Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Ichiban KUJI

dt. 23 des. 2014, 19:00

Desde fa no gaire, Bandai Namco està distribuïnt amb la cadena de venta de videojocs GAME la loteria Ichiban KUJI, de Banpresto. Aquesta consisteix en tiquets que compres a la tenda per 9.95€, obres i t'emportes un premi inmediat segons la lletra que surt. Abans d'assabentar-me ja s'havia fet el de Dragon Ball. No sé si encara és vigent.
Avui, en sortir de la feina, m'he decidit a passar pel GAME de Glories, a Barcelona i probar sort amb el de One Piece. Consultat ara a casa amb la pàgina de Banpresto m'he trobat que d'entre les moltes coleccions de One Piece, estan distribuint la corresponent al 15è aniversari
Com veieu no te per què quant més alta sigui la lletra (entenent A com la més alta), millor sigui el premi, sino que va per blocs de figura gran (de 15.5 a 18cm), figureta de 7cm i làmines plastificades.

He comprat 2 tiquets i això és el que m'ha sortit:

Premi B: Figura de 15.5cm de Luffy
Imatge

Premi J: Làmina plastificada de Gol D. Roger, tamany B3 (50 x 35.5cm) (He ficat el dit per a que us feu una idea del tamany)
Imatge

En fi, que toca. Ara bé, si voleu la figura, a Glories no aneu, que tenien només una i se l'ha emportat el menda lerenda xD

------------------------------------------------------

Llistats de tendes GAME que distribueixen Ichiban KUJI: http://www.game.es/community/blog/juego.aspx?ID=5931
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants