Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Scripts dels guions de doblatges catalans

dj. 30 oct. 2014, 06:06

Hola a tots, un amic m'ha explicat un metode per a conseguir els guions d'alguns doblatges en catala i m'agradaria compartirlo amb tots vosaltres, pero per si de cas TV3 corregiex el fallo de la seva web que permet obtenir els guions si hi ha algun interesat li dire en privat ^^u

Aqui deixo una mostra de un dels guions de "El Detectiu Conan":

Spoiler: mostra
1.00.07 (TK 1)
EL DETECTIU CONAN
EPISODI 1
EL DETECTIU MES FAMÓS D’AQUEST SEGLE

1.01.52 (TK 2)
PROPIETARI: (DE)Inspector Megure, tingui una mica de delicadesa i no retingui més estona els meus convidats./ (ON) Inspector, ja n’estem ben tips, d’aquesta investigació absurda!
INSPECTOR: Miri, miri... Comprenc la seva impaciència, però no es posi nerviós, sisplau./ Al capdavall, la víctima, el Sr. Yamazaki, el president del banc Yatsubishi, era un dels seus convidats... no és així?
PROPIETARI: Insinua que el criminal és aquí?

1.02.17 (TK 3)
SHINICHI: (OFF)Sí.
PROPIETARI: Eh?
SHINICHI: (CP) De moment sabem que l’habitació era tancada per dins!/ Per tant el criminal ha entrat i ha sortit per la finestra del costat del tercer pis./ Com que a sota de la finestra no hi ha petjades,/ totes les pistes indiquen sense cap dubte que ha sigut algú de la casa.

1.02.34 (TK 4)
PROPIETARI: Quina ximpleria! Hi ha deu metres, entre les finestres! No els pot saltar ningú!
SHINICHI: ¬Però sempre es pot anar pel voladís de la teulada, i llavors només hi ha (OFF) dos metres fins al balcó de l’habitació del Sr. Yamazaki.
PROPIETARI: (G)/ Quina imaginació que té!/ I per on ha sortit, l’assassí? És impossible saltar dos metres des del balcó fins a un voladís de deu centímetres.

1.02.57 (TK 5)
SHINICHI: Doncs miri, crec que l’assassí, quan ha sortit de l’habitació del costat, s’ha emportat una corda./ L’ha (OFF) lligat al balcó i l’ha fet servir per fugir.
INSPECTOR: I llavors com s’ho ha fet, per deslligar la corda del balcó?
SHINICHI: (G) És molt senzill, inspector Megure./ (OFF)Ha lligat un pal al cap de la corda / i l’ha passat per la barana.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dj. 30 oct. 2014, 06:54

yo ya lo conocia de hace tiempo, lo descubri hace años poniendo una frase en catalan de una serie en google en plan cachondeo, y salieron los scripts, de yu yu hakusho fue, tambien estan kenan i kel y otras, pero vamos no creo que sea un error de tv3, no creo que sean tan tontos, de todas formas es mas una curiosidad, eso no nos sirve de nada a nosotros.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dj. 30 oct. 2014, 08:50

Jo hauria de mirar pel PC, però hauria de tenir tots els de Slam Dunk, que es vna publicar per aquí, crec.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dj. 30 oct. 2014, 11:11

Recordo que a l'antiga web del 3xl penjaven els scripts dels capitols de les series que donaven. En el seu dia mirava de Detectiu Conan
 
Avatar de l’usuari
Cor Petit
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 70
Membre des de: dc. 09 juny 2010, 22:33
Ubicació: País Valencià

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

ds. 22 nov. 2014, 16:03

Estan els de bola de drac?
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dt. 06 nov. 2018, 22:38

fabrebatalla18 ha escrit:
Hola a tots, un amic m'ha explicat un metode per a conseguir els guions d'alguns doblatges en catala [···] si hi ha algun interesat li dire en privat ^^u

:botar: (si després d'aquests anys segueix sent possible i està vigent el mètode :jiji: )
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dt. 06 nov. 2018, 22:40

terminator ha escrit:
yo ya lo conocia de hace tiempo, lo descubri hace años poniendo una frase en catalan de una serie en google en plan cachondeo, y salieron los scripts, de yu yu hakusho fue, tambien estan kenan i kel y otras, pero vamos no creo que sea un error de tv3, no creo que sean tan tontos, de todas formas es mas una curiosidad, eso no nos sirve de nada a nosotros.

A mí me salían los de Bobobo.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dt. 06 nov. 2018, 23:02

Yo fa uns mesos en vaig trobar un parell d'Inuyasha en un mp3 antic que havia perdut i que fa uns mesos vaig trobar. Ni idea de quan o perquè els vaig posar allà.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dt. 06 nov. 2018, 23:59

Ja fa molt que no es pot, desde que van canviar la web de TV3, em sap greu.

Actualment ja nomes estan alguns disponibles buscant aixi: https://web.archive.org/web/20041206023 ... cio=guions
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dc. 07 nov. 2018, 01:31

fabrebatalla18 ha escrit:
Ja fa molt que no es pot, desde que van canviar la web de TV3, em sap greu.

Actualment ja nomes estan alguns disponibles buscant aixi: https://web.archive.org/web/20041206023 ... cio=guions

No havia vist la data del 1r missatge. xD
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dj. 08 nov. 2018, 13:12

fabrebatalla18 ha escrit:
Actualment ja nomes estan alguns disponibles buscant aixi: https://web.archive.org/web/20041206023 ... cio=guions


He intentat buscar coses però no he pogut :( al link que has passat apareixen guions de KOR, imagino que per a trobar d'altres primer es necessita saber el núm identificatiu de la sèrie, en el cas de KOR es 158672764. Com es pot esbrinar això? en el cas de que aquest sigui el mètode per a buscar per aquest enllaç que has passat, si hi ha un altre més senzill, si us plau que algú m'il·lumini ^^u
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

ds. 10 nov. 2018, 17:44

Els de Kor estan penjats a la release que es va fer aquí, a animelliure.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dg. 11 nov. 2018, 09:42

Els de KOR no m'interessen, ja sabia que estaven a alguna release d'animelliure, al igual que els d'Slam Dunk que ja els tinc de fa molt de temps, també he trobat els de Love Hina al forum que tampoc buscava. Jo volia saber com es pot navegar per aquesta web: https://web.archive.org/web/20041206023229/http://www.3xl.net:80/p3xl/3xlSerie.jsp?idint=158672764&seccio=guions per a trobar d'altres sèries. Però crec que no es pot o si es pot no ho sabré, és igual, estava interessat en els guions però sino ja faré amb els subtítols en català que els puc trobar també, no són tant pràctics ni tant interessants de tenir però fet i fet em poden ajudar també.
 
josócgroot
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dj. 24 oct. 2019, 17:16

Re: Scripts dels guions de doblatges catalans

dv. 14 ago. 2020, 21:35

Hola, estic trobant diversos guions de diverses sèries. Quan cregui que més o menys ho hagi trobat tot, els penjaré amb un llistat i tot ben posat perquè sigui fàcil de baixar.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants