Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: XX Saló del Manga de Barcelona (2014)

ds. 01 nov. 2014, 14:45

ja no queden entrades per demà tampoc.
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: XX Saló del Manga de Barcelona (2014)

ds. 01 nov. 2014, 15:32

L'any passat vinga a sortir a les noticies el Saló per lo de Bola de Drac, i aquest any, que és la vintena edició, que hauria de ser més important, no?; no he vist ni una referencia...

Potser m'ho he saltat i no he vist, però es que no ha sortit ni un segon, al menys al TN migdia. Dijous i divendres va ser igual?
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: XX Saló del Manga de Barcelona (2014)

ds. 01 nov. 2014, 15:56

al principi del tn d'avui dissabte en pellicer al avançament del principi ha parlat una mica, dient que apart dels comics i cosplay ultimament hi havia una auge pel menjar japones. Suposo que cap al final (despres dels esports) han dit quelcom mes
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: XX Saló del Manga de Barcelona (2014)

dg. 02 nov. 2014, 21:00

Us deixo la classe magistral d'en Takehiko Inoue que vaig poder grabar. No es pot descriure en paraules el que es va viure aquell dia. Quin home, quin artista, mare meva. Aquí ho teniu:





Aquest últim es brutal... No tinc temps, doncs em faig un quadre. xD

Em vaig quedar sense capacitat quan va fer l'últim dibuix, de REAL, en color...
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: XX Saló del Manga de Barcelona (2014)

dg. 02 nov. 2014, 23:06

Vaig poder "assistir" a la classe del mestre Inoue, però desde fora. No vam poder agafar lloc a al cua així que per la d'Obata la vma veure des de darrera, amb la gent de peu tapant >_< Al lateral era impossible.
Afortunadament, per la de Inoue, una taula de la cafeteria va marxar i vam poder veure la master class asseguts i prenent un café tranquilament. Vam veure tant poc o potser més que si ens haguessim quedat de peu allà.

Francament, crec que ho van montar malament. D'entrada perquè ja podien esperar l'afluencia de públic per vuere Inoue i Obata (més amb Obata al ser més conegut per obres més recents de la Shonen). Hagués estat millor passar-les a alguna sala d'actes.
Però si ho vols montar al stand de l'escola Joso, com és just, ordena de forma que ho pugui veure mes gent. La gent que era asseguda a les cadires, que s'asseguin al terra. I la que era d'empeus, asseu-la darrera. Aconsegueixes 3 alçades i molta més gent desde el fons hagués pogut presenciar la classe perfectament.

En fi, moltes gracies per els videos. El treball és impresionant i digne d'u deu del dibuix com és en Takehiko Inoue.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: XX Saló del Manga de Barcelona (2014)

dg. 02 nov. 2014, 23:29

Algú va poder gravar a en Jaume Mallofré i la seva cançó de Cèl·lula?
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: XX Saló del Manga de Barcelona (2014)

dl. 03 nov. 2014, 06:36

Saggio ha escrit:
Algú va poder gravar a en Jaume Mallofré i la seva cançó de Cèl·lula?


Aqui la tens, le trobat en youtube:



Personalment no m'agrada gaire, no es nota quasi el to de celula, i a mes la musica no pega gens
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: XX Saló del Manga de Barcelona (2014)

dl. 03 nov. 2014, 09:49

Jo personalment només vaig poder assistir a la sessió de firmes d'en Hanazawa Kengo, segurament té més pocs fans, però per mi va ser un moment brutal
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: XX Saló del Manga de Barcelona (2014)

dl. 03 nov. 2014, 10:05

Irreconeixible la veu d'en Mallofré cantant, tret de que soltava alguna frase.No obstant la cançó esta molt bé

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Cortexian05 i 52 visitants