Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 01:22

Equilibrada, d'acord, però repetitiva. Que sí, que serà més barat, que reben pocs diners per part de la Generalitat, que ens posen anime, però continuo pensant que és gastar per gastar.
És com a Setmana Santa que sempre emeten Ben-Hur. Arriba un punt que ha de cansar per nassos, (no entro pas en la qualitat del material que s'emès).
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 16:24

No és gastar per gastar. Com ja t'he dit, han d'omplir la graella amb quelcom i part d'aquest quelcom és anime, però com no arriben els diners per a llicenciar i doblar un de nou, agafen un ja emés i ja doblat. No té més, és la consecució més llògica davant d'aquest problema.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 18:17

Jo crec que hi ha molta excusa amb aixo dels diners, que si que estan en una crisis molt grosa, pero poden perfectamente deixar de pagar "drets" de tom i jerry per exemple, i treure ranma o alguna ja "doblades" una cosa es tenir pocs diners per adquirir noves llicencies, i un altre es maldistribuir les que tens, per exemple, si ells tenen al seu abast 13 series anime, doncs es tan sencill com que cuan s'acabi els drets de una, agafar una altre ja doblada, com ranma, fly, dr slump, no paran de comprar capitols de doraemon, per aixo si tenen diners... i la murga del tom i jerry cada dia? vinga home... una cosa es fer servir els diners de excusa i altre que al gent s'ho cregui, amb una bona administracio, es poden comprar series ja doblades poc a poc... Recordeu que els diners provenen de nosaltres, nomes ens prenen el pel
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 18:28

Ni idea de a quin fil va ser, però busca a aquest subfòrum el post d'un usuario que va posar on TVC li va explicar que tenen una normativa que mana sobre la graella del canal, i que ordena que ha d'haver un cert percentatge de produccions europees i un altre percentatge d'altres països (no recordo com s'organitzava). Per no dir que Tom i Jerry de segur és molt més barata que inclós el Dr. Slump.

No és creure el què diuen, és raonar-ho una mica.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 19:51

Miles_prower ha escrit:
No és creure el què diuen, és raonar-ho una mica.


Pues razona tu que no solo he dicho tom i jerry, tambien he hablado de doraemon, una de las licencias mas caras en anime por cierto de japon.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 20:00

Aquesta és la gran programació de TV3:

19:59
Tom i Jerry
Riu bé qui riu darrer
Subtitulat VO 7 web 20:10
Tom i Jerry
Migdia reial
Subtitulat VO 7 web 20:17
Tom i Jerry
Llevant àncores
Subtitulat VO 7 web 20:23
Tom i Jerry
Festa nacional
Subtitulat VO 7 web 20:29
Tom i Jerry
Crida a les mixetes
Subtitulat VO 7 web 20:36
Tom i Jerry
El cavallet de mar
Subtitulat VO 7 web 20:43
Tom i Jerry
Dins la gossera
Subtitulat VO 7 web 20:50
Tom i Jerry
El gat del Calypso


Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 21:11

Fa mes de 20 anys que donen doraemon sense parar....

Aviam, el Super3 es desde les 6:00 del mati fins a les 21:30 de la nit.

En tot aquest temps la programacio japonesa (anime) dura (es l'hora de la EPG del TDT i segurament inclou publicitat, pero be, tampoc ho fare al milisegon jeje):
NOTA: (Es la programacio de dilluns a dijous)
Doraemon: 7:21 - 8:41 (1h:20min)
Shin Chan: 13:48 - 15:02 (1h:10min)
One Piece: 15:02 - 15:47 (49min)
Bola de Drac Z: 20:54 - 21:25 (31min)

Total: 3 hores 50 minuts

Es a dir, que de les 15 hores i mitja que emet el Super3 nomes 3 hores i 50 minuts son d'anime.... es a dir, un 24,73 %


Ara be, segons aquesta llei hi ha d'aber un 51% de la programacio que sigui d'origen europeu.... pero clar, suposo que com es evident tots els dibuixos americants que emeten els compten com a programacio no europea (que ve a ser la mateixa mer--)

Pero be, tenint en compte que doraemon ho han emes mes de 20 anys sense parar (que jo recordi) ja podrien emetre cualsevol dels altres animes classics... Ranma, Dr Slump i un llarg etc...

Jo la veritat es que preferiria que el canal funciones menys hores pero que la programacio no fos tant merda, peruqe sincerament, fora d'aquestos animes que he dit que emetent, la resta semblen dibuixos per a nens de 3 anys :v

I be, els horaris tampoc estan massa ben pensats, sobretot el de one piece...

PD: Tambe me deixat que podrien emetre series angleses com Doctor Who, Torchwood, Sherlock i un llarg etc que tambe han deixat a mitjes per la desaparicio del 3XL.... i aixo si que son programes europeus...


Jo he exposat les dades, ara cadascu que pensi el que vulgui que tots som grandets i ningu ens ha de convencer de res ;)
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 21:17

terminator ha escrit:
Miles_prower ha escrit:
No és creure el què diuen, és raonar-ho una mica.


Pues razona tu que no solo he dicho tom i jerry, tambien he hablado de doraemon, una de las licencias mas caras en anime por cierto de japon.


Eso si acaso no sería problema de razonamiento, sería de lectura.

Y TVC no paga la licencia de Doraemon, la paga Luk International. TVC sólo paga los derechos de emisión para aquí Cataluña a Luk, y encima ya la tiene doblada, así que da igual lo que cueste la licencia.

Justament per això no emeten altres sèries com Ranma o El Petit Xef, perquè no hi ha cap companyia que tingui la llicència ara mateix, així que TVC hauria de pagar-la, cosa que no interessa. Només caic en Dr. Slump que ara la tingui una empresa espanyola, el fet de per què no la han agafat ja no ho se...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 21:42

Arait tambe te les llicencies de molts animes i alli les te morintse de fastig perque ninguna TV els hi compra els drets d'emissio...

A mi el que em molesta mes es que hi ha series que sembla que mai les podran traure de la programacio i que fa anys i anys que les fan....cof cof doraemon...
I tambe em molesta que la programacio en general es molt dolenta, fan dibuixos animats que son dolents en tots els sentits, argument (alguns ni en tenen), dibuix, animacio.... em fan creure que els posen nomes per emplenar la graella de la programacio i que amb aixo estan tirant els diners (que si, que poden ser mes barats que els animes pero gratis no son...), tal i com diu tato, podrien estalviar els diners i comprar alguna cosa amb mes valor i no fer sempre el mateix, fins i tot com he dit, com si volen emetre per emplenar publicitat o les tipiques ratlles de colors de quan un canal no emet res xD sincerament no el trobaria a faltar en aquestes hores per al que fan ara....
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 21:55

Esque no hi ha cap excusa, totes les series que fan costan diners, jo veig mes un problema de mala administracio per part de tv3 que no saben el que vol la gent, que res de diners, perque si tens menys diners, doncs es compren menys series i pelis, pero una cosa es comprar menys, i un altre tenir 4 anys fent les mateixes series i gastanse diners en els mateixos drets... sin contar que els nous capitols de doraemon s'han de doblar tambe, i aixo tambe requereixen diners... no dic que cada mes facin una serie, pero almeys un cop a l'any podrien fer per exemple ranma, despres al any seguent, fly, al any seguent dr slump... pero no, es millor portar 20 mil series de plastelina que mes que per nens sembla per gent amb problemes mentals o fer el mateix mil vegades repetit... (com tom i jerry o doraemon)

Alguns oblideu que el super 3 porta sen una merda desde fa molts anys molt abans de que la crisis no hi fos... per aixo el 3xl va rescatar series anime, el super 3 esta orientat a portar brossa que no vol ningu amb dos dits de front, jo crec que com dic mes que per diners ( que hi falten) pero mes que per aixo es que el club super 3 els portan 4 ximples que pensen que els dibuixos son per a nens i porten les 4 series de plastelina... perque si us fixeu per exemple bola de drac el fan perque el van rescatar del 3xl que sino tot seria doraemon, tom i jerry, robello, plastelina forever, etc etc...
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 22:06

fabrebatalla18 ha escrit:
Arait tambe te les llicencies de molts animes i alli les te morintse de fastig perque ninguna TV els hi compra els drets d'emissio...


La única explicació que trobo en això és que Arait demani més pels drets d'emissió de les seves llicències...

fabrebatalla18 ha escrit:
[...] tal i com diu tato, podrien estalviar els diners i comprar alguna cosa amb mes valor i no fer sempre el mateix, fins i tot com he dit, com si volen emetre per emplenar publicitat o les tipiques ratlles de colors de quan un canal no emet res xD sincerament no el trobaria a faltar en aquestes hores per al que fan ara....


La idea "d'estalviar" per a comprar sèries millors perdoneu però és una ingenuïtat. Una de les coses per les que destaca TVC és per la seva vocació de servei públic, i no tallaran la programació "X" temps equivalent al què seria Tom i Jerry o Doraemon per a després emetre només uns pocs episodis d'una sèrie nova de trinca. Aquesta cansina repetició de Tom i Jerry no és malgastar els diners, és una decisió presa per al menys poder posar quelcom als nens, perquè sempre és millor Tom i Jerry que no tenir res.

No li doneu més voltes. Ja sabeu que la secció juvenil/infantil de TVC té els diners que té i la prova està en les repeticions aquestes. I la única solució realista que ho solucionarà és que els hi ampliin el pressupost. Fins a llavors, a fastidiar-nos toca.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 22:25

Molt cert el que has dit terminator, jo crec que a banda dels diners (que son importants) hi ha mes factors a tenir en compte, com per exemple la falta de voluntat per a posar una altra programacio, em pregunto fins a quin punt s'han matat pensant amb la programacio actual :v . Un altre podria ser la mala gestio del canal, en general, TV3 gasta molt per a algunes coses i poc o gens per a altres...que l'esport3 tingui mala audencia, es igual, l'esport es l'unic que importa, aixo mai es toca...

PD: Sere tot l'ingenu que tu vulguis, pero no soc tan vell i encara recordo com abans els canals estaben moltes hores sense emetre res i ningu es moria.... :lol:
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 22:27

fabrebatalla18 ha escrit:
Molt cert el que has dit terminator, jo crec que a banda dels diners (que son importants) hi ha mes factors a tenir en compte, com per exemple la falta de voluntat per a posar una altra programacio, em pregunto fins a quin punt s'han matat pensant amb la programacio actual :v . Un altre podria ser la mala gestio del canal, en general, TV3 gasta molt per a algunes coses i poc o gens per a altres...que l'esport3 tingui mala audencia, es igual, l'esport es l'unic que importa, aixo mai es toca...


Vinga va, no hi tornem. xD El futbol (que és la majoria de contingut del canal Esport 3) dóna de lluny més audiència que la programació infantil i juvenil, i amb un dia que posin un partit normalet ja han escombrat de sobres l'audiència que tindria la millor estrena anime o no anime que se t'acudís. xD Si té més audiència, és més publicitat que podran posar (i més cara), amb el qual podran aconseguir més diners. Per això aposten abans per l'esport (futbol i basquet bàsicament) abans que amb animes o series per a nosaltres, perquè poden aconseguir més diners.

Quantes vegades hauré explicat això ja? xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 22:38

Miles_prower ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Molt cert el que has dit terminator, jo crec que a banda dels diners (que son importants) hi ha mes factors a tenir en compte, com per exemple la falta de voluntat per a posar una altra programacio, em pregunto fins a quin punt s'han matat pensant amb la programacio actual :v . Un altre podria ser la mala gestio del canal, en general, TV3 gasta molt per a algunes coses i poc o gens per a altres...que l'esport3 tingui mala audencia, es igual, l'esport es l'unic que importa, aixo mai es toca...


Vinga va, no hi tornem. xD El futbol (que és la majoria de contingut del canal Esport 3) dóna de lluny més audiència que la programació infantil i juvenil



Olvidas una cosa fundamental que se le olvida siempre al gobierno, tv3 es un canal publico, no una empresa privada, su cometido no es forrarse descaradamente (o no deberia serlo) su principal cometido es ofrecer el mejor contenido a las personas, no para estrugarse los bolsillos de billetes, porque sino seria una empresa privada y el sueldo se los pagaria sus putas madres... si porque el sueldo lo pagamos todos nosotros, por lo tanto la eleccion es muy facil:

empresa privada = el sueldo sale de sus bolsillos por eso tienen libre derecho a forrarse

empresa publica = Dinero de los impuestos de la gente para ofrecer un servicio de calidad ( eso deberian hacer) pero a mucha gente se le olvida lo que es tv3... si lo unico que les interesa es forrarse, entonces que cojan y se desvinculen del dinero publico no te jode? no... es mejor tener ambos dineros no? el publico y el que puedan trapixear por ai... venga ya hombre! si sabes lo que es o deberia ser una empresa publica deberias entenderlo

Manda huevos que una empresa donde les dan subvenciones para comprar todo el material, y donde les pagan el salario, tengan encima libre derecho a que lo que ganen sea tambien para sus bolsillos... entonces por esa regla de 3 montemos todos un negocio cada uno, que nos pagen todos los gastos los demas y luego lo que saquemos tambien para nosotros! (asi nos va todo)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

ds. 15 nov. 2014, 22:52

Jo no m'identifico amb aquesta enorme audencia que dius que te sport3, per mi aquest canal sobra, el podrien unir amb TV3 o el 3/24 o TV3HD, i a sobre que tenen un canal nomes per a esports cada dos per 3 tallen la programacio de TV3 per a posar el partits mes importants....

Ara be, com diu terminator, tot i que jo potser ho diria mes finament xD aquesta empresa es publica i hauria d'oferir un servei per a tots, no nomes per als que els hi agraden els sports i para de comptar.... i si, que es un suicidi segons tu invertir en un canal juvenil, pero jo crec que ho es perque no ho visualitzen correctament, com si no hi hagues milers de productes per a nens que anunciar en aquestos espais juvenils.... es nota que no has vist mai com es posen els nens quan veuen una cosa que els hi agrada i no calle fins que els hi compres... qui no ho ha fet mai? et penses que perque la publicitat estigui dirigida a nens es ineficaç? de fet crec que es la mes eficaç, els adults pasen olimpicament dels anuncis, quan ni hi ha canvien de canal...

Et dic aixo de la publicitat perque es l'excusa que sols posar per a que possin programes que segons tu veura mes gent, per a que puguin posar mes publicitat.... doncs jo amb aixo no estic d'acord com ja te dit.

Igualment aixo es un debat etern, pero sent tu com ets un espectador amb ganes de veure anime (o aixo suposo) no entenc com pots defensar a aquestos pocavergonyes de TV3, de vegades sembla que treballis alli....

Quan tu dius que es la visio mes realista, jo penso que es la menys revindicativa i la mes facil, deixarlos fer el que els hi doni la gana, pero a mi no m'agrada resignarme i callarme...

Jo deixo aqui el tema...

En quant a les pelicules de Ghibli a mi si que m'agrada que les facin, pero espero que quan les acabin pensin amb altres animes o pelicules d'animes interesants i sobretot espero que no siguin les pelis de bola de drac...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants