Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dl. 30 juny 2014, 16:27

Imatge

Obro aquest tema per a poder convocar les diferents persones d'aquest fòrum que estem realitzant una mateixa feina: ordenar tots els episodis de Doraemon. Sembla ser que fins ara molts hem anat cadascú pel nostre compte, però crec que ja és hora que comencem a compartir els progressos de cadascú per poder unir forces i avançar la feina de manera més ràpida i eficient.

La idea seria fer una llista que associés tots els títols en català amb els episodis corresponents de la numeració japonesa. Alhora, que contingui més informació com les dates d'estrena, els títols originals i les censures.

La meva feina, de moment, està sent la llista d'episodis de Doraemon a la Viquièdia. Gràcies a la release d'en wachimiro he pogut començar pels primers episodis, que durant molt de temps han estat sense publicar i quasi ningú els tenia.
La meva llista s'organitza de la següent manera: es dóna prioritat a la numeració de TV3 perquè és la més fàcil d'entendre i utilitzar per la gent que no es dedica a fer releases de sèries ni ordenar episodis; alhora, s'indica quin número d'episodi correspon a cada historieta segons la numeració japonesa.
Com tots sabem, la numeració de TV3 conté força errors. En la meva llista es corregeixen els següents punts: els títols que al web de TV3 apareixen diferents que en el principi de l'episodi, els títols que per alguna raó s'han oblidat de posar, els títols dels episodis censurats i altres situacions excepcionals.
És a dir, que el que faig és posar la llista tal com la dóna TV3, i afegir referències explicant aquests errors; d'aquesta manera, les persones que no tinguin coneixement d'això podran entendre el problema i no es confondran.
Exemple:
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge

Però encara li falta molt progrés i només hi ha posats 75 episodis.

Disposo del següent material addicional que també m'ajuda:
Llista d'episodis que em va passar en Sheikah. Conté alguns errors en quant a títols d'episodis perquè està basada en la versió anterior de la que hi havia a la Viquipèdia, però hi surten les dates d'estrena a Catalunya.
Document amb els episodis censurats, també de mà d'en Sheikah.

Doncs bé, ara podeu compartir la informació que tingueu vosaltres. També podeu col·laborar en la llista que estic fent jo, si ho voleu, per tenir una llista conjunta (envieu-me MP).
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dl. 30 juny 2014, 20:43

Jo us aporto la llista de capítols de Doraemon. Una llista que gràcies a Sheikah, qui me la va facilitar, he pogut ordenar tots els meus capítols. Una feinada molt gran, ja que has de fer coincidir els caràcters dels capítol amb la llista. Però un cop ordenada, ha estat més fàcil fer llista en català.

En primer lloc us dono unes pistes per ordenar-los. Els capítols estan per grup de minuts, és a dir, una temporada amb capítols de 6 min, deprés de 10 min, etc.

*No us faci estrany si hi ha un capítol que duri més o menys i està inclos dintre del grup. Això és perquè hi ha especials que es consideren capítols i té la numeració que li correspon.

* Si ordeneu per dates, sempre feu-ho començant per any, mes i data. Sobretot en els especials i pel·lícules, perquè no tenen numeració.

Llista de capítols de Doraemon, temporada 1979-2005:
https://mega.co.nz/#!rgYXkIxJ!jYiO8TjLZ ... HNR-FGjSKk
david80scat l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 27 jul. 2014, 11:51, en total s’ha editat 5 vegades.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dl. 30 juny 2014, 22:39

Molt interessant la llista que estàs fent. De fet, a mi em serveix per detectar episodis que no apareixen a la numeració de TV3 o que hi estan ficats amb un nom equivocat.
Una cosa que he observat. Per què fas subdivisions en l'episodi 235? "En Hanao, l'elefant del zoo" és el tercer especial de la temporada del 1980; no entra en el 235, que és l'últim del 1979. I suposo que passa el mateix amb els altres episodis en què has fet subdivisions.
Recordo que la font d'on miro la numeració original és aquesta:
http://hanaballoon.com/dorachan/data/anime/ooyama/
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dt. 01 jul. 2014, 00:39

No les vaig fer jo les subdivisions, ja eren a la llista. La que jo segueixo és una altra llista, però comparant amb la que segueixes, és el mateix. Les subdivisions estan fetes per entendre que l'especial es va emetre aquell dia, respectant l'ordre. La subdivisió és qüestió d'ordre, si s'ordena per dates no cal numeració, però si s'ordena per numeració, i saps que l'especial es va emetre entre aquests episodis, doncs es posa la subdivisió. Moltes vegades tenim especials que no sabem com ordenar-los, crec que aquesta està bé. Jo ho tinc ordenat d'aquesta manera:

Doraemon - (Cap. 0232) 1979-12-27 - Hostes vingueren
Doraemon - (Cap. 0233) 1979-12-28 - Els míssils casolans
(234 censurat)
Doraemon - (Cap. 0235a) 1979-12-31 - El transmissor d'ones ultrasòniques boges
( (S) censurat)
( (S) censurat)
Doraemon - (Cap. 0235d) 1980-01-03 - En Hanao, l'elefant del zoo
Doraemon - (Cap. 0236) 1980-01-04 - La màquina de donar consells

Però també es pot ordenar així:

1979-12-27 - Doraemon - (Cap. 0232) - Hostes vingueren
1979-12-28 - Doraemon - (Cap. 0233) - Els míssils casolans
(234 censurat)
1979-12-31 - Doraemon - (Cap. 0235) - El transmissor d'ones ultrasòniques boges
( (S) censurat)
( (S) censurat)
1980-01-03 - Doraemon (S) - En Hanao, l'elefant del zoo
1980-01-04 - Doraemon - (Cap. 0236) - La màquina de donar consells

Depèn de com ordenis, se li posa numeració o no. Ara bé ,també es poden ordenar per separat, aquí cadascú és lliure d'escollir ;-) .

De totes maneres també tinc la llista dels especials per separat, així que si algú la desitja també la puc passar :) , tot i que a la llista, com ja he dit, inclou capítols i especials.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dt. 01 jul. 2014, 12:12

Mira aquesta llista d'Amiboshi, t'estalviarà força feina.
http://www.amiboshi.cat/altres/Doraemon.txt
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dt. 01 jul. 2014, 17:01

Gràcies nois! Això ajuda moltíssim per poder reunir tot el material de doraemon i poder aconseguir la sèrie completa. :yeah:

EDITO: La llista de David80scat és perfecte! És el que anava buscant feia anys! Amb aquesta llista dona gust colocar els episodis i poder buscar els emessos en castellà,etc. Esper que ens passis el reste de capítols fins al 1797 i així poder tenir tot el doraemon en català de la primera época que existeix. Si em sobra algun capítol o cosa així us avisaré. MOLTES GRÀCIES
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dt. 01 jul. 2014, 18:40

David80scat a la teva llista el capítol 238 surt com a censurat, l'he trobat en castellà en aquesta pagina http://doraemon-el-gato-cosmico.blogspot.com.es/2014/05/doraemom-019804xx-1-temporada-2-parte.html?m=1

Dim si es un error o he fet un descobriment! Jajaja
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dt. 01 jul. 2014, 21:31

Lluc_masu* ha escrit:
David80scat a la teva llista el capítol 238 surt com a censurat, l'he trobat en castellà en aquesta pagina http://doraemon-el-gato-cosmico.blogspot.com.es/2014/05/doraemom-019804xx-1-temporada-2-parte.html?m=1

Dim si es un error o he fet un descobriment! Jajaja


Doncs sí, has fet un descobriment jejeje. Gràcies per la troballa. Segur que més d'un apareixerà. Ja actualitzaré la llista amb aquest capítol. ;-)
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dc. 02 jul. 2014, 16:39

En aquesta pagina teniu 2 episodis més en castellà que surten censurats a la llista d'en david80scat http://doraemon-el-gato-cosmico.blogspot.com.es/2013/11/doraemon-007504xx-1-temporada.html?m=0#more

0029 - Soldados de juguete
0055 - El mejor pistolero

:adeu:
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dj. 03 jul. 2014, 00:53

Gràcies per les troballes. Mica en mica completarem la sèrie. :)
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

ds. 05 jul. 2014, 20:49

Hola a tots!

Porto novetats:
- He refet de nou al 100% la llista. Ara està creada amb excel, de tal manera que podeu filtrar per any o per idioma els capítols.
- S'han afegit el grup de 10 min (618-643)
- També s'ha afegit el grup de 8 min (644-763)
- He eliminat la paraula "censurat", perquè gràcies a Lluc-masu que ha recuperat capítols que no tenia,demostra que encara que no el tinguem en català, és possible que estigui disponible en altres idiomes.
- He separat els especials dels capítols corrents, i he fet una llista només pels especials, aprofitant que ja tenia una (inclosa a l'excel).
- Hi ha capítols corrents que també es consideren especials. Així que el mateix capítol el trobareu a les dues llistes. Veureu que són capítols que tenen durada diferent a les del grup.
- També he afegit la llista de les pel·lícules. En total 25, que com els capítols i els especials, també en falten.

Això és de tot de moment, a veure què us sembla els canvis nous. He actualitzat el meu primer comentari on veureu pistes de com ordenar els capítols. També aniré actualitzant l'enllaç. Us el deixo aquí també:

https://mega.co.nz/#!etoGnaIY!3TbC38lR- ... orAFMxptoQ

Fins un altre :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dg. 06 jul. 2014, 16:04

Moltíssimes gràcies David80scat!! Pareixia imposible superar la darrera llista però aquesta es més increible encara! Es una passada poder organitzar els episodis així de fàcil. Per mi tens un 10 :yeah: . Ajudaré en tot lo possible :profident:

Salutacions :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Lluc_masu*
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 131
Membre des de: ds. 10 gen. 2009, 17:12

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dc. 09 jul. 2014, 18:35

3 capítols més, en castellà i que a la llista de David80scat surten en japonés.

Doraemon 1980-03-05 [287] El caramelo de la disciplina https://mega.co.nz/#!V8EjVRgb!SvODApkzO ... 3tNb0nAfO0

Doraemon 1980-12-23 [487] La Navidad de Doraemon y Nobita 1ª parte https://mega.co.nz/#!BwkzTYKI!gmAWMKYij ... dX_TAotkt0

Doraemon 1980-12-24 [488] La Navidad de Doraemon y Nobita 2ª parte https://mega.co.nz/#!ckkmTQzB!2exp4hCz5 ... sBLkUzR5w4

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Slam Dunk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dt. 08 jul. 2014, 11:35

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

dj. 10 jul. 2014, 07:28

M'estic fent un embolic amb tants capitols... :plora: algu podria indicarme o dirme on poder descarga exactament tota la serie completa desde 1 fins al capitol x de la serie???? :juas:
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Et dediques a numerar capítols de Doraemon? Entra-hi!

ds. 12 jul. 2014, 18:22

Slam Dunk ha escrit:
M'estic fent un embolic amb tants capitols... :plora: algu podria indicarme o dirme on poder descarga exactament tota la serie completa desde 1 fins al capitol x de la serie???? :juas:

És un embolic si ordenar-los. Per això davant de la demanda he decidit fer aquesta llista en català. Pots trobar capítols per descarregar pel forum, alguns ordenats i d'altres no. Jo estaria disposat a penjar-los, però tinc una velocitat de pena i m'estaria segles per penjar-la xD.

Actualitzacions:
- He afegit els capítols 287, 487 i 488.
- He actualitzat la pel·lícula The Space Hero, perquè només l'he trobat en castellà. Espero que algú la trobi en català.
- He canviat la font de lletra a un de més entenedor, sobretot pels caràcters japonesos.
- Afegit grup de 10, 764-790.
- Afegit grup de 12 min, 791-910.
- Afegit grup de 10 min, 911-983.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants