Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dv. 24 abr. 2015, 21:39

He trobat això en una de les moltes pàgines de Facebook dedicades a DB.
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dv. 24 abr. 2015, 22:13

:lol: :lol:
Molt bo xD
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 767
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dl. 04 maig 2015, 18:55

Pffff ... quina llàstima eh ... Bola de Drac, qui l'ha vist i qui la veu :(

Jo sóc dels que prefereixo 100 vegades DB que DBZ i 1000 vegades DBZ que GT. A més, hi ha forces coses de DBZ que no m'agraden, sobretot després de la saga freezer... i ara on hem arribat? Com he llegit més amunt, ara podem dir "Doncs GT no estava tant malament", quina ironia xD

No fa gaire (mesos) vaig veure tant l'episodi especial d'en Bardock com la Batalla dels Déus, i sincerament, per mi es basura. A més de passar-se la història per el forro, no m'agrada gaire l'estil d'animació aquest massa passat per el PC, prefereixo mil vegades l'estil planer i mate/pastel dels animes vells.

La transformació d'en Freezer fa riure, sembla un pokemon xD .. a més que s'han passat pel forro la última transformació que tenia el seu germà en Cooler... Però bé, passar-s'ho tot per el forro sembla ser la tònica últimament.

En fi, per mi Bola de Drac va morir amb freezer, o a molt estirar, amb Boo i per tant el combat Goku vs Oob.
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

ds. 09 maig 2015, 08:57

Venom ha escrit:
Com vols que explotin el 3r nivell de força si precisament es deixa ben clar que és un nivell insostenible per l'increïble desgast d'energia que suposa.

I ho diuen tant el mateix Goku com en Ro Kaioshin quan comenta que el tema de les successives transformacions en SSJ no són el camí a seguir.

Si, però en Gotenks bé que ho utilitza. I a altres pelis com el Puño del dragón, surt breument, però surt.

I m'agrada que posis l'exemple del Kaioshin, perquè precisament li desbloqueja l'estat místic al Gohan i li diu que no es transformi mai més i... oh! A Fukkatsu no F es transforma XD Amb l'excusa de que porta temps sense entrenar, lamentable. El que volen realment és posar superguerrers, ja que ni Goku ni Vegeta es transformen i els nens no surten, per a fer feliç a una gran majoria, desgraciadament.

I a qui li importa el que diguin els personatges a Bola de drac? Com si l'argument del manga fos el punt fort, si al final es passen pel forro aquestes explicacions XD Les transformacions SSJ no són el camí a seguir, d'acord, però es transformen en un Super Saiyan God Super Saiyan.


En fi... que la peli promet força :lol:
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dt. 12 maig 2015, 18:51

Segueixo pensant que GT té més i millor argument que aquesta peli i BoG, com vaig dir, almenys a GT segueixen una mica de lògica amb les transformacions en SSJ4.
Imatge
 
Venom
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 29 oct. 2012, 15:04

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dl. 22 juny 2015, 09:53

Ja he vist la peli... mare meva...

En Cor Petit i en Son Gohan passant-ho malament amb un soldat que segons diuen a la peli té un poder similar an Zarbon i en Dodoria.

Diuen que no avisen en Iamxa perquè lluiti perquè la situació és perillosa però sí que hi va el Follet Tortuga? No sabia que el Follet Tortuga retirat hagi seguit entrenant, i a més hagi fet un entrenament de més qualitat que el d'en Iamxa amb Déu, amb en Kaito i el de preparació pels androides.

En Goku derrotat per un raig de merda quan a Namek aguanta els d'en Freezer tenint en Freezer més poder que en Sorbet i sent el Goku infinitament més dèbil que a l'actualitat.

L'augment de poder que li donen a en Freezer per poder-se equiparar amb un SSJGod és exageradíssim no, el següent.

I després hi ha el que li fan a en Son Gohan. En pocs anys passa de ser el personatge més fort de la sèrie amb moltíssima diferència a estar mig atontant i dir que "encara que no m'entreno, crec que podré ser capaç de transformar-me en SSJ..." Perdona?

Com a mínim la qualitat de l'animació és superior a la Batalla dels Déus, cosa d'altra banda no gaire difícil, els secundaris tenen el seu moment de glòria, i els moments amb en Whis i en Bills són interessants i entretinguts.

En fi que si ens hem de refiar de la TOEI i suposadament en Toriyama perquè en surti res de bo de Dragon Ball Super, anem arreglats.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dl. 22 juny 2015, 21:36

Tot i amb la infinita quantitat d'incongruències i maltractaments a la sèrie, i tot i que moltíssima gent se n'adona i es queixa (jo inclòs), em sembla que els autors es valen del fet que, per molt que no ens agradi, tots (jo inclòs) ens ho acabem mirant tot.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dj. 01 oct. 2015, 19:36

El tràiler de la peli en català: http://www.sport.es/es/noticias/comunic ... er-4553243

I unes paraules de'n Zanni i en Joan Sanz:



Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dv. 30 oct. 2015, 14:55

Tràiler amb millor qualitat: https://www.youtube.com/watch?v=kp7ZCz5Ui2U
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dv. 30 oct. 2015, 16:48

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/d ... ula-129816 nova peli al 2016. Apostes, Fukkatsu no C? Vistos els precedents...

Enviat des del meu VF-895N usant Tapatalk
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Dragon Ball Z: Fukkatsu no F

dv. 30 oct. 2015, 17:08

Quina gran M*** estan fent amb aquesta franqüicia...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants