Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dl. 01 des. 2014, 23:41

Despres us queixeu-ho que no hi han novetats, si es que ...

http://oci.diaridegirona.cat/tv/noticias/nws-367486-super3-estrena-serie-invizimals.html

PD. Enrecordeu-vos que per llei, al ser un canal public, estan obligats a emetre un nº minim d'hores (encara que si vulguessin podria ser el 100% ja que no hi ha maxim) de produccion europea i aixo esta inclos.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dl. 01 des. 2014, 23:47

Realment aques tema es casi imposible de parlar sense entrar en "politica" jo penso que es molt diferent obrir un post amb el titol de "A quin partit politic voteu?" que dintre d'un tempa d'anime i de llicencies de doblatge i demes, es parli de politica.... crec que les normes haurien de ser mes flexibles i a mes que per a mi aixo no es un forum "privat" com han dit abans, per a mi aixo es una comunitat d'usuaris i si arribesim al punt de prohibir certes coses aquest forum moriria, ja que sense usuaris que comentin un forum no es res....


I be, crec que poc mes puc afegir a tot el que ha dit en tato, tot i aixi comento per a recolsarlo i per dir que per a mi te molta rao el que diu. Potser li posaria mes enfasis a la part de que en alguns casos si hi ha diners per a nous doblatges d'animes/pelis, i si no ja veurem que passara amb la saga de Buu de Bola de Drac Kai.... nomes dic que si la doblen em sentara com una patada als o***....

PD: taketokun.... ja ho vaig comentar en uns missatges anteriors, el % es el 51% de produccions europees i tambe vaig fer uns calculs i aquest % el superen força... de fet d'animes nomes hi habia un 20% o aixi (ara ho dic de memoria) i casi tot el % era doraemon i shinchan que han repetit fins el aborriment xD
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 02 des. 2014, 13:00

tato25 ha escrit:
Miles_prower ha escrit:
Els drets d'emissió òbviament són això, drets per a emetre la sèrie. Però alhora hi ha la llicència, que es el que permet la localització (doblatge, subtítols...) de la sèrie.

Per tant, per a poder-la doblar, TVC ha de pagar també la llicència ja sigui tota sola, en cooperació amb alguna distribuïdora d'aquí, o bé cedint el doblatge en català a canvi de la part que li correspon pagar.


No. La llicència ja inclou el permís per a poder doblar-la. Tv3 només ha de pagar els drets d'emissió i òbviament el doblatge per a tenir-la en català. Si per exemple ara volguèssim emetre Evangelion en valencià (per dir una sèrie que crec que no existeix en aquest idioma), no hauríem de pagar cap llicència per aquest doblatge perque qui paga el permís de poder-la doblar a Espanya és Selecta Visión. D'aquí que la llicència sigui més cara que els drets d'emissió, perquè inclou moltes més coses.

Si fos privat, entraria només els usuaris que l'amo volgués i no he vist que això passi. No és una democràcia, correcte, però tampoc tenen el cartell de dret d'admissió. :xiulant:


Com ja he dit, estàs equivocat. Que sigui d'entrada lliure no impedeix que sigui un lloc privat amb normes privades, normes que acceptes quan et registres, per cert (deixant encara més clar que és una bestiesa queixar-se per elles després). I sí, es reserven el dret d'admissió, perquè tot i que hagis entrat, et poden fer fora quan vulguin, hagis trencat les normes o no. xD

Ah per cert, no només ho paga una persona. La major part, sí, però també hi han usuaris que aporten els seus donatius desinteressadament.


Qualsevol entitat privada pot pertànyer tant a una sola persona com a un grup.

Coi, si un producte funciona, a què ve carregar-s'ho de cop i volta? No té ni cap ni peus ho miris per on ho miris.


Que no té ni cap ni peus ho miris per on ho miris??? Mira, això ja és per enviar-te a passeig una bona estona després de les llargues converses que hem tingut i demostra altre cop la teva mania de no voler reconèixer la realitat. xDD

A veure tato, estem en crisi, s'ha de retallar despesa pública, i la programació infantil i juvenil és la que menys rendibilitat té de tota la que hi ha. Explica'm siusplau per on recoi mires per no trobar-li ni el cap ni els peus a aquesta història, explica-m'ho. xDDDD

I com van acabar les dues vegades el 3xl? Per què no tancar l'Esport3/33-Super3?
Un perquè dóna beneficis, suposo, al tractar-se d'esport, i els dos altres perquè tindran menys despesa en mantenir-los en emissió que el 3xl, no?


El 33 es manté perquè viu majoritàriament de la producció pròpia. El Club Super 3 s'ha mantingut versus el 3xl imagino perquè els més petits tenen prioritat respecte l'audiència juvenil, cosa la mar de comprensible.

Siguem clars, els esports que donen pasta o tenen major demanda, són la F1 i el futbol de primera divisió/Champions. La resta d'esports són una :kk: en comparació amb els beneficis dels anteriors mencionats.
A banda que són esports més minoritaris, la majoria de les retransmissions són de les seccions del Barça. Com si ara també haguéssim de pagar encara el fitxatge d'en Neymar d'en Luis Suárez o d'en Douglas, que no el coneix ni sa mare, el sou d'en Messi o la baixa del coix Vermaelen, això sense comptar els plats d'escudella que es carda en Zubi.
He d'enriquir jo amb els meus impostos al Barça i més sent jo "merengue", i en canvi no puc dir que els gastin en anime? :huh: Doncs sembla que no. :plora:


Massa vegades he explicat el perquè del favoritisme dels esports respecte la programació infantil i juvenil, no crec que calgui tornar per enèssima vegada. I entenc perfectament com et molesta això, inclós una mica més perquè a mi no m'agrada el futbol ni sóc de cap equip.

Miles_prower ha escrit:
Segon, no parlis de la rendibilitat com si fos un terme només relacionat al negoci privat i en vistes d'obtenir tan sols superávit quan en realitat és un concepte que busca la sostenibilitat de qualsevol servei, privat o públic.

Ara em dius que TVC no se sostenia per culpa de l'anime? :front:


La frase que cites no diu això ni molt menys. El què t'he dit, bàsicament, és que TVC si s'ha preocupat per la rendibilitat no ha estat per si feia negoci o no que és el què tu afirmes, sinó per assegurar el manteniment del seu servei infantil/juvenil. Has dit que només s'interessaven pels beneficis entesos per a fer negoci d'ells, com si fòssin una entitat privada, mentre que en realitat la rendibilitat s'ha mirat per assegurar el manteniment del servei.

No serà per la mala gestió d'alguns pocs?


Quan havia bonança econòmica vam tenir un munt de sèries. Quan s'ha hagut de retallar s'ha retallat en la programació infantil i juvenil perquè és la que suposa més costos i aporta menys retorn, però al menys s'ha aconseguit que es quedi el servei, millorable, però que no es perd. Si tu aquí veus una mala gestió malament anem.

T'ho repeteixo un altre cop. Tens la teoria molt ben estudiada i te la saps de cap a peus, no t'ho nego. Ara bé, en qüestió de com es posa aquesta teoria en pràctica vas bastant perdut. Jo de tu miraria de millorar el teu concepte perquè després serà massa tard, t'agafarà per sorpresa i picaràs de morros a terra. ;-)


Perdona tato, però les sobrades deixa-les per a quan te les puguis permetre. Valenta incongruència la que em tires en cara quan ets tu el que continuament ha de ser corregit per justament dir coses o que no tenen llògica, o no tenen base, o inclós algunes responen a conspiranoies. Després de tantes vegades que t'he demostrat que t'equivocaves en les vàries coses que has afirmat en les diverses converses que hem mantingut, perdona però crec que no t'interessa parlar sobre qui té els conceptes equivocats o qui va perdut aquí.

Clar que té un preu, com el futbol, la F1, etc... Però clar, per l'anime, no i per a les seves produccions pròpies, tampoc, i per això ens cobraran 25 cèntims d'€ a tots els usuaris d'adsl a Catalunya. Mira que bé... No en tenen prou amb els impostos que paguem que ara, a sobre, han buscat una altra via per treure'ns més diners.
Per què no es baixen el sou un 50% i deixen de tocar el pebrots? No els hi he vist de fer encara. Aquesta és la realitat. Ni teoria ni punyetes.
Tindrien per a pagar la resta d'episodis d'One Piece, del Detectiu Conan i de Bleach.
Però no, és més fàcil treure's un impost de la màniga estil SGAE i escanyar més a la gent, que prou en té per a arribar a final de mes, si pot. Bé, li cobraran als proveïdors del servei ADSL, i aquests són tant bones persones que no ens afectarà a la factura. Sí... és clar.


No sé quin estatus social tens, però deu ser diferent al meu, perquè dius unes coses com si estiguessis en una poltrona on els problemes els veus passar de llarg o no t'arriben ni a la sola de la sabata.


Malinterpretes la meva posició. He deixat clar moltes vegades que a mi m'encantaria tornar a tenir un servei com el què teniem abans. Jo només intento explicar el perquè de que ara tinguem el servei que tenim, cosa que no significa que m'agradi o em doni igual.

La veritat és que no hi han diners per a res destinat a la gent, però sí que n'hi ha per a omplir-se les seves butxaques a cabassos, muntar consultes, futbol, F1...


No hi ha res destinat a la gent. Ja, si és que el futbol o la F1 són productes de tercera categoria que veuen quatre gats aquí a Espanya...

[EDITAT PER MODERACIÓ]


Aquí ja barrejes massa temes que primer, tenen a veure amb política, així que no ho tractaré per no trencar les normes, i segon, poc tenen a veure amb el què estem parlant que és molt més bàsic.

Ho dic en el sentit que gairebé a tot fil general que comento, (no als de distribució per entendre'ns), rèplica teva que em trobo. ;-)


Serà que no hi ha fils del fòrum on has parlat i no m'has vist el pél. xD

Vols una base? Té, la meva percepció. Si no t'agrada, què hi farem... :xiulant:

*super duper totxo*


Primer de tot tato, quan parlo de que aquestes afirmacions no tenen base, em refereixo a que no tens cap fet real que confirmi el què dius, no parlo de la teva percepció, així que amb perdó no veig a què ve explicar-me el teu punt de vista de la història de l'ànime a TVC... Tan sols has explicat una línia temporal (acompanyada de suposicions teves) i després has aportat un únic fet: que els actors de doblatge es van estranyar amb el tancament del 3xl, i cap d'aquestes dues coses demostra l'afirmació que havies fet: "Volen que pensem que allò va ser una moda i que ja ha passat."

Després, tens dues idees equivocades: que s'agafaba l'anime per a fer negoci, i després que l'anime llavors era rentable i ara no.

Per més que insisteixis, TVC amb el seu Club Super 3 ha donat un exemple de servei públic (crec que no cal que parli de tots els beneficis de ser súper com entrada gratuïta a una inmensitat de llocs de Catalunya o la Festa dels Súpers), i com a tota cadena pública, les adquisicions de drets de productes de millor qualitat només respón al motiu de donar un millor servei i no al de fer negoci, i amb l'anime més que res, pel segon punt que t'he dit en el que t'equivoques: l'anime (i la resta de programació infantil/juvenil) MAI ha estat rentable, ni ara ni abans, i també per un altre fet, que TV3 no llicenciava els productes derivats de la sèrie, amb el qual ja em diràs tu el negoci que es feia (no, amb la publicitat no, com ja he dit moltes vegades). Per què emetien anime, llavors? Perquè havia un coixí econòmic que permetía al canal el caprici d'emetre'l (repeteixo: la programació infantil i juvenil és un pou sense fons on poses diners i apenes en tornen).

T'agradi o no, les coses són així per més voltes i conspiranoies infundades que vulguis buscar. De tots els que teniem, a l'actualitat només hi ha dos canals que es poden permetre el car privilegi d'emetre estrenes per a petits i joves: Clan i Boing, una recolzada per una corporació pública de nivell estatal i l'altra per una enormísima empresa privada. La clau és tenir algú darrere que t'ho pugui pagar, no el fer negoci perquè amb aquests serveis no es fa negoci.

Resumint, abans TVC tenia diners de sobres per a permetre's excessos emetent animes i tot allò que vam veure de petits i no tant petits. Ara tot i tenir bons ingressos de la publicitat derivada dels programes estrella de TV3 i sobretot i del futbol i la F1 (que és per què es mantenen, perquè la seva publicitat compensa), no arriba per a excessos no rentables com les estrenes d'anime. I bé, tampoc és del tot cert això últim, perquè, enllaçant amb el tema original del fil, segui tenint certes dosis d'anime com són les pel·licules de Ghibli. xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 02 des. 2014, 13:02

I sant tornem-hi... Editat el paràgraf que estava fora de tema i que el seu únic objectiu era despotricar sobre un tema no permès. Al pròxim comentari d'aquesta índole procediré a tancar el tema i prendre ja sí, mesures serioses. Esteu avisats.

I no em vinguis amb demagògia com aquesta eh tato:
tato25 ha escrit:
i no he vist past que s'hagi passat la goma d'esborrar perquè segons el seu parer no ha estat així.

Quan he permès molts comentaris teus (i d'altres usuaris), però sempre dins d'uns límits, i l'únic que s'esforça en anar un pas més enllà ets tu (i l'altra vegada en terminator també, responent el teu comentari) i ja no sé si ho fas per cridar l'atenció, per desfogar-te o per tocar les pilotes al personal. Però no, aquesta mena de comentaris no pense tolerar-los mentre existeixi aquesta norma (encara que estigui o no, a favor del que exposes).
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 02 des. 2014, 14:33

Jo crec que en tato volia dir que una norma que depen del parer de cada moderador mai pot ser justa, ja que es una norma subjectiva, per a mi una norma justa seria aquella que s'aplica sempre per igual.

Potser em diureu pesat pero de vegades es imposible devatre sense mencionar el transfons politic, ja que al cap i a la fi es un canal public que depen dels impostos que paguem.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 02 des. 2014, 15:06

És que no depèn de la subjectivitat: no es permet parlar de política ni directa, ni indirectament. Punt. Si no s'ha sigut contundent amb aquest aspecte és com tampoc s'és amb l'offtopic o amb qualsevol altra regla, sempre s'intenta ser més permisiu, que és el que demanes al teu anterior comentari, i sempre ha estat així, però pareix que si dones la mà per a que es pugui parlar de manera relacionada amb el tema, alguns aprofiten per parlar directament i sense relació, agafant tot el braç. I això és el que no pense consentir, i si per aconseguir això tenim que ser "justos" com tu dius, doncs tindrem que començar a complir la norma al 100%, per aplicar la norma sempre per igual, com vols (encara que abans demanaves flexivilitat...).
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 02 des. 2014, 18:05

Entro, demano disculpes, i fins una altra.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 02 des. 2014, 20:39

No entenc el perquè d'aquesta norma, sincerament. La direcció que agafa la discusió em sembla més que pertinent i interessant.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dc. 03 des. 2014, 10:46

En fi... podeu compendre o no la norma, però ara mateix és el que hi ha. Si voleu intentar canviar-la/informar-vos/preguntar hauríeu de fer un tema a Preguntes i suggeriments i l'admin que és el que va posar/posa les normes us contestarà. No hi ha més, és el que faria algú que no estigui a favor d'una norma, en comptes de saltar-se-les i reincidir fent cas omís a les advertències dels moderadors.

El missatge de tato s'entenia perfectament sense aquell paràgraf, sabia que no anava a permetre'l i que la persona amb la qual debatia no li respondria a aquell punt per estar fora de tema i anar contra les normes, ja dic que no sé a que venia el tornar a ficar-se de ple en el tema, suposo que ja era més un tema d'orgull personal, el mateix que li ha fet marxar.

Em sorprendria que marxis per això i era el que menys volia que passés, personalment em caus prou bé, li dones vidilla al fòrum i contribueixes amb moltes releases. Però si ho has decidit no hi ha més, segur que trobes un altre fòrum on puguis parlar lliurement de política. Aquí tenies l'oportunitat d'intentar canviar la norma, al menys de que t'escolitn, cosa que al món del que tant et queixes ho tens molt més complicat, si en comptes d'això o d'intentar no parlar de política a aquest fòrum prefereixes tocar el dos, només et puc dir que et vagi tot molt bé i gràcies per tot, i saps que la porta la tens oberta per tornar quan vulguis.

Aquest missatge és donant per fet que el teu "fins un altra" és un adéu definitiu, si era només un "fins demà" ja saps que penso en cas que et plantegis marxar per això :profident:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dc. 03 des. 2014, 14:58

Dubto que l'escoltesin per canviar la norma...jo fa MESOS que em vaig quexar de que un moderador s'esta saltant una morma repetidament i encara espero que algu faci alguna cosa al respecte....

Puc entendre que aquesta norma existeixi (la de no parlar de politica) per a no crear baralles, pero quan es debat de forma "sana" i es necesari mencionar el present i/o passat politic per entendre el perque un afirma que si hi ha o no hi ha diners per a certes coses o el perque afirma que no s'han gestionat be les coses... diria que en aquestos casos la norma no te mes que un sentit censurador, perque al cap i a la fi les normes teoricament estan per mantenir un ordre.

Be espero que en tato torni ja que dona molta vida a aquest forum ^^u

EDITO: Ho escric aqui per tal de no generar mes missatges amb offtopic:
Posat en el meu lloc, esperar mesos desde que vaig preguntar per ultim cop si hi habia cap novetat o no i habent respost nomes 3 moderadors (1 d'ells l'implicat) en el fil quan hi ha mes moderadors al forum i ni tan sols es va asomar l'admin, nomes em quedaba pensar que passaveu de mi com de la me.... pero be, m'alegra saber que aixo no esta parat, espero ansiosament la resposta ;-)
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 03 des. 2014, 15:31, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dc. 03 des. 2014, 15:21

Vaig afegir el "al menys de que t’escoltin" perquè ja sabia que anaves a respondre tu precisament. No pots dir que no t'han escoltat, saps que t'hem llegit i que s'està parlant (encara que vagi mooolt lentament…). El teu tema continua pendent i està en el procés final, et demano una mica més de paciència ja que en els pròxims dies tindràs una resposta de si es canvia la norma, si s'eliminen eixos posts o que passa finalment.

El tema de la norma de la política seria igual, si algú fa el post se li escoltarà, es parlarà i finalment es decidirà. Potser no canviï, però al menys ho haureu intentat, si tant us molesta aquesta norma.

I aquí deixo el tema, que ja s'ha desviat massa el fil, a veure si es torna a reconduir ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dc. 03 des. 2014, 16:28

ara que hi ha pocs diners potser seria bona idea que tv3 optes per comprar series mes antigues que no haguin estat emesses per tv3 aixi al menys seria una fomra de contentar a la gent mes jove, i suposso ke el ser mes antigues serien molt mes barates
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dc. 03 des. 2014, 22:27

1er - Cita al Miles, a la realitat que exposa i als fets els quals es basa.

Seré breu:

Miles_prower ha escrit:
A veure tato, estem en crisi, s'ha de retallar despesa pública, i la programació infantil i juvenil és la que menys rendibilitat té de tota la que hi ha. Explica'm siusplau per on recoi mires per no trobar-li ni el cap ni els peus a aquesta història, explica-m'ho. xDDDD


Et responc amb això perquè sembla que no ho has vist:
taketokun ha escrit:
Despres us queixeu-ho que no hi han novetats, si es que ...

http://oci.diaridegirona.cat/tv/noticia ... imals.html


Aquí tens la resposta al teu text marcat en negreta, a la realitat i als fets que tant menciones. Com pots veure en l'article postejat pel taketokun, sí hi han diners per a segons quines coses, siguin més barates o no que l'anime.
Sort que estem en crisi i s'ha de retallar... Doncs qui ho diria...
Com ja vaig dir, Doraemon, Shin-chan i DB/DBZ per a ells, no són animes, són productes que els hi aporta ingressos-beneficis/la gallina dels ous daurats.

Els "Invizimals"... ^^u Sense comentaris.

2on - Demagògia i resta de polèmica.

A:

Demagog? Qui? Jo?
Abans de tot, ja vaig comentar que si s'havia de prendre mesures més dràstiques, endavant, es digui tato25 o Miguel de Cervantes.
En adonar-me'n que no s'actuava contra mi, (i mira que he ficat la pota), et vaig posar a prova com a moderador, Steve, res més. I no m'equivocava respecte a la idea que em feia.
Un altre en el teu lloc, ja m'hauria cardat la cossa al cul, però em mantens en actiu, i veient el següent:

li dones vidilla al fòrum i contribueixes amb moltes releases.


ho començo a veure tot més clar.
Toco els pebrots al personal, però en canvi, li dono "vidilla" al fòrum i aporto release. Sóc un privilegiat i tinc un tracte especial/diferent?
I sóc jo el demagog?
Si fos un usuari que no li dóna "vidilla" ni aporta res, actueu ipso facto fent-lo fora?

Per cert, Animelliure existia molt abans d'en tato25, i continuarà sense en tato25. Però això ja depèn dels que quedareu. ;-)

B:

Més que parlar de la norma, diré que és la forma de moderar que teniu, i no només tu, Steve.

Em trobo amb:
- el cas que va plantejar en Fabre, encara està esperant una resposta. Es prendria més ràpidament una decisió si fos un usuari normal, però ei! És en Wachimiro, un moderador, un dels vostres, i no quedaria gaire bé cara a la resta de la comunitat, una acció en contra d'ell.

- El d'en tigrecill0, que sent banejat, hi va haver un parell d'usuaris que es van alegrar sense que moderació actués, o com a mínim un avís.

- I per què no, el meu darrer totxo, on gairebé el 50% d'ell parlo de política. Però clar, segons el parer vostre, el teu en aquest cas.

Steve Maister ha escrit:
És que no depèn de la subjectivitat: no es permet parlar de política ni directa, ni indirectament. Punt.

No és del tot cert aquest comentari que fas si mirem la norma:

No s'admeten al fòrum missatges/opinions que, segons el nostre parer, tinguin qualsevol mena de relació amb la política, ja sigui de forma directa o indirecta.


Però tant és, com sóc el que li dóna vidilla i aporto releases, "hacemos la vista gorda", oi? :front:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Després de fer anàlisi, me n'he adonat que ja són diverses coses que sumant-les, m'han fet prendre la decisió d'abandonar Animelliure. Per aquells que s'ho preguntin, ja els hi contesto:

les releases queden totes cancel·lades i esborrades.

Així doncs, podeu esborrar tots els fils que voleu i l'usuari tato25. Sí, encara que digueu que no es pot fer, sí que es pot. He estat administrador d'un fòrum i es pot. ;-)

PD: Un plaer i que us vagi tot molt bé.

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dc. 03 des. 2014, 23:40

vaya tato, això és una bajona grande doncs et segueixo moltes de les teves aportacions i respecto mil el que fas. D'alta banda entenc bé la teva decisió després d'haver llegit els posts. ànims i espero que això es pugui reconduir cap on hauria d'anar. nobody is perfect my friend! a voltes és positiu ser generós (si hi ha reprocitat, clar)
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dc. 03 des. 2014, 23:57

Bé, només respondré als temes que em pertanyen com a moderador i els que m'afecten directament a mi:

tato25 ha escrit:
Abans de tot, ja vaig comentar que si s'havia de prendre mesures més dràstiques, endavant, es digui tato25 o Miguel de Cervantes.

Cada moderador té la seua permitivitat, els seus límits, en el meu cas són 3 avisos i després ja toca el ban temporal (sempre comentant-lo amb l'admin i resta de moderadors, que si creuen que toca abans dels 3 avisos, o toca un ban permanent directament, doncs es farà), i en el teu cas era el 2on avís, per això mateix encara no s'han pres mesures més greus, et faltava una i ho vaig comentar, a la pròxima ja toca.

tato25 ha escrit:
En adonar-me'n que no s'actuava contra mi

Fals, he actuat 2 cops contra tu, esborrant els teus missatges, que per tu es el pitjor castic que pot haver, la "censura", només hem de veure les pataletes que has agafat per això, i precisament per això el 2on cop vaig editar el teu missatge.

tato25 ha escrit:
I no m'equivocava respecte a la idea que em feia.

Pots pensar el que vulguis, ja t'ho he dit has estat a una segons el meu criteri de que hagués proposat el ban, és més als subfòrums privats ja ho vaig dir, que si tornaves a fer un comentari així ja tocava prendre mesures serioses.

tato25 ha escrit:
Un altre en el teu lloc, ja m'hauria cardat la cossa al cul

Això no ho pots afirmar. Ja dic, cada moderador té els seus límits.

tato25 ha escrit:
li dones vidilla al fòrum i contribueixes amb moltes releases.

ho començo a veure tot més clar.
Toco els pebrots al personal, però en canvi, li dono "vidilla" al fòrum i aporto release. Sóc un privilegiat i tinc un tracte especial/diferent?
I sóc jo el demagog?

Em toques els pebrots com a moderador. I abans d'eixa frase que has citat estava un "personalment" que t'has saltat molt oportunament ("Demagog?" Sí "Qui?" Tu "Jo?"Sí), on deixava de banda el meu carrec per a parlar directament com a usuari que sóc, i és ahí on ja dic que em caus bé, que li dones vidilla al fòrum i aportes releases. Coses que crec que qualsevol usuari li agrada que hagi al fòrum.

tato25 ha escrit:
Si fos un usuari que no li dóna "vidilla" ni aporta res, actueu ipso facto fent-lo fora?

Obviament no, i ja he respost a l'altre.

tato25 ha escrit:
- el cas que va plantejar en Fabre, encara està esperant una resposta. Es prendria més ràpidament una decisió si fos un usuari normal, però ei! És en Wachimiro, un moderador, un dels vostres, i no quedaria gaire bé cara a la resta de la comunitat, una acció en contra d'ell.

Ets lliure de pensar totes les conspiracions que vulguis. Només et diré una cosa, el tema que vas obrir tu mateix de "Respuesta rápida" ho vas obrir el 2 d'agost, i eixe tema no va tindre una resolució fins al 24 d'octubre, quasi 3 mesos, i perquè es va tindre que canviar de fòrum! Sinò encara estaria a la cua també, les coses van lentes, sí, però van. Però ja dic ets lliure de crear-te les teues propies conspiracions i creure-te-les.

tato25 ha escrit:
sense que moderació actués, o com a mínim un avís.

Això no ho pots saber tu, tenim un botó per fer avisos, i moltes vegades he donat avisos per MP (si no em creus et puc dir uns quants usuaris i els preguntis directament), no sempre s'ha de fer tot públicament. Ja dic, pots continuar amb les teus conspiracions i acusant sense proves.

tato25 ha escrit:
Steve Maister ha escrit:
És que no depèn de la subjectivitat: no es permet parlar de política ni directa, ni indirectament. Punt.

No és del tot cert aquest comentari que fas si mirem la norma:

No s'admeten al fòrum missatges/opinions que, segons el nostre parer, tinguin qualsevol mena de relació amb la política, ja sigui de forma directa o indirecta.

Repeteixo. No es pot parlar de política ni directa, ni indirectament. Punt. Obviament si es parla de manera indirecta ja entre la subjectivitat de cada moderador, de segons el seu parer, de si estan parlant de política o no. Un usuari pot camuflar un comentari de política, i llavors si que segons el parer de cada moderador decidirà si ha infringit la norma o no.

tato25 ha escrit:
Així doncs, podeu esborrar tots els fils que voleu i l'usuari tato25. Sí, encara que digueu que no es pot fer, sí que es pot.

Qui ha dit que no es pot fer? :blink: A qui estàs acusant aquí amb l'"encara que digueu"?

Per termina el post comentaré això:
tato25 ha escrit:
Per cert, Animelliure existia molt abans d'en tato25, i continuarà sense en tato25.

No sé a que ve, un cop rere altre, el donar-te a tu mateix tant de protagonisme. Crec que els fums se t'han pujat una mica al cap. Uns exemples:
Si tenéis que tomar medidas más drásticas, que nada os lo impida, llámese tato25 o Manolo, el del bombo.
Sóc un privilegiat i tinc un tracte especial/diferent?
No obstante, no rectifico ni una coma de lo dicho.
Animelliure existia molt abans d'en tato25, i continuarà sense en tato25.
Però tant és, com sóc el que li dóna vidilla i aporto releases, "hacemos la vista gorda", oi?

Crec que t'has fet una bola tu mateix, i et creus una diva o alguna cosa així...

Bé, i ara ja sí que acabo repetint això: "que et vagi tot molt bé i gràcies per tot, i saps que la porta la tens oberta per tornar quan vulguis."

:adeu:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants