine a 10 minuts a peu de casa meva... tant de bo per a l'estrena a tota espanya que han anunciat per al dia 20 sigui a TOTS els cinemes... si fins i tot les pelis de doraemon les estrenen a tots els cinemes.... ¬¬

Per a mi aquesta llicencia(de cine) l'estan tractant molt malament.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 01:03

Accros ha escrit:
crec que si aquesta mena de dibuix, si s'hagués fet l'anime original. no hagués triomfat a la TV. :no:


Estàs de broma no? A Bola de Drac Z hi havia dos dels sis directors d'animació que feien un dibuix penós, molt pitjor que el de la pel·licula:

Noboru Koizumi:

Imatge

Seiko Uchiyama:

Imatge

Aquest últim va ser el que més episodis de la sèrie ha dirigit, i crec que BdDZ va acabar sent un éxit. xD

tato25 ha escrit:
A veure si sona la flauta i fan una pel·li de DB a l'estil Final Fantasy Advent Children.


Siusplau, no. Per mil motius, no.

fabrebatalla18 ha escrit:
Per a mi aquesta llicencia(de cine) l'estan tractant molt malament.


Doncs el què es pot permetre cada llicenciatària. És molt cara una projecció als cinemes, eh?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 01:20

Miles_prower ha escrit:
Siusplau, no. Per mil motius, no.

Abans que aquest nyap, o la majories d'Oves, o DB evolution, per què no? (no calen 1000 motius, amb un o dos en tinc prou :profident: )
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 01:57

Miles_prower ha escrit:

Estàs de broma no? A Bola de Drac Z hi havia dos dels sis directors d'animació que feien un dibuix penós, molt pitjor que el de la pel·licula:


Quan hi ha plans del paisatge són molt bons amb aquests colors tant vius és fabulos i m'agrada.

Però a canvi els personatges els trobo per la meva opinió massa estilitzats i em molesta. Deu ser per la forma, de com són colorejats.

Almenys l'han estrenat al cinema d'aquí un any més o menys es podrà veure per TV3, perquè tenim una mancat d'anime nous que és molt escandalós.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants