Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 119
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

ds. 31 maig 2014, 15:33

l'Alfonso Vallès per molts que hem jugat al metal gear ens portarà molts record com la frase Pero Qué coño?

Grandiós és poc :lol:

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 555
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

ds. 31 maig 2014, 15:55

Doncs a la peli ho clava la veritat, els registres de veu que fa depenent de la situació varien molt i la veu li va que ni pintada al personatge. Mític el doblatge del metal gear :profident:

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2595
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

ds. 31 maig 2014, 15:59

Miles_prower ha escrit:
tato25 ha escrit:
per què no? (no calen 1000 motius, amb un o dos en tinc prou :profident: )

- Perquè ja n'hi ha prou de Bola de Drac Z. És una sèrie dolenta i més que morta.
- Perquè no aportaria res. Bola de Drac Z és un cúmol d'incongruències que només empitjora cada cop que fan més afegits (com aquesta pel·licula i els seus déus).
- Perquè el 50 o 70% de Bola de Drac Z és l'estil de dibuix i dissenys d'en Toriyama.
- Perquè en Toriyama inclós ja n'està fart de la sèrie. És més, ell passa de "Battle of Gods" encara que en fes els dissenys, i ja va declarar que l'últim i autèntic enemic d'en Goku és en Boo.

etc.

Estara morta per tu, jo la veig mes viva que mai i a sigut un exit en el primer dia dels cinemes, una serie morta no te fans, alguns teniu un concepte estrany de la palabra "morta" una cosa morta es cuan la veu un public molt molt limitat, i bola de drac segeix sent el anime amb mes audencia del mon, i de dolenta res, sempre a sigut una serie mitica, es el anime que mes fans te, la ultima pelicula en japo a quedat en els primers llocs, i aixo que es una serie de fa 20 anys, i a mes la pelicula tampoc es que sigui la canya, que mania la gent amb generalizar tot, es pensen que el que ells pensen ja val per tothom.

Accros
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

ds. 31 maig 2014, 20:46

La pel.licula dolenta dolenta de veritat és Dragon Ball Evolution, això si que és un crim mundial. :gun2:

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu

ds. 31 maig 2014, 21:08

Battle of Gods almenys fa honor a la franquicia, la peli d'imatge real no, i pot agradar més o menys però no es la pitjor peli de bola de drac ni molt menys. I amb el doblatge guanya molt, demà últim dia per veure-la al cine!

carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 119
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

ds. 31 maig 2014, 21:58

En Ocine les gavarres Tarragona possa des de 1 al 6 a 6€ :yeah:

Per altre banda l'única pel·licula que té merit en persones reals que jo conegui de Bola de drac es la primera als anys 1991 res que veure amb el aborto del evolution :yeah:

Dragonball: The Magic Begins

Elber
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 431
Membre des de: dv. 18 feb. 2005, 22:02

dg. 01 juny 2014, 01:36

Miles_prower, Bola de drac morta i dolenta?

Ni puta idea tens!

A més a més, confons dibuix amb animació, el dibuix de Bola de Drac és menja amb patates a molts actuals. Poso alguns exemples:

Imatge
Imatge

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu

dg. 01 juny 2014, 11:11

Ha quedat genial l'escena que ha posat en terminator, jo quan la vaig veure al cine em va encantar

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6321
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 02 juny 2014, 15:38

Bulma 38 anys... Realment fa 45, com a mínim. És una pel·licula feta per i per a gent que no els importa ni els hi agrada realment Dragon Ball.

Dragon Ball està morta? Pot ser que morta no sigui la paraula, crec que es molt més adecuada "seca". Bola de Drac està seca. No se li pot treure res més. I el que es treu es de baixa qualitat, fet amb poca esma i sense respectar l'obra original, i això comença amb el propi Toriyama, que busca el benefici econòmic i acaba amb qui va al cinema per donar suport a aquests afusellaments i ho justifica dient que "és que és el goku".

Em sembla fantàstic que una pel·lícula de Bola de Drac s'estreni en cinemes doblada al català, tot i que d'aquella manera, com un event més que una estrena de cartellera normal. Per això van tenir el seu moment quan de veritat es feien pel·lícules mig decents (Broly i un parell més, compte).
Imatge

conan_1989
Sushinchu
Sushinchu

dl. 02 juny 2014, 18:34

¡SE PRORROGA MÁS DÍAS LA PELÍCULA EN CINES! En algunas salas de cataluña, país vaso y baleares estará hasta el 12 de junio!

Parece que unos cuantos si hemos apoyado la película, para el poco anime doblado que hay y menos si contamos en el cine es lo mínimo que podíamos hacer los fans.

Noticia sacada de selecta visión:

"ÉXITO DEL ESTRENO EN CINES (ESTRENO PLATFORM) DE "DRAGONBALL Z BATTLE OF GODS".

Gracias al apoyo del público la nueva película de Goku y sus amigos se ha convertido en una de las películas de mas éxito en el fin de semana de su estreno.

La película ha recaudado un casi 170.000€ colocándose sexta en el top 20 de taquilla en España. El mérito es mayor teniendo en cuenta que sólo se ha estrenado en Cataluña, Pais Vasco, Islas Baleares y Andorra.

Si hablamos de media por copia, "DragonBall Z Battle of Gods" se coloca segunda en el ranking de este fin de semana sólo superada por "Maléfica" de Disney.

La media por copia es de 3.941€ (4.500€ en Cataluña), superando en este fin de semana a "Al Filo del Mañana", "Málditos Vecinos", "Godzilla" o al éxito del momento "Ocho Apellidos Vascos".

Esto es sólo el principio, ya que la película continuará en cartel en Cataluña, Pais Vasco, Islas Baleares y Andorra hasta el JUEVES día 12 de Junio.

El JUEVES DÍA 19 DE JUNIO se estrenará en otras comunidades del resto de España, muchas de las cuales ya han empezado a vender las entradas en pre-venta."

Me alegro mucho, a ver si sigue con éxito y sirve para que traigan las ova's inéditas dobladas en catalán, kai en castellano, la saga de bu de kai en catalán u otros animes que no tengan que ver. Que triunfe un anime siempre es bueno para la industria japonesa.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 02 juny 2014, 18:40

Maki ha escrit:
Bulma 38 anys... Realment fa 45, com a mínim. És una pel·licula feta per i per a gent que no els importa ni els hi agrada realment Dragon Ball.

Dragon Ball està morta? Pot ser que morta no sigui la paraula, crec que es molt més adecuada "seca". Bola de Drac està seca. No se li pot treure res més. I el que es treu es de baixa qualitat, fet amb poca esma i sense respectar l'obra original, i això comença amb el propi Toriyama, que busca el benefici econòmic i acaba amb qui va al cinema per donar suport a aquests afusellaments i ho justifica dient que "és que és el goku".

Em sembla fantàstic que una pel·lícula de Bola de Drac s'estreni en cinemes doblada al català, tot i que d'aquella manera, com un event més que una estrena de cartellera normal. Per això van tenir el seu moment quan de veritat es feien pel·lícules mig decents (Broly i un parell més, compte).

No, no fa 45, no en se els fets molt be, pero es veu que en toriyama a cambiat la edat de cuan va venir en goku, i la gent en els forums de bola de drac diu que ara si que coincideix, be mes que cambiar es pot dir que la data de la toei animation no era oficial, es a dir que goku no va venir cuan era un nedo, si no que tenia 2 o 3 anys, i fent calculs van dir que si que coincideix la data de la peli amb la dels anys de la bulma, jo no se res es el que vaig llegir, pero si molt improvistat tot.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3347
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dl. 02 juny 2014, 18:49

terminator ha escrit:
Maki ha escrit:

No, no fa 45, no en se els fets molt be, pero es veu que en toriyama a cambiat la edat de cuan va venir en goku, i la gent en els forums de bola de drac diu que ara si que coincideix, be mes que cambiar es pot dir que la data de la toei animation no era oficial, es a dir que goku no va venir cuan era un nedo, si no que tenia 2 o 3 anys, i fent calculs van dir que si que coincideix la data de la peli amb la dels anys de la bulma, jo no se res es el que vaig llegir, pero si molt improvistat tot.

Jo sincerament, crec que la gent que busca la LOGICA a un anime/manga com aquest es "massa" fan... :lol: :lol: :lol: de debo es important la cronologia en aquesta serie?

La gent que no pot gaudir d'una pelicula perque li han de quadrar totes les dates i tots els numeros crec que es passen un pel... :xiulant:

Jo per part meva quan la vaig veure en japones em va agradar i no em vaig preocupar ni un moment dels anys de la Bulma ni de cap detall d'aquest, quan miro una pelicula d'aquest genere es l'ultim que m'importa.... i estaria encantat de mirarla en catala, aviam si ara que amplien els cinemes on es projecta la fan prop de casa meva... :/
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 02 juny 2014, 18:53, en total s’ha editat 1 vegada.

terminator
Ryushinchu
Ryushinchu

dl. 02 juny 2014, 18:52

Home, una cosa es uns fallets, i altre cosa es que facin el que li dona la gana amb les dades i els anys, i sigui aixo un argument que no el entengui ningu... ni tant ni tan poc com es sol dir.

Accros
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

dl. 02 juny 2014, 19:04

Les edats de la Bulma? Doncs quina ximpleria, l'anime també tenen listing per aparentar més jove del compte. A més això són decisions del dissenyador de la pel.licula que creu que funsionara millor.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants