Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dc. 04 feb. 2015, 13:20

Cert, també podria ser la nova pel·lícula de Bola de Drac. Una pregunta al respecte: quan van anunciar que la doblarien al català la de la Batalla dels Déus, abans de que sortís al Japó o un cop estrenada? Perquè em fa l'efecte que encara és d'hora per anunciar-ho aquí. Però, en tot cas, és una possibilitat més.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dc. 04 feb. 2015, 13:31

Jo aposto per alguna cosa que tingui a veure amb Goku i companyia.... cualsevol altra cosa si seria una gran sorpresa per a l'anime en catala :lol:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dc. 04 feb. 2015, 17:05

Doncs serà per pel·licules de One Piece que poden portar. No crec que les primeres siguin gaire cares.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dc. 04 feb. 2015, 17:29

Tenint en compte al Marc Zanni, no dubto massa que aquesta primicia sigui la pel·licula de Bola de Drac. Però hi han varies coses que no m'acaven de convencer:

- Que Selecta Vision li hagi dit al Marc Zanni que fos ell qui donés la noticia. I si fos el cas que l'hagués comprat una altra empresa (per exemple, Fox, que la va comprar a América), encara ho veuria menys probable.
- El mateix que he dit anteriorment sobre el Carles Lladó. Si que seria probable que fiquessi veus a algun dels nous personatges però, dubto que haguin pensat en aixó quan només ha surtit un trailer de 30 segons i una imatge. També, sobre els dos personatges nous, els de l'equip d'en Freezer, no crec que pegui massa amb la veu d'en Ruffy, oi? De totes maneres, en Marc Zanni sempre intenta que les veus siguin el més semblants al japonés possibles, i dubto que tingues més en compte les preferencias personals. A més, que la pel·licula no a surtit en Japonés i per tant, encara penso que es molt aviat per saber sobre el doblatge.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dj. 05 feb. 2015, 12:26

Ja estic bastant fart de Bola de Drac. Hi ha més coses apart d'aquesta serie. Això ja no té res d'interessant.



Espero que sigui One Piece o fins i tot qualsevol altre sèrie, però res de Bola De Drac. ENOUGH IS ENOUGH.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dj. 05 feb. 2015, 16:32

Django ha escrit:
Ja estic bastant fart de Bola de Drac. Hi ha més coses apart d'aquesta serie. Això ja no té res d'interessant.



Espero que sigui One Piece o fins i tot qualsevol altre sèrie, però res de Bola De Drac. ENOUGH IS ENOUGH.

Opino el mateix. Estic segur que ara la gent presionara a TV3 per a que estrenin la Saga del Buu del Kai però només és la serie acurtada i amb la imatge editada. Molta gent demana més de Bola de Drac però practicament no tenen res NOU que comprar.
 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dj. 05 feb. 2015, 21:32

Aleshores es la saga de boo, arait haura comprat els drets i sabent com es arait li habran dit en marc que fos ell qui ho digui.

En Battle of Gods, es va estrenar 1 any i 2 mesos mes tard, que al japo. encara que aquesta nova, a latino america, s´hi estrenara el 16 de abril i al japo el 18.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dj. 05 feb. 2015, 23:15

UGH. :fletxa1:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dj. 05 feb. 2015, 23:48

Tenint en compte que la saga de Buu ja de per si en catala ja estaba ben traduida, seria tan sencill com que usen el mateix doblatge i el montin amb l'ost nova... ells que tenen els audios originals ho podrien fer i aixi no faria falta gastar en nous traductors i dobladors...ho veig absurd invertir amb aixo :v
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 02:56

fabrebatalla18 ha escrit:
Tenint en compte que la saga de Buu ja de per si en catala ja estaba ben traduida, seria tan sencill com que usen el mateix doblatge i el montin amb l'ost nova... ells que tenen els audios originals ho podrien fer i aixi no faria falta gastar en nous traductors i dobladors...ho veig absurd invertir amb aixo :v


Òbviament no es posaran a buscar entre tots els episodis antics els fragments que formen cada episodi nou.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 05:07

Django ha escrit:
Ja estic bastant fart de Bola de Drac. Hi ha més coses apart d'aquesta serie. Això ja no té res d'interessant.



Espero que sigui One Piece o fins i tot qualsevol altre sèrie, però res de Bola De Drac. ENOUGH IS ENOUGH.


Jo espero que sigui qualsevol cosa excepte One Piece ja que estic fart d'aquesta serie.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 05:10

Jo tambien espero cualsevol cosa en comptes de one piece, hi ha mes coses apart de aquesta serie, no te res de interesant el barret de palla
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 09:26

Podries parlar per tu, perquè per mi sí és interessant One Piece, com també ho és per molta altra gent. No està la cosa per fer apostes amb animes nous, ara van a assegurar audiència i amb One Piece saben que la tindran (més que res perquè cada dos per tres els fans estem reclamant a TV3, al pobre Marc Zanni, etc. que ens portin més episodis).

Respecte a la saga Buu, opino que no cal portar-la, per als que veuen la sèrie per primer cop la original ja està bé i entre els veterans només despertarà queixes si alguna cosa no està com a l'original o alguna veu canvia.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 11:42

One Piece el porten fent des d'un fotiment d'anys i ja ralla tot i que a molts els hi agradaria que doblèssin fins al capítol 1728. Jo personalment preferiria que tornèssin a fer series com Ranma, Yu Yu Hakusho, Fly etc.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 12:14

Clar, millor reemetre series que tothom ha vist que seguir endevant amb series que encara estan incompletes...
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants