Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Recomanació anime

dl. 28 abr. 2014, 17:15

Bones a tothom, voldria alguna recomanació d'algun anime, que sigui dels últims anys 2011-2014 que sinó casi segur que l'he vist, m'agradaria que fos estil Fullmetal Alchemist Brotherhood, què vull dir amb això, doncs un anime on hi hagui una mica de tot però que predomini l'acció. Que no sigui infinita ni amb power ups tipics de les series llargues o infinites, AKA: One Piece, Naruto....

Gràcies :adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Recomanació anime

dl. 28 abr. 2014, 17:33

Jo l'únic que segueixo actualment és Blade & Soul. Està basat en el joc coreà de rol, (mmorpg).
La prota és l'Alka, una assassina del Clan de l'Espasa, que busca venjar la mort del seu mestre a mans de Jin Valel, una dona semi dimoni que no té cap pietat en executar les seves víctimes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Recomanació anime

dl. 28 abr. 2014, 17:44

Robotics;Notes.



Té de tot. Va ser una gran sorpresa per a mi. Que no t'enganyin els primers episodis o l'estètica de simple sèrie de nois d'institut, que la sèrie canvia moltíssim del principi al final, amb trames molt fosques i grans misteris. Crec que era de 24 episodis.

Eureka Seven.



No sé de quin any és però crec que és una d'aquelles sèries bàsiques que s'han de veure. Té 52 episodis com Fullmetal Alchemist Brotherhood. Si t'agrada té una sèrie que la continua: Eureka Seven AO Astral Ocean que está força bé. I també hi ha una pel·licula que era una espècie de remake de la primera sèrie però crec que perd força respecte la sèrie original.

Macross Frontier.



Una altra sèrie que té de tot amb força acció. Ja si a sobre t'agraden els mechas encara la gaudiràs més. Crec que era de 50 i pico episodis. Té dos pel·licules que resumeixen la sèrie, però val molt més la pena la sèrie. xD



Crec que totes tres són com demanes: amb acció predominant, que hagi de tot una mica, que no sigui d'aquestes "infinites" i que no hagi power-ups típics dels shonens.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Recomanació anime

dl. 28 abr. 2014, 18:41

Jo només et recomane un:

Kill la Kill

24 episodis, molta acció, no has de saber més. Que no et tiri enrere el fanservice descarat que té la sèrie. A mi no m'agradava tant un anime de temporada desde fa segles. És una sèrie molt Gainax, amb molts girs de guió. Ha acabat fa un parell de mesos.

 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Recomanació anime

dl. 28 abr. 2014, 18:47

Aquí un altre que recomana Kill la Kill. Sèrie genial. :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Recomanació anime

dt. 29 abr. 2014, 10:01

Moltes gràcies a tots!!! He agafat moltes idees i de moment començo amb Kill la Kill, ja comentaré què em sembla.
Robotics;Notes la vaig veurei em va agradar molt, no tan com Steins;Gate però està molt bé.
 
Senek
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 01 maig 2014, 02:42

Re: Recomanació anime

dj. 01 maig 2014, 03:00

No he vist la de full metal alchimist per lo que nose de que tracta, pero et puc recomenar les que més m'han agadat a mi :profident:
Traduidas:
- Death note
- Get Backers
- Elfen Lied
- Zatch Bell
I subtitulades:
- Another
- Ao No exorcist
- Deadman Wonderland
- Guilty Crown
- Mirai Nikki
- Seitokai Yakuindomo (Amb el humor verd d'aquesta et parteixes el cul xd)
- Shiki
- Singeki no Kyojin
- Sword Art Online
- To aru Kagaku no Railgun
- Toradora
- Zero no tsukaima

Aquestes son las que més m'han agradat de les 70 que he vist en els dos anys que fa que soc otaku xD Si aixo mira a la wikipedia la simpnosi a veure si t'interesa alguna ;)
 
GonFreecss
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 08 feb. 2015, 16:14

Re: Recomanació anime

dg. 08 feb. 2015, 16:17

El millor sens dubte és Hunter x Hunter... si no l'heu vist us envejo...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants