Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 12:54

Ah, pensava que volies animes nous. Doncs permete'm que et digui que això no té cap sentit, gairebé tots els animes emesos a tv3 els pots trobar en aquesta mateixa pàgina i els pots veure repetits tantes vegades com tu vulguis. En canvi One Piece s'està emetent ara mateix al Japó, la sèrie continua i als fans ens agradaria tenir-la algun dia tota completa en el nostre idioma com tu tens els teus animes que vols que et repeteixin per enèsima vegada.

PD: Deixa'm que afegeixi que repetir Yu Yu Hakusho, Ranma 1/2, etc. (molt bons tots, per cert) és perfectament compatible amb seguir emetent One Piece perquè no han de pagar drets i doblatge al estar ja fet. Per tant demanar que no comprin una cosa per posar-ne de velles es el paradigma de l'absurditat.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 13:08

terminator ha escrit:
Jo tambien espero cualsevol cosa en comptes de one piece, hi ha mes coses apart de aquesta serie, no te res de interesant el barret de palla


Ains, aquestes opinions expressades com fets... xD

Maki ha escrit:
Clar, millor reemetre series que tothom ha vist que seguir endevant amb series que encara estan incompletes...


Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 13:27

Xeic96 ha escrit:
Ah, pensava que volies animes nous. Doncs permete'm que et digui que això no té cap sentit, gairebé tots els animes emesos a tv3 els pots trobar en aquesta mateixa pàgina i els pots veure repetits tantes vegades com tu vulguis. En canvi One Piece s'està emetent ara mateix al Japó, la sèrie continua i als fans ens agradaria tenir-la algun dia tota completa en el nostre idioma com tu tens els teus animes que vols que et repeteixin per enèsima vegada.

PD: Deixa'm que afegeixi que repetir Yu Yu Hakusho, Ranma 1/2, etc. (molt bons tots, per cert) és perfectament compatible amb seguir emetent One Piece perquè no han de pagar drets i doblatge al estar ja fet. Per tant demanar que no comprin una cosa per posar-ne de velles es el paradigma de l'absurditat.


A mi més igual que es continuin fent episodis de One Piece a Japó, jo només dic que aquesta serie ratlla més que el que ratllava Bola de Drac en la dècada dels 90 amb les incomptables reemissions. Ho de que tornin a reemetre series bones que es van abandonar allà entre 2003 i 2005 ho dic pensant en el jovent d'avui en dia que veu les series per TV.
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 13:47

1) Parla per tu quan dius que One Piece ratlla.

2) Bola de Drac en la seva època no ratllava.

3) Si reemeten One Piece és precisament per la falta de nou material, que és el que reclamem.

4) Dius que les reemissions de BdD i OP ratllen i en demanes d'altres animes? No hi ha per on agafar-ho això.

Bàsicament, i per resumir, el que demanem (o al menys jo) és que portin més One Piece abans que portar la saga del Buu de Bola de Drac. Amb això deixaran de reemetre els mateixos episodis que estan fent aquests dies i també evitaran malgastar diners en una saga que ens sabem de memòria i que ja està ben doblada.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 16:50

Llibertat siusplau.
Entenc que déu ser un pal, per a algú que no li agradi One Pîece, veure que el poc anime que dediquen en català desde els ultims 3 anys sigui només a aquesta série.
En la part personal, One Piece m'encata, és el meu anime preferit i crec que un doblatge així no s'hauria de desaprofitar.
Per la meva part, em referia a que, en la situació actual, no s'haurien de gastar els diners en comprar remasteritzacions de coses que ja s'han emés. Podem ser molt fans de One Piece però no demanem que redoblin la remasterització "One Piece Special Edition" (que al fi i al cap, és el mateix que Bola de Drac Z Kai, petites modificacions de colors a la imatge i algun altre que fotograma fet). Resumint, que trobo que no s'haurien de gastar el poc que tenen en recuperar series anteriors (remasteritzacions dic) i que haurien de mitat coses que tenen més material, per dir-ho d'una manera,
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 18:29

Exacte, això és el que vull jo. A mi no m'importaria esperar dos anys en comptes d'un per tenir més One Piece si mentres portessin altres coses interessants, pero si és per una altra remasterització de Bola de Drac, doncs em fa rabia que m'estigui perdent la meva sèrie preferida perquè es dediquen a comprar remasteritzacions.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 19:38

Be, almenys estem mes o menys d'acord en que comprar la saga de Buu del Kai es tirar els diners... tan de bo comprin alguna cosa nova i perque no, que sigui El Detectiu Conan xD :P

Sobre el tema el fil, el perque One Piece esta estancat a Espanya, jo no diria estancat quan fa poc van estrenar capitols en catala, que si, que els van comprar fa temps segons diue, pero fins fa poc no els vam veure.. aixi que no veig que estigui tan estancat, almenys en catala.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dv. 06 feb. 2015, 21:51

fabrebatalla18 ha escrit:
Be, almenys estem mes o menys d'acord en que comprar la saga de Buu del Kai es tirar els diners... tan de bo comprin alguna cosa nova i perque no, que sigui El Detectiu Conan xD :P

Sobre el tema el fil, el perque One Piece esta estancat a Espanya, jo no diria estancat quan fa poc van estrenar capitols en catala, que si, que els van comprar fa temps segons diue, pero fins fa poc no els vam veure.. aixi que no veig que estigui tan estancat, almenys en catala.

Potser si que el titol no es del tot correcte ^^u
però jo em refereixo més a qui té la culpa de la situació en que ens trobem de One Piece.

Sobre lo del Detectiu Conan (no puc donar una opinió personal perquè mai ho he vist, principalment, perquè mai m'ha atret) però tenint en compte les pel·licules, els episodis i la fidelitat que ha tingut Catalunya amb aquesta série des de fa tan temps, també fa una mica de pena que ni tan sols emeteixin els capitols amb la quantitat que té.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 04:36

Per mi tirar els diners es comprar material de one piece, nomes existeix aixo a tv3 o que? ostia que posin ranma, fly, dr slump, o cualsevol anime que va marcar els 90, que es deixin de tant one piece ja, que es molt pesat, ara que tv3 te pocs diners podrien posar a l'hora de one piece un altre anime, no repetir 20 mil cops one piece, perque per el senyor miles no hi ha diners per animes, pero si que hi ha per el seu one piece aixo si, i amb emisions en plan ranma, fly i tal on nomes tenen que comprar els drets, els gastos son minims
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 04:39

terminator ha escrit:
Per mi tirar els diners es comprar material de one piece, nomes existeix aixo a tv3 o que? ostia que posin ranma, fly, dr slump, o cualsevol anime que va marcar els 90, que es deixin de tant one piece ja, que es molt pesat, ara que tv3 te pocs diners podrien posar a l'hora de one piece un altre anime, no repetir 20 mil cops one piece, perque per el senyor miles no hi ha diners per animes, pero si que hi ha per el seu one piece aixo si, i amb emisions en plan ranma, fly i tal on nomes tenen que comprar els drets, els gastos son minims


Imatge
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 06:24

Xeic96 ha escrit:
Exacte, això és el que vull jo. A mi no m'importaria esperar dos anys en comptes d'un per tenir més One Piece si mentres portessin altres coses interessants, pero si és per una altra remasterització de Bola de Drac, doncs em fa rabia que m'estigui perdent la meva sèrie preferida perquè es dediquen a comprar remasteritzacions.



EXACTE.
 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 12:10

Bola de drac es l´espai més vist del Super 3. Així que té tota la pinta que si que farian la saga de buu kai, i aleshores podrian editarla en bluray i treure tacada.
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 12:12

terminator ha escrit:
Per mi tirar els diners es comprar material de one piece, nomes existeix aixo a tv3 o que? ostia que posin ranma, fly, dr slump, o cualsevol anime que va marcar els 90, que es deixin de tant one piece ja, que es molt pesat, ara que tv3 te pocs diners podrien posar a l'hora de one piece un altre anime, no repetir 20 mil cops one piece, perque per el senyor miles no hi ha diners per animes, pero si que hi ha per el seu one piece aixo si, i amb emisions en plan ranma, fly i tal on nomes tenen que comprar els drets, els gastos son minims

No contemples l'opció de que hi ha gent a la que li agrada One Piece? Només et dic que és una possibilitat, no ho descartis.

Comprenc que repetir els mateixos episodis una vegada i una altra cansa (jo me'ls miro perquè m'agrada, però per al qui segueix la sèrie sense ser-ne un gran fan se li ha de fer pesat per força). També entendria que demanéssiu que compressin alguna altra cosa en el seu lloc com més Bleach, més Detectiu Conan o alguna cosa així (començar de zero un anime ara em sembla que és massa arriscat per TV3). Però que dieu que One Piece cansa perquè es repeteix i demaneu la reposició d'animes antics (els quals estan aquí per qui els vulgui veure) és d'un nivell d'hipocresia important.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 13:59

No contemples l'opció de que hi ha gent a la que li agrada One Piece?


Si te da por leer verias que he dicho "per mi"

demaneu la reposició d'animes antics (els quals estan aquí per qui els vulgui veure) és d'un nivell d'hipocresia important.

Claro, es lo mismo emitir un anime que llevan haciendo años repetidamente como one piece, que anime como ranma, o fly o dr slump que no lo echan desde principio de el 2000... igualito vamos, por lo tanto de hipocresia nada chaval.


(els quals estan aquí per qui els vulgui veure)

Esto si que es hipocresia, one piece esta para descargar aqui, y mucho mejor que cualquier anime que yo he dicho, sin embargo:

1 - dr slump faltan audios buenos de calidad y la release que hay aqui de tvrip es de baja calidad.

2 - fly, capitulos con vhs japoneses, anda que no he deseado grabar un tdt de esta serie, ya que ni existen audios buenos ni videos buenos, y no existe en dvd, por lo tanto un tdtrip seria la mejor opcion jamas vista.

3 - ranma, faltan los capitulos del final que jonu se dejó en el tintero al cancelar los dvds, una reemision haria recuperar esos audios en calidad tdt

4 - one piece existen capitulos en descarga con audios capturados de la tdt, es decir tanto video como audio tienen buena calidad, ya que hay montajes con los videos japos, por lo tanto a esta serie es la que menos hace falta ser emitida, y te digo todo eso porque has saltado con la idiotez de que las series que he dicho se podian descargar de aqui.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 14:52

Xeic96 ha escrit:
terminator ha escrit:
Per mi tirar els diners es comprar material de one piece, nomes existeix aixo a tv3 o que? ostia que posin ranma, fly, dr slump, o cualsevol anime que va marcar els 90, que es deixin de tant one piece ja, que es molt pesat, ara que tv3 te pocs diners podrien posar a l'hora de one piece un altre anime, no repetir 20 mil cops one piece, perque per el senyor miles no hi ha diners per animes, pero si que hi ha per el seu one piece aixo si, i amb emisions en plan ranma, fly i tal on nomes tenen que comprar els drets, els gastos son minims

No contemples l'opció de que hi ha gent a la que li agrada One Piece? Només et dic que és una possibilitat, no ho descartis.

Comprenc que repetir els mateixos episodis una vegada i una altra cansa (jo me'ls miro perquè m'agrada, però per al qui segueix la sèrie sense ser-ne un gran fan se li ha de fer pesat per força). També entendria que demanéssiu que compressin alguna altra cosa en el seu lloc com més Bleach, més Detectiu Conan o alguna cosa així (començar de zero un anime ara em sembla que és massa arriscat per TV3). Però que dieu que One Piece cansa perquè es repeteix i demaneu la reposició d'animes antics (els quals estan aquí per qui els vulgui veure) és d'un nivell d'hipocresia important.


Hi ha series que fa segles que no emeten i de les que no existeixen releases (al menys que jo sàpiga) com "El Gran Suishi" o "Dome, el petit geni del Beisbol." A part de que altres series amb releases tenen audios de baixa qualitat o millorables (com el de Yu Yu Hakusho) que necessiten audios nous i per això calen reemissions. El que em sembla hipocresia és dir que una serie s'ha d'emetre eternament només perque al Japó vagin pel capítol 7649.

EDIT: Jo també penso que gastar diners en el Kai de la saga Boo és el mateix que llençar-los, ja que realment no aporta res, és el mateix de sempre pero supermegarratellat, amb 3 ó 4 images editades i amb les músiques canviades (una txapussa vamos). A més, segur que el Zanni posaria al Carles Lladó a fer de Bu gras ja que aquest actor va sempre d'enxufat als events de Bola de Drac i així entraria en la serie.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants