Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Dr Slump - recomanació pack?

dl. 23 juny 2014, 23:28

Hola,

Hem podeu recomanar alguna versió que es vegi bé del dr. Slump? si pot ser: mkv/h.264 i amb multi-audio (català, castellà, japonés, anglès) i multi-subs (castellà, català). Sabeu si existeix alguna versió en DVD-full? o sigui, amb els DVD complets de la serie completa.

Ja en tinc una però hi ha molts capítols que son gravacions de la tele i es veu fatal!

Ah! per cert... hi ha una segona part de la serie que es va fer a finals dels 90? la teniu també???

Gràcies i salutacions!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr Slump - recomanació pack?

dt. 24 juny 2014, 00:09

Aqui estamos haciendo una release, pero aun esta en proceso, hay una tanda pendiente con muchos capis.
viewtopic.php?f=10&t=18966

Lleva catalan-castellano-japo y es mkv h264, no te subtitols per que no magrada aixo de fer subtitols, encara que si algu els vol fer jo els puc incluir, sobre la serie de dr slump dels final dels 90 tambe la tinc pero no la pujare fins que no acabi amb aquesta.
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: Dr Slump - recomanació pack?

dv. 27 juny 2014, 23:31

moltes gràcies per la resposta company.

Jo he pillat els 50 capitols de l'edició que va sortir en DVD a la venta de Jonu. No la tinc completa perquè crec que l'empresa fa ver fallida i no van completar la serie.

Tinc un altre versió que inclou tota la serie completa però amb alguns capítols ripejats de la tele (es veuen fatal).

Aquesta versió que esteu fent teniu només els 12 primers capítols dels 243 que hi ha? Suposo que l'anireu fent poc a poc... Dius que pots posar els substítols als mkv? a mi la veritat es que m'aniria genial perquè tinc un colega que no parla gaire bé castellà ni català i així s'entera una mica millor del que diuen xD ull quan dic incloure subtítols no vull dir incrustar-los a la mateixa imatge, vull dir afegir-los a una pista addicional del mkv. Llavors si vols els actives o si no, no.

Has tret el vídeo dels DVD japonesos ? i el audio? suposo que has inclòs les pistes de audio de jonu pels primers 50 capítols i la resta has pillat els que estan rulan per la xarxa. Es així?

Jo volia fer un montge amb nero recode dels DVD de jonu però si aquesta versió que hem dius es veu i se sent bé m'ho estalvio perquè hi ha molta feina :bleh:


PD per cert, creareu un torrent per la serie? si el creeu jo puc compartir-lo via seedbox durant unes quantes setmanes (amb una amplada de banda de 1000mpbs de pujada).
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dr Slump - recomanació pack?

ds. 28 juny 2014, 00:48

Aquesta versió que esteu fent teniu només els 12 primers capítols dels 243 que hi ha?


Hi han mes, pero estic esperant a tenir una bona tirada de capitols per pujarlos tots de cop


Dius que pots posar els substítols als mkv?


No mas entes, vull dir que si algu fa els subtitols, i em pasa el archiu srt, jo el puc ficar al mkv, pero jo no fare subtitols.

Has tret el vídeo dels DVD japonesos ? i el audio? suposo que has inclòs les pistes de audio de jonu pels primers 50 capítols i la resta has pillat els que estan rulan per la xarxa. Es així?


Els videos son dels dvds japonesos, els audios els 50 primers son de una edicio en tdt de el ultim cop que la van fer, tenen la mateixa cualitat que els de jonu, vaig triar aquests perque els de jonu estaban com desordenats, com si hagesin fet servir raws diferents, per aixo vaig fer servir els de tdt que tenen la mateixa cualitat, la resta son uns tvrips de la xarxa pero no son els mateixos, perque aquets de la xarxa van pasar per 2000 compresions, per aixo aquets se escoltan una mica millor, tot i que els audios son mp3 a 60 kb, pero tot i aixi se escoltan be.


PD per cert, creareu un torrent per la serie? si el creeu jo puc compartir-lo via seedbox durant unes quantes setmanes (amb una amplada de banda de 1000mpbs de pujada)


Ara mateix no, perque necesita compartirse per emule perque hagafi fonts, si vols compartir per emule digam-ho i et paso els capis.
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: Dr Slump - recomanació pack?

ds. 28 juny 2014, 01:04

ok, gràcies per la info company. Tot clar.

Ara t'envio un privat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Cortexian05 i 27 visitants