terminator ha escrit:
Olvidas una cosa fundamental que se le olvida siempre al gobierno, tv3 es un canal publico, no una empresa privada, su cometido no es forrarse descaradamente (o no deberia serlo) su principal cometido es ofrecer el mejor contenido a las personas, no para estrugarse los bolsillos de billetes, porque sino seria una empresa privada y el sueldo se los pagaria sus putas madres... si porque el sueldo lo pagamos todos nosotros, por lo tanto la eleccion es muy facil:
empresa privada = el sueldo sale de sus bolsillos por eso tienen libre derecho a forrarse
empresa publica = Dinero de los impuestos de la gente para ofrecer un servicio de calidad ( eso deberian hacer) pero a mucha gente se le olvida lo que es tv3... si lo unico que les interesa es forrarse, entonces que cojan y se desvinculen del dinero publico no te jode? no... es mejor tener ambos dineros no? el publico y el que puedan trapixear por ai... venga ya hombre! si sabes lo que es o deberia ser una empresa publica deberias entenderlo
Manda huevos que una empresa donde les dan subvenciones para comprar todo el material, y donde les pagan el salario, tengan encima libre derecho a que lo que ganen sea tambien para sus bolsillos... entonces por esa regla de 3 montemos todos un negocio cada uno, que nos pagen todos los gastos los demas y luego lo que saquemos tambien para nosotros! (asi nos va todo)
Y a ti se te olvida que TV3 siendo un canal sólo para Catalunya mantiene un nivel de calidad equiparable al de los estatales. ¿De verdad crees que este nivel se mantiene únicamente con lo que recibe de los presupuestos de la Generalitat?
fabrebatalla18 ha escrit:Ara be, com diu terminator, tot i que jo potser ho diria mes finament xD aquesta empresa es publica i hauria d'oferir un servei per a tots, no nomes per als que els hi agraden els sports i para de comptar....
Ja fan aquest servei per a tots. Una altra cosa és que no t'agradi o que sigui millorable.
fabrebatalla18 ha escrit:i si, que es un suicidi segons tu invertir en un canal juvenil, pero jo crec que ho es perque no ho visualitzen correctament, com si no hi hagues milers de productes per a nens que anunciar en aquestos espais juvenils.... es nota que no has vist mai com es posen els nens quan veuen una cosa que els hi agrada i no calle fins que els hi compres... qui no ho ha fet mai? et penses que perque la publicitat estigui dirigida a nens es ineficaç? de fet crec que es la mes eficaç, els adults pasen olimpicament dels anuncis, quan ni hi ha canvien de canal...
Segons jo no, que jo no he inventat res d'això que he dit. xD
Respecte això que dius de la publicitat, ja ho he comentat al menys dues vegades. xD Però vinga, ho torno a explicar. Primer de tot, els canals infantils/juvenils tenen de per si audiències baixes. Això fa que ja de per l'únic fet de ser infantil/juvenil el "caché" del canal per a cobrar als anunciants haurà de ser baix. A això has de sumar que la publicitat a un canal així te una retornabilitat baixa: anunciar-te no dóna un percentatge de ventes directes, per una mica simplista però senzill: els nens, que són qui veuran els anuncis, no són qui ho han de comprar. Per això la publicitat als canals infantils quan és més rendible és al Nadal, perquè allò que el nen veu és allò que demanaran i allò que els hi compraran. Sí, la publicitat dirigida a nens és ineficaç a époques no nadalenques, d'aquí que es pagui tant poc per ella. I ni molt menys és més eficaç que en els adults. Primer, perquè en el món dels adults, qui veu l'anunci és qui ho comprarà, aixì que els anunciants arriben justament a qui volen que els hi comprin, i després, perquè la publicitat no sempre es fa per vendre, sinó per a ensenyar l'abast de la companyia que es publicita. Una marca que pot anunciar-se amb cartells enormes als carrers, a camps de futbol, o a la TV dóna bona imatge, i una bona imatge és confiança per al client. D'aquest fet surt el què molts productes portin el cartell típic de "Anunciado en TV".
És tot un món d'estudi que necessitaria el seu propi subfòrum. xD I encara diré més: és possible que gràcies a aquests extres que guanya TVC per publicitat ens haguem pogut permetre el luxe (perquè és un luxe) de veure episodis nous de sèries com One Piece o llienciar d'altres com Eureka Seven.