Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
KmxCat
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 16 juny 2010, 23:29

Em podeu recomanar un anime/manga?

dv. 12 set. 2014, 18:53

Bones, no fa gaire que estic per aquí però m'agrada el que he vist i trobava a faltar un lloc on parlar sobre manga en català.

La qüestió és que m'estic quedant sense animes/mangas ja que els que seguia més fidelment han acabat o estan en pausa. M'agradaria que, a ser possible, em recomanéssiu alguns animes o manga per començar a seguir i així estar més entretingut durant la setmana. Comentaré els meus gustos personals i els animes i mangas que he seguit perquè us feu una idea del que m'agrada a l'hora de recomanar.

Mangas que segueixo:

- One Piece. És l'únic manga que segueixo des del principi i amb fidelitat perquè m'entusiasma (el anime cada cop es pitjor).

- Shingeki no kyojin. Ara fa bastant que no el llegeixo perquè l'anime m'agradava molt i em cansava haver d'esperar tant.

Animes que segueixo:

- Naruto Shippuden. Trobo que l'anime està bastant ben fet però la història cada cop és més rebuscada, no és que m'agradi gaire però el segueixo per acabarla d'una vegada.

- One Piece. Comparant amb altres animes és una merda, però ja que m'encanta el manga el miro per veure com queda animat.

- Sword Art Online 2. La primera part em va agradar bastant, i trobo que aquesta segona és una passada, em té completament enganxat i espero que duri molt.

- HunterXHunter. Segueixo l'anime del 2011 i també m'agrada molt, d'aquí dos capítols el pausen i el manga no me'l llegiré ja que només té una saga més. El fet que s'acaba ja en 2 caps és un dels motius pels quals vull seguir altres animes.

- Shingeki no kyojin. Un dels millors animes que segueixo, si no el millor. Llàstima que l'hagin parat i trigui tant en tornar..

Animes que he vist sencers:

- Full metal alchemist brotherhood. Em va agradar força també, haurien de fer més series com aquesta.

- Death Note. No diré gaire, tots ja sabem que és molt bo.

- Sword Art Online. Com ja he escrit em va agradar molt i encara més que tingui segona part.

- Slam Dunk. Ja fa molt de temps però era molt bo.

- Bola de Drac. Calia esmentar-lo :D

Ja sé que molts són els més típics i comercials, però n'he començat a veure d'altres i no m'han enganxat. Animes com Bleach, Code Geass o un semblant a SAO que és bastant nou, els vaig començar a seguir però no em van enganxar. Suposu que sóc bastant exigent "normalment" amb els animes i m'agrada que tinguin força sentit i una mica de lògica.

Si algú em fa el favor de contestar-me i ajudar-me encara que sigui am un o dos animes que s'ajustin una mica als meus gustos li estaria molt agraït.

Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dv. 12 set. 2014, 19:05

KmxCat ha escrit:
- One Piece. Comparant amb altres animes és una merda, però ja que m'encanta el manga el miro per veure com queda animat.


Ui el que acabes de dir... :bleh:

Dos animes que sempre recomano són Monster i Black Lagoon.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dv. 12 set. 2014, 19:27

·Nanatusu no Taizai (The seven deadly sins): Jo de tú em posaria a llegir aquest manga, segur que et fa més entretinguda la setmana, i no té de moment tants toms com per a que et costi posar-te al dia. L'anime a l'octubre.
·Kaiji: Un dels meus animes favorits, que no et tiri cap enrere el dibuix, és una petita joia.
·JoJo's Bizarre Adventure: Com sempre dic prova amb l'anime, perquè posar-se a llegir 100 i pico toms de primeres no crec que et faci molta gracia :lol: , si t'agrada l'anime llançat a pel manga de cap.
·Terra Formars: Pots provar amb el manga o amb l'anime que comença aquest mes (l'ova no la miris que té uns quants spoilers).

Pd: Estic completament d'acord amb tú, l'anime de OP des de fa anys és una :kk:, comparat amb el manga clar (que a mí també m'entusiasma).
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dv. 12 set. 2014, 19:56

Jo et recomano dos anime que s'estan emetent, Tokyo Ghoul i Akame Ga Kill, el primer més gore, el segon més entretingut. (12 i 24 episodis respectivament)

Secundo amb aquest TAL tato25 pel que fa a Black Lagoon.
I també afageixo Towa no Quon, a mi em va agradar força, i l'ending (que és l'únic que hi havia perque eren 6 pelis de 45 min en comptes de 12 episodis de 23) em xiflava.

I estic d'acord amb tu pel que fa a l'anime de One Piece. Encara que això sigui tirar una bomba com ha dit el tal tato25 xD
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

ds. 13 set. 2014, 17:55

tato25 ha escrit:
Dos animes que sempre recomano són Monster i Black Lagoon.


En Tato no li toquis One Piece XD Però a la hora de recomenar sí que diu obres mestres.

Jo d'anime et dic: Shin Sekai Yori, Higurashi no Naku Koro Ni, Darker than Black, Baccano i Full Metall Alchemist brotherhood.
 
conan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 87
Membre des de: dc. 06 jul. 2011, 22:19

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

ds. 13 set. 2014, 22:31

Jo recomano Cowboy Bebop i Samurai Champloo, les dues son una mescla de generes, Cowboy Bebop ciència ficció, western i Jazz (la banda sonora, la millor que he escoltat en un anime) i Samurai Champloo, samurais a l'epoca edo, aventura i hip-hop, rap.

Respecte a l'anime de One Piece estic totalment d'acord amb vosaltres, el que haurien de fer es parar-lo un temps i deixar avançar el manga com han fet altres animes.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dg. 14 set. 2014, 00:06

condedooku ha escrit:
En Tato no li toquis One Piece XD Però a la hora de recomenar sí que diu obres mestres.


No em fa res que el nombri. Cadascú té uns gustos i s'han de respectar.

També recomanaria Conan, el nen del futur per si no l'ha vista, tot i que potser no és el gènere que busca.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dg. 14 set. 2014, 02:21

Sembla que t'agrada el génere shonen...

- Ghost in the Shell Stand Alone Complex i Ghost in the Shell Stand Alone Complex 2nd GIG.

- Eureka Seven.

- Macross Frontier.

- Tengen Toppa Gurren Lagann.

- Kill la Kill.

- Katanagatari.

De clàssics no te'n dic cap perquè imagino que ja els conexies (Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Utena, Escaflowne...).

Steve Maister ha escrit:
Pd: Estic completament d'acord amb tú, l'anime de OP des de fa anys és una :kk:, comparat amb el manga clar (que a mí també m'entusiasma).


Des de que van agafar el ritme de fer que un capítol del manga = un capítol de l'anime s'ha tornat força lent, i fa ràbia. 20 minuts d'un capítol de 18 págines es massa. Abans quan agafaven de diversos episodis es notava més fluidesa...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dl. 15 set. 2014, 15:15

Jo d'anime et recomano Yu Yu Hakusho (sempre que no l'hagis vist esclar xD). Això sí, mira'l en català perque en castellà fot fàstic. Per mi el millor shonen després de Bola de Drac.

Monster (com diuen per aquí d'alt) també és molt recomenable, sobre tot si t'agrada el gènere seinen. Aquest te'l recomano en castellà ja que la veu del prota li escau molt més que la que té en cata. No m'he llegit el manga, pero diuen que és molt bo, millor que l'anime.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dl. 15 set. 2014, 20:04

Saggio ha escrit:
Aquest te'l recomano en castellà ja que la veu del prota li escau molt més que la que té en cata.

És en Jordi Brau, actor de doblatge de Tom Hanks, Sean Penn i Tom Cruise, entre altres.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dt. 16 set. 2014, 11:05

Saggio ha escrit:
No m'he llegit el manga, pero diuen que és molt bo, millor que l'anime.

Sempre és millor la primera versió que no pas l'adaptada, igual que els mangas adaptats d'un anime, que solen ser merdes.
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dt. 16 set. 2014, 12:01

Jo et recomano Detectiu conan el seu manga és uns dels més venuts de tota la historia al japò amb més de 120 millions de copies venudes.

El Anime hi ha varietat de casos per resoldre a més de la historia principal o historietes dels inspectors de policía o pesonatges antagonistes de la sèrie que surten de tan en tan.

LLàstima que el doblatge estigui en l'oblit per les emisores de TV a excepció d'una cadena de latinoAmerica que emetrá els 180 episodis primers ja que allá solament han donat els 123 primers.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dj. 18 set. 2014, 09:14

Aquí han doblat prop de 500 episodis, si no vaig errat.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dl. 22 set. 2014, 15:20

tato25 ha escrit:
Saggio ha escrit:
Aquest te'l recomano en castellà ja que la veu del prota li escau molt més que la que té en cata.

És en Jordi Brau, actor de doblatge de Tom Hanks, Sean Penn i Tom Cruise, entre altres.


Ja, ja ho sé. En català el dobla l'Aleix Estadella (Ryoga, Trunks, Inuyasha). Tot i que em sembla un actoràs per mi la seva veu no pega massa amb el personatge d'en Tenma. El doblatge castellà d'aquest anime (fet a Barcelona) em sembla EXQUISIT, molt cuidat.
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dg. 30 nov. 2014, 20:34

Com a dit conan, Cowboy Bebop i Samurai Champloo són un MUST. Conan el noi del futur també és una delícia (i en especial si et tira el que ha fet hayao miyazaki).
Rurouni Kenshin (castellà) m'havia fascinat de mala manera.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants