Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dl. 02 juny 2014, 21:21

Bé, qui diu l'edat d ela Bulma, diu l'Ox Satan menguant, la patotxada de l'embaràs de la Videl, els nens que encara que passin els anys no creixen.

Ara bé, si us agrada Bola de Drac a qualsevol preu tenint la qualitat que tingui, no em ficaré amb el vostre criteri. Mireu! acaba de sortir l'enessim joc per consoles de Dragon Ball i no el puntuen amb més de un 6! Pero te un esbirro del Dr. Willow nou! Aneu a comprar!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dl. 02 juny 2014, 21:33

terminator ha escrit:
a sigut un exit en el primer dia dels cinemes

Ha sigut un èxit perquè molta gent ha anat a veure-la perquè és possiblement l'única oportunitat de veure Bola de drac als cinemes en català. Pero això no treu que la pel·lícula sigui una burilla ben grossa.

Maki ha escrit:
És una pel·licula feta per i per a gent que no els importa ni els hi agrada realment Dragon Ball.

I amb això està tot dit.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dl. 02 juny 2014, 23:48

Hi que hi te a veure aixo? no nomes es va al cine per aixo, si per exemple posen a la pantalla gran els teletubis, doncs jo ni molta gente aniria a veure-la, nomes als que li agradin esclar.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 03 juny 2014, 11:42

A menys l'han posat als cinemes que és d'agrair per veure l'anime en pantalla gran, que veus més detalladament les imatges i amb un bon so de cinema.

Quants animes posen al cinema actualment? :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 03 juny 2014, 12:49

Accros ha escrit:
A menys l'han posat als cinemes que és d'agrair per veure l'anime en pantalla gran, que veus més detalladament les imatges i amb un bon so de cinema.

Quants animes posen al cinema actualment? :xiulant:


Home a part de Bola de Drac també es va estrenar la última de Miyazaki (The Wind Rises) als cinemes, coincidències de la vida. :lol:

Salut!
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 03 juny 2014, 15:30

Miles_prower ha escrit:

Estàs de broma no? A Bola de Drac Z hi havia dos dels sis directors d'animació que feien un dibuix penós, molt pitjor que el de la pel·licula:

Noboru Koizumi:

[ http://i.imgur.com/0vHvBl6.png ]

Seiko Uchiyama:

[ http://i.imgur.com/5wx02yJ.jpg ]

Aquest últim va ser el que més episodis de la sèrie ha dirigit, i crec que BdDZ va acabar sent un éxit. xD


Algú em pot explicar com es funciona a l'hora de fer una animació? Sempre m'ha encuriosit que a les sèries hi hagi parts més ben dibuixades o menys, sense cap mena de criteri. A Bola de Drac i One Piece, ho he notat a sagues senceres, però a Detectiu Conan o Shin-Chan, gairebé són aleatoris. Avui n'hi ha un de ben dibuixat i demà ja no. A què es deu, tot això?
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 03 juny 2014, 15:35

Sembla que prorroguen la peli tota la setmana a alguns cinemes, al cine Splau de cornellá barcelona la fan tota la setmana, bones notícies per a qui no la va poder veure
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 03 juny 2014, 17:36

Accros ha escrit:
A menys l'han posat als cinemes que és d'agrair per veure l'anime en pantalla gran, que veus més detalladament les imatges i amb un bon so de cinema.

Quants animes posen al cinema actualment? :xiulant:

El problema de La batalla dels Déus és que la imatge i l'animació són penoses! Hi ha moments que ni es dignen a pintar dos puntets negres com a ulls per a personatges que estan lluny. I l'animació és senzillament desastrosa. I no, a mí no m'enganyen posen fons en tres dimensions rotant cada dos per tres amb dibuixos superposats a damunt sense cap sentit, ells es pensaran que així queda súper èpic però en fi...
Qualsevol pel·lícula de Bola de drac de les anteriors estava molt més ben cuidada, tampoc eren gran cosa, però es notava que hi posaven més èmfasi que a la serie normal.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 03 juny 2014, 17:50

Estic dacord amb en marc, que el dibuix no es gran cosa, pero en fi...
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dt. 03 juny 2014, 18:12

Respecte a l'animació i el dibuix cap peli supera el Ataque del dragon
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dc. 04 juny 2014, 21:01

Actualizació de selecta visión sobre els cines a tot Espanya de momento hi ha llocs que ningún cinema s'ha interessat per la pel·licula al menys a la llista provisional que han donat.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dc. 04 juny 2014, 21:48

carlos25 ha escrit:
Actualizació de selecta visión sobre els cines a tot Espanya de momento hi ha llocs que ningún cinema s'ha interessat per la pel·licula al menys a la llista provisional que han donat.

[ https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10387158_658831190870409_6499883982973944136_o.png ]

Que pequeña es España para estos de selecta :lol: :lol: :lol:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dj. 05 juny 2014, 09:11

El llistat es provisional, pero em sorpren que ni a Sevilla capital ni a Saragossa n'hi hagi.

Per cert, que per a dibuix pessim, a GT en trobem a pales. El capitol de'n Goku Ohzaru SuperSaiyajin abans del (fals) 4t nivell fot riure, o el capitol en que mor Baby, també, on l'Ohzaru Vegeta Baby passa de ser 15 vegades l'alçada de Goku a poc més del doble.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dj. 05 juny 2014, 09:38

es que gt es un cas apart... tant de historia com de dibuix, la animacio esta molt be, pero els disenys son una mica dolents, i estic sent benevolent.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: 30 DE MAIG ESTRENA DRAGON BALL Z, LA BATALLA DELS DÉUS

dj. 05 juny 2014, 22:21

Jo seré masoca perquè l'he vist dos cops en català al cine, divendres passat amb uns amics i ahir amb uns altres. Ahir vaig anar als cines Full HD del Splau a Cornellá i mare meva quina diferencia respecte al cine maremagnum, la pantalla es gegant, es veu la imatge impoluta com si fos blu-ray i el so guanya encara més. A més, amb la targeta fidelitat que es gratis i la fan al moment l'entrada només valia 4.50 €, almenys ahir i avui que son els dies fidelitat. Molt recomenables aquests cines i si voleu anar-la a veure (la prorroguen fins el 12) aneu a un cine que valgui la pena que es nota molt la diferència...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 18 visitants