Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dc. 10 set. 2014, 18:28

Possiblement sortirà directament en DVD.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dc. 10 set. 2014, 19:02

Saggio ha escrit:
No sé si els de Selecta s'animaran a comprar aquesta peli després del fracàs de Battle of Gods en els cines de la resta d'Espanya. Suposo que tot dependrà de si tenen beneficis després de les ventes dels DVDs i Blu-rays de la peli, cosa que dubto molt ja que la majoria de gent passarà de gastar-se 15/25 euros en una cosa que es pot baixar gratis.

El problema no és el preu d'un dvd/bd, el problema és la qualitat del producte que es compra. Si agrada, es compra, si no agrada, ni regalat es voldrà, per molt que sigui DBZ.

I això passa amb tot, encara que es pugui obtenir de franc per internet.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dj. 11 set. 2014, 13:35

tato25 ha escrit:
Saggio ha escrit:
No sé si els de Selecta s'animaran a comprar aquesta peli després del fracàs de Battle of Gods en els cines de la resta d'Espanya. Suposo que tot dependrà de si tenen beneficis després de les ventes dels DVDs i Blu-rays de la peli, cosa que dubto molt ja que la majoria de gent passarà de gastar-se 15/25 euros en una cosa que es pot baixar gratis.

El problema no és el preu d'un dvd/bd, el problema és la qualitat del producte que es compra. Si agrada, es compra, si no agrada, ni regalat es voldrà, per molt que sigui DBZ.

I això passa amb tot, encara que es pugui obtenir de franc per internet.


Home, jo tampoc em gastaria 30 o 40 euros en una pelicula per molt bona que sigui, abans preferixo un joc que se que em durara mesos, una peli la veus un cop, i potser no la tornas a veure en un temps, pagas 40 euros per una hora i mitja de visionat.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dj. 11 set. 2014, 15:33

Si val la pena i m'agrada, jo ho compro, d'acord, a un preu raonable, i a vegades ni això, "doy fe". :xiulant:
Per la batalla dels Déus no pagaria ni 5 cèntims, ara bé, si m'agradés, 15~25€ pel Bluray sí que els pagaria, més no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dv. 12 set. 2014, 00:51

Es clar que han tingut beneficis, lo que pasa que ells volien tenir mes del que han obtingut.
nomes s´han gastat calers en el doblatge, 0 publicitat ja que la publi la va fer tv3,el periodico...els patrocinadors.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

ds. 13 set. 2014, 03:13

Maxen ha escrit:
Es clar que han tingut beneficis, lo que pasa que ells volien tenir mes del que han obtingut.
nomes s´han gastat calers en el doblatge, 0 publicitat ja que la publi la va fer tv3,el periodico...els patrocinadors.


En Catalunya i Balears van tenir beneficis segur, en la resta d'Espanya crec que no perque va anar poquíssima gent.

Sobre lo de pagar entre 20 i 30 euros per un Blu-ray crec que a dia d'avui només ho fan quatre gats. Quan vaig a Fnacs i Media markts no acostumo a veure massa gent voltant per les zones dels Blu-rays... Normalment, si algú vol una peli en Blu-ray o se la baixa piratejada o la intenta comprar en tendes de segona ma on les venen a preus molt més asequibles (és el que faig jo xD).
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

ds. 13 set. 2014, 04:18

Saggio ha escrit:
Maxen ha escrit:
Normalment, si algú vol una peli en Blu-ray o se la baixa piratejada o la intenta comprar en tendes de segona ma on les venen a preus molt més asequibles (és el que faig jo xD).


No ho creguis, en dvd encara, pero baixarse un bluray de 50 gb no es una cosa a l'abast de tothom, nomes per els privilegiats de fibra optica, per tant els blurays ara mateix surt mes a compte comprarlos, fins i tot encara que es tingui bona velocitat, si es fa aixo amb moltes pelis, necesitaries una pila de disc durs... Pero be igualment no tanta gent com creus pirateja les coses, potser per desconeixement, o perque les agrada tenir originals, amb la seva portada i tot, de fet jo conec mes gent que les compra de la tenda que gent que las pirateja, i no parlo de rips de blurays perque sino li treu la gracia a la cualitat exclusiva dels blurays originals.
 
oolong
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 18:06
Ubicació: Illa del Follet Tortuga

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

ds. 13 set. 2014, 15:13

terminator ha escrit:
Saggio ha escrit:
Maxen ha escrit:
Normalment, si algú vol una peli en Blu-ray o se la baixa piratejada o la intenta comprar en tendes de segona ma on les venen a preus molt més asequibles (és el que faig jo xD).


No ho creguis, en dvd encara, pero baixarse un bluray de 50 gb no es una cosa a l'abast de tothom, nomes per els privilegiats de fibra optica, per tant els blurays ara mateix surt mes a compte comprarlos, fins i tot encara que es tingui bona velocitat, si es fa aixo amb moltes pelis, necesitaries una pila de disc durs... Pero be igualment no tanta gent com creus pirateja les coses, potser per desconeixement, o perque les agrada tenir originals, amb la seva portada i tot, de fet jo conec mes gent que les compra de la tenda que gent que las pirateja, i no parlo de rips de blurays perque sino li treu la gracia a la cualitat exclusiva dels blurays originals.


Totalment d'acord!! Jo sóc un dels que segueixo comprant-me les pelis que més m'agraden en BR (i màxim a 10€ el BR, res de novetats que surten a 20-30€) :profident: :profident:
I sí que és cert que per les seccions de Fnac... no hi ha gaire gent (exceptuant rebaixes) però pensa que molta gent que en compra ho fa online (jo inclòs). Entre rebaixes de Amazon, DVDGo, Fnac... pots triar i buscar fàcilment online sense necessitat de desplaçar-te a la tenda física amb els problemes que això et pot comportar (falta d'estoc, no tenir aquest tipus de tendes a prop, algunes tendes són únicament online...).

Salut!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dl. 17 nov. 2014, 13:45

Ja se sap quin és el pitjor desig de la historia... El ressuscitat és...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dl. 17 nov. 2014, 14:55

Per dos esbirros random.
- Nou traje per Goku
- Variació detallada per al mono de Vegeta.
- Krilin rapat un altra vegada ¿?
- Yamcha a un cartell on no hi son ni Son Gohan, ni Trunks ¿¿¿???

No vec cap escenari en que Freezer no sigui exterminat un altra vegada amb un bufit d'en Goku, en Vegeta o Piccolo.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dl. 17 nov. 2014, 15:03

El següent comentari pot contenir spoilers XD:
Spoiler: mostra
Es que ja de per si la peli anterior exageraba molt el poder de Freezer... i resucitarlo com ho faran? perque no es suposaba que amb les boles de drac no podien salvar a ningu dolent o algo aixi?
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dl. 17 nov. 2014, 15:20

Al final de Battle of God van dir que hi ha 8 universos paral·lels o alguna cosa així, potser la peli transcorre en un altre univers i per això el traje nou de Goku i les altres variacions, i així tindrien l'excusa que en eixe univers les boles de drac tenen altres condicions i poden ressucitar als dolents o ves a saber :lol:

El que pot sortir d'aquesta peli, mare meva :lolgoku:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dl. 17 nov. 2014, 15:32

Uo quina sorpresa el personatge ressuscitat..... en fi, no diré res més
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dl. 17 nov. 2014, 15:41

Certament, s'han cobert l'esquena amb lo dels 8 universos. Poden fer i desfer a plaer. Només queda dir "Sí, vinga, fes el que et roti i no intentis justificar-te"

Bé, enhorabona a en Domènech Farell per la seva incorporació a les pel·lícules de Bola de Drac.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Nova pel·lícula de Dragon Ball Z al 2015

dl. 17 nov. 2014, 19:02

Així doncs hauríem de suposar que el Freezer que ressuscita ve d'un altre univers?
Per que es clar en el nostre passen dos coses.
- Un individu mort no pot ressuscitar més enllà de l'any de la seva mort
- Els individus dolents, el seu cos es destruit i la seva anima purificada i reencarnada en un altre individu, exemple: Boo - Oob

Que poden fer saltar-se aquestes dues regles? No m'estranyaria pas, a aquestes alçades.

Això es com a l'antiguitat, bevien massa vi, fumaven coses rares, menjaven bolets al·lucinògens i llavors veien dibuixets al cel nocturn, les constel·lacions.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 58 visitants