Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 10:12

intervención ha escrit:
Tato, et diré el que tothom pensa i que ningú s'atraveix a dir:

Ets un p*** crio ;)


Menys egos cenicienta que qui no ha respectat les normes, normes les cuales dius que respectaràs quan crees la compta, ets tu.

Ale, a pastar a la via, i a fer-te la víctima a un altre lloc.



PD: L'anime en català no deu significar tant per tú com tu intentes fer veure, pq si per NO RESPECTAR LES NORMES ACEPTADES del forum pilles aquesta rabieta, millor apaga y vámonos.


No es por nada, pero a mi este comentario atacando a un usuario sin piedad que no esta, y encima sin argumentar nada, si que me parece de crio, es evidente que tato se a quejado de que no a todo el mundo se le trata igual, no entrare ahora en el tema, porque puede ser infinito, pero ponerse a criticarle sin entender si quiera lo que esta diciendo tiene tela.

Como digo no voi a entrar en si tiene razon o no, pues eso ya esta hablado, pero vamos lo que si dire esque todo el mundo merece un respeto, y tu comentario no lo tiene, eso es lo que me parece que hace un crio, y no te ofendas, pues no te lo digo a mal, pero antes de saltar al cuello tambien hay que procurar entender a la otra persona, el dice que no se le trata igual a todos, y hay que resptar su opinion, como digo no entro en si tiene razon o no, puesto que paso de seguir con ese tema.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 10:42

Sí, tant el comentari d'intervención com el de Saggio estan fora de to.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dv. 05 des. 2014, 09:16

Primer, alguns comentaris aquí ofensius estan completament fora de lloc. Les opinions com a mínim amb respecte.

No entro a discutir si existeix un greuge comparatiu pel que fa a la màniga ampla amb el compliment de les normes envers diferents usuaris, ja que no he seguit gens el cas que denuncia en fabre (de lo qual tinc una lleguera opinió feta, independentment de conèixer l'altre cas o no).

El que jo veig, és que la norma sobre la política, és una xorrada. Realment ho és, és una norma poc apropiada i intentaré explicar-me:
El dia que existeixi un Manga a Japó basat en situacions polítiques reals, globals, capitalisme, etc., on l'autor té ganes de parlar de política amb els lectors, aleshores que passa, no en podrem parlar aquí? No podrem discutir si un argument ens sembla més o menys verosímil tal i com podem fer-ho avui amb les altres sèries?
Segueixo. La política afecta i molt al que envolta l'anime en català degut al paper fonamental que ha tingut la televisió pública (amb pressupost de la generalitat, càrrecs polítics, etc). Collons, es que a sobre veig al banner de dalt "Anime i manga en català". Si l'anime en català no ha patit en aquests darrers anys per MOTIUS POLÍTICS, doncs no en parlem, tranquils.
I finalment, puc entendre el motiu de la norma, la política és cansina, molts volen no tenir-hi res a veure, fa pudor, es creen discusions àgries, etc. Però a veure, una cosa és parlar de si les decisions polítiques són apropiades, que NO FA MAL A NINGÚ excepte als talibans que es prenen aquestes discusions massa a pit (segurament n'hi hagi i potser aquí també) i una altra cosa és entrar a obrir un fil aquí parlant de guante blanco CIU, perroflautas Podemos, botiflers PSC i faltant el respecte de l'altra gent.

En definitiva, el tema política podria estar regulat a les normes d'animelliure, però sempre tenint en compte si és pertinent o no és pertinent. I en el cas del tato25, ho sento molt, però semblava més que pertinent.
Si m'hagués passat a mi m'hauria sabut molt greu. Si a sobre tingués la sensació d'existir un greuge, doncs encara més greu. I si les formes de l'admin són millorables (amb més "customer service" i menys "los papeles del coche!" s'acostuma a mediar millor en qualsevol situació), doncs segurament pensaria, aquí no hi sóc benvingut tal com entenc i vull les coses. Marxo.

La putada per mi, és que seguia majoritariament sèries d'en tato25 (per això he parlat aquí més de l'habitual) i ara em quedo orfe del seu gran treball. I tot això perque l'escalació d'una situació que als meus ulls era totalment inofensiva pertinent. Quina rabia collons.

Si algú té el seu contacte (email, facebook..) em podria contactar per PM? Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dv. 05 des. 2014, 10:49

Donaré per fet que no vas arribar a temps de llegir el comentari d'en tato25 que vaig esborrar i el seu paràgraf que vaig editar, perqué sinó seria absurd que diguessis això:
jordi.sansa ha escrit:
I en el cas del tato25, ho sento molt, però semblava més que pertinent.


I si els vas llegir seria todavia més absurd que diguessis això:
jordi.sansa ha escrit:
alguns comentaris aquí ofensius estan completament fora de lloc.

Quan eixos comentaris de'n tato25 eren ofensius i estaven totalment fora de lloc.

Després donaré per fet que no vas llegir el meu comenatari sobre el tema de la política, on ja vaig dir que si teniu un problema amb aquesta norma teniu que fer un tema a "Preguntes i suggeriments" (o parlar-lo directament amb l'Elwe), no sé a que ve dir-lo aquí, quan jo no en tinc res a veure amb eixa norma, les normes les dicta l'administrador amb o sense el consens dels demés (norma que per cert vas acceptar per poder registrar-te a Animelliure...).

I per últim ja vas demostrar la teua objectivitat respecte al tema amb aquest comentari, on et vas posicionar públicament a favor de'n tato25, sense esperar ni tan sols a que a les persones a les que ens acusava tinguésim ni l'oportunitat de defensar-nos i explicar la nostra postura. Molt de respecte per la teua part...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dv. 05 des. 2014, 11:29

Steve Maister ha escrit:
Donaré per fet que no vas arribar a temps de llegir el comentari d'en tato25 que vaig esborrar i el seu paràgraf que vaig editar, perqué sinó seria absurd que diguessis això:
jordi.sansa ha escrit:
I en el cas del tato25, ho sento molt, però semblava més que pertinent.


I si els vas llegir seria todavia més absurd que diguessis això:
jordi.sansa ha escrit:
alguns comentaris aquí ofensius estan completament fora de lloc.

Quan eixos comentaris de'n tato25 eren ofensius i estaven totalment fora de lloc.


No els he llegit i no puc per tant evaluar si la mesura que vas prendre és correcta o no. Les maneres són sempre millorables quan hi ha un conflicte (i això val per ell com pels admins).

Steve Maister ha escrit:
Després donaré per fet que no vas llegir el meu comenatari sobre el tema de la política, on ja vaig dir que si teniu un problema amb aquesta norma teniu que fer un tema a "Preguntes i suggeriments" (o parlar-lo directament amb l'Elwe), no sé a que ve dir-lo aquí, quan jo no en tinc res a veure amb eixa norma, les normes les dicta l'administrador amb o sense el consens dels demés (norma que per cert vas acceptar per poder registrar-te a Animelliure...).


Sí que el vaig llegir i entenc que aquesta seria la manera correcta per demanar aquest canvi. Però ull, jo no estic demanant cap canvi, només explico la meva opinió i això des del meu punt de vista, és pertinent també de fer-ho AQUÍ ja que el fil ha evolucionat com ha evolucionat pel conflicte que precisament ha aparegut AQUÍ.
No passa pas res per haver fet una crítica sobre la norma que ha generat aquest problema, oi?

Steve Maister ha escrit:
I per últim ja vas demostrar la teua objectivitat respecte al tema amb aquest comentari, on et vas posicionar públicament a favor de'n tato25, sense esperar ni tan sols a que a les persones a les que ens acusava tinguésim ni l'oportunitat de defensar-nos i explicar la nostra postura. Molt de respecte per la teua part...


No sé si els comentaris eliminats eren ofensius de debò. Si ho fossin, pensaria que en Tato s'ha passat o pixava fora de test. I de veritat que no tindria cap problema amb dir-ho aleshores.
Però independentment del que digués, igualment tenia la sensació que des de l'inici ho podieu tractar millor (els dos). Fixa't que en el meu comentari dic que s'ha de ser generós a vegades i això li deia especialment per ell. Crec que el meu statement no em desacredita, sincerament.

El meu punt de subjectivitat segur que existeix (al igual que tu 100% objectiu segurament no hagis estat, és.. impossible ser-ho i no hi veig res de dolent a aquest fet). Al Tato el respecto per la seva feina que ha fet aquí, per la seva activitat, perque amb mi s'ha portat sempre molt bé i m'ha generat un molt bon feeling cap a la seva persona.

Per mi la feina dels admins hauria de ser més rollo Customer Service. I algunes de les teves respostes em semblaven més de poli perdona vides que de conciliador. D'aquesta manera és fàcil que aquest tipus de situacions escalin i acabin malament. Estic segur que hi havia millors maneres d'actuar. I evidentment en Tato tampoc hi va posar tot de part seva! Hi ha coses que es poden discutir per PM amb calma i tranquilitat.

Steve, no t'ho prenguis si us plau personal.. Si faig alguna crítica o puntualització procuro que sigui constructiva, estic segur que feu una feinada boníssima i currada altruista. Tampoc espero que la gent ni sigui perfecta ni tingui la raó absoluta. Tothom pot fer les coses millors i les crítiques haurien de servir per construir i no per crear enemistats o crispacions (sóc el primer en admetre que la cago, que em falta informació i estic content de poder canviar, formar la meva opinió intercanviant punts de vista).

Si t'he pogut ofendre, doncs em sap greu pq no ho desitjo pas. Jo només hauria volgut que s'hagués estat més inteligent i que un tio com el tato no hagués fotut el camp d'aquesta comunitat on cada dia hi passo més hores disfrutant de la feina que feu tots.

Salutacions i bon cap de setmana.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dv. 05 des. 2014, 13:36

Bé, ara sí que ens hem entès, així dona gust, les coses es poden parlar i per suposat que accepte crítiques constructives, i opinions en contra nostra (sempre amb respecte), faltaria més. I no, en cap moment m'he ofès per aquest comentari ni per l'anterior.

jordi.sansa ha escrit:
Però ull, jo no estic demanant cap canvi, només explico la meva opinió
No passa pas res per haver fet una crítica sobre la norma que ha generat aquest problema, oi?

No, per descomptat que no, havia interpretat d'altra manera el referent a la primera frase, ja que ja dic: tota crítica contra la norma si l'intenció és canviar-la, en aquest tema caurà en sac trencat.

jordi.sansa ha escrit:
I algunes de les teves respostes em semblaven més de poli perdona vides que de conciliador.


I no ho nego, jo al principi vaig actuar com hagués actuat amb qualsevol altre usuari que ha superat certs límits (vaig esborrar el comentari d'un altre usuari també), però en tato s'ho va prendre com algo personal, i em va estar buscant, ell mateix ho va dir: -> “Comentari directament polític i no ho nego.” “et vaig posar a prova com a moderador, Steve, res més.” Després d'això obviament deixo de banda el meu modus operandi i faig de "poli dolent".

jordi.sansa ha escrit:
Estic segur que hi havia millors maneres d'actuar. I evidentment en Tato tampoc hi va posar tot de part seva! Hi ha coses que es poden discutir per PM amb calma i tranquilitat.


No et dic que no, en aquesta ocasió sí que m'ho vaig prendre com una cosa personal, que com ja dic és el que buscaba en tato amb aquells comentaris.

Sóc el primer que li sap greu que per una confrontació directa amb mi (encara que ja venia cremat amb altres temes, com ha dit) en tato hagi tocat el dos, més que per mi mateix que tampoc m'afecta molt que em quedin les releases penjades, per la resta d'usuaris, com tu, que no tenen res a veure i ara de cop i volta els ha deixat penjats.

Però ara ja donaré el meu punt de vista, i em fot molt l'actitud de'n tato, se'n va com si ell no hagúes fet res, com si no hagués trencat les normes, com si no hagués fet cas omís a les adevertències, tornant a reincidir, fent-se la víctima amb el tema de la censura (quan li van explicar perfectament aquest tema), sense reconeixer en cap moment res del que ha fet, com van dir convertint-se en un màrtir. No em queixaria de tot això si hagués marxat al moment que va dir "fins una altra", però no, va tornar i va fer un comentari ple d'acusacions sense proves, que moltes no tenien per on agafar-se, i després de quedar-se agust fugir per a que ningú pugui retreure-li res i quedar-se només amb la seua raó, després de calumniar contra le meva persona, i contra els moderadors en general, amb quina cara em quede després d'això? Si de veritat estigués tan indignat, si estigués tan segur del que diu, estaria aquí donant la cara després del seu comentari, per demostrar la seua veritat, i després d'això ja sí anar-se'n amb la cara ben alta. Però no, era més fàcil pintar-nos a nosaltres com els roïns de tot, com si ell no hagués fet res, i sabent que hi ha gent que ho defensarà.

En fi, deixo el tema tato25 del tot, perquè ja no té cap sentit si ell no pensa tornar.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dv. 05 des. 2014, 18:01

Després d'un parell de dies m'he trobat amb diversos comentaris, i bé, cadascú ha interpretat les meves paraules com ha volgut i s'ha pronunciat de la mateixa manera.

Ara bé:

"estaria aquí donant la cara després del seu comentari..."
No et tallis ni ho adornis, home. Digues "covard" i llestos.

"saps que la porta la tens oberta per tornar quan vulguis"
Ho vols resoldre amb un toc reconciliador.

És a dir, primer la deixes anar i després: "ei! que aquí no ha passat res." :huh:

Això què és? Hipocresia, demagògia, xantatge emocional, interès...? :pregunta:
És un: "rectifica i comparteix les teves releases?" :pregunta:

Que jo sàpiga, no estic lligat a ningú? Sóc tan lliure d'entrar com de sortir. A veure si encara em retribuireu coses que no em pertoquen.
Parlem clar, si ningú aportés res, Animelliure tindria els dies comptats.

I sóc com sóc, ni millor ni pitjor que ningú, i quan quelcom no m'agrada ho dic. I no, no vull anar de màrtir ni és la meva intenció, eh, Miles?
Tan sols no volia ni demanava un tracte diferent/preferencial per a mi, sinó que tothom el tingués igual, per molts projectes que portés/contribucions a la web/el que càrrec que tingués.

En veure que això no és així, he de ser masoca, ajupir el cap i seguint com si no passés res?
Home, una mica d'orgull i de dignitat encara em queden, no gaire al tornar aparèixer per aquí, però alguna cosa queda. :bleh:

I tranquil, home, que quan reprengui tot, es sabrà. Però d'aquí a que posi els links en Animelliure va un tros.

- M'he equivocat i molt?
Sí. No em costa gens reconèixer-ho.

- Algú més s'ha equivocat?
Doncs mirant els darrers missatges, tot fa indicar que no. :xiulant:

Jo marxo, esborro i deixo us penjats = el rabietes, ens tracta de roïns, el puto crio, es fa el màrtir, el que no li agrada res de TVC.
TVC gasta els pocs diners que rep en portar Invizimals, reemitir films dels estudis Ghibli, doraemon, shin-chan, DB/DBZ darrerament, bugs bunny, tom i jerry, etc..., i mentrestant els 3 animes, que emetien amb els nostres impostos, penjats, dos d'ells des fa no sé quant. = Estem en crisi, s'ha d'estalviar en despesa pública, és el que hi ha...

Mola aquest canvi de punt vista segons què o qui. ¬¬ ^^u

Molt hahaha, hihihi, hohoho, però a l'hora de la veritat, a tots, (ho senyalaré no sigui que després...), ens cauen les caretes.

-----------------------------------------------------

@Maki
"És en wachimiro l'únic que està penjant enllaços amb adfly?"
Diria que no, desconec la dada. Ara bé, vulnera la regla, sigui quina sigui la quantitat que s'hi guanya i el rang que tingui dins la comunitat? Sí.
S'ha fet la vista grossa? Sí. Més de 4 mesos per a prendre una decisió em semblen força temps. En segons què, no es triga tant a actuar. :xiulant:

Si ho deixeu com un assumpte sense importància/un no passa res, i no parlo de només ell, no feu complir les normes, la qual cosa significa que no desenvolupeu correctament el vostre càrrec. Per exemple, aquella contundència en fer-les complir de "no es parla de política i punt", no la veig reflectida en aquest cas.

----------------------------------------------------

He de donar més la cara?

Aquí la teniu:

Imatge

Em miro un parell de PM i apa...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dv. 05 des. 2014, 19:59

tato25 ha escrit:
cadascú ha interpretat les meves paraules com ha volgut i s'ha pronunciat de la mateixa manera.

Bé, és el que té internet, de la mateixa manera que tu també interpretaràs els nostres comentaris com vulguis. Tenim unes distàncies amb el canal i el missatge pot arribar atrotinat (també depèn de la capacitat d’exposar el que un vol, on ho reconec: molts cops no ho aconsegueixo :p )

tato25 ha escrit:
No et tallis ni ho adornis, home. Digues "covard" i llestos.

No et diria covard, més bé diria que és una mica de tossudesa i una mica d’orgull ferit. No t’ho prenguis a mal eh, que has dit que no em talli. I per la meva part també.

tato25 ha escrit:
"saps que la porta la tens oberta per tornar quan vulguis"
Ho vols resoldre amb un toc reconciliador.

Nop, vuic dir que no estàs expulsat (de moment), i que no anem a esborrar el teu usuari com ens demanaves, tens la porta oberta a tornar, com has fet (ja sigui per un moment, per una temporada o permanentment).

tato25 ha escrit:
Això què és? Hipocresia, demagògia, xantatge emocional, interès...?

Bé, ja m’he explicat, però com he dit pots interpretar-ho com vulguis.

tato25 ha escrit:
És un: "rectifica i comparteix les teves releases?"
Que jo sàpiga, no estic lligat a ningú?

Nop, no t’he demanat en cap moment que comparteixis de nou les teves releases, ni ho penso fer. Només he dit que em sap greu per les 3eres persones que no han estat implicades en tot això (que són moltes), per la comunitat, mai per mi. Em sap greu de debò, però estàs en tot el dret de plegar les releases quan vulguis (encara que no estaria malament que donesis una mínima explicació en algun dels teus posts, que estic segur que encara hi ha molta gent que no s’ha assabentat de res).

tato25 ha escrit:
Sóc tan lliure d'entrar com de sortir.

Ets lliure d’entrar si acceptes les normes que hi han, i ets lliure de sortir si no t’han fet fora abans (tu i tots).

tato25 ha escrit:
Tan sols no volia ni demanava un tracte diferent/preferencial per a mi

I jo t’he dit que no t’he donat cap tracte preferent encara que hagis pogut tindre eixa percepció. En el tema de medides i avisos he actuat com ho hagués fet amb qualsevol altre, i com vaig dir estàs a una de que proposi el ban temporal. Ara, ets lliure de pensar que si hagués sigut un altre usuari hagués actuat d’una altra manera, això ja depèn de tu.

tato25 ha escrit:
- Algú més s'ha equivocat?
Doncs mirant els darrers missatges, tot fa indicar que no.

Jo no diria això, al comentari que tens dalt he dit que en un moment donat m’ho he pres com un atac personal. Així que he afirmat que vaig deixar de banda l’objectivitat en uns quants moments del final i això, encara que intentava no fer-ho, va condicionar certes respostes que et vaig donar.

tato25 ha escrit:
Jo marxo, esborro i deixo us penjats = el rabietes, ens tracta de roïns, el puto crio, es fa el màrtir, el que no li agrada res de TVC.

Poso en negreta el que jo he dit, perquè no anava dirigit ni a que et fossis, ni a que esborrasis i ens deixasis penjats. Anava pel teu últim comentari on, literalment ens deixaves com els roïns i et rentaves les mans.

Bé, això és el que tinc que dir per la meva part, ara us deixo que m'he saltat un bon tros de feina, i em tocarà quedar-me una estona més per acabar amb tot ^^u

:adeu:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 06 des. 2014, 00:09

tato25 ha escrit:
I sóc com sóc, ni millor ni pitjor que ningú, i quan quelcom no m'agrada ho dic. I no, no vull anar de màrtir ni és la meva intenció, eh, Miles?
Tan sols no volia ni demanava un tracte diferent/preferencial per a mi, sinó que tothom el tingués igual, per molts projectes que portés/contribucions a la web/el que càrrec que tingués.


Tan bon punt has incomplert la norma aquella els moderadors han vingut a dir-t'ho. No t'han donat cap tracte diferenciat. Ets tu el què s'ha cregut el diferent i el que s'ha pujat al pedestal. Ho veus com no has entés el què ha passat i el què t'han dit els moderadors? I amb aquest "berrinche" de "me'n vaig i m'ho enduc tot amb mi" no fastidies ni a la moderació ni a mi, que és amb qui estàs picadet, sinó a la resta d'usuaris que res han fet en tota aquesta conversa. Més que res per a que t'adonis que fent això només fas més gran la bola que ja tenies feta.


I saltant-me la resta de coses que dius, on ja tornes a pixar fora de test pensant en xantatges emocionals, hipocresies i tal, només et diré que quina barra que tens de dir-lis als moderadors que fan malament la seva feina quan ets un usuari que s'ha passat per l'Arc del Triomf els avisos que t'han anat fent. Ho recordes quan després del primer avís vas dir que eres així de rebel? xD Ara no vinguis amb aquesta falsa modèstia, que fent això és justament a tu a qui se li cau la careta de les que parles. xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 06 des. 2014, 00:17

Va, deixem-ho estar. Ja està bé de tanta discussió inútil, no porta a ningun lloc això. Si de totes maneres ningú guanyarà i ningú dirà "jo estic equivocat". Ja sigui per orgull, per la mentalitat tancada o per qualsevol altre cosa.
 
Avatar de l’usuari
Laliga
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 10 març 2013, 12:17

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dg. 07 des. 2014, 14:31

Es una llastima que acabi el cicle de pel·lícules. El poden amplia amb unes quantes mes.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dg. 14 des. 2014, 01:15

Be, parlant del tema del fil de nou:

El dilluns 15 de desembre fan la peli de "El castell al cel" a les 15:49... em pregunto si es el millor horari per emetre una peli d'anime quan la majoria del públic potencial no esta a casa ^^u

PD: Ara sembla que faran un cicle de pelis de Tom i Jerry i no es conya ^^u
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dg. 14 des. 2014, 01:41

diran que es una pelicula que es per adults i aquesta hora estan ja a casa i llestos xD
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dg. 14 des. 2014, 03:00

Quina cosa mes rara, a la web del Super3 diu que faran la peli el dilluns i a la guia del TDT (EPG) posa el diumenge....
Web:
http://www.ccma.cat/tv3/programacio/canal-super3/

EPG:
domingo, 14/12/2014, 15:50 - 17:52 (02:02)
Super3/33 (cat)

El castell al cel
(Dibujos/Marionetas)

La Sheeta és l'única persona al món que coneix el secret de la ciutat flotant, resultat d'una civilització que sembla que està extingida. I en Pazu és un jove rebel que es creuarà en el camí de la Sheeta. Arribar al castell del cel i conèixer els seus misteris ocults es convertirà en una odissea plena d'aventures i personatges, que reforçarà, al mateix temps, la relació d'afecte que hi ha entre en Pazu i la Sheeta davant de l'adversitat.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dg. 14 des. 2014, 09:14

Suposo que faràn la peli avui com cada setmana, a més, dubto que vulguin treure els Dalton ^^u
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants