Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dj. 19 juny 2014, 14:30

Recordeu que dels 5500€, s'ha de descomptar els impostos. Poden esfumar-se tranquilament, 1000€
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dj. 19 juny 2014, 17:29

Han tornat a prorrogar la peli a Catalunya a algunes sales, als cines Splau de cornellá (barcelona) la fan fins el dia 24 per ara, si algú no la vist encara té oportunitat. No sé si als altres cines catalans també encara la fan.

I avui s'ha estrenat a la resta d'Espanya! a la majoria de localitats s'estrenarà finalment.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dj. 19 juny 2014, 18:54

Els que l'heu vist que tal les noves veus? i la Marta Barbera ha millorat la veu d'en krilin o continua igual que a KAI?
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dj. 19 juny 2014, 18:55

A millorat, sembla mes de z ara.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dj. 19 juny 2014, 20:36

Home, no negaré que algunes em van fer mal perquè eren molt característiques, com el Monstre Buu o l'antic Kaio Shin, pero el cert és que pel poc que parlen es pot tolerar. I en Francesc Belda va fer una bona feina.

La Marta Barbarà em va sonar igual que a Kai, la veritat. Crec que li és impossible recuperar el to de Z.

Tot i que el canvi de veu d'en Son Gohan em sembla inexplicable, la seva nova veu em va semblar prou adequada.

Pel que fa als ''antagonistes'', tant en Marcel NAvarro com l'Alfonso Vallés van fer una feina magnífica. Em van agradar molt.

Al final, pel poc que parlen molts personatges, es va cuidar molt el doblatge. L'únic canvi que haguès fet coneixent els actors que hi havien era que l'Enric Isasi doblès en Shu, però bé, potser li van canviar perquè era un nen...
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dj. 19 juny 2014, 20:37

L'única veu nova que es notava el canvi bastant es en satán que no em va acavar de convencer, el bu també es nota una mica però tampoc ho fa malament, la resta excel·lent i els personatges de bills i whis que son els enemics nous tenen veus molt encertades (el bills es l'Alfonso Vallès amb això ja està tot dit). Per mi el doblatge està molt currat, 9/10 i per en satán i perquè sempre hi ha un petit marge de millora però molt content vaig sortir després de veure-la. En goku també molt natural i no sembla tan "xulo" com a Kai, més com a Z. Val la pena més pel doblatge pot ser que per la peli, encara que per mi ni es tan dolenta ni es de les millors però tampoc de les pitjors, normaleta.
 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dv. 20 juny 2014, 02:51

Com he llegit a un altre usuari, en gohan es Sam del S. dels Anells! Sr. Frodo esperim!! horrible :S :ein:
 
Elber
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 431
Membre des de: dv. 18 feb. 2005, 22:02

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 21 juny 2014, 01:34

Algú sap com ha anat això dels índex d'assistència als cines d'Espanya per veure la peli en castellà?

Després de que la doblèssin amb els dobladors castes "de tota la vida" i que van contribuir a fer el pitjor doblatge mai realitzat en un Anime, no m'importaria que l'estrena haguès estat un fracàs.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 21 juny 2014, 01:36

Elber ha escrit:
Algú sap com ha anat això dels índex d'assistència als cines d'Espanya per veure la peli en castellà?

Després de que la doblèssin amb els dobladors castes "de tota la vida" i que van contribuir a fer el pitjor doblatge mai realitzat en un Anime, espero que l'estrena hagi estat un fracàs.

Quant d'odi... les veus no eren el motiu de un mal doblatje, va ser la mala traduccio :huh:

Jo espero que l'estrena sigui un fracas perque per a selecta i companyia sembla ser que els fans de DB nomes estan a algunes ciutats d'Espanya :lol: :lol:
 
Elber
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 431
Membre des de: dv. 18 feb. 2005, 22:02

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 21 juny 2014, 02:09

fabrebatalla18 ha escrit:
Quant d'odi... les veus no eren el motiu de un mal doblatje, va ser la mala traduccio :huh:


Més que traduir malament, el que feien era inventar-se tots els diàlegs (només cal veure els videos de cagades del youtube xD). En el tema veus es van tirar a la bartola també, agafaven gent sense experiència en el doblatge, repetian i canviaven veus a destajo (El Goku adult va arribar a tenir 4 veus), molts dobladors forçaven la veu innecessariament (el del Freezer per exemple) i ni sabien cridar.

fabrebatalla18 ha escrit:
Jo espero que l'estrena sigui un fracas perque per a selecta i companyia sembla ser que els fans de DB nomes estan a algunes ciutats d'Espanya :lol: :lol:


Fans hi ha a tot arreu d'Espanya, però on va tenir "boom" la sèrie va a ser a Catalunya (i al País Valencià també suposo). Aquí la van emetre sense parar desde 1990 (aproximadament) fins a 2001 i sempre li van donar molt de bombo. Durant aquest periode, en la resta d'Espanya crec que només l'emetia Antena 3 els caps de setmana i sempre la van tractar com una sèrie "del montón", mai li van dedicar reportatges ni res com si va fer TV3. Per això Selecta l'ha projectat primer als cines de Catalunya.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 21 juny 2014, 02:34

Elber ha escrit:
Fans hi ha a tot arreu d'Espanya, però on va tenir "boom" la sèrie va a ser a Catalunya (i al País Valencià també suposo). Aquí la van emetre sense parar desde 1990 (aproximadament) fins a 2001 i sempre li van donar molt de bombo. Durant aquest periode, en la resta d'Espanya crec que només l'emetia Antena 3 els caps de setmana i sempre la van tractar com una sèrie "del montón", mai li van dedicar reportatges ni res com si va fer TV3. Per això Selecta l'ha projectat primer als cines de Catalunya.
No, jo no ho deia per l'estrena tardia a la resta d'espanya, jo ho dic perque l'estrena ha estat penosa, fins i tot em refereixo a la "preestrena" de catalunya on nomes alguns cinemes van ser elegits, coi tan costa fer una estrena a tots els cinemes?

I be, sobre les veus en castella ja que molts volen veure aquesta pelicula per a reviure la infancia, aixi que als fans que han vist bola de drac en castella desde petits els hi es ben igual aixo que tu has dit... nomes volen veure una pelicula amb les veus de la seva infancia. O aixo penso jo.
 
Elber
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 431
Membre des de: dv. 18 feb. 2005, 22:02

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 21 juny 2014, 03:13

fabrebatalla18 ha escrit:
No, jo no ho deia per l'estrena tardia a la resta d'espanya, jo ho dic perque l'estrena ha estat penosa, fins i tot em refereixo a la "preestrena" de catalunya on nomes alguns cinemes van ser elegits, coi tan costa fer una estrena a tots els cinemes?


Ah vale xD. Suposo que al ser una estrena una mica experimental van decidir projectar-la només als cines més importants per estalviar calers. Jo vaig tenir la sort de que la fessin a un cine que em queda a 50 metres de casa, si haguès tingut que agafar un autocar o un tren i recòrrer bastants kilòmetres, no l'hauria vist ni borratxo (m'agrada Bola de Drac però no sóc tan friki).

Un altra cosa que em sembla criticable és que els de Selecta no han fet gens de publicitat de la peli fora d'Internet; no recordo haver vist ni anuncis ni cartells promocionant-la.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 21 juny 2014, 07:24

Elber ha escrit:
no recordo haver vist ni anuncis ni cartells promocionant-la.


Això val diners, cosa que penjar un cartell a internet, no, bé, pagar internet i el dissenyador gràfic que serà el mateix que tindran en nòmina. D'aquesta manera els hi surt més a compte que no pas la impressió de cartells i enganxar-los pel carrer o fer un anunci per la TV/ràdio/premsa escrita, on han de passar per caixa.

Les xarxes socials, fòrums, webs, blogs i el boca a boca han fet la resta. :adeu:
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 21 juny 2014, 15:55

Jo si he vist anuncis a diaris esportius, de fet cada dia n'he vist.
Com a curiositat dir que quan es va estrenar a itàlia, van anunciar la peli a les publcitats dels estadis de futbol
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 21 juny 2014, 16:26

Elber ha escrit:

Un altra cosa que em sembla criticable és que els de Selecta no han fet gens de publicitat de la peli fora d'Internet; no recordo haver vist ni anuncis ni cartells promocionant-la.



Home si que la promocionat, en algun diari (crec) i per TV3, una altre cosa seria que ho hagin promocionat poc, aleshores si que et donaria la raó.
Frydivx l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 23 juny 2014, 12:49, en total s’ha editat 1 vegada.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants