Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 00:12

home, el comentari "saps que la porta la tens oberta per tornar quan vulguis" queda molt paternal rollo Jo tinc la absoluta raó i ets tu qui s'equivoca completament. Massa generositat no es veu tampoc per aquesta banda. Tot plegat no dona massa bona imatge per cap banda. En fins.. Suposo que deu ser un problema de Egos o qui la té més gran (...)
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 00:30

tato25 ha escrit:
1er - Cita al Miles, a la realitat que exposa i als fets els quals es basa.

Seré breu:

Miles_prower ha escrit:
A veure tato, estem en crisi, s'ha de retallar despesa pública, i la programació infantil i juvenil és la que menys rendibilitat té de tota la que hi ha. Explica'm siusplau per on recoi mires per no trobar-li ni el cap ni els peus a aquesta història, explica-m'ho. xDDDD


Et responc amb això perquè sembla que no ho has vist:
taketokun ha escrit:
Despres us queixeu-ho que no hi han novetats, si es que ...

http://oci.diaridegirona.cat/tv/noticia ... imals.html


Aquí tens la resposta al teu text marcat en negreta, a la realitat i als fets que tant menciones. Com pots veure en l'article postejat pel taketokun, sí hi han diners per a segons quines coses, siguin més barates o no que l'anime.
Sort que estem en crisi i s'ha de retallar... Doncs qui ho diria...
Com ja vaig dir, Doraemon, Shin-chan i DB/DBZ per a ells, no són animes, són productes que els hi aporta ingressos-beneficis/la gallina dels ous daurats.

Els "Invizimals"... ^^u Sense comentaris.


Coneixes aquesta franquicia? És un joc ESPANYOL (crec inclós que es va fer aquí a Barcelona), i com posa a la notícia, és una coproducció, de la qual la que més pagarà és Sony per ser la propietària i perquè és qui farà el negoci amb el merchandising. No diré que és barat, però tampoc crec que TVC hi gasti una barbaritat.

Com ja et vaig dir, quan es diu "no hi ha diners" no significa que estiguin a zero, sinó que no hi ha PROU diners com per a determinats excessos com seria estrenar un ànime (i més una sèrie). Això no implica que TVC no vagi a gastar diners en altres coses, perquè els gastarà. Això per una banda. I després, Invizimals és una franquícia molt famosa i que ven una barbaritat dins del món dels videojocs. Si a això li sumem que és una obra catalana/espanyola, jo crec que és la mar de llògic que TV3 i TVE apostin i recolzin un producte de la nostra terra. Animes sempre haurà per estrenar, però desgraciadament no sempre fem productes aquí a Espanya axí de famosos i que tenen èxit, és obvi que TV3 vulgui el seu nom a un producte així i que se li doni prioritat. I després a més, més barat que serà emetre la sèrie al ser "seva".


--------------------


Respecte la teva marxa i tal, fes el què vulguis, però què sàpigues que faràs pagar als usuaris que segueixen les teves releases per la teva reacció exagerada i a sobre basada en la mala interpretació del què t'ha dit la moderació. Recapacita que mai és tard per a rectificar, home.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 00:34

Steve Maister ha escrit:
tato25 ha escrit:
- el cas que va plantejar en Fabre, encara està esperant una resposta. Es prendria més ràpidament una decisió si fos un usuari normal, però ei! És en Wachimiro, un moderador, un dels vostres, i no quedaria gaire bé cara a la resta de la comunitat, una acció en contra d'ell.

Ets lliure de pensar totes les conspiracions que vulguis. Només et diré una cosa, el tema que vas obrir tu mateix de "Respuesta rápida" ho vas obrir el 2 d'agost, i eixe tema no va tindre una resolució fins al 24 d'octubre, quasi 3 mesos, i perquè es va tindre que canviar de fòrum! Sinò encara estaria a la cua també, les coses van lentes, sí, però van. Però ja dic ets lliure de crear-te les teues propies conspiracions i creure-te-les.

Respondre a aquest comentari ja que m'afecta directament.

Desde l'1 de juliol de 2014 i fins a dia d'avui encara no puc saber si en Wachimiro ha incomplert o no la norma de no lucrarse (cosa que crec que per a mi i per a cualsevol usuari amb dos dits de front es prou clar), diria que voleu aparentar massa bona imatge, pero per a mi no es normal que amb tants mesos no es sapiga res, es pot entendre potser que hagueu de comentar tots els moderadors i l'administrador i que no tots teniu temps i potser per a tenir les opinions de tots ha de passar un temps (jo penso que ja de per si, si vols ser moderador has de tenir temps per a dedicarte..), pero arribal a passar mes de 5 mesos? i ni tan sols respondre mes al fil que vaig obrir? no se... pero diria que no costaba res anant informan als usuaris comuns de com va la cosa, o almenys dir el perque tarda tant, perque si no nomes deixa pensar aixo que ha dit en tato, que al ser un moderador sel tracta diferent... i mes tenint en compte que en aquell fil nomes va respondre 3 moderadors en Wachimiro (justament el que incompleix la norma i que defensa l'indefensable), en Kero (aquest ni tan sols es va llegir tots els missatges... perque va respondre algo que no tocaba massa en el punt on habia acabat tirnat el fil) i en tato25 qui em va recolçar i va reconeixer que s'estaba incomplint la norma (tot i que ni en Kero ni en tato25 son moderadors del subforum de descarrega directa).

A mi sincerament em sona a cuento xino i si, puc ser un pesat, pero es que a mi nomes meu donat l'impresio de que s'ha passat molt del fil que vaig obrir queixantme d'aquell tema.
-----------------------------

Be tato25, si algun dia tornes aqui tens un usuari que t'enten i que et recolça :)
Espero sincerament que et vagi tot be i que segueixis gaudint d'aquesta aficio (veure animes i fer montatges) encara que sigui nomes per a tu. :yeah:

Nomes em queda dir en aquest fil, que no crec que l'accio d'en tato hagi sigut una pataleta, si no que ha estat una forma de "lluitar" contra el que ell considera algo injust...
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 01:06

Invizimals es una producció de Novorama, empresa desenvolupadora de videojocs catalana. Un producte de gran repercusió mundial que va suposar un increment de vendes no només de consoles PSP, si no de la càmara que ningú había sapigut trobar-li el punt.
I d'això en treuen una serie infantil, i TVC creu que és un bon producte que pot agradar a un públic que pot ser ja reconeix la franquicia.

El gran problema es que al senyor tat25 no li agraden els productes destinats al públic infantil. Ni els esports, ni res del que sigui que Televisió de Catalunya es gasti els diners en el que a ell no li agrada. Doncs mira, una llastima. Crec que aquí a tothom li agradaria que es portessin més series anime. Però es fa el que es pot i es distribueixen els diners com es pot. Clar que també una partida ha d'anar destinada a seguir portant series ja començades com One Piece. Oh! un altra serie que no li agrada. Problemon a la vista.

Si vol tornar al fòrum, el convido a repassar els comentaris de tigrecillo i dir-me si el menyspreu, el to i les paraules utilitzades no son dignes del ban temporal que es va endur.

--------------------

Sobre el tema adfly, es segueix tractant. Amb les normes a la mà, tens raó. Però: Montar el drama per 6€ l'any en una comunitat petita com aquesta, que necessita del poc material que hi ha per seguir activa i amb un risc de possible reacció de pataleta si ho prohibeixes de doncs marxo, ho cancelo tot i esborro totes les meves contribucions (no sé de qui em sona), em sembla innecessari.
Pero insisteixo, tens el dret a reclamar per la norma i sota aquesta, tens raó.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 01:18

Injustícia? Ego?

A veure, a aquest fòrum hi ha una la norma, en tato la ha incomplert, i l'han avisat. La ha tornat ha incumplir i l'han tornat a avisar i li han esborrat una part d'un missatge per aquest segon incompliment. I a sobre de reincidir, no es posa no només a queixar-se sinó que es posa a parlar de censura i d'"Internet lliure" com si estigués a la Plaça de Tiananmén virtual. Això és pixar fora de test.

Això és un lloc privat on tots hem entrat acceptant les normes que hi ha, i si no ens agrada una norma, no ens queda més remei que parlar-ho amb el propietari a veure si està d'acord amb canviar-la, però el que no es pot fer és incumplir-la vàries vegades i després a sobre queixar-te fent-se passar pel màrtir que va caure per a què ens adonèssim dels gravíssims errors de la moderació.

Parlar a en Steve com si actués per pur ego o com si fos l'autor d'injustícies és passar-se uns quants pobles.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 01:30

Maki ha escrit:
Clar que també una partida ha d'anar destinada a seguir portant series ja començades com One Piece. Oh! un altra serie que no li agrada. Problemon a la vista.

Crec que aixo sobraba, tot aquest parragraf nomes fas que "atacar" a la persona i no als arguments i estic cansat de llegir que en tato deia que a ell encara que no li agradesin els 3 animes que TVC ha deixat penjats (One Piece, Bleach i El Detectiu Conan) ell precisament volia que TVC els acabes... que en tato25 sigui com es (no els jutjo) no li dona ni mes ni menys rao al que ha dit...

Maki ha escrit:
Sobre el tema adfly, es segueix tractant. Amb les normes a la mà, tens raó. Però: Montar el drama per 6€ l'any en una comunitat petita com aquesta, que necessita del poc material que hi ha per seguir activa i amb un risc de possible reacció de pataleta si ho prohibeixes de doncs marxo, ho cancelo tot i esborro totes les meves contribucions (no sé de qui em sona), em sembla innecessari.
Pero insisteixo, tens el dret a reclamar per la norma i sota aquesta, tens raó.

Amb aixo l'unic que en puc traure es que tots els usuaris que han fet grans aportacions al forum son lliures de fer el que els hi surti dels pebrots, i crec que en el fil de les normes ja hi ha una norma que diu que tots els usuaris som iguals...

Cap usuari es troba per damunt d'altre. Ser un usuari antic o amb més missatges al fòrum no dona cap dret a saltar-se les normes, o a riure's o insultar a cap altra usuari ni a actuar amb prepotència vers els altres. Evidentment ser un nou usuari tampoc. :-P


Si es creen unes normes i hi ha uns moderadors que les han de fer cumplir, el que no potser es que depenen de qui la incumpleixi es faci una cosa o una altra o fins i tot arribar al punt de no fer absolutament res perque aquell usuari es "massa important" per al forum...

On tu dius ferne un drama per 6 euros l'any, jo li dic lucrarse pel treball d'altres i a sobre no es que vagi contra les normes, es que es ILEGAL :xiulant:

Avui veig que aqui s'han revelat moltes veritats, que cadascu tregui les seves propies conclusions ;)


Miles_prower ha escrit:
...
Aixo disli a en Wachimiro :)
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 01:36

fabrebatalla18 ha escrit:
Avui veig que aqui s'han revelat moltes veritats, que cadascu tregui les seves propies conclusions ;)


Fent aquestes afirmacions l'únic que aconsegiu és fer pensar a en tato que s'ha comportat de manera llògica, quan ni ha entés el què els moderadors li han dit.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 07:01

Tato, et diré el que tothom pensa i que ningú s'atraveix a dir:

Ets un p*** crio ;)


Menys egos cenicienta que qui no ha respectat les normes, normes les cuales dius que respectaràs quan crees la compta, ets tu.

Ale, a pastar a la via, i a fer-te la víctima a un altre lloc.



PD: L'anime en català no deu significar tant per tú com tu intentes fer veure, pq si per NO RESPECTAR LES NORMES ACEPTADES del forum pilles aquesta rabieta, millor apaga y vámonos.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 07:55

En realitat es queixa de que no es fan cumplir les normes a tots per igual... i crec que aquesta falta de respecte per algu que a sobre ni esta present i no es defensara,sobra....
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 07:56

Falta de respecte ? És la veritat pura i dura.

Enviado desde mi GT-I9060
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 08:18

Un usuari dona una explicació força raonable i amb molt de sentit deient perque ha acuat aixi, aquesta es la realitat, pero es veu que aqui nomes s'ha entes el que ha fet i no el perque ho ha fet...

Si fins i tot en Maki ha deixat entendre que alguns usuaris son inmunes a les normes...
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 08:43

fabrebatalla18 ha escrit:
Si es creen unes normes i hi ha uns moderadors que les han de fer cumplir, el que no potser es que depenen de qui la incumpleixi es faci una cosa o una altra o fins i tot arribar al punt de no fer absolutament res perque aquell usuari es "massa important" per al forum...


És en wachimiro l'únic que està penjant enllaços amb adfly? Als altres se'ls ha penalitzat per aquesta rao? A mi no em sona cap. Parles de que la norma no s'aplica per segons qui. Però a mi em sona que la norma no s'aplica estrictament amb ningú. Pero tens creuat al moderador que no, no hauria de fer servir adfly, sense mirar altres casos.

fabrebatalla18 ha escrit:
Si fins i tot en Maki ha deixat entendre que alguns usuaris son inmunes a les normes...


En cap cas.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 09:22

Potser sera perque el moderador que teoricament l'hauria de fer cumplir es el primer en trencarla? es com demanar a un lladre que detingui a un altre lladre...

I poso el cas dell perque sent moderador com es, es el primer que hauria de respectar les normes, a mes segons les teves paraules es pot entendre de que aquesta norma esta sent ignorada sistematicament perque si es comença a pendre mesures contra cualsevol usuari que hagi postejat links lucratius en wachimiro borri totes les seves pujades i si no es aixo el que volies dir ja em diras que es el que volies dir...

Per cert, m'agradaria afegir que el seu cas es un cas encara mes enlla de usar links lucratius per a les seves pujades..ja que a banda d'aixo els ha usat amb pujades d'altres usuaris sense demanar permis als autors, una altra norma que es salta... pero be, veient com es de preciada la seva aportacio no crec que es faci res per a cambiar aquesta situacio....
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 09:32

Ja s'hauria pogut anar el Miles_prower aquest enlloc d'en Tato. ¬¬

Tato torna!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 04 des. 2014, 09:41

No. El que vull dir es que em fotria que es perdessin releases perque agafin els bàrtols i marxin. No per ells, sigui qui sigui. Sinó pels usuaris que segueixen la release.
Imatge
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants