Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 07:40

Benvolgut Sr. SPOILER :

Li agraïm la seva amabilitat a l'hora de contactar amb nosaltres i amb molt de gust farem arribar la seva proposta al departament que se n'ocupa per a que ho valorin i tinguin en consideració.

Moltes gràcies.

Que tingui un bon dia.

Cordialment,

Servei d'Atenció a l'Audiència


Saps que no els hi diran res al departament que se n'ocupa, oi? Jo és que sóc molt mal pensat i em guio més per allò de: "Piensa mal y acertarás". Digues-me pessimista, tot i que jo em definiria com a realista.

El més segur és que no rebis cap altre email, i si t'arribés, et diran el mateix que li van dir al fabrebatalla18, "que en aquest moment no tenen en ment... bla bla bla.
Rebi un cordial salut."

Com s'ha comentat, no "depèn" d'ells, sinó dels diners que reben per part de la Generalitat, i com l'anime no és un producte rentable, 2+2 = 4. Tant si val el que demana/agrada a un una certa part de la gent, si no treuen beneficis, no hi apostaran pas, tot i ser diners públics.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 13:48

Yo creo de que eso que no sacan beneficios con el anime no es cierto, o no os acordais todos en los 90/2000 todos locos por llegar a casa para ver boladedrac/fly/yuyu hakusho/doraemon etc etc etc, jo crec que abans si tenia una alta audencia, i si ara te menys audiencia es precisament perque han trencat aquesta regla de fer molts animes com feian, per aixo la gent sa desvinculat del manga i del anime en el present, pero estic segur que el 3xl si encara fos, hauria guanyat moltisima audencia a aquestes altures, la majoria de la gent que conec ni sabien que habia tornat el 3xl, avegades tambe per desinformacio... logicament no donaran tants diners com un partit de futbol, pero siguem realistes, els partits de futbols tambe son llicencies millonaries, no costa el mateix que un simple anime.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 15:32

Són èpoques diferents.Durant els noranta aconseguir material de manga o anime era molt més complicat que ara-Ara si vols una serie la pots trobar a internet o si la vols amb bona qualitat fins i tot te la pots comprar en DVD. Per això abans es feia tan imprescindible la tele i el que donèssin.
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 16:06

fabrebatalla18 ha escrit:
Espero que ens vagis informant de les novetats d'aquest intercanvi de correus :)


Pots comptar-hi! ;­D

tato25 ha escrit:
Saps que no els hi diran res al departament que se n'ocupa, oi? Jo és que sóc molt mal pensat i em guio més per allò de: "Piensa mal y acertarás". Digues-me pessimista, tot i que jo em definiria com a realista.

El més segur és que no rebis cap altre email, i si t'arribés, et diran el mateix que li van dir al fabrebatalla18, "que en aquest moment no tenen en ment... bla bla bla.
Rebi un cordial salut."

Com s'ha comentat, no "depèn" d'ells, sinó dels diners que reben per part de la Generalitat, i com l'anime no és un producte rentable, 2+2 = 4. Tant si val el que demana/agrada a un una certa part de la gent, si no treuen beneficis, no hi apostaran pas, tot i ser diners públics.


Sé que les probabilitats són baixes, però ningú m'assegura que siguin del 0%, i això m'ha portat a prendre aquesta iniciativa. He intentat escriure el correu tan amablement com he pogut i ara la pilota es troba a la seva teulada. Per tant, ja no depèn de mi, almenys fins que facin algun pas. En cas que no rebi cap altre correu doncs... també hauran donat un pas, és clar que no pas el que m'hauria agradat ^­^U. Però per intentar-ho no hi he perdut res ^­^.

D'altra banda, si donem per suposat que amb l'animació hi ha pocs beneficis, potser agafarien una sèrie del llistat amb un cost de llicència més o menys semblant a una altra sèrie quan la que estiguin emetent s'acabi. Òbviament, no serà de les primeres del llistat, però almenys sabrien que per a aquesta sèrie hi hauria una mica de gent interessada i, a més, la canalla també podria veure-la (salvant les distàncies de l'edat recomanada), ja que majoritàriament s'ho empassa tot quan està davant la tele x'D.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 17:01

No, si em sembla perfecte la teva iniciativa, però si t'ha costat quelcom, temps. I el temps és or, diuen.

Si et contesten seran igual d'amable que tu a ells. En comptes de dir-te un NO sec i directe, la seva resposta serà tant ensucrada, embolicada, adornada, disfressada..., que tu et quedaràs amb un bon sabor de boca creient que no ha pogut ser i que s'ha intentat, però, al cap i a la fi, aquella resposta, no deixarà de ser un NO.

És el mateix que si li demanessis per a sortir a una noia/un noi i et digues que et veu com a un amic/una amiga.

PD: Ara apareixerà en Miles en 3, 2, 1... :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 18:19

tato25 ha escrit:
PD: Ara apareixerà en Miles en 3, 2, 1... :lol:


Imatge
¡Yo no soy Miles, soy Tipo de Incógnito!

Respecte la proposta de jueghje, sincerament no entenc què pretén. Vull dir, els hi passaràs una llista de sèries o pelis que ens agradaria veure, ok. Què s'aconsegueix amb això? Si en aquella llista inclous sèries com El Petit Xef (per exemple), que m'imagino que potser s'ho podrien permetre ho entendria, però si els hi vols fer una llista amb sèries amb certa actualitat...

terminator ha escrit:
Yo creo de que eso que no sacan beneficios con el anime no es cierto


Repito, la expectativa de beneficios en un canal como este, incluso poniendo una peli de estreno (anime o cartoon) es muy baja. Estos canales casi se mantienen por amor al arte y por dar este servicio al público infantil, no para ganar dinero con anuncios. Los beneficios en publicidad de TVC vienen de TV3.

o no os acordais todos en los 90/2000 todos locos por llegar a casa para ver boladedrac/fly/yuyu hakusho/doraemon etc etc etc, jo crec que abans si tenia una alta audencia, i si ara te menys audiencia es precisament perque han trencat aquesta regla de fer molts animes com feian,


Noín lo ha explicado muy bien. En esa época la única manera de ver estas series era ir a ver la tele. Hoy día cualquiera de nosotros nos podemos poner la serie que queramos por Internet en un plis plás. ESO es lo que ha generado la inmensa mayoría de audiencia y no el estrenar menos series. Y no pasa sólo en este canal. Es un hecho demostrado que la TV por demanda que ofrece Internet está quitando muchísimo público a la TV tradicional, de ahí la aparición de servicios como 3 a la Carta o A3Player.

per aixo la gent sa desvinculat del manga i del anime en el present,


La gent s'ha desvinculat del manga i l'anime avui dia? Les cada cop més grans xifres del Saló del Cómic i el del Manga any rere any demostren el contrari. Tens una idea d'això mássa anticuada: per als joves, la TV ja no és el mitjà de difusió majoritari, ho és Internet.

logicament no donaran tants diners com un partit de futbol, pero siguem realistes, els partits de futbols tambe son llicencies millonaries, no costa el mateix que un simple anime.


La audiència i conseqüent publicitat d'un canal de TV juvenil, en els temps que corren, MAI donarà suficients diners per a mantenir-lo. In memoriam: 3xl, Buzz, Animax, CuatroEsfera...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 20:38

Miles_prower ha escrit:
terminator ha escrit:
o no os acordais todos en los 90/2000 todos locos por llegar a casa para ver boladedrac/fly/yuyu hakusho/doraemon etc etc etc, jo crec que abans si tenia una alta audencia, i si ara te menys audiencia es precisament perque han trencat aquesta regla de fer molts animes com feian,


Hoy día cualquiera de nosotros nos podemos poner la serie que queramos por Internet en un plis plás. ESO es lo que ha generado la inmensa mayoría de audiencia y no el estrenar menos series.


Quizá tengas razón, sin embargo, obvias un dato importante. Supongo que esa misma la gente querrá oír esa serie doblada en catalán por mucha facilidad que le ofrezca Internet en obtenerla.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 20:41

Pues yo no veo eso como una excusa, porque lo que mas se piratea de toda la vida son las peliculas, y sin embargo tienen un buen share cuando las emiten en tv...

Ademas que no me imagino a un chaval de 10 años, poniendose a bajar por ejemplo toda la temporada de dragon ball por ejemplo...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 20:55

La pirateria es una excusa barata.... ademas de que el anime muy facil que sea de encontrar, en estas tierras aun hay mucho sentimiento por el doblaje catalan, y lo que quiere la gente es verlo doblado y eso es imposible de piratear porque no existe ese anime doblado...

Aun asi, yo siempre preferire ver el anime por la TV y doblado que encontrarlo por internet, y como yo, muchos prefieren aun ese medio y no creo que se hubieran puesto a buscar por internet si aun existieran esos animes por la TV... esto es un pez que se muerde la cola, no me vale la excusa de que se ha dejado de emitir porque la gente lo buscaba por internet, porque yo creo que mas bien es lo contrario, la gente busca por internet cuando algo no se encuentra en la TV.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 21:25

Claro fabre, y ademas que a la mayoria de la gente no le mola complicarse la vida, esto de buscar 20 mil servidores aver si alguno funciona, y tal y cual, esto solo lo hacemos un grupo de frikis realmente, la gente corriente no se pone a molestarse en buscar las cosas ni nada.
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dt. 18 nov. 2014, 22:31

tato25 ha escrit:
Si et contesten seran igual d'amable que tu a ells. En comptes de dir-te un NO sec i directe, la seva resposta serà tant ensucrada, embolicada, adornada, disfressada..., que tu et quedaràs amb un bon sabor de boca creient que no ha pogut ser i que s'ha intentat, però, al cap i a la fi, aquella resposta, no deixarà de ser un NO.


Hahaha. T'entenc, i pot ser que passi xD. De totes maneres, sé que un "no" és un "no", encara que el maquillin ;­D

Miles_prower ha escrit:
Respecte la proposta de jueghje, sincerament no entenc què pretén. Vull dir, els hi passaràs una llista de sèries o pelis que ens agradaria veure, ok. Què s'aconsegueix amb això? Si en aquella llista inclous sèries com El Petit Xef (per exemple), que m'imagino que potser s'ho podrien permetre ho entendria, però si els hi vols fer una llista amb sèries amb certa actualitat...


Considero que fer una llista restringida a uns determinats animes i pel·lícules seria una mala llista, de manera que intentaria estructurar-la en dues parts: els que ja s'han doblat i els que encara no. Qualsevol d'aquests dos grups pot contenir animes antics o nous i potser dins de cadascun es podria posar en ordre de preferència. Aquí seria on entra tot el grup d'usuaris entesos en animes que aniria proposant el reguitzell de sèries i pel·lícules ^­^.

El que estic pensant és que més que una llista potser estaria bé fer una mena de fitxa tècnica on hi hagi el nom, sinopsi, públic a qui s'adreça, etc. Potser així veuen que això aniria de debò. Que ens ho estaríem currant, vaja xD.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dc. 19 nov. 2014, 19:11

És que és això, @jueghje. Hi han molts animes ja acabats i bons, i el més important, més curts, que no deuen ser gaire cars comparats amb els que encaren s'emeten o nous.

Si depengués de mi, miraria d'acabar els que s'han quedat penjats aquí. Primer amb Bleach, i els altres dos, doncs els aniria compaginant. Una remesa de x episodis un, i al cap d'un temps, una altra de l'altra.
Però clar, "la manca de recursos econòmics", més bé diria el poc interès d'escoltar la gent en segons quins temes, (en d'altres sí que els escolten i hi han recursos econòmics per a donar i vendre), impossibilita que es dugui a terme les nostres peticions i caiguin en sac foradat.

És el que penso.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 20 nov. 2014, 00:51

Seria l'ideal aixo, tato25.

De fet en lloc d'emetre bola de drac (durant 4 anys i repetint les sagues mes d'un cop) que es pot aconseguir de forma legal en DVD podrien emetre joies que estan perdudes ja que mai s'han comercialitzat en catala... si almenys no volen invertir en doblar nous animes i comprar noves llicencies, fer alguna cosa amb tants bons animes qeu s'han perdut en catala... Per no parlar del cas de doraemon que juraria que fa mes de 20 anys que no s'ha parat d'emetre i per molts bons records que em porti de la meva infancia i bon anime que sigui, ja cansa, en el seu lloc podrien posar altres animes i com he dit, no fa falta que siguin nous animes.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 20 nov. 2014, 04:38

Jo no se perque les tomeu sempre amb bola de drac, que ha estat un hite i a marcat una o varies generacions, en comptes de treure bola de drac que nomes fan un capi al dia y a fa molts anys que no el fan, encara que estigui en dvd, els nens necesiten veurela en la tele, cap nen posara un dvd per veure cap serie, es molt dificil aixo, el que poden fer es treure tom i jerry que fan 6 o 7 capitols al dia, i tampoc dieu res de shin chan o doraemon, que doraemon porta en emisio desde que jo vaig neixer
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Super3: Cicle de pel·lícules del Studio Ghibli

dj. 20 nov. 2014, 05:51

Tambe he dit el cas de doraemon.... i bola de drac per molt bo que sigui, no te perque repetirse tants cops sense parar en mode bucle... el mateix diria amb cualsevol anime, pero molt bo que sigui aixo de repetirlo en mode bucle crec que a tothom li cansa per molt fan que sigui d'aquell anime en concret.

Shin Chan doncs crec que tambe es un cas semblant a doraemon que l'han fet moltissim cops.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants