Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

ds. 21 nov. 2015, 17:57

Ja està per la xarxa la primera de les pel·lícules, Reunió.

Per si a algú l'interessava, més que res...
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

ds. 21 nov. 2015, 18:41

Gràcies per l'avís. :yeah: Sí que m'interessa! La buscaré d'algun fansub i me la baixe. ;)
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

ds. 21 nov. 2015, 19:41

Akiba-Team esta preparant una versió, però tardarà em sembla...
Si t'interessa en català, no sé cap fansub que ho faci.
La pel·licula esta partida per 4, que és com ha sortit de Crunchyroll, espero que algú la posi tota seguida.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

ds. 21 nov. 2015, 21:08

A CR ja te subs en castella i han sortit ja versions usant aquells subtitols (tot i que es castella neutre, latino), si us interesa a nyaa esta amb aquestos subs per part de un grup anomenat puyasubs! O algo aixi.
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

ds. 21 nov. 2015, 21:12

Ho vaig veure ahir i em va encantar i amb ganes de veure més (24 capitols seran, en 6 OVA's) la nostalgia hi juga un gran paper, i no esperava molt contant que es de TOEI i les cagades que fan ultimament, sobretot amb DBSuper, pero la veritat em va sorprende la OST remasterizada, i l'animacio als combats no va estar gens mal, el diseny nou t'hi acostumes i no esta tan mal, inclus la Mimi millora i tot, i en quan a la personalitat alguns igual, i al Tai l'han fet madurar i queda molt realista.

Moltes ganes per veure més.
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

dl. 23 nov. 2015, 10:06

Ja els he trobat. Anit vaig vore els dos primers episodis i he de dir que em van fascinar. Coincidisc amb tu, Lydubs. Són una autèntica passada!

L'animació és d'altíssima qualitat. Estan molt ben dibuixats amb tot de detalls fins i tot en els plànols més allunyats. Totalment el contrari que Bola de Drac Súper. De fet, costa de creure que siguen tots dos de la Toei.

Es nota que ho han fet amb temps i ganes. Han estat també molt detallistes i conserven i fan referència a l'argument de les sèries originals. Per exemple, els dispositius de la Kari i el TK no són com els dels seus companys, ja que els seus van canviar en Digimon 02 i ho han conservat. A més, hi ha tot un munt de picades d'ulls als fans. El primer enemic digimon no és casual...

Efectivament, la banda sonora està tornada a gravar amb tocs moderns, però que sempre recorden a la peça original. Manté l'essència, però modernitzada. Sonen espectaculars. A més, no només han conservat l'òpening, sinó també l'ènding i, com no, el famós "Brave Heart". Aconsegueixen transportar-te a quan érem xicotets i véiem la sèrie en La 2 després de dinar.

L'estil de dibuix, com ja s'havia vist en el teaser i en les imatges promocionals, és diferent, però t'hi adaptes de seguida. Li dóna un toc minimalista que està molt bé. Els digimons tenen un estil molt acurat i les batalles i els atacs són, visualment, una passada. Sonorament, tampoc es queda arrere; els efectes i la qualitat del so, la BGM i, en conjunt, el muntatge destaquen amb escreix. (Us recomane que escolteu la sèrie amb auriculars, com faig jo, no té desperdici ;)).

Argumentalment, promet força. Apareixen nous personatges, entre els quals hi ha una xica enigmàtica i un grup de gent amb alguns propòsits per descobrir.

En fi, trobe que han aconseguit una cosa molt difícil: fer madurar la sèrie al mateix temps que nosaltres. El resultat no podria ser millor. Veritablement, com anunciaven en el teaser: L'AVENTURA HA DIGIEVOLUCIONAT!

Els capítols els podeu trobar subtitulats en castellà al web d'AnimeYt. Bons subtítols i boníssima qualitat d'imatge. Us deixe amb els enllaços perquè els tingueu a mà:

Capítol 01:
https://mega.nz/#!JRJBiDKD!As08rLjeIF99 ... ZI66pxK5Iw

Capítol 02:
https://mega.nz/#!xQAy1aQL!TWPNElKAarsZ ... Dgw-qYh9IM

Capítol 03:
https://mega.nz/#!ZMZCXIDA!aEIJ3ST7F4OY ... CYDNsp2Yos

Capítol 04:
https://mega.nz/#!FEZhhKZZ!s3GcOngNQzin ... 4rv--SqsHo

Com? Que no he sigut explícit amb la meua opinió? :xiulant:
DE PRESSA, A VORE'LS S'HA DIT!! ;-)
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

dl. 23 nov. 2015, 23:13

Joanks ha escrit:
Ja els he trobat. Anit vaig vore els dos primers episodis i he de dir que em van fascinar. Coincidisc amb tu, Lydubs. Són una autèntica passada!

L'animació és d'altíssima qualitat. Estan molt ben dibuixats amb tot de detalls fins i tot en els plànols més allunyats. Totalment el contrari que Bola de Drac Súper. De fet, costa de creure que siguen tots dos de la Toei.

Es nota que ho han fet amb temps i ganes. Han estat també molt detallistes i conserven i fan referència a l'argument de les sèries originals. Per exemple, els dispositius de la Kari i el TK no són com els dels seus companys, ja que els seus van canviar en Digimon 02 i ho han conservat. A més, hi ha tot un munt de picades d'ulls als fans. El primer enemic digimon no és casual...

Efectivament, la banda sonora està tornada a gravar amb tocs moderns, però que sempre recorden a la peça original. Manté l'essència, però modernitzada. Sonen espectaculars. A més, no només han conservat l'òpening, sinó també l'ènding i, com no, el famós "Brave Heart". Aconsegueixen transportar-te a quan érem xicotets i véiem la sèrie en La 2 després de dinar.

L'estil de dibuix, com ja s'havia vist en el teaser i en les imatges promocionals, és diferent, però t'hi adaptes de seguida. Li dóna un toc minimalista que està molt bé. Els digimons tenen un estil molt acurat i les batalles i els atacs són, visualment, una passada. Sonorament, tampoc es queda arrere; els efectes i la qualitat del so, la BGM i, en conjunt, el muntatge destaquen amb escreix. (Us recomane que escolteu la sèrie amb auriculars, com faig jo, no té desperdici ;)).

Argumentalment, promet força. Apareixen nous personatges, entre els quals hi ha una xica enigmàtica i un grup de gent amb alguns propòsits per descobrir.

En fi, trobe que han aconseguit una cosa molt difícil: fer madurar la sèrie al mateix temps que nosaltres. El resultat no podria ser millor. Veritablement, com anunciaven en el teaser: L'AVENTURA HA DIGIEVOLUCIONAT!

Els capítols els podeu trobar subtitulats en castellà al web d'AnimeYt. Bons subtítols i boníssima qualitat d'imatge. Us deixe amb els enllaços perquè els tingueu a mà:

Capítol 01:
https://mega.nz/#!JRJBiDKD!As08rLjeIF99 ... ZI66pxK5Iw

Capítol 02:
https://mega.nz/#!xQAy1aQL!TWPNElKAarsZ ... Dgw-qYh9IM

Capítol 03:
https://mega.nz/#!ZMZCXIDA!aEIJ3ST7F4OY ... CYDNsp2Yos

Capítol 04:
https://mega.nz/#!FEZhhKZZ!s3GcOngNQzin ... 4rv--SqsHo

Com? Que no he sigut explícit amb la meua opinió? :xiulant:
DE PRESSA, A VORE'LS S'HA DIT!! ;-)


Coincideixo amb tu. Jo em vaig emocionar moltíssim la veritat. Tot i que vaig deixar la maduresa a un costat per fer venir la infantesa, la sèrie té una trama més adulta.
Spoiler: mostra
Em va sopendre l'actitud d'en Tai que dubtava sobre el seu futur (ell que sempre era actiu i disposat a tot) que ell volia està amb els seus amics per sempre, els digimon, però està amb ells implica lluites l la qual no volia tornar a passar el mateix, per això en Matt li deia si pretenia fugir o seguir endavant.

Un inconevnient i que si coincideixo amb comentari sque vaig legir on vaig veure la sèrie online era que faltava les digievolucions de MetalGreymon, Wargreymon, Weregarurumon i Metalgarurumon i a aquesta evolució a un "cavalleros reales" que no sé d'on prové. Si algú m'ho explica plis :D
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

dt. 24 nov. 2015, 10:48

david80scat ha escrit:
Joanks ha escrit:
Ja els he trobat. Anit vaig vore els dos primers episodis i he de dir que em van fascinar. Coincidisc amb tu, Lydubs. Són una autèntica passada!

L'animació és d'altíssima qualitat. Estan molt ben dibuixats amb tot de detalls fins i tot en els plànols més allunyats. Totalment el contrari que Bola de Drac Súper. De fet, costa de creure que siguen tots dos de la Toei.

Es nota que ho han fet amb temps i ganes. Han estat també molt detallistes i conserven i fan referència a l'argument de les sèries originals. Per exemple, els dispositius de la Kari i el TK no són com els dels seus companys, ja que els seus van canviar en Digimon 02 i ho han conservat. A més, hi ha tot un munt de picades d'ulls als fans. El primer enemic digimon no és casual...

Efectivament, la banda sonora està tornada a gravar amb tocs moderns, però que sempre recorden a la peça original. Manté l'essència, però modernitzada. Sonen espectaculars. A més, no només han conservat l'òpening, sinó també l'ènding i, com no, el famós "Brave Heart". Aconsegueixen transportar-te a quan érem xicotets i véiem la sèrie en La 2 després de dinar.

L'estil de dibuix, com ja s'havia vist en el teaser i en les imatges promocionals, és diferent, però t'hi adaptes de seguida. Li dóna un toc minimalista que està molt bé. Els digimons tenen un estil molt acurat i les batalles i els atacs són, visualment, una passada. Sonorament, tampoc es queda arrere; els efectes i la qualitat del so, la BGM i, en conjunt, el muntatge destaquen amb escreix. (Us recomane que escolteu la sèrie amb auriculars, com faig jo, no té desperdici ;)).

Argumentalment, promet força. Apareixen nous personatges, entre els quals hi ha una xica enigmàtica i un grup de gent amb alguns propòsits per descobrir.

En fi, trobe que han aconseguit una cosa molt difícil: fer madurar la sèrie al mateix temps que nosaltres. El resultat no podria ser millor. Veritablement, com anunciaven en el teaser: L'AVENTURA HA DIGIEVOLUCIONAT!

Els capítols els podeu trobar subtitulats en castellà al web d'AnimeYt. Bons subtítols i boníssima qualitat d'imatge. Us deixe amb els enllaços perquè els tingueu a mà:

Capítol 01:
https://mega.nz/#!JRJBiDKD!As08rLjeIF99 ... ZI66pxK5Iw

Capítol 02:
https://mega.nz/#!xQAy1aQL!TWPNElKAarsZ ... Dgw-qYh9IM

Capítol 03:
https://mega.nz/#!ZMZCXIDA!aEIJ3ST7F4OY ... CYDNsp2Yos

Capítol 04:
https://mega.nz/#!FEZhhKZZ!s3GcOngNQzin ... 4rv--SqsHo

Com? Que no he sigut explícit amb la meua opinió? :xiulant:
DE PRESSA, A VORE'LS S'HA DIT!! ;-)


Coincideixo amb tu. Jo em vaig emocionar moltíssim la veritat. Tot i que vaig deixar la maduresa a un costat per fer venir la infantesa, la sèrie té una trama més adulta.
Spoiler: mostra
Em va sopendre l'actitud d'en Tai que dubtava sobre el seu futur (ell que sempre era actiu i disposat a tot) que ell volia està amb els seus amics per sempre, els digimon, però està amb ells implica lluites l la qual no volia tornar a passar el mateix, per això en Matt li deia si pretenia fugir o seguir endavant.

Un inconevnient i que si coincideixo amb comentari sque vaig legir on vaig veure la sèrie online era que faltava les digievolucions de MetalGreymon, Wargreymon, Weregarurumon i Metalgarurumon i a aquesta evolució a un "cavalleros reales" que no sé d'on prové. Si algú m'ho explica plis :D


Crec que va quedar bastant xulo el que canviesen directament d'una evolucio a un altra, i total ja s'havia vist com evolucionaven tots abans, i segurament ja surtiran aquestes, o aixo espero, si no si que ens podem queixar :lol:

Ara bé, la evolucio de Omegamon (O Omnimon com sel coneixia aqui a espanya) va surtir a la pelicula de Diaboromon, miratela esta prou bé i fa poc es va traure en Blu Ray, per internet un noi va barrejar el blu ray amb les veus del castellà.

També val a dir que el que es va portar a espanya era una fusio entre la primera OVA i 2 pelicules, que a Japo era per separat, i van canviar la OST i retallar escenes (Ja que era una versio feta pels americans :no: )
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

dt. 24 nov. 2015, 11:18

david80scat, Lydubs, no citeu els missatges sencers si us plau, ja ho diu a les normes:

No feu cites de missatges sencers. Feu referència només al text que voleu comentar.



De pas us deixo el pòster promocional de la segona pel·lícula (a baixa qualitat, això sí):

Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

dt. 24 nov. 2015, 21:14

Molaria veure les digievolucions supremes dels altres digimons, era una cosa que sempre em va faltar :P
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

dc. 25 nov. 2015, 09:18

david80scat ha escrit:
Un inconevnient i que si coincideixo amb comentari sque vaig legir on vaig veure la sèrie online era que faltava les digievolucions de MetalGreymon, Wargreymon, Weregarurumon i Metalgarurumon i a aquesta evolució a un "cavalleros reales" que no sé d'on prové. Si algú m'ho explica plis :D

http://es.digimon.wikia.com/wiki/Caballeros_Reales
Basicament son els protectors d'Yggdrasil, el dèu digimon, compleixen la seva voluntat, blablabla...
Al final tens els membres, i veuras que n'han sortit 2.

Saluts!!!

PD:M'acabo de donar compte que en tinc 9 d'aquests al DMO...
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

dc. 25 nov. 2015, 14:08

Una cosa que m'he observat a l'opening es que cert digimon no apareix:
Spoiler: mostra
L'Ikkakumon, la digievolució d'en Gomamon. Suposo que es degut a que en aquestes 4 parts de Reunió, aquest juntament amb en Joe, no té gens de protagonisme, per altra banda el pòster de Determinació, sortint en Vikemon, ja indica que el digimon tindrà el protagonisme que no ha tingut fins ara.
 
Avatar de l’usuari
Lydubs
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 61
Membre des de: dl. 31 ago. 2015, 14:42
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

dv. 15 gen. 2016, 16:34

Trailer de la 2na part i adelanto de la tercera, sub espanyol.



També m'he fixat que pareix que surti digimon emperador, pero s'apareix a Tai també:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

ds. 16 gen. 2016, 14:28

Ho vaig veure ahir, serà una passada, llàstima que haurem d'esperar fins a l'estiu per veure la 3ª part...
I jo també penso que podria ser en Tai, però després lligues caps amb l'Emperador i l'Imperialdramon Mode Drac infectat i un dels dos que el pot utilitzar/evolucionar/controlar en aquest estat serien, o ell o en Davis...

Ja veurem quina s'empesquen...
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: DIGIMON ADVENTURE - Commemoració 15 aniversari

ds. 12 març 2016, 19:39

Digimon Adventure TRI: Ketsui ja esta online perqui la vulgui mirar, just saying xD

Saluts!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants