Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
astarothbcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 17 març 2012, 11:13

Tratant de cercar animes

dg. 23 març 2014, 11:20

Hola a tothom! Primer de tot dir que no he vist gaires series anime ni res,tret de bola de drac i ara començo a veure one piece (gracies que a la web esta en molta qualitat)
Estaba intentan cercar series que siguin de tematica zombie,vampirs o terror,ja que es una tematica que m'agrada molt.
He aconseguir baixar high school of the dead,estic descarregant Higurashi no Naku Koro (cercant a google) pero res mes.He vist que hi ha hellsing i poc mes he trobat.
Voldria que em diguessius series d'aquesta tematica per anar buscant.Si existeixin en HD molt millor,pero crec que aixo ja es mes dificil.
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Tratant de cercar animes

dg. 23 març 2014, 13:38

Sankarea es de l'any passat, la podràs trobar ràpidament, es de zombies, pero potser no t'agrada, de terror no té gaire...

I aquest any comença Jojo's Bizarre Adventure Stardust Crusaders, que te també té un rere fons de zombies, al menys les anteriors ho tenien, encara m'estic llegint el manga i acabo d'arribar a la part que animaran.

No s'hem acudeix res mes, espero que t'agradin ambdues.

Saluts!!!
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: Tratant de cercar animes

dg. 23 març 2014, 16:11

Si t'agrada la temàtica de zombies et recomano que veguis The Walking Dead. Jo vaig començar High Schoool of the Dead però no em va agradar i la vaig deixar a mitges, potser a tu t'agrade. Si veus Hellsing has de vore les OVA ja que sempre m'han dit que es el millor de la serie. Les OVA son episodis que treuen després d'acabar la sèrie per a continuar la història o per a completar-la. Després de vampirs et recomano Blood + i Strike the blood (no es de terror però va de vampirs) i mira et deixò unes pàgines que freqüento molt on podras trobar animes ordenats per temàtica i molts per HD. http://www.animesnf.com/2010/01/descagasnf-genero.html http://kronos.mcanime.net/enciclopedia/anime/genero/ Si vols pegar una ullada per la secció de fansubs d'aquest fòrum hi ha series subtitulades en català a vore si en trobes cap d'aquest genere. I com últim si no les has vist et recomano Death Note; la tens en català al forum, i Elfen Lied; que només està subtitulada i la tens a l'apartat de fansubs d'aquest forum.
Javi Ciffer l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 24 març 2014, 05:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Tratant de cercar animes

dg. 23 març 2014, 18:12

Si pretens posar-te a veure Higurashi no Naku Koro Ni t'aviso que no t'enteraràs de res fins que no vegis la segona part de la sèrie, Higurashi no Naku Koro Ni Kai.

I no recomaneu Sankarea perquè tot i tenir zombis, no és una sèrie de zombis.

Les meves recomanacions, tot i no ser recomanacions exactes del què demanes, serien Blood+, Monster i Death Note. Totes tres han estat doblades al castellà i Monster i Death Note al català.

Higurashi no Naku Koro Ni també és bona, però has de trobar-la i no és fàcil.

I si dius que només has vist Bola de Drac i ara One Piece, tens un munt de animes clàssics que hauries de veure.
Imatge
 
astarothbcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 17 març 2012, 11:13

Re: Tratant de cercar animes

dg. 23 març 2014, 19:08

gracies per les recomanacions,aniré buscant-les poc a poc.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Tratant de cercar animes

dg. 23 març 2014, 20:10

Elfen lied, potser?

- Jigoku Shoujo -> Jigoku Shoujo Futakomori -> Jigoku Shoujo Mitsuganae (Terror)
- Shiki (Terror i vampirs)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Tratant de cercar animes

dg. 23 març 2014, 20:14

A mi l'anime d'Elfen Lied em va semblar bastant "bluf".

PD: m'agrada la teva firma. xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Tratant de cercar animes

dg. 23 març 2014, 23:48

Miles_prower ha escrit:
A mi l'anime d'Elfen Lied em va semblar bastant "bluf".

PD: m'agrada la teva firma. xD


Bé, com pregunta el company per animes de terror, Elfen Lied en té una mica. Cert que comença bastant bé, però va decaient segons va avançant. Sort que només són 13 episodis.
Imatge
 
astarothbcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 17 març 2012, 11:13

Re: Tratant de cercar animes

dl. 24 març 2014, 18:41

Elfen lied me la va recomenar un amic,la tinc aquesta també.A veure si trobo les altres que em dieu en bona quialitat. ^^
la de Jigoku Shoujo te bona pinta,existeix en hd?Nomes la trobo en qualitat dvd.
Per cert,he vist la de death note en hd,pero en llati y japones,sabeu si algú ha fet montatge amd audi catala?Si no m'el faria jo
 
astarothbcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 17 març 2012, 11:13

Re: Tratant de cercar animes

dt. 25 març 2014, 19:07

Hola a tothom.Be,us comento el que he aconseguit baixarme buscant i buscant.

Elfen lied
death note
Higurashi No Naku Koro (amb els ovas y tot)
Jigoku shoujo
Sankarea
Shiki

La resta les estic buscant i descarregant poc a poc,gracies a tots per les recomanacions
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Tratant de cercar animes

ds. 05 jul. 2014, 03:03

Acaba de emetre's el primer al Japó de Tokyo Ghoul, que va de la temàtica que busques.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants