Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
catgri
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 24 oct. 2014, 17:30

Anime desconegut

dv. 24 oct. 2014, 18:02

Bon dia,

No vull pretendre desviar l'atenció del saló del manga ^^u però fa massa temps que estic buscant un anime que havia vist de petit. Fa poc vaig enxampar aquesta usuària preguntant el mateix i que dóna molta + informació de la que jo recordava:

https://es.answers.yahoo.com/question/i ... 456AAPsQ1t

No recordo si el van passar pel 3xl pero em sona molt d'haver-lo vist en català. O potser no... :ein: en tot cas vaig consultar aquesta llista pro no coincideix amb cap:
http://www.catsub.net/ereza/animecat.htm

Sempre me n'he enrecordat per la imatge de la noia despullada (em sona que l'anomenaven "la matriu" o "la quimera") pero no hi ha manera de trobar-lo enlloc.

Merci per l'atenció!!
I'll be the monkey on your back
Turbonegro
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Anime desconegut

dv. 24 oct. 2014, 18:21

Jo al primer moment he pensat amb FMA, i segur que no és tampoc Arc The Lad?
 
Avatar de l’usuari
catgri
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 24 oct. 2014, 17:30

Re: Anime desconegut

dv. 24 oct. 2014, 19:43

Tot i que no l'he vista pel que se ho dubto bastant; la història s'assembla en alguns punts però no em resulta familiar. La noia tenia un paper molt passiu ja que estava atrapada al tanc d'aigua, amb això difereix d'Arc the Lad. A part, crec que l'estètica de l'anime era diferent. Igualment em resulta estrany que en el videos que he vist i per google no surtin imatges de la noia dins del tanc amb líquid, sens dubte era l'escena més notable.

Pel que recordo de la trama el nen i la nena protagonistes van intentar escapar-se d'una mena de laboratori però a ella la van capturar. Al créixer la noia era, d'alguna manera, l'úter a partir de la qual es creaven els monstres o almenys hi tenia uan relació prou directa. Potser això que diré m'ho estic inventant però em sona que el noi tenía un conflicte intern ja que d'una banda veu que l'ha de matar per acabar amb tot plegat però de l'altre creu que la pot salvar (de fet, crec que al final ella moria o la mataven). Era una historia bastant fosca i trista però molt maca.

Ja admeto que potser m'he equivocat i si que podria ser Arc the Lad però m'estranyaria molt
I'll be the monkey on your back
Turbonegro
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Anime desconegut

dv. 24 oct. 2014, 21:27

Es Arc the Lad sense cap dubte, l'escena de la noia al tanc d'aigua és un dels episodis finals. Es Arc the LAd segur.
https://www.youtube.com/watch?v=AZpLE8r0hLI
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Anime desconegut

ds. 25 oct. 2014, 10:08

Ja ho pensava que podia ser, tot i que fa la tira que la vaig veure. Catgri l'haurem de tornar a veure!
:adeu:
 
Avatar de l’usuari
catgri
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 24 oct. 2014, 17:30

Re: Anime desconegut

ds. 25 oct. 2014, 11:05

^^u Wo, vale tenieu tota la raó, mea culpa jajaja

Moltes gràcies!!! TT.TT
I'll be the monkey on your back
Turbonegro
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Anime desconegut

ds. 25 oct. 2014, 20:31

De fet si mires a DD un membre del forum ha penjat l'anime al complet i no fa pas gaire :yeah:

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants