Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
WeedaGC
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 26 des. 2013, 01:09

Recomanacións d'anime y manga.

ds. 06 set. 2014, 00:40

Ho sento si teniu algun post especial per a les recomanacións però no l'he trobat ^^u

Quins animes em recomaneu? M'agraden amb molta acció, però que també tingui historia :lol: Els que més m'han agradat (i els que ja he vist) son: shingeki no kyojin, one piece, bleach, orphen, yu-yu hackusho, cowboy bebop, trigun, inuyasha, rurouni kenshin, death note... Si son una mica besties millor :profident:
Em dona igual si esta doblada o la puc veure subtitulada.

També m'agradaria aprofitar per preguntar si sabeu de cap botiga per comprar mangues en català o español que faci enviaments a Europa (visc a Bélgica).

Moltes grácies!
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Recomanacións d'anime y manga.

ds. 06 set. 2014, 01:31

D'anime, jo et recomano un que s'està emetent a Japó, gore, anomenat Tokyo Ghoul. Obviament està censurat :profident: 12 episodis. Van pel desè. Setmanal dijous. Al setembre treuen els blurays, aixi que a partir de llavors ja es podrà veure amb la sang i fetge real xD. De moment que jo sàpiga només l'han subtitulat fansubs anglesos. A pagines com nyaa o similars hi podràs trobar els torrents.

També, Mirai Nikki, és molt entretingut i la bogeria de la co-protagonista, molt divertida. I té història evidentment xD (amb censura també, per sort fa temps que la van emetre i en bluray ja està; 24 episodis). Recomenada.
Black Lagoon, per si no l'has vist (diria que no), un anime "bèstia". Un tal tato25 l'ha penjat pel fòrum i està doblada a l'espanyol. Els dos anteriors no estan doblats, un per questions obvies xD
I un últim que no és tan bèstia però també hi surt força sang i lluites, Towa No Quon. Està en un format estrany, 6 pel·licules de 47 minuts cada una (com 12 episodis d'anime normals, vamos).

Te'n podria posar més, però no són molt bèsties. Només per últim et deixo Sword Art Online i Sword Art Online II (l'últim emetent-se), per si no els coneixes. Si ja els coneixes, me disculpo :lol:

De manga, un que es diu Übel Blatt i està força bé, és seinen. Em disculpo si no em sé explicar bé, no és el meu fort. També un de dos toms, All You Need Is Kill, del mateix autor que Death Note, tret d'una novel·la.

I pel que fa a la botiga, la Norma Comics fa enviaments internacionals, també, el preu suposo que depén del pes del paquet. En aquesta botiga hi trobes de tot.

That's all, folk. Sento si la llista és petita (5) però no n'he vist moltíssims d'anime, un 8 mesos porto mirant-ne. Segur que algú més de bon grat te'n recomanarà més.

PD: Et faig la llista per si et lies amb tant enrotllament que em faig, junt amb una breu descripció:
Spoiler: mostra
ANIME:
Tokyo Ghoul- emetent-se - 12 episodis | Tokyo està infestat de ghouls, pseudo-humans que per sobreviure necessiten menjar humans, el protagonista es converteix en mig ghoul
Mirai Nikki - acabat - 24 episodis | 12 persones han de jugar en un joc de supervivència (s'han de matar mútuament) per convertir-se en Déu de l'espai-temps
Black Lagoon - acabat - 24 episodis DOBLADA | Anime sobre la màfia i la corrupció d'una ciutat fictícia, Ruananpur. I dels problemes que li passen al prota
Towa No Quon - acabat - 6 pelis=12 episodis | Els Attracters, humans amb poders especials, són caçats i morts per una organització, els Custos.
SAO - acabat - 24 episodis | El 2025 un MMOVRPG (Massive Multiplayer Online Virtual Rol Playing Game) és creat. Els jugadors, un cop a dins, no es poden desconnectar. I si moren al joc, moren a la vida real. Per sortir-ne, l'han de completar.
SAO II - emetent-se - 24 episodis | Continuació de l'anterior
MANGA:
Übel Blatt i All You Need Is Kill

PD2: Per la majoria d'anime, et recomano el fansub Backbeard, exceptuant els que s'estan emetent, molt bo.
:adeu:
 
WeedaGC
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dj. 26 des. 2013, 01:09

Re: Recomanacións d'anime y manga.

ds. 06 set. 2014, 02:24

Moltes gracies, quina currada! :profident: :yeah: Els donaré un cop d'ull a veure si m'agraden, no he vist cap d'aquests.
Crec que començaré per Black Lagoon ^^ Tranquil t'has explicat molt bé, :profident:

Norma comics si que es veritat que fa enviaments internacionals però el preu... per cuatre toms de shingeki em clavaven quasi 35€ només de despeses d'enviament...

També t'agraeixo el fansub :profident:
 
Avatar de l’usuari
el-xico
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dc. 10 març 2010, 18:02

Re: Recomanacións d'anime y manga.

ds. 06 set. 2014, 03:01

Una mes, Hunter X Hunter.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Recomanacións d'anime y manga.

ds. 06 set. 2014, 09:27

eudald ha escrit:
Un tal tato25 l'ha penjat pel fòrum i està doblada a l'espanyol.
:huh: :blink: :front: :plora2:

Ejem... Castigat sense paga i sense sortir. :bleh:

------------------------------------------------------------

Afegiria Tenjou Tenge.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Recomanacións d'anime y manga.

ds. 06 set. 2014, 12:51

Aquí teniu el paradís del noobsub en castellà (vídeos online, però les més noves estan disponibles en HD també).

I aquí una pàgina amb moltes sèries i bons encoders. Òbviament en anglès (per descarregar).
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Recomanacións d'anime y manga.

ds. 06 set. 2014, 13:15

Veient els que has dit que ja has vist, et recomano d'anime com ja t'han dit Hunter x Hunter (la té backbeard també, i està a punt d'acabar(de moment)) i de manga pots provar amb Toriko.

Altres que et recomanaria són Nanatsu no Taizai, de moment només té manga, l'anime comença a l'Octubre, i no tinc cap mena de dubte que es convertirà en un autèntic boom. També pots provar amb el manga de One Punch-Man o amb l'anime de JoJo's Bizarre Adventure.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Recomanacións d'anime y manga.

ds. 06 set. 2014, 13:40

tato25 ha escrit:
:huh: :blink: :front: :plora2:
Ejem... Castigat sense paga i sense sortir. :bleh:


No sé perquè però m'ensumava que no trigaries a aparèixer :profident: Però llavors com compraré manga? Hum.... Ah, ja ho sé:

Post "Compras, manga, anime i merchandasing"

tato25 ha escrit:
I sense permís. Roba la targeta i au... :lol:

PD: Sí, sóc una mala influència. Ho reconec. :P
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Recomanacións d'anime y manga.

ds. 06 set. 2014, 14:36

Shhh. No ho diguis gaire alt.

Em sembla que també et trauré Internet. :lol:
------------------------------------------------------

Una que em va agradar força: Basilisk.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Recomanacións d'anime y manga.

dg. 07 set. 2014, 21:17

D'acció tens Full Metal Alchemist Brotherhood, si vols gore tens Elfen Lied, si vols gore amb un estil més moe tens Higurashi no Naku Koro ni, una de les meves preferides, està composta de dos temporades la primera per arcs de preguntes y la segona per arcs de respostes, genial amb molt de gore i bona trama.

D'acció però sense tant de gore però estil més psicològic tens Btooom! que està molt bé. També hi ha Darker than Black o Psycho Pass.

Kaiji: Jinsei gyakuten gêmu, obra genial on estaràs en tensió tots els episodis, no es podria considerar gore però hi ha alguna escena que fa una mica de cosa.

Així psicològic al pur esil Death Note tens Code Geass, però té un estil més bishojo.
 
GosBoig
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dl. 09 juny 2014, 12:29

Re: Recomanacións d'anime y manga.

dl. 08 set. 2014, 20:47

Podries probar amb Akame ga Kill! que estàmolt bé, l'anime ha començat fa poc i van pel capítol 10, i el manga van pel 53, és mensual i els capítols són llargs. És bastant llarg, però a mi m'encanta Fairy Tail, van pel 399 (manga) i el 198 (anime). Tot i que ja l'han dit, també et recomano Toriko, i Naruto, que em sembla que no l'has dit.
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: Recomanacións d'anime y manga.

dv. 12 set. 2014, 08:12

Jo et recomano els manga de Berserk i de Claymore. En anime et recomanaría Evangelion, que tot i que és de robots també té acció (que per cert, d'aquí 2 mesos surt l'últim tom del manga després d'uns 18 anys de publicació, ha costat arribar al final).
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants