Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dt. 09 des. 2014, 22:43

D'entre els que encara no s'han esmentat, únicament recomane aquestes tres sèries:

Mushi-Shi
Puella Magi Madoka Magica
Dr. Slump

Tota la resta de sèries que he vist (sense comptar les que ja s'han esmentat aquí i excloent pel·lícules) m'han semblat passables, fluixes o dolentes. Lamente dir, això sí, que un dels que s'han comentat aquí s'inclou en aquest grup: Gurren Lagann. No comprenc ni mai no comprendré per què té tanta bona crítica, quan es limita a ser tot plegat un devessall de fanservice i hiperactivitat portats a l'extrem (l'única cosa que potser el salve és que al tram final comença a ser mínimament decent).

Ja posats a desrecomanar, incloc en la llista negra Elfen Lied, un anime que promet molt al principi i que acaba convertint-se en un simple harem amb pincellades de gore i una trama ultraconvencional amb més forats que Sonny Corleone al final de l'escena del peatge.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dg. 14 des. 2014, 19:59

Jo et recomano un anime molt creepe Detroit Metal City (DMC). Es una comedia molt, molt, molt, però que molt divertida. Quan veigues l'animació pensaràs que és una merda pq es antiga i diguem que no te molt bona qualitat d'imatge però només veient el primer capitol t'engantxarà. Crec que eren 12 capitols de 13 minuts cadascún. De debò que és molt bona aquesta :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dg. 14 des. 2014, 21:24

MissingNo. ha escrit:
Lamente dir, això sí, que un dels que s'han comentat aquí s'inclou en aquest grup: Gurren Lagann. No comprenc ni mai no comprendré per què té tanta bona crítica, quan es limita a ser tot plegat un devessall de fanservice i hiperactivitat portats a l'extrem (l'única cosa que potser el salve és que al tram final comença a ser mínimament decent).

Precisament per això diria que es bo. És una sèrie molt transparent. O sigui desde el principi et diu el que proposa i el que proposa no es una proposta particularment bona, per dir-ho així. Però dins d’això es desenvolupa tan bé que diria que val la pena veure-ho ja que a pesar de basar-se en coses tan poc convencionals aconsegueix fer bé les coses i entretenir.

MissingNo. ha escrit:
Ja posats a desrecomanar, incloc en la llista negra Elfen Lied, un anime que promet molt al principi i que acaba convertint-se en un simple harem amb pincellades de gore i una trama ultraconvencional amb més forats que Sonny Corleone al final de l'escena del peatge.

Estic mol d’acord aquí. Sempre he pensat que era l'únic a qui no li agradava Elfen Lied. Jo diria es que el món d'Elfen Lied no te coherència.

Ara, les meves recomenacions:
Ghost in the Shell. Aquí jo recomanaria més la primera pel•lícula i les dos temporades de la serie.
Legend of the Galactic Heroes. Es desconeix bastant, però per ser una serie llarga és molt i molt bona tenint en compte que la majoria de les series llargues perd el fil a la meitat del camí. Aquesta, en canvi, el manté constantment.
Tatami Galaxy. Només 11 capítols i no dic més. S'ha de veure.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dl. 15 des. 2014, 15:00

Killy ha escrit:
MissingNo. ha escrit:
Lamente dir, això sí, que un dels que s'han comentat aquí s'inclou en aquest grup: Gurren Lagann. No comprenc ni mai no comprendré per què té tanta bona crítica, quan es limita a ser tot plegat un devessall de fanservice i hiperactivitat portats a l'extrem (l'única cosa que potser el salve és que al tram final comença a ser mínimament decent).

Precisament per això diria que es bo. És una sèrie molt transparent. O sigui desde el principi et diu el que proposa i el que proposa no es una proposta particularment bona, per dir-ho així. Però dins d’això es desenvolupa tan bé que diria que val la pena veure-ho ja que a pesar de basar-se en coses tan poc convencionals aconsegueix fer bé les coses i entretenir.


Jo fa temps que la vaig veure, però li recordo una sorprenent vessant filosòfica (sorprenent, perquè no m'ho esperava gens, en un shonen de lluites i pits gratuïts), que va fer capgirar l'opinió que en tenia.
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dl. 15 des. 2014, 23:42

surreak ha escrit:

Jo fa temps que la vaig veure, però li recordo una sorprenent vessant filosòfica (sorprenent, perquè no m'ho esperava gens, en un shonen de lluites i pits gratuïts), que va fer capgirar l'opinió que en tenia.

M'agradaria que em concretessis això.
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dt. 16 des. 2014, 14:19

Killy ha escrit:
surreak ha escrit:

Jo fa temps que la vaig veure, però li recordo una sorprenent vessant filosòfica (sorprenent, perquè no m'ho esperava gens, en un shonen de lluites i pits gratuïts), que va fer capgirar l'opinió que en tenia.

M'agradaria que em concretessis això.


Imagine que es refereix al que ocorre als darrers episodis.

Spoiler: mostra
Es genera un conflicte ètic que involucra l'existència dels éssers humans, la continuïtat de la qual conduirà en última instància a la destrucció de l'univers, i l'única manera d'evitar-lo és destruir l'espècie. Aquest fet és que li resta convencionalitat a la trama, ja que crea certa imparcialitat, és a dir, no hi ha bons ni dolents estrictament parlant, la qual cosa és d'agrair. Açò no lleva, però, que el contingut de gairebé les 3/4 parts inicials de l'anime siga majoritàriament sobrant.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dj. 18 des. 2014, 01:18

MissingNo. ha escrit:
Killy ha escrit:
surreak ha escrit:

Jo fa temps que la vaig veure, però li recordo una sorprenent vessant filosòfica (sorprenent, perquè no m'ho esperava gens, en un shonen de lluites i pits gratuïts), que va fer capgirar l'opinió que en tenia.

M'agradaria que em concretessis això.


Imagine que es refereix al que ocorre als darrers episodis.

Spoiler: mostra
Es genera un conflicte ètic que involucra l'existència dels éssers humans, la continuïtat de la qual conduirà en última instància a la destrucció de l'univers, i l'única manera d'evitar-lo és destruir l'espècie. Aquest fet és que li resta convencionalitat a la trama, ja que crea certa imparcialitat, és a dir, no hi ha bons ni dolents estrictament parlant, la qual cosa és d'agrair. Açò no lleva, però, que el contingut de gairebé les 3/4 parts inicials de l'anime siga majoritàriament sobrant.

És cert que es presenta un conflicte ètic i fins i tot filosòfic, però la sèrie segueix mantenint-se fiel als seus principis. És un shonen de lluites amb pisces de fanservice. És així desde el principi fins al final. I tampoc veig que el 3/4 parts de la sèrie sigui sobrant. Per a mi n'hi una molt bona evolució de Simon i això és precisament gràcies a aquests primers episodis. No es que sigui un gran fan, de fet amb un 6 per a mi en te més que prou. Però trobo que per entretenir-se va molt bé.
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Em podeu recomanar un anime/manga?

dt. 13 gen. 2015, 11:53

condedooku ha escrit:
Higurashi no Naku Koro Ni


MissingNo. seal of approval. No oblides la segona temporada, Higurashi no Naku Koro ni: Kai; és la que acaba elevant l'obra a la més absoluta excel·lència.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants