Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 02:28

tato25 ha escrit:
per què no? (no calen 1000 motius, amb un o dos en tinc prou :profident: )


- Perquè ja n'hi ha prou de Bola de Drac Z. És una sèrie dolenta i més que morta.
- Perquè no aportaria res. Bola de Drac Z és un cúmol d'incongruències que només empitjora cada cop que fan més afegits (com aquesta pel·licula i els seus déus).
- Perquè el 50 o 70% de Bola de Drac Z és l'estil de dibuix i dissenys d'en Toriyama.
- Perquè en Toriyama inclós ja n'està fart de la sèrie. És més, ell passa de "Battle of Gods" encara que en fes els dissenys, i ja va declarar que l'últim i autèntic enemic d'en Goku és en Boo.

etc.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 02:35

Millor La Bola de Drac quant Son Goku era petit :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 03:04

Miles_prower ha escrit:
...
Estic força d'acord amb tu. Tot i així, com dic abans, en comptes de tantes oves i pel·lis, que tot sigui dit, menys la d'en Broly, la resta, ni fu ni fa, per no parla de DB evolution... :plora: I crec que amb el vist i plau d'en Toriyama, qualsevol estudi en animació en 3D amb un cert prestigi, seria capaç de fer-la. Jo amb una trilogia d'en goku petit, en conformo, cadascuna d'elles enfocades als tres torneigs d'arts marcials.

I si voleu, 4 films més per als fans de DBZ:
- Raditz, Vegeta y Nappa.
- Namek i Freezer.
- Androides i Cèl·lula.
- Boo.

Demano gaire? :lol: Una mica, oi? :P

PD: Per a mi, Doraemon i Shin-chan o Pokemon, també han mort, s'emetin o no, i no paren de treure material.

Accros ha escrit:
Millor La Bola de Drac quant Son Goku era petit :yeah:

+10000000000000000

De fet, és l'única que tinc original + les seves 4 pel·lis, tot de selecta vision.

Era més de la conya, aventura, i Dbz, es va convertir en més "seria/adulta".

Bulma ha escrit:
Oolong, caca, caca, caca.


Son Goku ha escrit:
He perdut la cua! La meva cua! ... Bé, que hi farem... Paciència.

:lol:
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 31 maig 2014, 03:06, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 03:04

Solament per escoltar la majoria de les veus de la nostre infancia ja val la pena contribuir-hi i a més en ple català com ha de ser :yeah:

són 8 euros al ocine les gavarres en Tarragona i 9,40 euros als cines cinesa .

Aquest preu els gastes un dia en consumisions i una entrada en una discoteca no fotem per la mort de deu

Un que valora l'esforç del doblatge ho pagarà i punt apa que després es queixem que no porten nous animes :lol:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 03:12

carlos25 ha escrit:
són 8 euros al ocine les gavarres en Tarragona i 9,40 euros als cines cinesa .

Aquest preu els gastes un dia en consumisions i una entrada en una discoteca no fotem per la mort de deu

Les :crispetes: i la :pepsi: les esborrem de l'equació?

Sóc incapaç d'anar al cine sense comprar crispetes i beguda. I tal com estan els preus, aquí és on te la claven, i aquests 8~9€ es disparen, i força.
Imatge
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 03:41

Doncs jo quan he anat al cine vaig a per la pel·licula o recolçar el doblatge en qüestió i poques vegades he comprat crispetes i beguda al cine sempre las compro caseres que surt més barates :yeah:

Però el que deia es que no arriba ni 10€ per una entrada quan es fácil gastar-ho amb cubates i una entrada en una discoteca una mica més segons el event fins 20-30€ ...
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 04:24

És currios diuen que abans valia 3€ i podies veure dues pel.lícules i repetir tantes vegades com vulgues. :huh:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 09:13

carlos25 ha escrit:
Doncs jo quan he anat al cine vaig a per la pel·licula o recolçar el doblatge en qüestió i poques vegades he comprat crispetes i beguda al cine sempre las compro caseres que surt més barates :yeah:

Em sembla perfecte això. Ara bé, tret del tema del preu de l'entrada, creus que val la pena doblar la pel·li? És a dir, hi han diners per això i no per a OP o Detectiu Conan?
Ja sabem que quan parlem de bola de drac, és sinònim de cash/fer pasta, però coi, els seguidors d'altres animes, s'han de fotre?
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 09:36

Jo la vaig veure ahir i he de dir que IMPRESIONANT, analitzaré per apartats i SENSE SPOILERS, així podeu llegir-ho qui vulgui:

-DOBLATGE I TRADUCCIÓ: El treball de doblatge que han fet al català per mi es de 9 o 10, totes les veus originales recuperades menys en satán i alguna altra no destacable i les noves quedan bé. En Marc Zanni li ha posat a en Goku un to més proper a Z que a kai, parla més relaxat i es fica moltísim en el paper. En Joan Sanz de nou de 10, una escena seva en particular posa els pèls de punta en català. La traducció també excel·lent, els acudits i bromes (que no oblidem que a Bola de Drac original i a certs moments de la saga de boo hi havien) tenen gracia i tot (a la sala desde nens a adults es partien el cul amb algunes frases innocents del goku, comentaris de la bulma etc) i es veu que tot l'equip li ha posat moltes ganes. Menció especial a la veu del nou enemic, en Bills, que té un doblatge molt bo, d'un actor que no he sentit mai. D'altra banda, els crits els han deixat en japonés i per a mi em sembla millor que els doblats de kai perquè a les lluites dona més intensitat. DOBLATGE I TRADUCCIÓ PUNTUACIÓ PERSONAL: 9,5

-PEL·LÍCULA EN SI MATEIXA: ja la vaig veure en japonès al seu dia. No ens enganyem, l'argument no es res de l'altre mon i presenta algunes incongruències (l'aspecte d'en goten i trunks per el temps on es situa, per exemple) però ni em sembla tan dolenta, ni tampoc es la millor peli de bola de drac. Sí que es pot dir que es la més ambiciosa i llarga perquè la resta eran curtetes però l'atac del drac, estalla el duel, els guerrers de plata o els especials d'en bardock i del futur em semblan millor. Però en canvi aquesta em sembla millor que quasi totes les altres no esmentades així que tan dolenta no es. L'opinió després de veure-la un altre cop ha millorat lleugerament. Té humor (massa per alguns), bons nous personatges, bons combats i algunes escenes impresionants i malgrat algunes escenes de la peli sobren el conjunt en general es bo pel meu gust. Molt superior a la nova ova del bardock o l'especial de 2008 per mi, per exemple. No vull entrar en spoilers per que ni lo vist però almenys té coses inesperades i no la típica resolució de totes les pel·lícules. El final és una mica obert però perquè potser continuaran. L'animació es correcta i en alguns punts molt bona però alguns plans deixen més que desitjar i l'efecte 3d en algún moment queda massa de videojoc però es un par de vegades exagerades només. PUNTUACIÓ: 6,8

-EXPERIÈNCIA: veure-la en el cine no es el mateix que a casa, ni molt menys. Els efectes sonors amb les lluites queden espectaculars. La imatge es veu molt nítida i el poder veure amb amics o fans de bola de drac l'experiència per primer cop i potser últim al cine es irrepetible. Desde nens a molta gent de 20 i tants anys fins a adults i pares, la sala quasi plena totalment, varies generacions veient bola de drac al mateix temps davant d'una gran pantalla és únic.

GLOBAL: una peli bona o si més no, correcta, amb alguns molt bon moments engrandida per una gran feina de doblatge i una molt bona posada en escena. TOTAL PUNTUACIÓ PERSONAL: 8



Algú més l'ha vist? Què en penseu? I als qui no els agrada la peli almenys valorem que l'hagin portat i el treball impecable dels dobladors, que si l'heu vista em donareu la raó, no critiquem per criticar. I es fàcil quedar-se a casa perquè ja s'ha vist en japonès però jo crec que val la pena recolzar l'esdeveniment, qui sap si això ajuda a que portin la saga de bu de kai en català, doblin les últimes pelis que només hi havia en castellà o a que portin possibles productes futurs al cine. Jo entrada a palo seco sense crispetes ni res que això ja sí que es dispara, vaig anar al que vaig anar, a sentir el doblatge, veure-la en pantalla gran com es mereix i tornar a repasar la història a veure si m'agradava més. I he sortit ben content. :juas:
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 10:25

Ostres quines ganes de veure-la m'han entrat amb el teu comentari, conan.

2 preguntes: han fet servir l'original o l'extendida? Supose que l'original que és la que es va editar.. I l'ending doblat o en japo?
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 10:33

La versió utilitzada és la original, lamentablement la versió extendida la van fer només a tv al japó i la versió internacional que ja s'havia venut abans era la normal, dura 85 minuts.

L'ending l'han deixat en japonès però han doblat l'última escena del ending amb en marc zanni dient kame hame ha en català amb molta intensitat. L'ending es genial amb les pàgines del manga, tothom ens vam quedar per veure els crèdits jaja
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 11:15

Imagino que si TV3 vol emetre la pelicula,que suposo que ho farà pel l'espectació que ha generat, l'haurà de comprar a Selecta Visión. Seria una nova oportunitat per intentar comprar els drets de les pelis que falten i doblarles d'una vegada. Estaria molt bé, perque ara que veig que en Marc Zanni ha deixat els crits originals com a guinyo a la serie origiianl estaria molt bé.(m'ha agardat molt l'argument d'en Marc Zannni per deixarlos)

De l peli no diré res perque en el seu dia ja vaig donar la meva opinió, així com Bola de Drac en l'actualitat
 
Avatar de l’usuari
el-xico
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 10 març 2010, 18:02

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 14:27

Pero a veure, la pregunta "clave" que ningu ha fet, algú podra aconseguir un audio digne, o què? XD
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 14:27

Estaria molt be que doblessin al català les pelis que falten, esperem que tingui molt d'èxit aquesta als cines. La veritat es que de veure-la a casa a veure-la al cine no hi ha color, guanya molt més a la gran pantalla. Pel poc anime que arriba en català val la pena recolzar l'estrena als cinemes i més quan la feina de doblatge es impecable com en aquesta ocasió. Ara he vist que qui dobla en Bills en català es l'Alfonso Vallès, el doblador de Snake a metal gear i doblador de molts personatges importants. Ja deia que em sonava la veu i ha fet un treball excepcional.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 14:44

conan_1989 ha escrit:
Ara he vist que qui dobla en Bills en català es l'Alfonso Vallès, el doblador de Snake a metal gear i doblador de molts personatges importants. Ja deia que em sonava la veu i ha fet un treball excepcional.

Ja deia jo que em sonava la seva veu. És en Dutch de Black Lagoon.
Imatge
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 69 visitants