Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dc. 12 març 2014, 18:24

Imatge

SELECTAVISIÓN & ALFA PICTURES ESTRENARÁN “DRAGON BALL Z, LA BATALLA DE LOS DIOSES” EL FIN DE SEMANA DEL 30 DE MAYO

-La película ha sido presentada oficialmente este pasado fin de semana en el Japan Weekend de Barcelona.

-Es la primera película de animación de DragonBall Z que SERÁ ESTRENADA EN CINES en España .

-Será un estreno evento de fin de semana, a modo de los estrenos “Platforms” americanos.

SelectaVisión y Alfa Pictures estrenarán, a modo evento de fin de semana, la última película de Dragon Ball Z: “Dragon Ball Z, la batalla de los Dioses”, los próximos viernes y sábado 30 y 31 de mayo y domingo 1 de junio. El evento comenzará en Cataluña, con el apoyo de TV3, primera cadena que emitió los dibujos de la saga y, si los resultados son óptimos, se irá extendiendo por el resto del país. Contará con muchas peculiaridades y guiños especiales para los fans de la saga, que se irán desvelando poco a poco, entre ellos, la posibilidad de comprar y reservar la entrada con antelación.

Dirigida por Masahiro Hosoda ( “Los caballeros del Zodíaco”) , escrita por Yusuke Watanabe y con el prestigioso Tadayoshi Yamamuro en la dirección de animación que ya trabajó en las anteriores películas de DragonBall Z, cuenta como el Dios de la destrucción, Bills, que mantiene el equilibrio en todo el universo, despierta de su larga siesta. Al oír los rumores de que un saiyan ha derrotado a Freeza, Bills acude a su encuentro. Emocionado por encontrar a un enemigo tan fuerte después de tanto tiempo, Goku desafía al dios de la destrucción, pero se ve impotente ante su abrumador poder. Entonces, Bliss se despide con estas inquietantes palabras: “Espero que en la Tierra haya alguien que merezca la pena destruir”. ¿Serán capaces Goku, Vegeta, Gohan y los otros guerreros de la Tierra de detener este poder destructivo sin precedentes?

Las primeras fotografías de la película están disponibles en el apartado de prensa de la web de alfapictures.com

“Dragon Ball Z: La Batalla de los Dioses” llegará a los cines, en modo evento, los próximos 30 y 31 de mayo y 1 de junio.

Font: Selecta Visión.
Frydivx l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 29 juny 2014, 18:06, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 15 març 2014, 11:13

La setmana del 24 comença el doblatge. Está bé que es dobli en català encara que la peli sigui un bunyol

I com sempre he dit, que aprofitin ara o mai per comprar la resta de pelis i acabar així d'una vegada per totes amb bola de drac en català

Dit això, ho sento, però aniré a veurela
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 15 març 2014, 17:28

Nomes espero que "Catalunya" no vulgui dir per a ells "Barcelona" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Perque a sobre que nomes seran 3 dies segur que sera a uns pocs cinemes.... :(
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dg. 16 març 2014, 08:58

fabrebatalla18 ha escrit:
Nomes espero que "Catalunya" no vulgui dir per a ells "Barcelona" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Perque a sobre que nomes seran 3 dies segur que sera a uns pocs cinemes.... :(

De la manera que ho han anunciat, no té pinta de que sigui una estrena normal i corrent, sembla que sigui algo "no oficial" :lol: :lol: Té pinta de que ho volen colar com a una estrena normal, però realment serà una cosa particular per a quatre cinemes comptats.
Jo no tinc gaires esperances de que arribi a cap cinema de Tarragona, i no penso pagar el viatge a Barcelona per a veure el xurro aquest, ho sento. I si la fessin aquí, només la miraria si em sortís per menys de 4€ com tenen ara els dies de l'espectador.

Tant de bo m'equivoqui! Perquè encara que la peli sigui un merderol, és una bona noticia i segur que els nostres dobladors faran un bon treball. I ara que han de portar Kai saga de Bu (imagino que ho faran), seria un somni que portessin les que queden per doblar, que per a mi El puny del drac és una de les que més m'agraden.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dg. 16 març 2014, 13:33

La pelicula serà un xurro, pero a facebook que és d'on he tret la info no veieu la de comentaris negatius de perquè s'estrena aquí i no altres llocs, alguns justificant-se dien-te que quan es va estrenar la serie es va fer abans en altres comunitats que en la nostra, o bé preferien la versió original subtitulada etc, etc.

Esperem que no siguin als 4 cinemes de turno, a veure si queda ben repartit. :profident:

Salut!
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dg. 16 març 2014, 19:33

Bueno, no em fa gaire il.ñusió ja que no paren de fer coses i coses de Bola de Drac, pero bé, com sempre, segur que acabo veient-la.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dl. 17 març 2014, 14:36

Comença el doblatge en catala

http://ramenparados.blogspot.com.es/2014/03/confirmado-el-inicio-del-doblaje.html

En principi no m'extranyaria que una de les baixes sigui el monstre bu, ja que en jordi vila tampoc ha doblat a l'ultima tongada de one piece. La sorpresa tant de bo sigui en satan
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dl. 17 març 2014, 14:58

No os preocupeis, el doblador de satan esta confirmado (el joan pau pique), le pregunte y me dijo que le llamo el marc zanni.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dl. 17 març 2014, 20:44

Quina gran sorpresa que en Joan Pau pique faci de Satan.No oblidem que és l'unic doblatge que ha fet mai. Lo d'en Jordi Vila si que es preocupant, si no ha pogut apareixer a One Piece no veig perque hauria de ser diferent ara. I està clar que la veu d'en Buu es totalment insubstituible

La resta del doblatge no crec que tingui res significatiu, i tenint present que han estata amb One Piece les veus deu amb cara de gos i el seu amic seran algñu de One Piece.

Tinc mola curiositat per escoltar l'Elisabeth Bargallí i la Carme Calvell fent de Gotrunks. A vere com ho tornen a fer.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 18 març 2014, 16:32

El títol de la pel·lícula no és traduirà, tant en les versions en català i en castellà es dirà Dragon ball Z: Battle of Gods.

Font: http://www.misiontokyo.com/noticias/13908/4-grandes-detalles-de-dragon-ball-z-battle-of-gods
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 18 març 2014, 17:04

Lupus Sigarrensis ha escrit:
El títol de la pel·lícula no és traduirà, tant en les versions en català i en castellà es dirà Dragon ball Z: Battle of Gods.

Font: http://www.misiontokyo.com/noticias/13908/4-grandes-detalles-de-dragon-ball-z-battle-of-gods

Ja van mal... :bleh:
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 18 març 2014, 17:21

Tinc molta curiositat per saber qui doblarà en Ten Shin Han i en Xaos (a Kai no em van fer el pes). Seria massa que tornès en Joan Pera...
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dl. 24 març 2014, 14:16

Sembla que es confirma a Cinemes Yelmo.

Tot i així, el preu mana en el meu cas XD
 
Elber
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 431
Membre des de: dv. 18 feb. 2005, 22:02

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dc. 26 març 2014, 11:03

Usopp ha escrit:
Tinc molta curiositat per saber qui doblarà en Ten Shin Han i en Xaos (a Kai no em van fer el pes). Seria massa que tornès en Joan Pera...


En Joan Pera passa bastant d'Animes així que ho dubto. Jo crec que el tornarà a doblar el del Kai (Daniel Albíac).

La meva porra pels dos personatges nous:

Whis: Xavier Cassan (Jeice)
Bills: Domènech Farell (Freezer al Kai)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dc. 26 març 2014, 17:28

Be, aqui el trailer en castella de la peli: http://www.hobbyconsolas.com/videos/tra ... gods-66468 esperem que no tardin molt a fer el trailer en catala :wub:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants