Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac

dv. 01 maig 2015, 13:36

Hombreee! Per fi s'han decidit a publicarla

Aquí la versió remasteritzada de "Un ocell se'n va volant" que vaig fer fa més d'un any! Em moria de ganes de compartir-la però clar hagués hagut de donar moltes explicacions :P

https://mega.co.nz/#!1YoniJAb!Tg22mBrjL ... edQ7n0fBro

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac

dv. 01 maig 2015, 14:18

Te quedó de muerte wesker!
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac

dl. 04 maig 2015, 22:05

Ostres Albert pero eres tu el que va fer aixo? doncs mare meva quina pasada :yeah:

Per cert tenim que tornar a quedar que fa molt de temps que no ens veiem jajaja.

hey hey pero encara quedan algunes cançonetes mes que no tenim sense les veus o efectes, hi hauran mes per publicar :bleh: ?
 
acid2
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dj. 02 feb. 2012, 22:34

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac

dv. 15 maig 2015, 16:46

Moltes gràcies!!!
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac

ds. 16 maig 2015, 02:54

albert wesker ha escrit:
Hombreee! Per fi s'han decidit a publicarla

Aquí la versió remasteritzada de "Un ocell se'n va volant" que vaig fer fa més d'un any! Em moria de ganes de compartir-la però clar hagués hagut de donar moltes explicacions :P

https://mega.co.nz/#!1YoniJAb!Tg22mBrjL ... edQ7n0fBro



T'estimo molt.


















Ja esta, ja ho he dit.

PD: Desitjo de tot cor que algun dia facis el mateix amb el final de GT...
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac

dl. 20 nov. 2017, 11:55

albert wesker ha escrit:
Hombreee! Per fi s'han decidit a publicarla

Aquí la versió remasteritzada de "Un ocell se'n va volant" que vaig fer fa més d'un any! Em moria de ganes de compartir-la però clar hagués hagut de donar moltes explicacions :P

https://mega.co.nz/#!1YoniJAb!Tg22mBrjL ... edQ7n0fBro" onclick="window.open(this.href);return false;



Quina currada més gran, ni en el millor dels meus somnis hagués imaginat que alguna vegada arribaria escoltar aquesta cançó sense els efectes de so i veus del capítol en què apareix i, encara menys, amb aquesta qualitat de so. Moltíssimes gràcies pel fantàstic treball de remasterització i també a xerinola per obtenir la versió neta.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac!

dl. 20 nov. 2017, 12:06

A mi lo que m'agradaria saber es quin programa s'ha utilitzat per eliminar les veus de fons. Hauria sigut genial si s'hagues pogut fer amb la bso de ''Mind power ki''
En català va ser sonora i en japones cantada pero es horrible amb veu. La bso sola es bonisima.
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac!

dt. 21 nov. 2017, 22:43

Aquí us deixe el meu humil tribut a la cançó "Un ocell se'n va volant". Es tracta d'una versió alternativa on combine la versió catalana amb la versió amb saxo que apareix al videojoc "Raging Blast 2", basant-me parcialment en l'estructura de la versió llarga japonesa. Espere que us agrade la combinació. :yeah:

https://mega.nz/#!4NEQlJDA!epeoarQ6sOuS ... M6RvOIxH6A
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac!

dt. 21 nov. 2017, 22:58

xagasa ha escrit:
A mi lo que m'agradaria saber es quin programa s'ha utilitzat per eliminar les veus de fons. Hauria sigut genial si s'hagues pogut fer amb la bso de ''Mind power ki''
En català va ser sonora i en japones cantada pero es horrible amb veu. La bso sola es bonisima.

Cap.... Li van passar les cançons d'abans de fer la mescla de l'estudi de doblatge....

Tampoc costa massa llegir els comentaris del fil i de youtube:

Extreta d'una copia de les cançons originals abans de la seva inserció en els capítols corresponents que finalment, mai es va utilitzar per fer-ne cap CD, i a la que afortunadament hem tingut accés per rescatar-la lliure de tot el que se sentia pel damunt :)


PD: Per a mi tot aixo es força inutil sino es puja l'audio sense reencodejar... I mes que youtube tracta molt mal els audios... una llastima perque sembla que mai ho pujara a cap altre lloc...
 
Avatar de l’usuari
MissingNo.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 114
Membre des de: dc. 19 set. 2012, 19:16

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac!

dt. 21 nov. 2017, 23:19

fabrebatalla18 ha escrit:
PD: Per a mi tot aixo es força inutil sino es puja l'audio sense reencodejar... I mes que youtube tracta molt mal els audios... una llastima perque sembla que mai ho pujara a cap altre lloc...


La versió remasteritzada que va pujar l'Albert Wesker uns missatges més amunt aplega fins al 22.05 kHz a l'espectre de freqüències, i per tant es pot deduir que procedeix, com a mínim, d'una font lossless original a 44.1 kHz (qualitat CD) sense reencodejar prèviament (a no ser que eixe procediment de remasterització haja emprat algun filtre que emplene una hipotètica franja de freqüències buida d'alguna manera).

Al marge d'això, estic totalment d'acord amb tu, Youtube castiga exageradament l'àudio i el desconeixement d'aquest fet per part de molta gent motiva una pèrdua generacional imparable. Una autèntica llàstima que, a diferència de la qualitat de vídeo, no hi haja una conscienciació sobre la qualitat d'àudio, tractant-se a més d'un element que ocupa molt menys en proporció, fins i tot sense comprimir.
MissingNo. l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 21 nov. 2017, 23:29, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac!

dt. 21 nov. 2017, 23:23

Uff tens rao però jo youtube no ho miro gens. Ni estic registrat. Molta mala qualitat de videos.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac!

dc. 22 nov. 2017, 00:35

MissingNo. ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
PD: Per a mi tot aixo es força inutil sino es puja l'audio sense reencodejar... I mes que youtube tracta molt mal els audios... una llastima perque sembla que mai ho pujara a cap altre lloc...


La versió remasteritzada que va pujar l'Albert Wesker uns missatges més amunt aplega fins al 22.05 kHz a l'espectre de freqüències, i per tant es pot deduir que procedeix, com a mínim, d'una font lossless original a 44.1 kHz (qualitat CD) sense reencodejar prèviament (a no ser que eixe procediment de remasterització haja emprat algun filtre que emplene una hipotètica franja de freqüències buida d'alguna manera).

Al marge d'això, estic totalment d'acord amb tu, Youtube castiga exageradament l'àudio i el desconeixement d'aquest fet per part de molta gent motiva una pèrdua generacional imparable. Una autèntica llàstima que, a diferència de la qualitat de vídeo, no hi haja una conscienciació sobre la qualitat d'àudio, tractant-se a més d'un element que ocupa molt menys en proporció, fins i tot sense comprimir.

Perdo per no especificar, parlava del fil principal, se que tant tu com Wesker heu pujat una bona versio, i estic 100% d'acord amb el que has dit, falta molta consienciacio d'aquest tema, la gent sembla que miraria un 4K amb un audio grabat amb movil i no diria ni mu...
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac!

dc. 22 nov. 2017, 22:12

xagasa ha escrit:
Uff tens rao però jo youtube no ho miro gens. Ni estic registrat. Molta mala qualitat de videos.


No se si te das cuenta que la gente se da cuenta del palo que vas, desde cuando hay que estar registrado para ver un comentario del video de youtube? si aun fuese privado... y haces lo mismo cuando preguntas algo y ni te molestas en mirarlo en google y te lo tienen que mirar los demas, nose, me parece que ya cansa esto de ir pidiendo cosas sin buscarlas en google solo porque te da palo.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac!

dc. 22 nov. 2017, 22:47

terminator ha escrit:
No se si te das cuenta que la gente se da cuenta del palo que vas, desde cuando hay que estar registrado para ver un comentario del video de youtube? si aun fuese privado... y haces lo mismo cuando preguntas algo y ni te molestas en mirarlo en google y te lo tienen que mirar los demas, nose, me parece que ya cansa esto de ir pidiendo cosas sin buscarlas en google solo porque te da palo.
Osea suponiendo tu aburro los usuarios de la web. Pues si es asi habla con los administradores y moderadores i que me bloqueen.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Les cançons originals doblades al català de Bola de Drac!

dc. 22 nov. 2017, 23:24

xagasa ha escrit:
Osea suponiendo tu aburro los usuarios de la web. Pues si es asi habla con los administradores y moderadores i que me bloqueen.


Yo no tengo que hablar con nadie, solo te di con un consejo, tomatelo como quieras, pero viendo tu reaccion, la verdad me pregunto si es cierta la edad que tienes.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants