Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Diferents versions dels Openings/Endings d'Inuyasha?

ds. 17 gen. 2015, 20:00

Hola a tots, tinc un gran dubte sobre aquest anime i necesito resoldrel per a un projecte que tinc entre mans :xiulant:

El dubte es el següent, algu sap si els diferents openings que hi ha d'aquest anime tenen mes d'una versio amb escenes diferents? per exemple Bola de Drac Z del primer OP te diferents versions on apareixen els androides a un, i a l'altra versio no surten i coses aixi... aixo mateix tambe passa amb algun dels OP d'Inuyasha? :pregunta:

I l'altre dubte es amb els Endings, per exemple el ED2 d'Inuyasha canvia en cada episodi ja que mostra un petit resum del que ha succeit a meitat ending, aixi que cada capitol te un ED2 diferent, aixo mateix passa en algun dels altres Endings? :pregunta:

Gracies i espero que algu amb mes memoria o mes paciencia que jo sapiga ajudarme jeje ^^u (a banda de que ara mateix no tinc tots els capitols amb op i ed incluit aixi que no ho puc mirar.

PD: Sobre els OP tinc un lleuger record de que al OP4 on surte la banda dels 7 terribles (els 7 fantasmes resucitats o com es diguin jeje) i em sona que en algun capitol surtia diferent aquest op, amb mes personatges o algo... pero no estic segur ^^u
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: Diferents versions dels Openings/Endings d'Inuyasha?

dg. 18 gen. 2015, 17:11

jo soc un gran fan d'inuyasha i no em sona que els openings hi hagues mes d' una versio.

Sobre els endings doncs ni idea perque normalment cambiava de canal fins que començaba la seguent serie o anime xD
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Diferents versions dels Openings/Endings d'Inuyasha?

dg. 18 gen. 2015, 18:20

Doncs mes us val que mireu els capitols que porten el ED2 de la meva versio perque hi haura una sopresa :P

Gracies per l'ajuda.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Diferents versions dels Openings/Endings d'Inuyasha?

dt. 19 set. 2017, 16:46

Doncs jo mirant no he vist cap canvi durant la durada de cada opening. En total en son 6 i l'unic canvi que he vist es que apartir del opening 4 hi ha un petit resum del propi capitol. Abans d'iniciar el opening. Els ending no he vist cap canvi. Per cert qui es el cantant del opening 5? https://youtu.be/SZ1m4OB1h4o

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants