Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS)

dg. 07 des. 2014, 15:10

RECOMANEM QUE NO LLEGEIXIS AQUESTS POST SI NO VAS AL DIA AMB EL MANGA DE ONE PIECE
Bé, doncs com diu al titol, hi ha un dubte que tinc desde que va començar el Timeskip (salt temporal), i es: L'anime de One Piece està baixant en qualitat?
Deixant a part el manga, que el veig, en sentit gràfic, en un dels seus millor moments, sempre s'ha notat que a l'anime de One Piece (com a tots els altres) hi han certes "cagades" en l'animació, però ara cada cop són més abundants i no es veu un dibuix tan ben detallat com ho era a sagues anteriors.
Os deixo uns exemples:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
En les dos últimes, es pot notar com van centrar més a dibuixar el denominat 'fanservice'. Ara, a la saga de Dressrosa, es pot destacar desmesuradament, lo poc treballat que estàn alguns decorats.
Jo, desde que segueixo l'anime de One Piece, que opino que el seu millor moment graficament, es sens dubte del 400-500 (més que res les sagues de Amazon Lily, Impel Down i Marineford). Perquè crec això? Us donaré uns exemples:
1.- A Sabaody (tot i que normalment no tenia una animació excelent), quan el Kizaru ataca a en Zoro amb el seu peu i apareix en Rayleigh i el desvía, aquesta escena tenia grans detalls, multitud de sombres i de FPS:

2.- Té, els que opino, els millors Openings de tot el anime, tant d'animació com de cançó en si ('Share the World', 'One Day' i 'Fight Together')
3.- Decorats detallats:

4.- La gran escena en que en Ruffy es presenta davant dels almiralls:

5.- Mihawk vs Luffy i Akainu vs Barbablanca:

6.- Quan en Luffy i els altes surten de Impel Down, quan engrandeix el seu peu (no he trobat el video)
7.- Tots els combats de la saga de Marineford.
Que opineu vosaltres d'aquest tema?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dg. 07 des. 2014, 15:23

Jo no segueixo aquest anime, pero diria que aixo passa amb tots els animes i que la gran majoria quan els treuen en BD o DVD arreglen aquestos "fallos" pero potser no es casualitat i es per a que algu compri els DVD :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dg. 07 des. 2014, 19:25

Home, és que l'anime de One Piece, com la gran majoria d'obres de la Toei Animation, mai ha destacat per tenir un dibuix i sobretot animació massa bons. Inclós a les pel·lícules Strong World i Z es veuen escenes que tenen un dibuix que fan autèntica vergonya si mirem després sèries d'altres productores com Kyoto Animation (Free!, per exemple).

Respecte els fons, no he vist mai cap diferència de qualitat entre temporades passades i aquesta... Tens algún exemple on es vegi ben clar a què et refereixes?

I justament a la saga de Marineford és on s'ha vist una caiguda de qualitat més gran a nivell general. I és que si a la mala feina que sol fer la Toei li sumem que aquesta saga destacava per les seves aglomeracions contínues de personatges i acció, acabem tenint una saga que la veritat no va arribar ni molt menys a representar com es mereix tot el què es va veure al manga.

Crec que generalitzes basant-te en certs episodis i escenes que han tingut uns dels pocs directors d'animació més o menys decents que té ara l'equip responsable de One Piece. Un és el de l'escena de la lluita d'en Luffy contra els tres almiralls que has dit, i l'altre és el que va fer per exemple l'episodi on en Kuma separa definitivament a tot el grupet d'en Luffy, i tots dos tot i fer força bona direcció d'animació, decauen molt en qualitat de dibuix:

Imatge

Vols veure qualitat de veritat en una sèrie llarga? Mira't per exemple l'episodi 322 de Naruto Shippuden, que deixa literalment en bolquers qualsevol episodi dels ben animats que hagis pogut veure de One Piece:

http://animeflv.net/ver/naruto-shippuden-322.html

Això sí que és animar BÉ de veritat mantenint un dibuix bo.

I un altre exemple són bàsicament totes les sèries de Kyoto Animation:

Free! Eternal Summer...



... O Nichijou.



Pausa el vídeo en qualsevol moment de l'acció i digue'm si veus algun fotograma mal dibuixat.

No té més, la Toei deixa molt que desitjar avui dia. És una autèntica llàstima que One Piece hagi acabat a les seves mans.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dg. 07 des. 2014, 20:24

Miles_prower ha escrit:
Home, és que l'anime de One Piece, com la gran majoria d'obres de la Toei Animation, mai ha destacat per tenir un dibuix i sobretot animació massa bons. Inclós a les pel·lícules Strong World i Z es veuen escenes que tenen un dibuix que fan autèntica vergonya si mirem després sèries d'altres productores com Kyoto Animation (Free!, per exemple).

Miles, jo em refereixo a la mala animació que te ara a comparació amb la que tenia abans, ja ser molt bé que hi han miles d'animes més ben animats que One Piece. A més, no tinc ni de bon troç la mateixa opinió sobre Strong World i Z, opino que aquestes dos superen amb diferéncia la d'alguns animes com ara Free! que has nombrat (obviament vull dir que són de les poques animacions de One Piece en que destaqui la seva bona qualitat).
Miles_prower ha escrit:
Respecte els fons, no he vist mai cap diferència de qualitat ENTRE temporades passades i aquesta... Tens algún exemple on es vegi ben clar a què et refereixes?

Si el que et refereixes es a la qualitat de capitols inferiors als 200 i als de ara, es això el que vull dir, tenen una gran similitud: han començat baix, han pujat i han decaigut. Però si vols dir que no has vist MAI cap canvi entre l'animació dels fons que ha tingut la série en els seus casi 700 episodis, et donaré uns exemples:
Imatge
ImatgeImatge
I ara els de Dressrosa, als que hem referixo:
Imatge
Imatge
No acabo de trobar massa fotografies, però per exemple a la última, les rajoles estàn inacabades i amb il·luminacions exagerades, això es molt més notables a escenes que estàn a dintre del "Coliseo Corrida" o sobretot a el retrobament d'en Sabo i en Luffy, en que trobo que la van "cagar" amb una escena que podia haver sigut més epica.
Miles_prower ha escrit:
I justament a la saga de Marineford és on s'ha vist una caiguda de qualitat més gran a nivell general. I és que si a la mala feina que sol fer la Toei li sumem que aquesta saga destacava per les seves aglomeracions contínues de personatges i acció, acabem tenint una saga que la veritat no va arribar ni molt menys a representar com es mereix tot el què es va veure al manga.

La veritat es que en aquest apartat no compartim per a res els mateixos pensaments, ^^u. Marineford, no se a l'hora d'adaptar ja que no he vist aquella saga al manga, crec que ha sigut una de les millors sagues per al anime, sobretot la segona mitja part, les batalles van estar ben elaborades i s'hi notava uns fons ben treballats, recorda que parlem en sentit gràfic.
Miles_prower ha escrit:
Crec que generalitzes basant-te en certs episodis i escenes que han tingut uns dels pocs directors d'animació més o menys decents que té ara l'equip responsable de One Piece. Un és el de l'escena de la lluita d'en Luffy contra els tres almiralls que has dit, i l'altre és el que va fer per exemple l'episodi on en Kuma separa definitivament a tot el grupet d'en Luffy, i tots dos tot i fer força bona direcció d'animació, decauen molt en qualitat de dibuix:

No se si m'he explicat bé, però em refereixo als seus respectius episodis. Obviament que n'hi han més de bones i de dolentes de les que hem nombrat, però ja he dit al principi que per a mi els millor capitols van ser del 400-500, sobretot Impel Down i Marineford, i que en Sabaody la animació era una mica 'estranya' (negativament vull dir) en la majoria de les ocasions. Tot i que tens tota la raó en la foto que has ficat i que també la van pifiar en aquell episodi.
Miles_prower ha escrit:
Vols veure qualitat de veritat en una sèrie llarga? Mira't per exemple l'episodi 322 de Naruto Shippuden, que deixa literalment en bolquers qualsevol episodi dels ben animats que hagis pogut veure de One Piece:

Sobre l'animació de Naruto, molta gent la critica per grans '"cagades" imperdonables, però en general si que supera l'animació de One Piece. Però tal i com et queixaves tu, també t'estàs referint a un episodi en concret. A més com ja he dit al principi (que m'enrotllo molt :jaja: ) em referixo unicament a One Piece.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dl. 08 des. 2014, 00:36

Respecte Marineford, ara buscant he recordat per exemple la lluita entre Akainu i en Barbablanca que aquesta sí que els hi va quedar molt més bé que altres coses, però en general la veritat que em va decepcionar força la saga, perquè exceptuant aquesta lluita i altres pocs tocs concrets (com quan en Barbablanca es carrega a un gegant que li ataca per darrere, també molt ben fet) la veritat és que es veu que no van saber portar un escenari com el d'aquesta gran guerra. I tot i que no tingui a veure amb el nivell tècnic, que és del què parlem, si t'ho has vist al manga encara decepciona més per com de malament han recreat algunes escenes i alguns poders (per exemple els rajos que fa en Mihawk amb l'espasa, o les "bombolles" que li apareixien a en Barbablanca a les mans)...

Tocant el tema dels fons, deixant de banda aquella capa blanca que dius dels exteriors de Dressrosa, que jo tampoc entenc per què ho van fer, perquè inclós a dins de la mateixa saga després ja no ho fan, no veig res estrany. Els escenaris són tal cual es veuen al manga, i per exemple mirant l'últim episodi del anime, el tema del dibuix dels blocs de les parets no passa:

Imatge

Després a més és que poses panoràmiques d'escenaris, i per exemple de Dressrosa, tot i que no n'hi ha moltes al principi (més endevant sí que haurà) alguna he vist i no m'ha semblat res destacable en quant apèrdua de qualitat:

Imatge

I respecte el que he dit de Strong World i Z, òbviament són un salt força gran respecte la sèrie, i no és que siguin horribles de veure, però si ho compares amb d'altres pel·licules d'altres cases passa el mateix que quan compares la sèrie amb d'altres. Per exemple de Strong World, que és la que més me'n recordo perquè la vaig subtitular, havia vàries escenes on el dibuix era sincerament horrible:

Imatge
(no facis cas del "salt" que fa el gif al principi, és un petit error meu de quan l'he fet)

A més que, igual que entre diferents episodis de la sèrie, a la pel·licula entre diferents escenes es notava una barbaritat el canvi d'equip de dibuixants, tenint algunes seqüencies com la d'aquí a dalt i d'altres molt més maques de dibuix. Totes dues coses són una autèntica cutrada i imperdonables a una pel·licula.

EDIT: i respecte Free! i Nichijou, sent sèries ofereixen ben bé el nivell de dibuix i animació que la Toei només ofereix en les pel·licules. I a sobre no tenen cagades com el gif d'aquí a sobre.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dc. 10 des. 2014, 13:40

Indubtablement. Jo estic d'acord amb el creador del tema.

La gent diu que a partir de Sabaody, però on jo vaig notar-ho més va ser a partir de la Illa Gyojin. A partir d'allà se'm va acabar la paciència i vaig continuar el manga. A vegades em sembla fins i tot un insult l'animació o dibuix que pots arribar a veure actualment a l'anime. Si que té capítols més bons i on s'ho curren més (cosa que demostra que no ho fan perquè no els dona la gana no perquè no en sàpiguen) però no es suficient. Una total llàstima que Toei se n'encarregui.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dc. 10 des. 2014, 13:50

No és cosa de què en sàpiguen o no en sàpiguen, és cosa de que cada episodi el dirigeix una persona diferent, que és el que fa que cada un es vegi dibuixat i animat diferent. Òbviament no podem tenir al mateix director sempre. Però sí, inclós els directors bons són millorables, però és el què dius, la Toei és així avui dia. Tinc entés que tenen la mania de subcontractar molt a terceres empreses (de Korea, de Xina...), d'aquí que decaigui tant la qualitat també.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dc. 10 des. 2014, 23:08

El que no entenc és que ningú els hi faci un toc d'atenció. Suposo que fins que no baixa l'audiència res... I no ho dic perquè sigui Toei, perquè quan es tracta de pel·lícules com la últim "Z" sí que fan obres d'art o fins i tot els especials tipo el de la Nami, però jo em queixo més de la dinàmica. Per això prefereixo estudis com Pierrot, o el millor per mi Mad House. Només que l'anime de One Piece tornés a tenir sempre per Eisaku Inoue, milloraria moltissim la cosa, segur.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dj. 11 des. 2014, 12:07

Jo també vaig notar que la qualitat baixava, o si mes no variava, a partir de water 7. Tot i que crec que hi ha força estils similars hi ha un que s'emporta la palma per lo dolent que es (al meu entendre) es aquest
Imatge

Aquests dies han donat al super3 els captols de la lluita amb en Kizaru i el canvi es tremendo.L'episodi 404 es vergonyós.Amb aquest estil de dibiux vull destacar especialmente lo pessims que surten dibuixats especialmente en CHopper la Nami i la Robin.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dj. 11 des. 2014, 14:37

A mi, l'estil o la qualitat que em van desagradar més va ser Amazon Lily.
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dj. 11 des. 2014, 20:59

L'única cosa que tinc a dir es que la qualitat en que s'emiteixen els capitols al Super 3 i la qualitat de les raws japoneses no tenen ni punt de comparació.
Després hi ha escenes com la dels espectadors del coliseu que la qualitat es horrorosa però tampoc es que importe molt. Mentre no facin la com amb Naruto a la saga de Pain...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dv. 12 des. 2014, 17:29

Per mi aquest Anime ja estava mal dibuixat des del principi...
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dv. 12 des. 2014, 18:47

Saggio ha escrit:
Per mi aquest Anime ja estava mal dibuixat des del principi...


Però parla amb correcció! Nosaltres parlem sobre la capacitat de la Toei d'apropar-se a l'estil del manga (que és l'original) sense decaure en la animació. Tu enlloc et refereixes al del manga (no al de l'anime com dius), criticant una cosa que és absurda de criticar: l'estil de dibuix de l'autor. l'Eiichiro Oda en sap molt de dibuixar, una altra cosa és que tingui un estil poc realista, o que no t'agradi, que són coses molt diferents de ser dolent.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: L'anime de One Piece està baixant en qualitat? (SPOILERS

dl. 15 des. 2014, 21:32

Ara que estàn emitint la saga d'Amazon Lily al Super3, vaig notar el divendres passat, una gran cagada per el seu anime. Al capítol 411 la qualitat es horrible! Jo recordava la saga d'Amazon Lily amb bona animació, però hi ha una diferencia abismal per el capitol seguent. Crec que el problema d'aquest anime en aquest sentit es el canvi repentí d'animadors. Una altra cosa que no entenc es la raó per la qual als capitols de la Robin (quan la tripulació es separa), hi ficaven una qualitat que semblava la batalla de Naruto vs Pain (al igual que el episodi que he mencionat anteriorment i algun de Sabaody).

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Akrit84 i 10 visitants